Hej alle heste-folk. 
Jeg har for nyligt købt en dejlig dejlig unghest på 2 år.
Da vi skulle hente ham og var på vej til at tage ham ud, blev jeg gjort opmærksom på at han havde Karperyg.
Jeg syntes godt nok han krummede lige lovlig meget ryg, men tænkte at han nok bare var lidt deform da han stadig er under udvikling.
Jeg fik ham ikke handelsundersøgt fordi at prisen var billig.
Straks gik jeg på nettet og læste om det, og fandt nogle meget positive resultater og solstrålehistorier om heste med karperyg.
Jeg satte et billede ind, og vurderede selv ryggen til at være i mild grad, medens andre syntes at det var slemt ;(
Hurtigt blev jeg overbevist om at jeg havde købt katten i sækken, i stedet for at skyde papegøjen!
Derefter researchede jeg lidt på nettet, og læste at karperyg kan "fikses" med kiropraktor.
Jeg har kig på marianne Bendixen, som flere inde på nettet har skrevet utrolig godt om.
Nu kommer mit spørgsmål:
Er der nogle herinde der har erfaringer med helbredelse af karperyg?
Og har nogle erfaringer med Marianne Bendixen, eller andre gode kiropraktere? Jeg læste også om kombination med massage og akupunktur, og en del der skrev om læserbehandlingerm, men da jeg aldrig har stået i sådan en her situation, aner jeg virkelig ikke særlig meget om det ;s
Jeg håber at der er nogle derude der kan hjælpe mig, for han er virkelig en dejlig hest, og jeg ønkser en god fremtid for os begge. 
Mvh Ellen-Johanne.