Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Afrika
Forfatter: 
Dato:  14-12-2010 18:29

Hej ænder,

Sagen er den, at min mor pt. er udstationeret i Afrika. Hun arbejder for forsvaret, og er dernede for at hjælpe med noget logistik etc.

I går sender hun mig så en email hvori hun fortæller, at hun har besøgt en afrikansk skole. Hun sender billeder og beskrivelser af forholdende, og beder mig og mine søskende om lidt hjælp, da hun gerne vil hjælpe eleverne på skolen.

Her spørger jeg så jer om hjælp. Ser i, min mor vil gerne have billeder fra folkeskoler og gymnasier, som viser typiske undervisnings situationer. Her tænkte jeg så, at nogen herinde kunne være behjælpelige. Jeg står nemlig ikke i en situation (ej heller gør mine søskende) hvori vi har kontakt til nogen, som kan tage billeder fra skolen. Er der evt nogen af jer, som ligger inde med sådanne billeder?

Derudover spurgte hun efter nogle verdenskort, som hun gerne vil have med derned. Vi holder jul sammen i Tyskland, og vi tager så kortene, billederne etc. med derned, og så tager hun det hele med tilbage til Afrika. Er der nogen af jer, som enten ligger inde med nogle gamle verdenskort (evt sådan nogle man kan ligge på et bord) eller ved hvor man kan skaffe dem til overkommelige priser?

I får lige lidt billeder dernede fra:

Billede

Foran skolen. Min mor yderst til højre :-)

Billede

Billede

Billede

Håber nogen af jer kan hjælpe. Hvis i har andre gode ideer, er i velkomne til at komme med dem :-)

Ps. Hvis nogen af jer bor i Københavns området, og har nogle gamle t-shirts og shorts liggende som i gerne vil af med, så er i velkomne til at sige til, da vi også samler det sammen til børnene dernede :-)

Mvh

Kirsten

0
0
Svar på denne tråd

Hejsa..
Forfatter: 
Dato:  14-12-2010 20:31

Jeg kan desværre ikke hjælpe med billeder, men jeg mener at kunne huske, at du kan købe dem i plakat-butikker, måske også i Bilka.. Vi købte vores i Lidl eller Netto, men ved ikke om de stadig har dem :-)

Held og lykke med dit projekt. Det lyder som en super god idé, og et spændende projekt.

/Heidi

Den, der siger, det ikke kan lade sig gøre, skal ikke afbryde den, der gør det.
Leder efter min gamle hest, har du set ham så send en pb. Kig her: www.heste-nettet.dk/forum/7/113203/ 113203/
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider