Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Henna farve?
Forfatter: 
Dato:  30-12-2010 23:48

Godaften :)

Jeg står og vil gerne farve mit hår rødt - med henna.

Mit hår er pt mørkt, også farvet.

Også hørte jeg et sted at man ikke må farve det med henna så længe det er farvet med kemisk farve? (Loreal, garnier osv)

Så ville jeg lige høre om der er nogle der ved noget om det , og som vil dele lidt ud af deres erfaringer, inden jeg kaster mig ud i mit farve projekt. :)

*Camille*

Min mening :)

0
0
Svar på denne tråd

jeg har
Forfatter: 
Dato:  31-12-2010 09:09

godt nok læst det samme men har sommetider gjort det alligevel. Måske er det derfor at at mit hår efter farvning med henna bliver meget tørt og ikke så supersundt at se på som når jeg farver med "alm" hårfarve.

0
0
Svar på denne tråd

henna....
Forfatter: 
Dato:  31-12-2010 10:48

Jeg har farvet hår, siden jeg var 13-14 år. Ind i mellem er det blevet farvet med henna, jeg har ikke haft problemer med det.

Hvor køber du henna henne? Jeg plejer at købe i matas, men der kan man ikke få det længere. Så er der selvfølgelig nettet, men en gang i mellem, er det bare lettere at gå i en butik.

Tomorrow is always fresh with no mistakes in it.

Anne of Green Gabels

0
0
Svar på denne tråd

henna farve
Forfatter: 
Dato:  01-01-2011 16:29

Det er ikke sikkert der sker noget ved at mikse naturlig med kemisk hårfarve, men du kan risikere at der sker en reaktion mellem dem, hvilket kan give både sjove farver og ødelagt hår.

Hver dag er en fest

Besøg min blog om mode og skønhed på
www.soesblog.dk

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider