Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 rullegardin - med snor uden dutter
Forfatter: 
Dato:  27-03-2011 19:16

Hejsa


Nu har jeg kigget lidt rundt omkring - og jeg kan ikke finde dem.

Så nu prøver jeg oraklet herinde


Det drejer sig om mørklægningsgardin/rullegardin, hvor snoren er lige. Dvs at der ikke må være de der runde dutter på snoren. Af erfaring, så går de lynhurtigt i stykker. Og da der snart bliver lyst om aften, så vil jeg gerne have fingrene i et.


Det må helst ikke koste en halv bondegård.


Så kære ænder, ved i, hvor man kan få fingrene i sådan en?


<3 med katten Dixie <3

Lykken er når man er tilfreds med det man er glad for!

Og med part på prinsen - Apopka :-)



Unge med høreproblemer - se her!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg har et fra Fakta
Forfatter: 
Dato:  28-03-2011 14:23

Det virker udmærket, men pga snoreværket tør jeg ikke vaske det, og det er ærlig talt ret så støvet... :-(


I stedet for dutter (du mener de der kegleformede dimser?) kan du nok sætte et par store træperler på? (Ikke glas/keramik, de kan gå i stykker, hvis de slår sammen).


Minder mig om, jeg skal have hængt mine fine strågardiner op, i stedet for de nu nedtagne lamelgardiner i letmetal. De holdt iøvrigt fint nok, dutter et al), selvom de er fra Jysk. ;-)


Jeg gør det, at jeg hejser gardinet ned og afkorter snoren, så kan kattene ikke hænge sig i dem, når de er oppe (gardinerne) må de tilgengæld bindes i et slipstik til radiatorrørene. (Eneste tidspunkt denne rørføring er paktisk! ;-D ) Men med nogen medfølger der beslag, til at fæstne snorene i, det kan man så sætte lidt højt, hvis man har kat.



Hilsen
xtiny

Den sjoveste kattebog ever: "The Unadulterated cat" tekst Terry Pratchet illustrationer Gray Joliffe.
Campaign for Real cats.
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider