ja så har jeg lige taget min unghest igang igen efter han har haft næsten 3 mdr pause.han er kun 3,5 år(fylder 4 til juni).blev tilredet i 2010 (af min underviser som også ejede ham inden jeg købte ham 27 august).han var kun tilredet og redet en mdr da jeg købte ham og havde stået stille i et stk tid.jeg red ham så 3 mdr og gav ham så fri..han er en meget forsigtig og nem unghest..men da jeg ved at ungheste kan ændre sig meget jo ældre de blir.. var til tider blevet lidt frisk når man gik med ham ind fra fold så var jeg lidt spændt på om han også var det under rytter.ja der er blevet mere hest at ride nu han er blevet ældre men stadig flink..så bortset fra lidt rysten på hovedet,lidt løben til side samt det går lidt hurtigt så er jeg bare så glad for at komme igang med en hest jeg kan mærke udvikler sig som jeg gerne vil have det...så jeg jubler for at have så super en unghest..nu mangler vi bare han li tar nogle cm mere i højden nu hvor jeg rider ham igen..han er nemlig stadig lidt lille i det(under 160 men lidt høj bagtil stadigvæk så det kommer nok).