Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Dit seneste must have til hesten?
Forfatter: 
Dato:  23-11-2010 23:08

Umarla har aldrig ejet et vinterdækken trods status som fin sports-ko - hun har pænt måttet finde sig i to dækkener oven på hinanden. Hun har dårligt lavet en skramme i dem, trods to hårde vintersæsoners brug

Men i år er det slut - snesikkert dækken i farven choco med lyselilla stjerner er netop bestilt hos Tika - glædelig jul, My Little Pony

(Umarla er 167 cm i stang og jeg er 26 år... hmm)

Billederne her er hapset fra Tika's hjemmeside

Og her er hesten der glæder sig til et nyt dækken

Vil gerne se andre must haves til jeres heste - dårlig smag er velkommen, jeg er sikker på at mit stjernedækken får et par kommentarer med på vejen Men hvad, om det er mudder eller stjerner...

Hilsen fra Lise & Umarla

Bruger din rideklub DRF Live og Infosport?
Det er gratis hvis I har abonnement på Stævnesystemet :-)

www.rideforbund.dk/DRF/konkurrence/ IT-systemer

0
0
Svar på denne tråd

jeg har netop
Forfatter: 
Dato:  24-11-2010 00:13

invisteret i et styks trense som kommer til at pryde mulen efter jul, da jeg skyndte mig hjem og og sagde til de gamle de sku gi mig den i gave .

Det en trense med sandpapirsagtigt glitter i guld.

Billede lånt fra teigars hjemmeside.

0
0
Svar på denne tråd

bumbum
Forfatter: 
Dato:  24-11-2010 08:26

Jamen denne unge mand med tilnavnet Baby

Billede

Kunne jo simpelthen ikke leve uden dette med tilhørende bandager

Billede

Det er da nemt at forstå er det ik

R.I.P Fighter, den smukkeste stjerne på himlen

R.I.P Oxana, du var solen i mit liv

0
0
Svar på denne tråd

Gamascher
Forfatter: 
Dato:  24-11-2010 08:36

Sidste år købte jeg et orange underlag, og det har siden irriteret mig at jeg ikke kunne finde matchende bandager/gamascher. Det har jeg så fundet nu.

www.hooks.dk/ product.aspx?productid...Order=DESC

0
0
Svar på denne tråd

For Fede!!
Forfatter: 
Dato:  24-11-2010 10:39

De er simpelthen for fede Charlotte, sig lige til hvis du bestiller så jeg kan lure størrelsen - har et brunt/orange underlag hvor de matcher perfekt!!

0
0
Svar på denne tråd

Mikala
Forfatter: 
Dato:  24-11-2010 10:42

Jeg HAR bestilt og fået, jeg er så sikker på at de vil klæde Deja Vu helt suverænt. Så du må se dem når du kommer og kigger til Oakley næste gang eller hvis du kommer med en legekammerat til Swan Lee.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  24-11-2010 12:11

Den var nem.. En sadel :D

Ejer kun en sadel der ligger helt forfærdeligt, så der må en ny til.

savle savle savle

Anne

PG Allways My Choice

RIP Røde. Vil altid huske dig!
0
0
Svar på denne tråd

Den her tråd
Forfatter: 
Dato:  24-11-2010 12:29

bør omgående meldes til moderator med henvisning til at det ikke burde være tilladt at friste svage sjæle.. Jeg får alt for mange gode idéer og jeg har allerede "brugt" alle mine julegaveønsker..

VH,

MaggieMay

"Jeg køber aldrig en travhest igen - men jeg elsker hende jeg har over alt på jorden"..

"Gud skabte manden før kvinden. Det er ligesom, når jeg skriver først laver jeg en kladde" Karen Blix ...
0
0
Svar på denne tråd

hesteklipper...
Forfatter: 
Dato:  24-11-2010 12:39

Er mit seneste musthaves ;-)

før den en mini, mini sadel (begge dele til datteren og hendes pony).

-vi andre mangler næppe noget, men lur mig, om der ikke snart er akut brug for termoridestøvler (læs: NUUUU).

ellers er jeg 27 år og helt ponypjattet med farvemach, gerne pastel farver.

-jeg overvejer også at lave et jule-køre sæt til vores miniature. Så skal der lidt klokker og medjer på vognen og jule stemningen kan rykke ind. (dog først i december!).

Kilden

Ejer af fjordhoppen Sussi og mini hesten Tarzan

Mor til Lea 02.05.06 og Maya Isabel 08.12.08

0
0
Svar på denne tråd

De 2 seneste
Forfatter: 
Dato:  24-11-2010 13:38

must have køb til hesten er en ny springsadel (som er fantastisk...sagde den inkarneret dressurrytter!) og et bling bling pandebånd.

Til mig selv er det en lang dyn frakke, som man kan ride med.

Det er simpelthen det bedste køb ever. Jeg er altid varm!

Mvh. Tine

Klipning tilbydes på midtsjælland og Køge området.

0
0
Svar på denne tråd

næsebånd
Forfatter: 
Dato:  24-11-2010 14:16

Jeg bestilte igår et Döbert næsebånd til min rundsyede trense.

Det er et meget bredt næsebånd og med hvid foring. Så nu må jeg bare væbne mig med tålmodighed og vente pænt i 4 uger.

Er meget i tvivl om Camelina kan holde ventetiden ud, nu har hun jo presset hårdt på i 1½ år og mener bestemt ikke hun kan leve uden det næsebånd

MVH Britt

med dressurhesten "Camelina Kilen" :)

0
0
Svar på denne tråd

lidt af hvert
Forfatter: 
Dato:  24-11-2010 14:37

Kiki var så heldig endelig efter 2 års ventetid at få et underlag som matcher hendes bandager (der aldrig bliver brugt) perfekt.

Stay fik endelig sit helt eget sorte fortøj med martingal i stedet for at skulle låne Kiki's brune. Det går jo ikke til sort trense og sadel.

Selv blev jeg simpelthen nødt til at have en ny vinterridejakke. Den gamle kunne ikke mere. Og var så så heldig at finde et sæt med bukser til.

Er du da gal de er gode. Det føles nærmest som om jeg har lim i r*ven,når jeg rider.

Opdræt af Tibetansk Spaniel

Medlem af Bullerklubben

0
0
Svar på denne tråd

Dyn frakke!!!!
Forfatter: 
Dato:  24-11-2010 14:44

Hej Vicky02, jeg er lidt nysgerrig, for at høre hvor du har købt din varme dyn frakke henne?

Vh Belinda

0
0
Svar på denne tråd

Længere historie
Forfatter: 
Dato:  24-11-2010 14:46

jeg købte den brugt af en veninde, som har købt den i Schweiz.

Den er af mærket Felix Bühler. -Måske man kan bestille dem over nettet.

Jeg kiggede overalt sidste vinter i Schweiz, men der var de udsolgt i min størrelse. Men såvidt jeg har forstået, så er det en standardvarer.

Det fedeste ved den, er at den ikke er "fluffy". Så jeg går ikke rundt og ligner en michellinmand.

Mvh. Tine

0
0
Svar på denne tråd

Det er
Forfatter: 
Dato:  24-11-2010 14:48

Mvh. Tine

0
0
Svar på denne tråd

Ups....
Forfatter: 
Dato:  24-11-2010 14:51

Mvh. Tine

0
0
Svar på denne tråd

vinterfrakke
Forfatter: 
Dato:  24-11-2010 15:24

Det var da en lækker frakke Vicky02 og så er den jo faktisk ikke så dyr igen, når man omregner valutaen.

Er den 100% vandtæt og er den til at ride med, når den er så lang?

Har set mig halvlun på den, så jeg må lige se en ekstra gang på deres hjemmeside om de sender og prisen på fragt.

Jeg har lært, at mennesker vil glemme, hvad du har sagt og ting du har gjort, men de vil aldrig glemme, hvad du fik dem til at føle.

0
0
Svar på denne tråd

jakke....
Forfatter: 
Dato:  24-11-2010 15:25

Tak for link Vicky02, hvordan er de størelses mæssigt? :)

Den ser vildt lækker ud...

Vh Belinda

0
0
Svar på denne tråd

Den er ikke vandtæt
Forfatter: 
Dato:  24-11-2010 15:27

men vandafvisende.

Den har en overflade som en normal dynjakke.

Men den er virkelig fantastisk, skulle jeg hilse og sige.

Generelt er deres produkter super, til fornuftige priser. -Jeg savner virkelig Felix Bühler, efter jeg ikke er i Schweiz så ofte mere.

(sådan direkte oversat svarer det nok lidt til Horze...bare lidt mere lækkert/bedre kvali, efter min smag)

Mvh. Tine

0
0
Svar på denne tråd

jakke....
Forfatter: 
Dato:  24-11-2010 15:34

Vicky02, hvordan er de størrelsesmæssigt? :)

Vh Belinda

0
0
Svar på denne tråd

Jeg syntes
Forfatter: 
Dato:  24-11-2010 15:36

de er en smule store i str.

Jeg bruger normalt str. L, men den jeg har er str M. -Dog havde det ikke gjort noget den havde været L tror jeg. Den er lidt stram, når jeg har en tyk bluse på indenunder.

Mvh. Tine

0
0
Svar på denne tråd

jakke.
Forfatter: 
Dato:  24-11-2010 15:41

Jeg svinger mellem en str 38-40 i jakker, måske en str L vil passe så

0
0
Svar på denne tråd

Jeg ville nok
Forfatter: 
Dato:  24-11-2010 15:43

tage en L.

Jeg bruger 40-42 normalt.

Mvh. Tine

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  24-11-2010 15:47

Øv, det var ærgerligt den ikke er 100 % vandtæt - er lidt træt af, at komme hjem med en halvfugtig jakke, når jeg har været med hunden i skoven i regnvejr

Nå, men så må jeg alligevel nok kaste de mange bobs efter en north face artic parca jakke, øv, øv.

Jeg har lært, at mennesker vil glemme, hvad du har sagt og ting du har gjort, men de vil aldrig glemme, hvad du fik dem til at føle.

0
0
Svar på denne tråd

mange ....
Forfatter: 
Dato:  24-11-2010 18:47

jamen pletdyret ønsker sig en sadel :D .. en stof en :) .. han ved jo godt at tilridningen starter snart, og så er han jo nødt til at ha en fin ny sadel :D ..

smølfen ønsker sig brændende et underlag i knald orange :D ( ved hans ejer ikke ( manden ) ) og måske endda matchende bandager og bling bling pandebånd ;)

madam ønsker sig ny grime i baby lyserød ;) .. gerne med plys, og matchende dækken ( som hun aldrig bruger ) ..

den lille latterlige vil helt vildt gerne ha en mini sadel HELST i lyserød ;) ..(igen er manden ikke enig)

jeg er vist osse en smule teenage agtig i det der med bling bling :D .. sys bare det ser så fedt ud på en stor tyk trumlende belgier :D

" jeg er ikke overvægtig, jeg er bare underhøj! "

citat Garfield

0
0
Svar på denne tråd

Seneste Must have
Forfatter: 
Dato:  24-11-2010 19:39

Er snesåler og mordax

Hilsen Marianne & de 2 fantastiske muler.

Egely´s Savanna

Egely´s Louis

0
0
Svar på denne tråd

Mine køb..
Forfatter: 
Dato:  24-11-2010 20:30

De eneste køb jeg har foretaget decideret til Ajax i de tre mdr. jeg har haft ham, har været 5 grimer og en spand Travo Performance Mineral.

Det er jo også begrænset hvad man skal bruge til en etårs plag.

/Lene

Basse

198? - 15/09/08

Cargo B

10/03/96 - 04/11/10

Kentaur Medea, 17½", Fit 2, sort, sælges. Sdr. Jylland. Skriv for pris.

0
0
Svar på denne tråd

must have...
Forfatter: 
Dato:  24-11-2010 21:10

mit seneste must have var et vinterdækken i str 95 da ponyen er vokset sig for lille til det han gik med sidste år

og til mig selv, bestilte jeg så i samme omgang langt undertj til under ridebukserne... det er skisme ved og blive lidt koldt om bagen

Hilsen Team Nørgaard

Stolte ejer af

Tage

Cantabella Klejs

Buzz Lightyear

My Nikita

Nu med termin den 12/2 2011 til en lille pige ;)

0
0
Svar på denne tråd

ulddækner og BOT
Forfatter: 
Dato:  24-11-2010 21:20

Mine seneste MUST have til mine heste har været:

To uldækkener - et i beige og et i bordeux. De er købt brugte, og jeg er rigtig glade for handlerne.

De næste MUST HAVE er en back on track skridtdækken og en BOT skridtmaskinedækken til longering.

Mine heste har mulen forrest

0
0
Svar på denne tråd

det sidste
Forfatter: 
Dato:  24-11-2010 21:36

Dejó har fået er

Prestige T-tec for og bagbensgamacher

og nyligst et RG underlag

Vicky Mathiesen
& dejlige Dejó

Welsh bedækninger 2010:

Sepstrups Casanova & Fronbach Hello Casanova

0
0
Svar på denne tråd

en blondine
Forfatter: 
Dato:  24-11-2010 22:18

seneste "must have" et stk. pæn og blond hestepasser

Det er menneskeligt at fejle - det er bare ikke en undskyldning

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  24-11-2010 22:24

puha.. drømmer om en trense fra kieffer som jeg så i tika.. og så et kandar hovedtøj, gerne af god kvalitet - men det koster jo KASSEN!!!!

men ellers.. tøj!! masser af tøj.. min ride garderobe er ekstremt "outdated"

gerne den her:

eller:

(billeder lånt af tika rideudstyr)

uhh.. den der strik vest med en flot skjorte eller langærmet t-shirt under.. ville være super flot :)

"Man skal altid starte fra bunden. - Ja - undtagen når man skal lære at svømme!"

- Storm p.

"Jo længere man præker for ungdommen, des ældre bliver den - og så er det for sent!" - Storm p.

La Petite & Wirago i er mine stjerner!

0
0
Svar på denne tråd

bumbummelum
Forfatter: 
Dato:  24-11-2010 23:13

Mit seneste must have til hesten...Tjah det blev så til en hest istedet for ting til de andre muler. Men de fik da en ny veninde, så det gælder vel også lidt

STALD FLYING

det er os med knn fløjhoppen

stald flying´s destiny 2B

0
0
Svar på denne tråd

Batman dragt
Forfatter: 
Dato:  25-11-2010 00:31

Hjalla så en Batmandragt fra Bucas lige op til Halloween så den var vi jo nødt til at købe.

Billede

Det er den her.

Jeg har lovet ham at vi snarest får broderet Batmanlogo på.

Det er ikke Hjalla på billedet. Det har vi sakset fra Bucas hjemmeside.

Hjalla ser sådan her ud

Billede

0
0
Svar på denne tråd

Back on track
Forfatter: 
Dato:  25-11-2010 00:40

fleece med hals MÅ jeg eje.

Og så har jeg lige investreret i en ny trense. Jeg køber ellers sjældent nyt udstyr...

Sagde Janne

Sælges:

Lædergjord med maveplade - 110 cm

- Send PB for info -

0
0
Svar på denne tråd

sidste nye
Forfatter: 
Dato:  25-11-2010 08:03

I sidste uge købte jeg et par Kieffer transportgamascher. De er super lækre, og jeg glæder mig til at skulleud og køre med hyppen i næste uge :)

Ellers er det vist på tide jeg begynder at finde et dækken tilmadammen. Hun bliver flyttet i en koldere stald,så vil nødig have hun bliver syg.

Hilsen Mille

Blev mor til den dejligste dreng den 02.01.2010

Når Man Tæller De Gode Dage Sammen, Så Kommer Man Alligevel Frem Til Et To-Cifret Tal Hver Måned.

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  25-11-2010 09:07

Anne: Hvad koster den ekstremt fede western sadel mon?? En million??

Jeg har købt et par dækkener til Muffedrengen, men ellers intet, da der er røget mange tusind afsted på dyrlægeregninger

Ville dog gerne have en brun Kingsland vinter jakke jeg så i Mccabe Tack and feed igår... Savle savle savle.. men knap 3000 bobs er for meget lige nu

Rollkur-LDR, kald det hvad du vil, det er ikke dyrevelfærd!

Lykkelig ejet af Bøffen, Muffedisen, Big og 3 herlige hunde :)

Nu har jeg mine 3 guldkarameller samlet i løsdriften :)

0
0
Svar på denne tråd

puha her
Forfatter: 
Dato:  25-11-2010 10:04

har desværre været lidt for mange must have de sidste par mdr.

Har fornylig købt en OS Berlin, med ekstra bredt næsebånd og sat et andet OS pandebånd på.

Så har jeg i denne måned købt: et brugt Rambo dækken(som hun forhåbentlig ka passe når hun er færdig med at vokse),

et HS Dynamic bid (skal nok bruges til sommer når hun skal til 2års på Roskilde Dyreskue),

et Rambo Velour skridttæppe (navy) med sølv ornament(skal bruges engang om mange år når vi skal ride stævner),

og sidst men ikke mindst har jeg så sent som idag købt Palau transportsgamacher (verdens bedste efter min mening - fik givet mine gamle væk, da jeg solgte Rondo så nu måtte jeg have et nyt par til Lilly)(de er endnu for store men dem kan hun sikkert passe om et år)

Så jeg har brugt AAAlt for mange penge specielt den sidste måned, så nu er der pause!!! (kan jo ikke engang ride Lilly før om 1½år)

Camilla Diana Henriksø og Lilly af Støvlebæk

Præstemarkgaard

0
0
Svar på denne tråd

3x sadelunderlag
Forfatter: 
Dato:  25-11-2010 10:15

fra Eskadron.

Køber ofte deres basic underlag til godt 200 dkk, i sæsonens farver. Denne gang var det choko, petrol+ æblegrøn valget faldt på.

ellers næste must have hest nr 2. Leder med lys og lygte efter en der opfylder mine søgekriterier, men desværre uden held.

Karina

0
0
Svar på denne tråd

Årh ha ..
Forfatter: 
Dato:  25-11-2010 10:21

Jeg har så meget jeg gerne vil have til min hest! (:
Men mest er det nok en ny dressursadel da han har fået lidt ondt i ryggen pga,. den jeg har nu ligger så dårligt.
Derefter vil jeg gerne have et sort catago underlag og en sort Pikeur vinterjakke som er SÅ lækker! Og jeg mangler en jakke at ride i, ikke skide fedt når det er ved at være vinter ;s
Nåh ja, og så sådan nogle forede ridestøvler, for man kan da fryse sine tæer så frygteligt når man rider om vinteren ö

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  25-11-2010 11:20

Jeanette ?Mufasa? : Jo, skal vi ikke gætte på det er lige deromkring? Har med vilje ikke omregnet prisen på den, så ved iiiintet om det

Er simpelthen syg med den sadel, den ville se perfekt ud på Vanilla!

Anne

PG Allways My Choice

0
0
Svar på denne tråd

jashdkjhaskj
Forfatter: 
Dato:  26-11-2010 09:48

Min store bøf af en tinkerhoppe har lige fået 2 rambo plus dækner :)

Det er sådan nogen sager her - i hvv. 200 g og 360 g fyld.

Lige nu er mit STØRSTE musthave at hun får skoene af pga sneen..

0
0
Svar på denne tråd

vanvittig trense
Forfatter: 
Dato:  26-11-2010 10:31

Ja sandheden er at ponyen er datterens men trensen er MIN MIN MIN

kunne bare ikke leve længere uden OS copenhagen trensen til datterens pony ..det er MIN julegave til MIG

0
0
Svar på denne tråd

must have
Forfatter: 
Dato:  26-11-2010 10:51

jeg har måtte begrænse mig til et par neopren klokker og et par mirakelhandsker(de der elastik nogle med dubber på). jeg skulle have haft en trense til miniknabben, men de have dem ikke i så små, og handskerne havde de kun i for små, i andre mærker,så jeg må ud og lede igen.

og så var der en stubben kandar på tilbud til 1000kr, jeg var lige ved at tage med, men da der er mindst 2 år til den skal bruges, må jeg nok vente lidt, siger min fornuft(hader når man tager fornuften med i rideudstyrsbutikker)

Er der nogle, som ved hvor man kan finde bid og trense i str. meget lille shetter, 10,5 cm bid er alt for stort.

Professionsbachelor i Medicinsk Laboratorieteknologi

Bioanalytiker B.M.L.T

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  26-11-2010 11:21

Har lige regnet på drømmesadlen alligevel.. Den koster da kun den nette sum af 65.000 kr minus porto og alt det andet. - Den skal jo os lige hjem fra USA. :P

- Måske jeg skulle finde en realistisk drøm?

Anne

PG Allways My Choice

0
0
Svar på denne tråd

Musthaves
Forfatter: 
Dato:  26-11-2010 11:45

Puha, jeg vil slet ikke tænke på at det udstyr jeg har shoppet de sidste måneder, og de fleste var bestemt ikke nødvendige. Men vi kan da starte med det nødvendige.

1 brunt bucas overgangsdækken 200 g

1 sort bucas vinterdækken 300 g

1 kongeblåt masta overgangsdækken 170 g

1 brun/beige ternet vinterdækken af ukendt mærke 300 g

Sådan er det når den ene krikke ødelægger, og den anden er 3 og skal have sin første dækkengarderobe. Heldigvis kostede hele denne omgang omkring 1600 kr, når man fandt de rigtige steder at handle.

Og så kom alle de ting som jeg bare måtte eje, haha. Er meget glad for Eskadron ja..

Gave fra kæresten, dralon dækken i grøn/navy:

Og resten er købt af mig selv

Fleecetæppe choko/petrol:

Dressurunderlag i petrol, choko og grøn:

Selvfølgelig med matchende bandager til alle tre. Tror også jeg bliver nødt til at skulle have det i navy Og så har jeg endelig fundet billeder af de grønne springgamacher dertil, dem vil jeg ønske mig i julegave..

Puha jeg er egentlig slem.. Har også købt 4 sæt proff choice i år.. tsk tsk..

Artesia
Sweet Escape
0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  26-11-2010 13:49

Anne: Orkkkk ikke mere

Puhaaaa jeg glæder mig ikke til Bøffen skal have westernsadel om nogle år, for jeg kan jo ikke leve uden alt det dyre sølv bling bling og udskæringer...

Jeg begynder at spare op NU!!

0
0
Svar på denne tråd

Alt muligt
Forfatter: 
Dato:  26-11-2010 21:18

Vi (parthesten og jeg) ønsker os alt muligt:

nyt sadelunderlag (hvidt)

sikkerhedsstigbøjler (dem med elastik)

en dressursadel (sort)

mindre af mig og mere af hesten (i kilo) :-)

PC ridegamascher eller Back on Track (hvilke er bedst og til hvilket formål?)

Back on Track dækken

Back on Track stald gamascher

nye ridestøvler (til mig)

en lækker og varm vinterridejakke

termo ridebukser

et godt helbred og ingen skader

- men mest ønsker/håber jeg at parthesten bliver min en dag!

Jeg er så glad for den hest (og hans ejer er så sød).

Mvh Jane Jensen

Tiden tilbringes bedst

på ryggen af en hest

0
0
Svar på denne tråd

mit seneste must have!
Forfatter: 
Dato:  27-11-2010 21:10

mit seneste "must have!" til hesten:

et stk citroen xantia MED træk. :D så nu skal vi ud og køre. billedet er venligt lånt af google ;) men den ligner bestemt helt præcist. dog med mindre mudder :D

"Why don't you ask the little people who live in your potatoes?"

0
0
Svar på denne tråd

Musthave
Forfatter: 
Dato:  27-11-2010 23:45

Mit musthave (får jeg ikke lige pt) er en udskiftning af min sorte kapsun med chrom, med en brun med messing, da jeg er begyndt at anvende min sadel som er...brun med messing!!

Men det er en luxus at bruge så mange penge bare fordi det tirrer mit øje, en luxus jeg ikke lige kan tillade mig i julen

Samhørighed

Hest & menneske - Et partnerskab

Når du springer trinene på en trappe over, risikerer du at falde!!

Tjek lige min hjemmeside

Akademisk er vejen for os!!

0
0
Svar på denne tråd

juleønske
Forfatter: 
Dato:  28-11-2010 11:03

Det er meget nemt: Et Back on Track dækken til min hoppe som har lidt problemer med lænden. De koster bare spidsen af en jetjager, så nu må vi se om det bliver nu eller om vi må vente.

Lil Chief No White

født d. 21. maj, 2008. Quarter Horse Gelding
Far: Satchmo Design
Mor: Great Shawnee Pine

0
0
Svar på denne tråd

ffffffffffffff
Forfatter: 
Dato:  28-11-2010 15:18

Det eneste pt er noget mere Irish Mash da jeg er ved at løbe tør samt noget mere hvidløgspulver :D

Han har pt ALT Hvad han og jeg skal bruge :)

(man kan jo ikke blive ved, vel, vel, vel ? :S )

Okay okay, ku da godt lige bruge et super lækkert nyt vinterdækken (hans ene nuværende er lidt slidt, men virker fint)

Så altså os en ny flot mørkeblå grime m. lammeskind.

Pt er pengee der bare ikke.

"Det er kun de dygtige ryttere der bør bruge hjælpetøjler. - Problemet er bare at de dygtige ryttere jo ikke behøver dem.. " ?

McLean

0
0
Svar på denne tråd

Dækkener
Forfatter: 
Dato:  28-11-2010 16:14

Da jeg har en dækkenmishandler og fik et godt tilbud på diverse brugte dækkener slog jeg til, så nu har lidt ekstra liggende.

Og da jeg så samtidig fik tilbudt præcis det fleecedækken jeg har ledt efter i flere år - det laves desværre ikke mere - så måtte jeg også slå til der

Tror det sidste nye jeg købte var Amigo overgangsdækken...tror jeg.

Det næste må blive staldstøvler til mig.

0
0
Svar på denne tråd

nyeste
Forfatter: 
Dato:  28-11-2010 19:48

jeg har meget must have hele tiden, og kommer til at købe meget. det nyeste er 2 grimer.

en eskadron til ponyen til 100 kr:

(og nej da, den har da ikke 2 der ligner vel, nen nej eller )

og en kieffer også til 100 kr til plagen.

ja har ikke fået et billede af ham med grimen endnu, men her er grimen:

www.jepha.dk/shop/kieffer-603p.html

og her hesten :

Jeanet

0
0
Svar på denne tråd

Must have
Forfatter: 
Dato:  29-11-2010 10:36

Jeg kunne jo ikke leve uden det skønne fleece tæppe fra Rambo i blå:)

Billede

( billedet er lånt)

det er så lækkert og skimle er meget lykkelig for det:)

0
0
Svar på denne tråd

Must haves!
Forfatter: 
Dato:  30-11-2010 11:57

Hvor er jeg glad for at se, at jeg ikke er den eneste med en krævende hest. ;-)

Hesten har på det seneste fået:

2 stk Kieffer trenser (købt brugt herinde).

2 stk vinterdækkener (det ene en gave fra kæresten).

Udover det ønsker han sig:

1 stk regndækken fra Tika.

1 stk Wintec Isabell Werth sadel (den gamle Kieffer er lidt lille).

Hans mor ønsker sig:

1 stk Pikeur jakke.

1 par Campus støvler.

1 stk Kingsland bomber jakke.

Puha det er godt, at det snart er jul. :-)

Især når Tika har så mange lækre ting, som hverken hest eller rytter kan leve uden. ;-)

Med det dejligste Hotline-afkom. :-)

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  30-11-2010 14:39

Jaaaaa så er jeg her igen for med et stk gammel tosset hest, som ikke kan finde ud af at stille sig sådan at det IKKE fyger ind mellem hans dækken og skuldre og han IKKE går ind i løsdriften når der er snestorm, så har jeg måtte investere i nye vinterdækkener med fast hals

Det ene fik vi hentet igår da de havde ryddet vejene mindst 1 gang og det andet henter vi nok imorgen...

Heldigvis havde de 50% på visse Masta dækkener, så jeg slap med 475 kr for et stk Masta vinterdækken med 340 gram og fast hals, godt nok i rød med hvide små streger, som IKKE er min yndlingsfarve, men det var billigt og ligger PERFEKT på min gamle guldklump

Lidt svært at se, men her er han fra imorges

Billede

0
0
Svar på denne tråd

Hmm...
Forfatter: 
Dato:  30-11-2010 14:51

Mit seneste køb til hesten var en lille metaljernkam, gulerødder og et par magichandsker til mig selv..

Krone og Bølge - En selvfølge

Hesteklipning tilbydes i Horsens og omegn - se mere på præsentation

0
0
Svar på denne tråd

mit seneste
Forfatter: 
Dato:  30-11-2010 16:05

MUST HAVE:

en ny trailer :)

MilleSuelbæk....det var vist mig du købte transportgamacherne af - jeg har stadig dækkenet der mather :)

KH:)Annette

rigtige piger rider hver dag
0
0
Svar på denne tråd

must have..
Forfatter: 
Dato:  30-11-2010 20:44

MalouHierro :

Jeg har i dag lige modtaget campus støvlerne & de er bare super lækre .. desværre må jeg først bruge dem efter jul da mine forældre ville give mig dem i gave (:

Mit must have til hesten er nogle proff choise gamasher .. (:

0
0
Svar på denne tråd

Må oz eje.
Forfatter: 
Dato:  30-11-2010 20:56

Maria-her Gessies - Tror simpelthen oz jeg blir' nødt til at eje dem, syns de ( 4 år) gamle vinterstøvler er ved at ha' udtjent værnepligten (de er ihvert fald ikk' varme mere). ;-)

0
0
Svar på denne tråd

Must have
Forfatter: 
Dato:  30-11-2010 21:16
Har lige bestilt en OS trense til min smukke hest, helt klart en "must have" ;)
0
0
Svar på denne tråd

must have
Forfatter: 
Dato:  30-11-2010 21:50

jeg er utrolig glad for eskadrons nye kollektion.

men desværre har hestemand, nok i underlager, bandager, skridttæpper osv :D

og prinsessen, står skadet, og da det ikke lige er tøsefarver (turkis, brun og sort) bryder hun sig ikke om det :P

hun siger "nej mor! det er drengefarver, jeg vil have lysegul, cherise og mørk Lilla"

"arh ok hvis du finder et sort anky pad med tilhørende, bandager kan det gå an, eller hvis du finder en pastel lilla ankypad går det også BESTEMT an!"

" og hvornår får jeg lige de der bandager der matcher mit mørkelilla ankypad? hva hva hva moar? nu har jeg snart ventet på dem i 1½ år og du har ikke fundet dem endnu!"

lille ponymand ønsker sig ikke noget han er tilfreds bare han får sin mad :D

ja det er hårdt at være slave af 3 mulebabyer :)

mvh. ida

Rosenborg dressage

vi gir' den gas!

nu med Sambuca

¤BLLS¤

North Star

23.4-1990 - 17.11- 2010

elsket og savnet

0
0
Svar på denne tråd

musthave
Forfatter: 
Dato:  30-11-2010 21:52

jeg er helt syg med den seneste kollektion fra eskadron.

men hestemanden mangler desværre ikke nyt indenfor underlager, skridtæpper, bandager.

han har dog snakket noget om en ny grime. selvom den han har er fin, og han har passet godt på den i mange år. men han synes pelsen på den er lidt ulækker når det har regnet, selvom den kommer ind i tørrerummet og er tør og fin når han får den på næste morgen.

og prinsessen er skadet, og kan ikke rides i en rum tid. men har prøvet at vise hende kollektionen, men hun siger nej! det er drengefarver!

(turkis, brun, og sort)

hun vil kun ha' gul, rød mørkelilla og cherise. tøsefarver!!!

prøvede at overtale hende, og forklare hvor smart hun ville se ud men nej!

til gengæld mindede hun mig lige om hvor meget jeg har snakket om nogle ting, hun ville se flot ud i, og nogle ting jeg mangler at købe til hende, som hun mener hun har krav på :S :

" hvor er mine matchene ankybandager? hva hva hva moar? dem har du ikke fundet endnu!! og jeg har snart ventet i 1½ år!!"

"hvis du endelig skal give mig noget nyt skal det være et sort, ankypad med tilhørende sorte bandager!"

"eller det lilla dækken med stjerner fra tikarideudstyr!, og nu du er igang, kan du også give mig det der flotte røde overgangsdækken med hals du ævlede om, at have set i en rudeudstyrsbutik tæt på hvor jeg bor!"

mvh. ida

Rosenborg dressage

vi gir' den gas!

nu med Sambuca

¤BLLS¤

North Star

23.4-1990 - 17.11- 2010

elsket og savnet

0
0
Svar på denne tråd

Sørens...
Forfatter: 
Dato:  30-11-2010 21:53

Sørens også, dækkenet passede ikke :-(

Hilsen fra Lise & Umarla

Bruger din rideklub DRF Live og Infosport?
Det er gratis hvis I har abonnement på Stævnesystemet :-)

www.rideforbund.dk/DRF/konkurrence/ IT-systemer

0
0
Svar på denne tråd

Lise Rohden Palsgård (Umarla)
Forfatter: 
Dato:  30-11-2010 21:59

Eeeeeej æv altså, det fine stjerne-dækken. :-(

Var det bare størrelsen, eller var pasformen helt tosset?

Jeg er ret vild med Tika's de her dækkener:

Der er ret lækre og fåes som 0 gr, 300 gr og 400 gr. :-)

Og som bonus, kan man oz få hals til. :-)

0
0
Svar på denne tråd

Must haves
Forfatter: 
Dato:  30-11-2010 22:02

Mit seneste indkøb (Købt i dag ) er et lækkert tykt ulddækken fra Catago, deluxe hedder det, med frontklap som jeg ønskede mig. De havde det lige i Prinsens str (165) så det måtte jeg da simpelthen eje, og når nu jeg sparede 147kr på foderet gjorde det jo ikke noget at jeg brugte 649 på et dækken ha ha...

Det er sådan et, også i mørkeblå :

Mums, passer så fint til vores blå bandager og underlag, men er jo nødt til at have et sort til stævner, for der rider vi altså ikke i blåt ha ha...

MVH Tine

0
0
Svar på denne tråd

Must have
Forfatter: 
Dato:  30-11-2010 22:52

"Min" must have til hyppen - ÈN NY EJER

Uhhh hvor ville jeg også vældig gerne have et par Campus støvler - lækre lækre lækre....

Velredet & GODT kåret RDH efter Blue Hors Cavan sælges for højeste acceptable bud

Har du noget udstyr som du vil donere til et GODT formål (rideskole ponyer der trænger til noget der passer lidt bedre)

ALT modtages med glæde (% underlag)

0
0
Svar på denne tråd

Holme.
Forfatter: 
Dato:  30-11-2010 22:59

Super lækker hoppe du har til salg- ærgeligt at SU'en ikke rækker til sådan et køb. :-)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider