Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Hundefoder - en jungle... Hvad gør I?
Forfatter: 
Dato:  21-02-2011 19:44

Det der med fodring af hund, synes jeg, er lidt svært. Der er jo ret mange forskellige produkter, og folk anbefaler hele tiden noget andet.


Vores golden retriever får tørkost fra Royal Canin - til kastrerede hunde. Og så får den råt kød.


Da vi hentede den nye hund fik vi en pose HILLs hvalpefoder med og en pose Royal Canin - yorkshire junior 29.

Vores hund er ikke særlig vild med det foder. Så fik vi en prøvepakke fra dyrlægen, som hedder Royal Canin junior small dog - veterinary 29.


Det sidste produkt, vil den gerne spise. Men jeg tænker lidt. Bør den ikke få det racespecifikt? Eller er det lige meget?


Venlig hilsen


M




Hestetrailer udlejes (7000 Fredericia) - se mere på min præsentation

0
0
Svar på denne tråd
 
 I´m a OLIVER´S Woman
Forfatter: 
Dato:  21-02-2011 19:57

Mvh Gitte
- nu med tre hingste gående sammen.
Jack D. Joker. Anton alias Lille L.ort :-)


  • Jack D, stg. 159, stærk, særdeles fornuftig smuk broget hingst tilbyder naturlig bedækning, Sjælland. (ej reg.)
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hundefoder
Forfatter: 
Dato:  21-02-2011 19:58

Jeg fodrer med et svensk mærke - Mener det er svensk.

Der er rensdyr kød i og min hund kan godt lide det men jeg skifter snart igen fordi jeg synes han er for sulten hele tiden.

Der kommer ikke meget ud i den anden ende så det er ikke fordi det er noget dårligt foder vil jeg sige.


Jeg har prøvet en del mærker og det bedste jeg har kunne finde indtil nu er Royal Canin Labrador.

Så det skifter jeg tilbage på.


Havde også tænkt mig at begynde og BARF'e men vi har ikke plads til endnu en fryser så det går ikke.


Der er næsten ligeså mange meninger om foder som der er mennesker på jorden. Næsten.


Det gælder om at finde det foder som ens hund trives på.

Hvor der ikke kommer meget ud i den anden ende for hvis der gør det så optager hunden ikke nok foder.


Søger hest,der mangler en hyggetante i Sønderjylland - I nærheden af Tønder :)


Venlig Hilsen

Sandra

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hundefoder
Forfatter: 
Dato:  21-02-2011 20:22

Ja, det er en værre jungle at finde ud af!


Jeg har valgt at finde et foder, der lever op til de ting jeg tror er rigtigt mht. hundefoder.

- Desværre har vi ikke økonomi til at vi kan barfe hundene, ellers gjorde jeg gerne dét, men vi brugte en 700kr pr mdr, mindst, på foder til 3 westier og dét er altså i overkanten.


I stedet er jeg så gået efter et godt tørfoder, uden korn og ris i, og uden en masse "biprodukter".


Det har jeg så fundet i Taste of the Wild, - der findes også Orijen og Wolfsblut som skulle være rimelig meget det samme, men hvor Taste of the Wild så er billigst.

- Køber det i England, der får jeg 2x 13,6kg til ca. 700kr, og sådan en sæk rækker til ca. 2-2½ mdr.


Vi har tidl. prøvet Hills, Eukanuba og Arion, foruden BARF.

- Men Hills og Eukanuba synes jeg har for meget korn i sig, og da vi har westier er det vigtigt for mig at finde noget som samtidig er sundt for deres hud.


Arion synes jeg de fungerede okay på, udover at vores hanhund blev lyserød i pelsen pga. vi brugte den variant med laks i :-D


Men Taste of the Wild er vores helt vilde med, og jeg synes også det dufter og virker mere "friskt", og hundene spiser med stor fornøjelse, minimal afføring, pelsen virker flot og skinnende og jeg synes ingredienserne er gode.


Så det er det jeg er gået efter :-)



Rollo

Dogs are miracles with paws


TELL-MANN;

- West Highland White Terriers

- Lucky står til avlstjeneste


ROLLOS;

- Viden om marsvin

- Salg af marsvin

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hundeæde ;-)
Forfatter: 
Dato:  21-02-2011 20:30

Royal Canin junior small dog - veterinary 29, den kan du roligt fodre med.


Så længe du vælger et premium produkt (IKKE et supermarkeds/discount produkt) kan du, med god samvittighed, lade din hund vælge det foder som den bedst kan lide - den vil være dækket ind med vit/mineraler.


Royal Canin er helt klart "mit" favorit foder - kvalitet hele vejen igennem, & hundene kan lide det + de trives super godt på det



WINTEC 500, All-round, sort, 17", m/blåt kopfjern (Medium Wide) sælges


Passier Grand Gilbert 17" sort 27.5 cm kopfjern

sælges

0
0
Svar på denne tråd
 
 KORNFRIT FODER
Forfatter: 
Dato:  21-02-2011 20:42

Det er mig...


Vi fodrer vores hund med Orijen Adult.

B.A.R.F er også kanon.

Wolfsblut er også super godt.


Det er noget af det jeg kan anbefale...


Vi er klogere end dyrene, så prøv dog at vise det! Stop mishandling af dyr!

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  21-02-2011 20:49

Må springe med på vognen med Orijen til hunde... Vi har prøvet meget foder efterhånden igennem årene og de har næsten altid set pæne ud, men på dette har selv den Engelske Bulldog haft minimalt med hudirritation mellem hans poter og hans pels på ryggen er blevet blød.. Ellers har den stribe ned af ryggen altid været lidt "ru" at røre ved.. Plus han ikke lugter så meget af hund mere, hvilket han ellers har plejet at gøre.. Og de 2 andre ser bragende godt ud på dette.. Der kommer ikke meget ud i den anden ende og de trives bestemt på dette foder



Søger læreplads som beslagsmed i Jylland helst, kender du en smed der mangler en lærling i 2011??

Lykkelig ejet af Bøf, Big, hundene og kattene :)

Har mine heste i løsdrift, aldrig boks til dem ...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Orijen
Forfatter: 
Dato:  21-02-2011 21:33

Hvor køber I det henne?


Det er et foder jeg ikke har prøvet endnu så jeg låner lige tråden til det spørgsmål :)

Håber det er ok.


Søger hest,der mangler en hyggetante i Sønderjylland - I nærheden af Tønder :)


Venlig Hilsen

Sandra

0
0
Svar på denne tråd
 
 Royal Canin
Forfatter: 
Dato:  21-02-2011 21:54
Vores for også Royal nede fra dyrlægen( Som vores katte også gerne spiser, når de kan slippe afsted med det. :)
Så for han vores rester om aftenen + mindst 2 godbidder.
Så har han en vane med at æde kattenes foder.

Yesterday was a history

Tomorrow is a mystery

Today is a gift

It's why we call the life a present.



Ejer af verdens bedste pony blanding [:

0
0
Svar på denne tråd
 
 Olivers...
Forfatter: 
Dato:  21-02-2011 22:06

Jeg er tilgengæld Anti Olivers, aldrig har vores hunde set så dårlige ud, haft så ringe og hyppig afføring, grim pels, snaskede øre og kløe i pelsen :(


Vi fodre med Henne Pet food, og begge hunde stråler.


Dit hundefoder behøver ikke som sådan være racebestemt, nok mere præstationsbestemt. Den skal ikke hve foder der fylder hunden med energi hvis ikke det er en jagthund der skal drive hele dagen fx.


Rikke - nu med Fellini ( og med Nynne)


Fotografering jylland? klik WWW.RIKKEJOHNSEN.COM

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hundeæde ;-)
Forfatter: 
Dato:  21-02-2011 22:31

WINTEC 500, All-round, sort, 17", m/blåt kopfjern (Medium Wide) sælges


Passier Grand Gilbert 17" sort 27.5 cm kopfjern

sælges

0
0
Svar på denne tråd
 
 n ettos
Forfatter: 
Dato:  21-02-2011 23:55

jeg har altid fodret med nettos det billige foder, min første hun en scæfer blev 13 uden en sygedag, nr 2, 12, en flatcoat, grand daniora, bokser osv blanding, nr 3 er nu 12 og tager gerne en tur på 8-10 km med mig. ingen af dem har fejlet noget. så jeg fortsætter med vores unghund, der dog har haft øremidder, men det havde han da jeg fik ham, så de har nok fodret med noget andet .

jeg skifter kun hvis jeg får en hund der ikke trives på det


Hvornår har du lavet en foderplan til dine børn

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  22-02-2011 04:14

Mine hunde får Olivers


Simba (8 år): Olivers Old&Fit

Fellow (2 år): Olivers Maxx Energy

Trunte (5 år) Olivers Weight Loss


De er flotte i pelsen og trives.




Mvh Heidi og den pletløse plethest :-)



Stokkebro S Tjano 1989-2010 - tak for 18 fantastiske år..

Du er elsket og savnet hver eneste dag..

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  22-02-2011 06:37

DeeDee: Før bestilte vi det hos www.zooplus.de eller www.zooplus.uk

Men nu har vi fundet en forhandler 30 minutter fra os, med rabat, så nu henter vi det der



Søger læreplads som beslagsmed i Jylland helst, kender du en smed der mangler en lærling i 2011??

Lykkelig ejet af Bøf, Big, hundene og kattene :)

Har mine heste i løsdrift, aldrig boks til dem ...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Golden Eagle
Forfatter: 
Dato:  22-02-2011 07:23

Vores Leonberger på 9 mdr. (gigantrace) skifter på opdrætterens anbefaling mellem de her tre typer fra Golden Eagle:


petsholistic.com/produkter/27- golden-eagle/38-ge-holistic-health- large-puppy---15-kg/


petsholistic.com/produkter/5- hundefoder/36-ge-holistic-health---- and-15-kg/


petsholistic.com/produkter/27- golden-eagle/4-ge-holistic-health- laks---15-kg/


Han stortrives på det foder, har den lækreste bløde pels, flotte bisser og ingen dårlig lugt ud af munden eller i hud/pels.


Godt hundefoder er generelt dyrt, men jeg tror altså på, at kvalitet og pris hænger sammen.



Hilsen Inge

- med de to smukke muler Milo og Gazella - og den skønne Leonbergerhvalp, Sully!

0
0
Svar på denne tråd
 
 foderjungle...
Forfatter: 
Dato:  22-02-2011 07:55

Har også 3 hunder der elsker Royal Canin...


Gravhund, Borderblanding og golden Retriver. Min border har meget sensibel hud, så hun er min "pejlestang" for, om foderet er godt nok - og smager godt nok;)


Jeg har et par gange forsøgt mig med andet foder, som jeg måske har fået anbefalet eller blot set reklame for hos min forhandler, men må hver gang gå tilbage til Royal Canin.


Det skal siges, at de alle 3 får den samme slags på trods af deres forskellige racer (og ad libitum) og de ser virkelig godt ud synes jeg.


Er begyndt at putte lidt lakseolie på ind imellem - det kan de godt lide:)



Med venlig hilsen


Anja

0
0
Svar på denne tråd
 
 Foder.
Forfatter: 
Dato:  22-02-2011 09:00

Min hund får Royal Canin til store racer, og mine katte får Royal Canin til Maine Coon. Og både hunden og kattene er glade for det, og er flotte i pelsen, og kattene kaster aldrig hårboldte op, men jeg må indrømme jeg havde tænkt på at skifte foder til dem, for jeg har flere gange læst herinde, at det ikke er det bedste foder, men nu kan jeg så se, at en del også bruger Royal Canin, og er tilfredse med det, og det er da ikke et billigt foder. Er det der Orijen så meget bedre? At jeg burde skifte? For jeg vil jo da mine dyr det bedste.

Mvh Tina

0
0
Svar på denne tråd
 
 foder..
Forfatter: 
Dato:  22-02-2011 12:39

Jeg ser på hvordan mine hunde ser ud og hvad de trives bedst med.. Jeg har startet med at fodre alle mine med enten royal canin eller eukanuba.. Problemet opstår så når de er voksne og skal af hvalpe foderet.. Jeg kan slet ikke holde vægten oppe på dem.. Og jeg har ikke råd til at give hver hund flere kilo foder om dagen af de mærker..


Jeg har nu prøvet at købe det billige fra rema 1000 og nu kan de holde vægten og de ser pæne ud i pelsen og er sunde og raske hunde..


Jeg tror bare man skal prøve sig lidt frem og se hvad hunden har bedst af

0
0
Svar på denne tråd
 
 Stivelsesfrit
Forfatter: 
Dato:  22-02-2011 12:56

Min hund fodres med taste of the wilde.

Inden da har vi fodret med wolfsblut og acana.

Alle disse er totalt kornfrie, hvilket vores hund fungerer klart bedst på.


Da vi fik ham fik vi RC medium breed med til ham, men det gad han bestemt ikke æde. Fik en prøve på dyrlægens RC og det gled ned, men pelsen så træls ud. Prøvede så kingsmoor, men det blev pelsen også noget træls af.


For alle mærker gjaldt, at han var enormt svær at holde i pæn "foderstand"


Nu har jeg givet op og slået mig til tåls med, at han åbenbart skal have et kvalitetsfoder med masser af kød.




Mvh

Mette




2 ledige bokse, kolding v


0
0
Svar på denne tråd
 
 Hundfoder
Forfatter: 
Dato:  22-02-2011 13:45

Marküs mühle fra zooplus.de

Ca.250 kr for 15 kg leveret ved døren. Det er næsten halv pris ag hvad det koster herhjemme.


Vi er rigtig glade for foderet og vores 3 kasterede hanhunde (cavalier, Griffon og basset hound) ser godt ud i pels og høm-høm.


Vi har også prøvet Olivers uden størrer held, de blev træsle i pelsen af det.

0
0
Svar på denne tråd
 
 tjaeh...
Forfatter: 
Dato:  22-02-2011 13:58

hvis man menerm an går SÅ meget op i deres foder og VIRKELIG vil det bedste for dem, så fodrer man vel med BARF og en ugenlig grøntsagsdag...


Selv det bedste tørkost - er slet ik noget nær så naturligt og godt for hundene. Ligesom med hestene der har bedst af græs og hø/wrap.



RIP Keiko dreng 13/4 2004 - 3/6 2010

0
0
Svar på denne tråd
 
 Min hund bestemmer
Forfatter: 
Dato:  22-02-2011 13:59

Hjemme hos mig er det blevet sådan, at hundi har afgjort hvad der skal spises... Jeg har en meget atypisk golden retriever, som bestemt ikke er for tyk og som bestemt ikke synes, at hundefoder kan smage af hvad som helst.... Hun fik racespecifikt foder fra royal canin som hvalp, da hun blev udvokset gad hun ikke det mere, så vi prøvede eukanuba, det faldt heller ikke i damens smag. Alt fra hills dur, men der slår mutti altså bremsen i, for det er simpelthen så sindsygt dyrt at det halve havde været nok! Vi har været rundt om nogen billigere mærker; bl.a. noget fra foderstoffen (som også faldt i hundis smag, men kvaliteten faldt ikke i muttis smag), og nu er vi endt på Selected Fish fra Olivers. Vi har været på det i 1½ år, og hundi står glad hver dag og logrer med halen når hun bliver spurgt, om det er ved at være mad-tid. Racespecifikt foder opgav jeg for længe siden, da det til en golden retriever altid betyder, at kalorierne er begrænsede. Hun må have et højt stofskifte, for hun har bare brug for mere mad end angivet på pakken, og så bliver det altså hurtigt en dyr fornøjelse. Det bedste vi har haft, foruden Olivers, er et jagthunde foder, som hun også fungerede godt på, men åbenbart blev træt af at spise.


Jeg tror det er meget individuelt, hvad ens hund fungerer bedst på, og det kan kun komme an på en prøve. De fleste steder kan man få en prøve med hjem, hos Olivers sender de prøver gratis, og det var det, der fik mig fanget i nettet som forbruger ;)


Det eneste jeg ikke forstår, er det der Barf princip. Mig bekendt er hunde IKKE 100% kødædere fra naturens side - så hvorfor gøre dem til det som tamhunde? Når jeg er i skoven med min hund plukker den bær (det begyndte hun på af sig selv som hvalp, spørg lige om jeg så mærkelig ud første gang hun gik amok på en brombærbusk ), og hvis der er tabt noget foder på staldgangen bliver det også fortærret med velbehag. Og så selvfølgelig alt i bæ, som man kan komme i nærheden af. Og det er jo vel at mærke ikke fordi hundi mangler noget, men fordi det er det mest naturlige for den at spise, hvad der nu engang er. Min hund er en elendig jager, og ville i hvert fald blive vegetar i naturen, her bliver der gøet af fuglene inden man løber efter dem, og ninus i buret er den bedste ven i verden. Sidst nævnte er dog naturligvis tillært, da der her i huset ikke bliver serveret kanin-steg.......


... sagde Randi


"Kun småskårne mennesker har orden i tingene, genier kontrollerer kaos"

0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg bruger ....
Forfatter: 
Dato:  22-02-2011 14:00

Mine hunde får for tiden Robur - et svensk hundefoder baseret på functionel food principperne. Men jeg skifter en del for at give dem ngoet forskelligt.


jeg vælger ud fra, at der ingen kornprodukter overhovedet må være i fodret, så skal de være nogle gode sunde olier (omega 3,6,9), foderet skal også lægge sig så tæt op ad barf-principper som muligt.


jeg har brugt:


Orijen

Acana

Markus Mühle

Og som godbidssøg bruger jeg fortiden Ziiwiipeek - men det er møg hammerende dyrt.

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  22-02-2011 14:02

Mette: Acana er ikke kornfri, bare lige til info :)



Søger læreplads som beslagsmed i Jylland, kender du en smed der mangler en lærling i 2011??

Lykkelig ejet af Bøf, Big, Peffe, hundene og kattene :)

Har mine heste i løsdrift, aldrig boks til dem . ...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hej hej
Forfatter: 
Dato:  22-02-2011 14:07

Hej


Jeg er begyndt at barfe mine to dobermann. Før det brugte jeg Ziwi peak, men det var for dyrt.

Der brugte jeg 817 kr i ugen på hunde foder, nu er jeg nede på 12-1300 kr. i måneden, der er jo lidt forskel.

Mine to nyder at få råt mad, men det har så krævet at jeg købte en fryser kun til deres mad.


Hilsen


Heidi





Nu med Robotool´s Qira

Den dejligste hest

for mig



0
0
Svar på denne tråd
 
 Rasmus-modsat
Forfatter: 
Dato:  22-02-2011 14:14

det er jo derfor- som jeg skrev at de osse skal ha en grøntsags/bær dag el hva du vil kalde det. Fordi de spiste andet end rent kød, men ikke meget da de hovedsageligt er kødædere og kød var nemmest for dem at få fat i da de får mere af gangen end af bær etc


At hundi menern inus mm er bedste ven - er sandsynligvis fordi hundi blir fodret og ik er sulten - og er tam og blir kælet med, frem for at leve vildt i naturen uden menneskelig påvirkning. Igen som med hestene og alle andre dyr.


Hundi har ik et liv baseret på instinkter længere- da de er frataget den.



RIP Keiko dreng 13/4 2004 - 3/6 2010

0
0
Svar på denne tråd
 
 Stute..
Forfatter: 
Dato:  22-02-2011 14:20

Stute: mit indlæg var ikke rettet mod dig, vores indlæg er postet samtidigt. Og som sagt, så er forholdet til ninus indlært, ligesom så meget andet.


... sagde Randi


"Kun småskårne mennesker har orden i tingene, genier kontrollerer kaos"

0
0
Svar på denne tråd
 
 hehe oki
Forfatter: 
Dato:  22-02-2011 14:28

men det gælder jo alligevel- tarmsystem er jo ik anderledes/indlært



RIP Keiko dreng 13/4 2004 - 3/6 2010

0
0
Svar på denne tråd
 
 hedder ganske vist ikke mette
Forfatter: 
Dato:  22-02-2011 14:31

Nej - der er glutenfri havre i, det er rigtig nok. så teknisk set kan man ikke kalde det kornfrit :-)


Men det er glutenfri og hvedefrit, og der er hverken soja eller majs i, hvilket er det som oftest forårsager foderallergierne.


0
0
Svar på denne tråd
 
 Acana.....
Forfatter: 
Dato:  22-02-2011 16:25

Acana laver ganske rigtigt foder med korn i, men de tre varianter pacifica, grassland og Praire Harvest er 100% fri for korn.


Vi har brugt både grassland og pacifica, men taste of the wilde er bare lidt billigere og hunden ser ud til at fungere lige godt.







Mvh

Mette




2 ledige bokse, kolding v


0
0
Svar på denne tråd
 
 Hundefoder
Forfatter: 
Dato:  22-02-2011 16:56

Jeg bestilte 1 kg orijen for at teste, min hund syntes det smagte frygteligt og mine forældres hund, der er meget sart, blev syg og stank af det.


Jeg fodrer med vådfoder af HØJ kvalitet, "Pet Fit". Det er tysk, og laves af produkter godkendt til fortæring til mennesker.



Jeg er dog ikke helt tilfreds, min lille Tulle-hund lugter en del, men ser ellers rask og sund ud. Men når hunden ikke vil spise tørfoder er valgmulighederne begrænsede. Det er også svært at BARF-e når man tit er undervejs.


/Lene


Basse

198? - 15/09/08


Cargo B

10/03/96 - 04/11/10



Kentaur Medea, 17½", Fit 2, sort, sælges. Sdr. Jylland. Skriv for pris.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jamen dog...
Forfatter: 
Dato:  22-02-2011 18:12

Her fodre vi med Royal Canin Labrador Retriver - og det fungere Alpha rigtig fint på :-)



Mvh.

Regina Sørensen

Wega, drægtig ved Bøgegaardens Laurino.
Indehaver af den dejlige ridehest Ramiro.

Sælges:

RDH hoppe, drægtig ved Bøgegårdens Laurino.

Kieffer Ulla Salzgeber, dressur sadel.


0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  23-02-2011 10:24

Vi fodrer nok alle vores hunde forskelligt og har vores meninger om hvad er bedst.

Så mit forslag er ikke hvad du bør fodre med at mærker.

Jeg synes du skal vælge et foder din hund sætter pris på og så se efter om hunden trives på det foder, om den er frisk og sund og om pelsen er pæn og blank. Der din hund godt ud, så er dit foder godt nok.

Jeg skifter lidt med foder, da mine hunde render træt i at spise det samme mærke hele tiden.

Mine hunde er altid blevet gamle og uden at fejle noget, så det har nok ikke været helt forkert hvad jeg har gjort.

Dog har jeg aldrig brugt hvalpefoder, da en dyrlæge har anbefalet mig at lade være, for at undgå for hurtig vækst og problemer med hofter som schæferen kan døje med.


www.trendsales.dk/ main.asp?site=sort_gal...h=;u=36641


Motordrevet pælebor sælges, se profilen.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Giver mig grå hår
Forfatter: 
Dato:  23-02-2011 11:47

Jeg synes godt nok ikke, at min hvalp på nu 4 måneder spiser ret meget.

Men jeg får da lokket den til at spise ved at kaste med tørfoderet, så det er interessant. Den har foderet stående fremme hele tiden. Vores golden retriever har lært, at den ikke må spise af lillehundens madskål.


Har I også småtspisende eller kræsne hunde?


Venlig hilsen


M




Hestetrailer udlejes (7000 Fredericia) - se mere på min præsentation

0
0
Svar på denne tråd
 
 Mik27....
Forfatter: 
Dato:  23-02-2011 12:43

Min hund på 6 måneder er også blevet småtspisende - jeg gør også ligesom dig, jeg kaster med fodret, det synes han er vældig morsomt og det for ham til at spise foderet. Jeg tror måske det er en "periode" de kommer ind i, han er også ved at skifte tænder :-)


Men til spørgsmålet: Jeg tror, som mange andre skriver, at det er individuelt hvad hundene kan lide, jeg tror bare at man skal prøve sig frem. Man kan tit få prøveposer hos de forskellige forhandlere :-)


Jeg fodre med Wolfsblut, den der hedder Dark Forrest, til begge hunde, jeg bestiller det fra Tyskland og for 30 kg. foder for 600-700 kr. Men da Loke er ved at skifte tænder er sykkerne for store, så han for lige PT. et hundefoder der hedder Pro Nature :-)





Mvh Flis
"If you take one more step, I'll be behind you and put my foot where yours were first, and if you say one more clever thing, I'll just repeat it and act like I said it first" - VETO
0
0
Svar på denne tråd
 
 1234567
Forfatter: 
Dato:  23-02-2011 13:34

Jeg har haft rigtig svært ved at finde det rigtige for Luka.. Men Henne Pet Food.. Det er bare super godt.. Super pels han har fået.. Og endelig noget foder han kan lide..

Så for mig var det forsøget værd da.


Mvh Anja

0
0
Svar på denne tråd
 
 min nye vaps
Forfatter: 
Dato:  08-03-2011 07:38

Har lige købt en 8 mdr gl Labrador retriver og den er opfodret med Royal Canin Maxi Junior 32, som den åbenbart skal have til den bliver 15 mdr.


Har tjekke pris hos zooplus.de, det er ca 470 dkk(62,75 EUR)+ fragt. Prisen i DK er 579(hundefoder.dk)


Nogen der kan oplyse mig om dette er normalpriser???


Jeg er absolut novice inden for hundefoder. Min gl hund ville kun æde Pedigree, så her blev valget truffet ud fra dens smagsløg ikke kvaliteten.




Karina





Wrap sælges.

Frit valg mellem 1/2 slet.

350 dkk pr minibig afhentet Køge/Ringsted


0
0
Svar på denne tråd
 
 Arion...
Forfatter: 
Dato:  08-03-2011 07:49

Min hvalp på 3½ måned får Arion Puppy og elsker det. Hun går glad med ind i rummet, hvor sækken med lige præcis hendes foder står og sætter sig ved den. Når jeg så åbner den og tager den mængde foder hun skal have, så skal jeg lige love for, at hun kan danse, sprælle, hoppe sidelæns osv. Men hun sidder pænt ved skålen og venter på, at jeg har sagt "værsgo" - også når foderet er hældt i



Jane


Savner min smukke og skøre Milan


0
0
Svar på denne tråd
 
 Ronja og mad
Forfatter: 
Dato:  08-03-2011 10:08

Ronja er en australsk terrier på 2,5 år og vejer ca 8 kg. Hun bliver barf fodret og får 60 gram kød morgen og aften + grønsager. Hun har en ben-dag hver uge og skifter så ellers mellem kallun, høne, rensdyr, oksekød, fisk you name it. Hun har den flotteste pels, klør sig ikke, har minimal afføring og er en glad og veltilpas lille hund :-) Hos os fungere barf uden problemer, men det kræver fryserplads og tilvænning.



...home is where the heart is...

DC, you're always on my mind

0
0
Svar på denne tråd
 
 1234567
Forfatter: 
Dato:  08-03-2011 11:09

Foder for guds skyld ikke jeres hunde med eukanuba- de tester deres foder på hunde (og ikke på en god måde) så nogle video klips der blev vist herinde fra Peta og det var lige til at tude over (de havde en liste med fodermærker som er blevet testet på den måde).


Royal Canin er et hit som min lille vovse- han får den til langpelset chihuahua selvom han er en pomeranian, da den giver ekstra til pels, snakkede med den i foder forretningen og har testet med forskellige, men den fungerede bedst på ham.


Prøvede Hills og Hills natures best før, og hold da hvor han pruttede og hans pøller STANK helt vildt- ikke en succes. :)



MCK


http://minkpinks.blogspot.com/


"Brutality begins where knowledge ends.

Ignorance and compulsion appear simultaneously."

~ Charles de Kunffy


0
0
Svar på denne tråd
 
 priserne
Forfatter: 
Dato:  08-03-2011 11:20

nogen der kan fortælle mig hvorfor det koster mere at købe 15 kg hundefoder end hestefoder?


Jeg troede ellers hestefoder var et luksusprodukt


Godt de ikke følger trop med kg pris som på hundefoder


Karina

0
0
Svar på denne tråd
 
 jo mindre jo dyrere
Forfatter: 
Dato:  08-03-2011 11:26

he he he - det er endnu dyrene at købe 15 kg kattefoder :-) Jeg har en teori om, at jo mindre dyr, jo mindre spiser de, jo dyrere bliver de nødt til at sælge fodret - ellers tjerne de vel ikke deres 1000% i fortjenste.


Mine heste har mulen forrest


The value of the art of riding should be measured at the scale of harmony and not at the scale of difficulty of an exercise.

Xenophon

0
0
Svar på denne tråd
 
 Vi bruger..
Forfatter: 
Dato:  08-03-2011 12:24

Vores hund har hos tidligere jer været svær at fodre på, blev tynd og så træls ud i pelsen, og havde tit diarré og opkast. Ejeren prøvede flere forskellige slags foder, og det vovse fungerede bedst på var hundemad fra Hippolyt. Så det kører vi videre med, selvom der er kornråvarer i müsli-delen. Vi blander det med kødet som det skal, og vores hund trives og har så flot en pels.


Reni Nielsen, Stutteri Krone

www.stutterikrone.dk


Til salg: Gennemavlede dressurheste, vallak 1 år, hingst 1 år, drægtig hoppe 4 år, drægtig hoppe 14 år og 5-års hoppe klar til LA

0
0
Svar på denne tråd
 
 Indkøb i Tyskland
Forfatter: 
Dato:  08-03-2011 17:19

Vi har en stor hovawart, som lider af proteinallergi.


Jeg har kigget på Wolfblut, da det er kornfrit. Er der nogen der kan fortælle mig, hvor jeg kan købe det lige syd for den tyske grænse..?


Mvh. Lotte.



Bedækning ved Svalebo´s Felix og

Sepstrups Casanova.




stald topaze

0
0
Svar på denne tråd
 
 Køber stort ind
Forfatter: 
Dato:  09-03-2011 19:45

Jeg vil til hver en tid købe et kvalitetsprodukt, derfor fodrer jeg med FLATZAZOR Elite Proffesionell se mere på www.zoa.dk, Dette er et super foder og meget velsmagende.


Jeg køber stort ind og får storkunderabat dvs. jeg giver 362,- kr for 20 kg sæk. (får 6 sække pr. gang.(Jeg har så også 3 hunde)


Prisen er inkl. levering til døren og dette er iøvrigt en gratis service


Jeg har iøvrigt brugt dette foder de sidste 5 år og mine hunde skinner og stortrives på dette foder.


Christine


Julingaards fjordheste - fordi en gul ikke er nok!!!



Ågerupgårds Diva & Ågerupgaards Oliver


& nu også Fønix Kraka

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tja...........
Forfatter: 
Dato:  09-03-2011 23:02

Laver mad selv af gode råvarer til vores 4 hunde, og kunne ikke drømme om at proppe tørfoder og andet @!#$ mv i dem, i andet end nødstilfælde.




Bacardi, hvid flueskimmelvallak, ca.155 cm, knabstrupper u papirer efterlyses. Han blev solgt til hestehandler Torben Andersen efterår 08 trods klausul og er muligvis på en rideskole i Sverige? Dusør.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider