Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Brudekjoler
Forfatter: 
Dato:  05-03-2011 18:41

Jeg skal giftes til september og er derfor i gang med at kigge kjoler, men synes godt nok det er svært. Har nu været to steder og har da også fundet en kjole hvert sted som er rigtig pæn. Men når jeg kommer hjem er det så at jeg begynder at tænke og så er det jeg alligevel bliver i tvivl om det skal være dem.

mine krav er at det skal være en pæn figursyget kjole, helst med V-udskæring (har noget som jeg gerne vil vise frem for oven ), så skal den være godt tilpassen ned til hofterne og generelt ikke for stor. jeg havde engentlig en tanke om at der ikke måtte være for meget pynt med blonder og perler, men dem jeg har prøvet uden har virket lidt konet så det er jeg gået væk fra igen.

Jeg kan ikke fordrage at have stropløse på. Salgsdamerne siger at det kan man bare få syget på men synes bare de er tilpasset helt anderledes for oven end dem med stropper

De to kjoler jeg har fundet har så været en del større end det jeg lige går og tænker. Begge er rigtig pæne kjoler, men alligevel bliver ejg i tvivl netop fordi de ikke opfylder drømmende (og hvis man er i tvivl så er det vel ikke den rigtige???)

Den jeg har fundet i dag skulle ud over at sygs ind også have fjerneet noget af pyntet og noget af skørtet... det synes jeg jo er ret meget og kan nok også komme til at koste en del ekstra hos skraderen? -og kjolen var i forvejen oppe omkring smertegrænsen rent prismæssigt

Jeg skal i hvert fald ud og prøve et sted mere, hvor det ser ud som om de har lidt flere kjoler der passer til mine drømme og så må vi håbe at der er en hvor jeg bare siger wauuuw og også tænker det bagefter

Men altså hvordan havde du det da du så på kjole. Var du bare helt sikker på at det skulle være dne kjole da du fik den på?

Hvor meget har du fået tilrettet og hvad gav du for det?

Kom gerne med gode råd og hvis du kender en fantastisk butik og skrader på sjælland er det også meget velkomment.

Jeg vil også gerne se billeder af dig på den store dag

Generelt har jeg lidt svært ved at finde ud af hvor meget man skal sige er ok at skulle rette til. Det bestemmer man jo selvfølgelig selv, men det skal jo også gerne blive pænt tilsidst og ikke være lappeløsningr. De salgsdamer jeg har snakket med har sagt at det bestemt ikke var et problem, men de vil jo også gerne sælge

Bachelor i Naturressourcer -Husdyrvidenskab

Nu agronomstuderende og ved da noget om kvægbrug ;-)

0
0
Svar på denne tråd

Ja helt sikker
Forfatter: 
Dato:  05-03-2011 21:13

JEg gik godt nok ikek så meget op i det med kjolen og havde fundet et sted i fjernøsten hvor man kunne få syet billigt efter mål.

Men da Panayotis havde udsalg tænkte jeg at tja, det kunne jo være meget sjovt at prøve nogen (den ene gang i sit liv) og også for at være sikker på typen jegskulle bestille.

Jeg lurede deres hjemmeside inden jeg tog derover og der var kun een jeg faldt for. i dyreste prisklasse selvf. hvor kjolerne er unikke og håndsyede.

Da jeg ankom hang netop DEN kjole i vindiet. Nå men jeg gik såind, forklarede hvad jeg kunne lide og ikke og så fandt hun 4-5 kjoler frem. Så spurgte jeg til den i vinduet. Mnjah modellerne i vinduet var generelt ret små men det skulle da prøves.

Jeg prøvede de andre først. Nogen fik mig til at ligne en stiknarkoman pga farvetonen og andre var ok. Den bedste var faktisk en med grønne blomster på, men dyr og ikke helt perfekt.

Så hentede hun den i vinduet, jeg trak maven ind og vupti, så sad den bare perfekt. Perfekt snit, perfekt farve, perfekt på alle måder. Stadig hundedyr selv om der var pæne procenter på så jeg skulle lige tænke mg om...i 1½ minut. Så købte jeg den. Og den var det værd.

Til sammenligning prøvede min svigerinde drømmekjolen for hende men valgte at købe en simplere billigere model. Kort før brylluppet drønede hun ned i butikken og købte KJOLEN alligevel og må indrømme den var bare perfekt til hende. Så den findes derude. Lad være med at købe en kjole som ikke er din drømmekjole.

Mvh Tina

Quality doesn't cost - it pays !

Quarter Horses til salg.

Gode afstamninger. Egen avl.

Bl.a. 2011 føl efter Dun It With Charm.

http://www.alby-horses.com/

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider