Hej HG!!
'-Har haft denne her underlige drøm i nat. syndes lige jeg ville dele den med jer.
Jeg var i et stort lokale sammen med en masse andre, også går en stor man op af nogle trapper, altså ligesom i en kirke.. - der er nogle trapper op til alteret.. men han gik lidt op og sagde : Denne jord den vi dyrker vores afgrødre på. den går under til februar. så stod jeg og lige og så spurgte jeg : vil det så sige at.. ømm man godt bare kan tage sit liv nu.. så man ikke kan mærke noget der? Ja. det kan man vel godt. og ALLE var overbevist om det var rigtig, selv da jeg kom ud. stod det i aviser, og der var en underlig fornemmelse i hele verden. bare det man viste man snart skulle dø var helt underligt.. nåmen jeg kom i skole, og vi snakkede ikke om andet end denne februar det hele ville ske. vores fysik og kemi lære var meget rystet. jeg havde bestemt jeg ville være i live ''og se om det rigtig skete'' men alle var så overbevist. og forskerne havde den største plads i avisen. min far skulle altid læse den.. og alle gik og snakkede om dette..
-
så begynde min hund at gø så nu kunne jeg ikke sove mere.
-også er mit spørgsmål -da min drøm virkede så rigtig- at... ømh, er der nogle der tror det sker?.. -eller hvad siger min drøm til mig(altså drømmetydning)
Mange Kærelig hilsen
-Den lidt bange Maija ;i