|
|
| Din værste date - Fortæl. |
|
|
Jeg sad og tænkte på en tråd der var engang om at være på date og alt det sjove og uheldige der kan komme ud af sådan noget. Fortæl gerne om de værste, sjoveste dates i har været på gennem tiden, kunne godt bruge et godt grin. 
Hilsen Christina med Kanoa (FRB), Madelaine af nord-Als (Shet.) Og Langhoffs Favour (DV) AT Horsecare anbefales varmt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Jeg hev engang håndtaget af en dates bil - behøver jeg at fortælle at den date var en engangsforestilling?  En af de værste dates var faktisk med min kæreste - vi skulle leje en film og det viste sig at være en tysk film, synkroniseret til engelsk - om en fyr der snakkede med sin p*nis Jeg tror det er den absolut dårligste film jeg nogensinde har set! Men vi er da kærester den dag idag - 8 år efter 
Mvh Heidi og den pletløse plethest  Stokkebro S Tjano 1989-2010 - tak for 18 fantastiske år.. Du er elsket og savnet hver eneste dag..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Der er 2 |
|
|
der skændes om prisen som den dårligste. Den ene var med en tidligere kæreste, som skulle invitere mig ud på en hyggelig date. Kort sagt, vi fik mad på burger king...Som jeg selv betalte og så i biffen, hvor jeg fik en skideballe fordi jeg grinede (jeg er ikke typen der griner højt i biografen!!). Det var en laaaang tur hjem! Ellers er der min første date med min kæreste/nu mand, hvor jeg havde glemt at jeg skulle køre min mor og mine nevøer til en kinesisk restaurant (som jeg også havde inviteret min kæreste med på). Så det endte med en kæmpe "dobbel-date" eller hvad man kalder sådan en tragedie. For at føje spot til skade, så fik jeg en ordentlig omgang roskilde-syge, nærmest som vi trådte ind af døren, så jeg var stort set ikke tilstede. Så den stakkels mand sad med mulig svigermor og 2 møgunger. Men et eller andet rigtigt må de have gjort, for jeg er da gift og har barn med ham idag!
Mvh. Tine Klipning tilbydes på midtsjælland og Køge området.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
|
|
Var med en der besluttede sig for at jeg skulle køre bilen, for at vi skulle ind til byen og gå en tur og inden den "shoppetur"/gåtur var færdig var vi åbenbart nærmest gift og skulle have børn. Da vi skiltes sagde han: "Skal du bruge bilen, skat?" - behøver jeg sige at det endte der?
{Gitte R} Alt, hvad der er dejligt, er enten umoralsk, ulovligt, eller også feder det.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sjov tråd |
|
|
Hej allesammen Ja, min mest komiske date, var med min første kæreste (som blev min kæreste efter det, hehe). Vi havde aldrig set hinanden før, andet end på billeder, da vi skulle mødes første gang. Han kom fra Jylland, og vi havde aftalt at mødes i en by her på Sjælland, hvor vi ville gå ud at spise sammen. Jeg kan ikke helt huske, hvad det var jeg skulle, men jeg holdt ved en forretning, inden jeg skulle køre til vores mødested, og da jeg var steget ud af bilen, så havde jeg søreme ladet mine nøgler sidde i. Her skal det lige siges, at der ikke er centrallås i min bil Jeg måtte ringe til min venindes kæreste, så han kunne komme og hjælpe mig ud af kniben. Jeg skulle jo meget gerne kunne komme ind i bilen! Herefter måtte jeg ringe op til fyren og fortælle ham, at jeg var lidt forsinket, men at det altså ikke var fordi, jeg havde brændt ham af, he he... Han sad jo og ventede på mig Men daten gik godt. Dog holdt forholdet ikke ret længe, men i dag er vi de bedste venner, smiler...
Maria Sygeplejestuderende Stald Holm's Gedion
R.I.P. Primetime Lyng - mit kæreste eje... "The greatest thing you'll ever learn Is just to love and be loved in returned."
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 1234567890+ |
|
|
Gik fra min kæreste igennem 5,5 år i maj. Var så på date med en fyr, nogle måneder efter (egentlig bare for at komme lidt ud). Manden sidder hele aftenen og siger "nej hvor er det bare fantastisk, gud hvor fedt, ej hvor vildt, nej hvor godt, det jo perfekt, super, fantastisk, perfekt match" hver gang der var noget til fælles - så kedeligt som at vi begge kunne li burger king frem for MCD og at yndlingsbilen var Audi! Han snakkede sågar om at der var fint med plads i hans lejlighed til os begge. Vi sidder så og ser en film hvor der er nogen som kysser, og da de kysser i filmen siger han "ej, det passer jo perfekt, så burde vi 2 jo også kysse" WHAT Han kysser mig og kysser ad helvedes til og han sidder bare bagefter "ej hvor kysser du bare godt, det jo helt vildt, ej hvor perfekt, det kan jo ikk blive bedre". Og da han så begynder at fortælle mig hvor fantastisk han er til at tilfredsstille kvinder, der taber jeg både hoved & krop  Og nej, vi er hverken gift eller har fået børn, heller ikk selvom at han gerne ville bo på landet med heste, for min skyld 
Vh Pernille Lykkelige ejer af *Skovbakkens Avalon*
R.I.P Dear Tana C. My Soulmate!!! Klik: *Stald Royal*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bummelum |
|
|
Biograftur med min ekskæreste. Han fylder colaen helt til toppen, og da jeg så tager fat i den under filmen, flyver låget af og colaen vælter udover ham. Pinligt, og irriterende. Og så sad han og snakkede under hele filmen, samt ville kysse konstant. Det kan jeg slet ikke have. Jeg ville bare gerne se den film - Og så var han virkelig IKKE tiltrækkende med 3D-briller på. (Var jeg sikkert heller ikke) Haha  Men generelt var han.. ja, altså. Står og snakker til sig selv i spejlet "Du er SÅ lækker" sagde han - TIL sit spejlbillede. Det holdt så en måned 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
|
|
Min mest kiksede date var nok en blind date en pige jeg arbejdede sammen med på et ridecenter havde sat i stand. Han var slet ikke min type , men flink som jeg er tænkte jeg at det jo kunne være han var sød og vi kunne have en hyggelig aften. Vi spiste (uden en skid og snakke om) og jeg sad og tænkte -YES nu er det snart overstået. Han spurgte så om han måtte låne toilettet da han satte mig af, det måtte han self gerne, men så tog han sko og jakke af og var ligesom indenfor døren (Smart træk fra hans side.) så han satte sig i sofaen og jeg skulle lige lukke hundene ud, og kraftedme om han så ikke lod som om han var faldet i søvn på sofaen - i underhylere!!! SÅ rakte mine pædagogiske evner så heller ikke længere og han fik hele min ærlige mening - MEGET ærligt.. Behøver jeg sige at jeg ikke så ham igen?!
"Den hundefører der ser sig selv som færdiguddannet - er mere færdig end uddannet." af Kurt Verup Ruhnefelt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Puha, det hjælper ikke at læse når man prøver at tage sig sammen til en date med en gut.. Ej fik da lige dagens grin workingdog dk, han lyder da som en helt normalt fyr Og så i underhyler..
Ejer af hoppedyret Shannon og pølsehunden Emma
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jojo, Sand, |
|
|
.... så kan du jo netop glæde dig over at det ikke gik *så* galt.
Elsker dig, Sejrende Skønhed ... selv om det er spild
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
åhhh... der er så maaaange at vælge imellem. men i kan da få den seneste; skulle i biografen med en fyr jeg havde kendt i et stykke tid, og som jeg egentligt syntes var meget sød.. vi ser så filmen, og fletter fingre, og griner lidt af hvor akavet det egentligt er :b tager så med hjem til ham bagefter bare for at se hvor han bor og få en kop kaffe eller noget. og så SPØRGER han kraftedme om han må kysse mig. SPØRGER!! hvorefter jeg siger..."ehm... det må du vel", og så slikker han mig i HELE hovedet!! og jeg mener virkelig hele hovedet.. suk. prøvede virkelig på ikke at traumatisere ham ved bare at flyve væk og skrige "AD", og fik diskret tørret det værste savl væk fra panden. fem sekunder efter vil han så kysse igen; hvortil jeg siger "ej, skal altså lige ud for at ryge". nå ja okay.. brugte så tiden på at skrive til en kammerat, og tigge ham om at holde et eller andet så jeg kunne sige "hov, glemte sørme at jeg skulle til fest - vi sås" (ja, meget modent af mig). og løb så nærmest ud af døren da han skrev "okay, jeg holder fest", efter at have foregivet at være dybt optaget af "vild med dans".. jeg hader vild med dans..... han tror stadig vi skal giftes, på trods af flere meget seriøse samtaler omkring det lille emne at jeg faktisk syntes han er lidt.. klam 
"Man skal altid starte fra bunden. - Ja - undtagen når man skal lære at svømme!" - Storm p. "Jo længere man præker for ungdommen, des ældre bliver den - og så er det for sent!" - Storm p. La Petite & Wirago i er mine stjerner!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hehhehe |
|
|
Haha, sorry - men jeres ulykke har altså lige reddet min aften 
Rulammet Gør som du altid har gjort og du vil få hvad du altid har fået
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Åhhhh ja... |
|
|
min værste date - der har traumatiseret mig noget så grusomt.... Og afskrækket mig fra NOGENSINDE at benytte mig at netdating igen...  Jeg havde skrevet frem og tilbage med den her fyr. Han var fra Belgien eller sådan noget - men havde boet i DK i en del år - og skrev ganske godt dansk. Han sendte billeder - og så rigtig sød og charmerende ud - ja faktisk en ganske pæn fyr. Efter et stykke tid går jeg med til en date på neutral grund, og lader så ham bestemme hvor det er. Han skriver, at vi skal ud og høre noget musik (han læste vist nok på musikkonservatoriet). Jeg tænker at det nok er på en bar med noget livemusik eller noget og siger OK... Vi skal så mødes ved Kongres og kulturcenteret i Aalborg, hvorfra jeg så TROR vi skal videre. Jeg møder op - og er temmelig rystet over den fyr der møder mig.. HVIS det var ham på de sendte billeder - så var de meget gamle, eller også var han ekstremt fotogen i forhold til IRL - men Okay - alt handler jo ikke om udseende. Så åbner han munden... Og kan stort set ikke tale dansk.. Okay - det kunne jeg vel have forventet - men havde bare ikke tænkt at det kunne være så slemt, for han skrev jo ret godt. Han forstod så heller ikke dansk ret godt - så vi talte engelsk - det gik LIDT bedre for ham.. Men men men - det var alligevel ikke just nogen fornøjelse at tale med ham.. Han havde SÅ styg en ånde, at jeg fik opkast-fornemmelser hver gang han åbnede munden - og jeg er ellers ikke sart! Nå - men det viste sig så, at vi IKKE skulle videre fra udgangspunktet - neeej - for vi skulle da ind og høre på et symfoniorkester med en eller anden guest-star af en skrigeballon! Det var LIDELSE - på højeste plan... Og på et tidspunkt i en pause spotter jeg så nogle af min søsters veninder - der åbenbart var derude som et led i noget musikundervisning på gymnasiet.. jeg DUKKEDE mig - for ikke at blive set - hele scenariet var bare FOR meget... I pausen gik jeg på toilet - og overvejede virkelig kraftigt, at "forsvinde" - men kunne ikke få mig selv til det... Tilbage i salen led jeg igennem det sidste af skrigeballonens koncert, hvorefter jeg modvilligt indvilligede i køre lugtefætteren hjem. Endelig fremme (med vinduerne HELT nede - i en vintermåned!) spørger han mig så... "Skal vi ses igen?" Jeg husker at tænke "Han kan umuligt mene det seriøst - vi kan UMULIGT have så forskellige opfattelser af denne frygtelige aften"... Men jojo - han var ganske seriøs. Jeg fik så sagt - så blidt jeg kunne, at det synes jeg ikke - kemien var der måske ikke helt! På vej hjem får jeg så først en besked hvor han sviner mig, at jeg var overfladisk og alverdens ting - og gik op i de helt forkerte ting... Svarede selvfølgelig ikke... Så fik jeg en, der forklarede, at han ikke mente det han først havde skrevet - men at jeg altså ikke havde givet ham en chance... Svarede pænt, at det var OK han så sådan på det - men jeg ikke var interesseret i at date yderligere - når nu jeg ikke følte det var det rette. Så fik jeg en med endnu en sviner... Hjemme igen fik jeg en besked på datingsiden, om, om jeg ikke godt kunne genoverveje - og tage på endnu en date.... Noooo... Siden har jeg haft et ret anstrengt forhold til onlinedating - sådan en aften mere magter jeg overhovedet ikke! Tak for gode grin over jeres historier! Milla
Heldig og lykkelig ejer af: Heartbreakers Avalon Frøsanggårds A'Capo Frøsanggårds Grand Illusion (aka. Prinsessen)
Snart med på en ny Aalborg-tur!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Men faktisk... |
|
|
Så var ovenstående nok slet ikke den værste date jeg har haft... Den allerværste var med en fyr jeg havde mødt på en festival - han kendte en af mine veninder - og det viste sig at vi kom fra småbyer kun 10 km fra hinanden, havde gået på samme HF, og havde flere fælles bekendte. Jeg synes han var fantastisk - og fik samme vibe - men han var lige kommet ud af et langt og svært forhold, og var tydeligt påvirket af det... En uge senere fik jeg dog en besked fra ham. Og han var ikke mindre charmerende over SMS end IRL... Hurtigt fik han inviteret mig på en date - og vi aftalte at mødes hos ham i Århus. Dagen før ringede han - for lige at forklare vejen og snakke lidt. Vi talte i 1½ time, som om vi altid havde kendt hinanden... Da jeg så ham igen var jeg tabt... Men så begyndte daten jo... Vi kørte i hans bil - ud til stranden. Her hev han en taske frem - tog mig i hånden og vi gik ned mod vandet. Han havde et tæppe med... Og kold hvidvin... Og super lækker tapas... Efter fantastisk lækker mad, vin og skøn samtale pakkede vi maden sammen - og lagde os ned sammen og så på solnedgangen... Da jeg kørte fra Århus dagen efter var jeg nærmest ikke til stede i min egen krop... Aldrig havde jeg været så fortabt... Vi havde det fantastisk i den tid vi var sammen... Han snakkede fremtid - ægteskab, børn, flytte tilbage til Nordjylland, nu hvor det var der jeg ønskede at være... Og jeg var SÅ sikker i min sag... Da han forlod mig - blev den bedste date i mit liv til den værste... Den værste fordi jeg ikke kan se hvordan nogen kan toppe den... Fordi jeg aldrig tror jeg tør føle sådan igen - i hvert fald har mine forsvarsværker været på overarbejde siden... Så faktisk er jeg temmelig date-død.. Jeg magter ikke de frygtelige - men i den grad heller ikke de vidunderlige - der faktisk kan gå hen og blive de allerværste... Desuden har jeg konstateret, at de reele charmerende, lækre og romantiske mænd omkring de 30 tilsyneladende alle er optagne.  Milla
Heldig og lykkelig ejer af: Heartbreakers Avalon Frøsanggårds A'Capo Frøsanggårds Grand Illusion (aka. Prinsessen)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| OVERSKRIFT |
|
|
den væreste date, jo jo jeg husker den tydeligt jeg var på dating.dk efter at have smidt mit fjols af en x kæreste ud, så tænkte jeg op på hesten igen, jeg fandt en sød fyr, eller han virkede ihvertfald sød, vi aftalte af vi skulle ud og spise, hvilket jo var fint nok, det viste sig så at denne fyr var meget mands sjovinistisk, " kvinderns plads var i køkkenet" og " i knæ" daten endte efter 30 min, hvor jeg så smed min mad i hovede på ham og gik, han forlangte at jeg skulle hente mad til ham, betale for os begge, osv, jeg betale for mig selv da jeg gik, sådan er det bare... min sjoveste date, var med min mand for 5 år siden, vi havde mødt hinanden på nettet, og gennem nogle fælles venner, han fik mit telefon nummer og vi skrev lidt sammen den uge, og fandt da ud af at vi skulle ud og spise dagen inden vi var inviteret ud hos vores venner, daten gik rigtig godt og vi svingede super godt sammen, hvis vi finder de nigative ting, så ventede vi en time på vores mad, og filmen nordkraft ja der skyder de hundende, og jo jeg begyndte og tude, så jo jo det var en dejlig date, vi gik en tur efter biografen, hånd i hånd det var rigtig hyggeligt, 5 år efter er vi gift, så der har jo været noget kan kunne li, 
hvor intet vover intet vinder
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| det jeg ikke viste var en date |
|
|
Hilsner Henriette Hingsteføl sælges Hundehvalpe sælges maincoon killinger sælges www.123hjemmeside.dk/knabstrupper Bedækning tilbydes ved Majco`Equus-maximus Matrialeprøve vinder 2008 1250,- pluds papir og op ...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| MIn værste date |
|
|
Min værste date var helt sikket den, hvor en arbejdskollega og jeg besluttede os for at spise en middag sammen. Vi kende jo så hinanden i forvejen, så vi aftalte at jeg skulle lægge hus til og lave maden. Imens jeg stod og lavede mad, fik jeg en frygtelig kvalme, men slog det hen. Fyren kom, og jeg havde fået det bedre, vi spiste og snakken gik, men efter maden, fik jeg kvalme igen. Og dum som man er, kunne jeg ikke lide at sige til manden at jeg var dårlig, så jeg prøvede at få ham ud af huset, ved at sige at jeg jo skulle tidligt op næste dag osv. Mænd fatter jo ikke kvinders vink med en vognstang, så han skvadrede løs, og syntes vist bare at vi havde det fantastisk, mens jeg bare sad og følte at om lidt løber der bræk ud af ørene på mig. Til sidst rejser jeg mig op og siger at nu skal du hjem, men der var det for sent, maven vender sig og jeg brækker mig ud over det hele, mens jeg drøner mod toilettet. Der var jo ikke så meget at gøre, jeg havde bræk på tøjet, og var mildest talt, ikke charmerende, men endelig forstod fyren, at det vist var tid til at smutte. Jeg reddede mig til gengæld 4 dages bræksyge. Jeg må indrømme at jeg var lidt flov, da jeg mødte på arbejde igen. Men vi så da hinanden privat et par gange siden, men det blev aldrig et forhold, men det var dog mig som ikke synes kemien var det. Han blev kun kortvarigt skræmt at min optræden. Hilsen Ane
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| bbbbbbbbbbbbb |
|
|
HAHAHA tak fordi i lige reddede en kedlig arbejdsdag Virkelig morsom læsning !!
Marco
~ Bidløst equipage ~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| worst ever! |
|
|
Jeg har to dates, som er i skarp konkurrence om worst date ever: kandidat 1. : Min daværende kæreste og jeg skulle fejre vores 1 års dag ( vi var midt i 20erne...) og min kæreste havde sørme planlagt en lille tur for os - som så tilfældigtvis var en tur til en våbenmesse for antikke våben og uniformer, fordi? jo min kæreste samlede på gamle medaljer og den slags, og mente at en to miers tur til en sportshal i Billund fyldt med nynazister og andet godt, lige ville være sagen. Og ud at spise bag efter?, nej da , for "du laver jo sådan noget godt mad, skat" - ja og du er bare så meget ikke min kæreste længere! kandidat 2: Var lige blevet enlig mor ( først i 30erne) og var så småt begyndt at date igen. Have gennem et stykke tid set meget til i mine øjne, dejlig mand. Jeg havde lige fået fingre i en meget billig lejlighed, kun et hus fra hvor han boede, så da jeg havde sat den istand, aftalte vi, at vi skulle skulle spise middag sammen hjemme hos mig ( barn var hos bio-far). Min date havde sjovt nok været lidt lunken omkring det faktum at vi nu kom til at bo ret tæt på hinanden, men den dag fandt jeg ud af hvorfor: efter at havde lavet en lækker middag klar, kunne jeg ikke forstå hvorfor han ikke dukkede op. jeg ringede flere gange, men der var ingen, som tog telefonen. Jeg kunne se lys i lejligheden, så jeg tænkte, Nå ja, måske har han glemt sin mobil på arbejde, jeg stikker lige forbi. Og da jeg kommer op i hans lejlighed, står døren på klem, jeg stikker hovedet ind og får et chok! min kæreste ligger på gulvet, helt væk! jeg er godt på vej til at give førstehjælp, mens jeg ringer efter en ambulance, da lugten fortæller mig, hvad der er galt: Manden er simpelthen døddrukken! Og det viste sig senere hen, at være noget som skete ret ofte! Så jeg fandt en ny lejlighed i den anden ende af byen og holdt mig langt væk fra den klamme nar!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hundegittemor... |
|
|
Jeg vil tro han stadig er at finde i Århus...  Efter en lang kamp hvor han ville, ikke ville, ville, ikke ville, og en erkendelse fra os begge af, at han psykisk bare ikke havde det godt nok til at "give slip på sig selv", valgte jeg at bryde al kontakt. Det ødelagde mig fuldstændig at han ikke kunne enten afslutte det helt eller tage sig sammen og mene det. Jeg mødte ham for et års tid siden, helt tilfældigt en lørdag nat i byen i Århus. Det klarede jeg ikke super fantastisk - men faktisk fik jeg sagt til ham hvor hårdt han havde ramt mig, og hvor vred jeg egentlig var på ham... Det hjalp... Selvom han stadig svæver rundt og gør mig bange, så er det bedre end det var før... Jeg satser på, en eller anden dag, at møde en der kan få mig til at glemme hvor AVS det kan gøre når man falder, og falder for alvor.. Det er sket for andre før - så hvorfor ikke også for mig..  Milla
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hæ hæ hæ.. |
|
|
Der er mange gode  Min eks kæreste har da godt nok været med i et mad program her for nyligt på kanal 4 eller 5 (spise hos de kendte eller sådan noget). Men vores første date bar ikke ligefrem præ af at han havde nogen former for kogekunst Der duftede ganske vist dejligt af kylling da jeg trådte ind i huset, og jeg nåede lige at tænke "lækkert en fyr der kan lave mad" Men!!! da vi så kom til serveringen af denne her stakkels kylling, viste det sig at være en lørdagskylling, serveret i egen bakke (læs foliebakken) og med en serviet som eneste redskab til at fortære denne her kylling med  Der var intet tilbehør, hverken flute eller salat, kun kylling og så ellers rødvin af de største glas jeg til dato har set  Så jo vi blev pænt fulde, og oprydningen foregik jo nemt må man sige. Dog må jeg have haft ondt af ham, vi var da sammen i næsten 5 år efter  mvh Katja ps Milla, øv hvor jeg føler med dig, det er bare så øv øv
En hest er altid en hest- Men en rytter uden en hest, er bare et menneske!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ej Katja... |
|
|
jeg ved du har nogle bedre i ærmet 
Mvh. Tine Klipning tilbydes på midtsjælland og Køge området.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tine.... |
|
|
Jeg tænkte nok du ville komme på banen Synes da ellers den med Nicolas kylling var meget god  men kunne altså ikke komme på flere, hva har jeg glemt  mvh Katja
En hest er altid en hest- Men en rytter uden en hest, er bare et menneske!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| åhhh jaa |
|
|
den værste date - den underholder jeg stadig med til veninder, der gerne vil høre den igen og igen. Min x-kæreste og jeg var lige gået fra hi8nanden efter 7 år. Jeg bor hos en veninde, sover på sofaen og alt det der. Venindeflokken er fast besluttet på, at jeg bare skal ud ud ud og luftes og k.... og k.... med nogen fyre. Jeg var dog ikke helt enig, men tog med alligevel. Jeg endte meget beruset med at fortælle en stakkels fyr om mit lvs tragedie osv. og endte med at tage med ham hjem KUN for at sove. Han boede i en KÆMPE pent house lejlighed på amager og jeg fik sgu lidt kolde fødder, da jeg stod i et køkken der var større end min gamle lejlighed. Jeg bad og den største t-shirt han havde og et par shorts - stadig meget beruset. Vi får lagt os i sengen og han kryber tættere på... Han er nøgen . Jeg flyver op og råber - du er nøgen dit svin men kvalmen eskalerer, hvorefter jeg mp kravle ud på toilettet og rå brække mig de næste 5 timer. Den stakkels mand løber rundt i morgenkåbe og henter panodiler og juice og undsklder, at han ikke kan køre mig hjem fordi han har for meget alkohol i blodet. Samtidig sidder jeg og brækker mig og ruder, at jeg sgu da ikke har noget hjem - åhhh gud mand. Han ringer efter en taxa og betaler min hjemtur til veninden. Nu skulle man tro, at det var slut, men nej nej. Jeg har så åbenbart givet denne mand mit nummer, så han sms'er gud hjælpende dagen efter. Jeg får hurtigt stoppet sms'erne og tænker ikke videre over det, men jeg har åbenbart snakket lystigt den aften. FOR.... og hold nu fast... Lørdagen efter om eftermiddagen, kører der en MEGET stor audi Q7 op ad indkørslen og hvem mon stiger ud. Fåååårk tænker jeg- mens jeg tænker kom nu Heidi - hvorfor f... kan du ikke synes han er sød. Nå men han kommer over til mig og siger hej  Manden har den grinmmste stemme i hele verden. Jeg har aldrig i mit liv hørt noget så slemt. Hundene på gården begyndte at gø og tøserne i stalden kom ud for at kigge. Jeg får flået manden med over på sommerfolden og skrevet til en af pigerne, at hun skal ringe til mig lige om lidt oglade som om at det er meget vigtigt. Jeg får næsten med fysisk vold endelig manden ind i bilen og afsted. Suk. Jeg brugte mange sms'er på at overbevise ham om , at det ikke skulle være os to. Har jeg vundet hva hva hva ??? 
Med præmietøserne lille limer og lille Lichi - hvor heldig kan man være Bitches have more fun -Bomløs Trekker Master - ny model sælges billigt. -Lækker håndsyet dressur sadel ekstra bred sælges billigt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Jeg har ikke lige nogen i ærmet faktisk.. Men jeg har en meget sjov en som min veninde fik involveret mig i  Hun datede også en del på netdating, og havde meget spontant arrangeret en date hjemme hos en eller anden gut hun jo mente kunne være "the one"! Hun sætter mig ind i sin mission så jeg ved godt at hun skal på date, og tænker ikke mere over det.. ..Indtil jeg får et opkald fra en fuldstændig ophidset og hviskende veninde der har barrikaderet sig på mandens toilet  Det viser sig så, at denne mand har pyntet en del på hans billeder på netdating, at han åbner døren iført en eller anden snusket fodboldtrøje og at hans lejlighed bare er klam og flyder med rod og tomme ølflasker. Hun mener så, at nu er det op til mig at redde hende, og vil gerne vide hvad der sker hvis hun springer ud af toiletvinduet fra 1. sal Hun ombestemmer sig dog med den ide da hun kigger ned og ser at hun har hendes nye sko på- som hun ikke vil ødelægge :p Haha  Så får hun den geniale ide (Synes hun selv) at hun går ind til ham, imens hun så fortæller at en af hende veninder lige har ringet og er kommet alvorligt til skade (Som så er mig) - For at understøtte påstanden skal jeg ringe hende op mens han sidder ved siden af, og med krokodilletårer og panik i stemmen skal overbevise denne mand om at det er meget alvorligt  Jeg var så overbevisende at han hoppede på den, og ti minutter efter ringer hun skrigende af grin, at hun er sluppet ud af lejligheden og at jeg har reddet hendes liv Behøver jeg sige mere om den episode? 
Mvh Mie -Med supermulen Surprise
Deltag i debatten og konkurrencen om månedens hest på http://www.ridemagasinet.dk - Det nye debatforum for alle heste-interesserede!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Værste date |
|
|
Ja, jeg har faktisk aldrig været på en rigtig date, så kan desværre ikke byde ind her. Men det er god underholdning på sådan en down aften, hvor man faktisk er lidt nede over fyr  LimeLight: Synes da ellers han lyder som et catch - sådan som han kunne holde ud  Stakkels mand, der var ramt - og blev mere eller mindre droppet pga en grim stemme ..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Værste date |
|
|
Åh, da jeg læste Millas bedste-værste date kom jeg til at tænke på en jeg var på. Og som også tog mange år at "glemme". For man glemmer jo aldrig helt. Jeg sad og skrev eksamensopgave og havde siddet der hele dagen. Pludselig banker det på og det er en god ven som er på vej til fest. Om jeg ikke vil med? Øh, tja, tjo, jeg havde brug for at se noget andet end mit kollegieværelse. Men det var lidt svært lige at omstille sig fra studerende-mode til fest-mode, så jeg stylede mig ret fikst op (tålmodig ven) og så tog vi til fest. Vi mødte nogle andre bekendte og jeg fik danset lidt, men var sådan lidt for ædru. Lige indtil mit blik mødte et par øjne, wouw. Mit blik hang fast i hans, og han kom hen for at snakke med mig. Hm, han er for lækker, tænkte jeg, og jeg følte faktisk at han var for lækker til mig og mit humør. Nå, vi snakkede lidt, så forsvandt han men kom tilbage. Vi snakkede noget mere. Det endte med at han kørte mig hjem. Og inviterede mig på en date dagen efter. Ja ja, sagde jeg, lad os nu se om du dukker op (sagt lidt i sjov, men jeg mente det faktisk). Dagen efter skrev jeg videre på opgaven, og henad ved 9-tiden om aftenen tænkte jeg at HVIS nu han skulle dukke op, så kunne det godt være jeg lige skulle overveje at skifte tøj. Klokken præcis 9 bankede han på. Jep, og så kørte vi afsted. Jeg spurgte hvad han havde i tankerne. Vent og se. Det var den aften hvor nogle kinesere havde arrangeret et kæmpe fyrværkeri i København. Vi parkerede ved Christianshavn, han tog mig i hånden og vi fandt en græsplæne nede ved vandet. Han havde tæppe med.. og pludselig også to langstilkede glas og en flaske Asti... Åh ja, og bagefter kørte vi ud til stranden og kiggede på månen der spejlede sig i vandet. Da jeg en uge senere tog til Frankrig var det med blandede følelser, for der havde jeg faktisk arrangeret at se en som jeg havde haft en flirt med nogle måneder tidligere. Og da jeg kom hjem fra den uge i Frankrig og trådte ud i ankomsthallen, hvem stod så og ventede på mig? Han havde ventet i 3 timer fordi han ikke vidste hvilket fly jeg ville komme med. Puh... Og da han så måneder senere fandt ud af at det var for svært med et langdistanceforhold... så var det ret svært at glemme...  Lene
- Home is where the heart is -
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fiothel .... |
|
|
har du aldrig set en Audi Q7? Mage til grimt skrummel er kun overgået af Ford's Scorpio fra 1996  Tænk at du kunne tro det var hans stemme, den slags betyder da intet, tsktsktsk .... (og jo, Heidi, jeg tror du fører .... )
Elsker dig, Sejrende Skønhed ... selv om det er spild
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummelum |
|
|
Stemmen er da ligegyldigt - Det er bilen der tæller. Og en Audi Q7 er sådan OK rimeligt ride ha ha
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kikkset date |
|
|
hej kom lige i tanke om en. jeg havde snakket med den her pige et stykke tid over netdating. hun lød til at være ok, så vi fik da arangeret en hyggelig gåtur i dyrehaven... men vi havede åbenbart kommet til at tale forbi hinanden, så hun kom til at møde op en uge før aftalt. så det kom der jo ikke meget ud af vi fik dog arangeret en nu gåtur senere. men det blev ikke rigtigt til noget. jeg vil mene limelight tager føringen her i tråden (hvad man ikke kan finde på i beruselsens tåger... )
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| meget under |
|
|
Meget underholdende læsning. Jeg kan ikke være med i konkurrencen, da jeg ikke har datet voldsomt og mine grimmeste minder er om en fyr, der fandt det passende at tale om mine attributter under en frokost, for kort efter at føle en voldsom trang til nærkontakt med samme. Da jeg i den forbindelse nok kom til at virke noget "snerpet", kørte han hjem og sendte mig en mail med sin dom om vores date og hvorfor han desværre ikke synes vi skulle ses igen - for når han var på dates med andre, var der skam mange der tilbød både det ene og det andet. Nøj, hvor var jeg ked af det...!!! NOT. En anden gang havde jeg en biografdate med en fyr som bare lugtede så grimt af sur gammel sved. Men filmen var da god. Farvel med dig. Vinderen af værste date, må være en som ikke har skrevet endnu, men hun har før skrevet om en date med en mand, som tropper op med sine børn og har lovet dem en hel weekend i København. Og han har vist ikke rigtig nogen penge med. Kan ikke huske hvem der før har skrevet det - men det er meget underholdende læsning.
Mvh Tina R.I.P Turpin 20.05.1996 - 28.07.2002 Calle 28.04.1998 - 02.04.2010 "When a loved one becomes a memory, memory becomes a treasure."
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sikke mange |
|
|
...gode historier både på godt og skidt! Kom gerne med flere. 
Hilsen Christina med Kanoa (FRB), Madelaine af nord-Als (Shet.) Og Langhoffs Favour (DV) AT Horsecare anbefales varmt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Buhl (ex-Salaam) |
|
|
Nu går jeg ikke så meget op i biler.. Synes nu bare at det var lidt utroligt, at han dukkede op efter sådan en aften, hvor hun tilbragte det meste af tiden på toilettet. Han må være hårt ramt.. Eller måske bare desperat  Ja hvordan kunne jeg dog tro at det var stemmen der afgjorde det... Det må helt sikkert være bilen..... Aldrig om jeg ville køre i sådan en 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| date.... |
|
|
Det blev aldrig helt til en date, men det er i den værre ende... Læs her 
Tomorrow is always fresh with no mistakes in it. Anne of Green Gabels
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Den der Audi |
| Forfatter:  |
xtiny ♣kat♣ |
| Dato:  |
17-11-2010 14:30 |
|
Er den så erstaning for en rød mercedes? (Det er en meget lang og dum vittighed) --- Min egen date var (og jeg har været ikke helt ædru) 159. Jeg har sikkert siddet og bablet om skak. Nå, fyren dukkede op uden skakspil, så det tog 5 minutter at beslutte, at vi ikke skulle bruge tid sammen. Det var mit livs korteste date. Pinlig: JO! (Men jeg kunne ikke huske, jeg havde aftalt det). --- Nu ikke noget ondt om 159. Ellers havde jeg ikke mødt nørdemanden. 
Med væmlig hilsen
xtiny "Den, der kun venter på, hvad fremtiden vil bringe- har ingen"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Worst date |
|
|
Tja, hvilken en skal jeg vælge... Den hvor fyren på 2. date vælger at fortælle mig, at han ELSKER mig?! Eller den med ham, som på 1. date fortalte mig en historie fra det virkelige liv, som endte med at han sked i bukserne (charmetrold)?!? Eller den med ham, som jeg mødtes med én gang - understreger: EEN GANG! Men at han stadig 6-7 år senere med mellemrum kontaktede mig... (Hvem sagde stalker-tendenser!?) Ja, jeg har mødt min del af særlinge ude i datinglivet 
Mvh Hanne
Indehaver af 2 stk. skøre muler Mickey & Shakespeare Besøg dem her: www.hanneshest.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 1234567 |
|
|
googlede lige "din værste date" og fandt nogle sjove nogle her: dindebat.dk/@!#$-samliv/717160-din-e- vaerste-date-s-til-dato.html Denne her: "Jeg synes ikke det var kikset, bare sært.
Mødes med fyren ved bussen, vi skulle i biografen, vi går ind i bussen, og ad lommen trækker han en banan. Til hvis jeg blev sulten. Øh... Tak??" LOL
MCK ... Smallwhitepony.blogspot.com -En Blog om heste og det meste "Brutality begins where knowledge ends. Ignorance and compulsion appear simultaneously." ~ Charles de Kunffy
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| der er da ingen tvivl |
|
|
der er da ingen tvivl om , at det var bilen han dumpede på .. Åhh mand den var feeeed. Er det så nu, at jeg skal skrive, at han havde en kæmpe båd i havnen og hans forældre havde et mindre ridested omkring Holdbæk . Det var sgu da derfor jeg prøvede at overbevise mig selv on, at det var manden i mit liv. SUK MAND
Med præmietøserne lille limer og lille Lichi - hvor heldig kan man være Bitches have more fun -Bomløs Trekker Master - ny model sælges billigt. -Lækker håndsyet dressur sadel ekstra bred sælges billigt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Well jeg har nu ikke været så meget inde i dating, jeg har fundet min kæreste i første forsøg og vi har da holdt sammen indtil nu 3 1/2 år efterhånden tror jeg. Men jeg har en ret dårlig oplevelse med fyrer, i mine spæde teenagerår. Jeg havde gået og været lun, for ikke at sige meget lun på en dreng i meget lang tid. Han scorede så en af mine veninder, og i den tid de var sammen var jeg jo nødt til at holde mine følelser inde, for at jeg stadig kunne være sammen med dem, da de begge samtidig var min rigtig gode venner. Veninden flyttede så til Jylland og cuttede kontakten til både mig og drengen. Drengen og jeg begyndte så at tilbringe mere og mere tid sammen, en dag blev vi så enige om at vi skulle i biografen og se the prestige. Da vi sidder og ser filmen begynder at pludselig og holde i hånd med mig. Jeg bliver selvfølgelig ovenud lykkelig, og ønskede at filmen aldrig skulle stoppe. Vi havde det hyggeligt, filmen sluttede, og han fulgte mig så langt hjem som muligt. Dagen efter skulle jeg til jiu jitsu (kampsport) hvor jeg har en del gode veninder. Pludselig kommer en af dem løbende og råber "De holder i hånden! De holder i hånden!" Jeg tænker bare "hvem?". Så kommer en af de andre piger gående med en dreng i hånden, ja i kan jo selv gætte hvem den dreng var. Gal jeg følte mig ked af det og ødelagt. Det gjorde det bare værre at det ikke var første gang han scorede en af mine veninder. Jeg var stikarrig på ham, og tror aldrig helt jeg har tilgivet ham. Men har heldigvis verdens sødeste kæreste nu. Så ham den anden kan bare rende og hoppe.
Hilsen Sofie Du skal ikke tale grimt om vores mangel på intelligens. Vi er stolte af den.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm her må jeg da kunne være med |
BUKO-MALLE ♥KYS♥ |
17-11-2010 20:28 |
|
jeg ved ikke rigtig hvilken date der var værst af disse tre dates... 1. Denne her fyr havde spurgt mig mange gange om vi ikke skulle tage ud og spise en 3 retters, og til sidst sagde jeg ja tak. Men fyren der havde budt mig på middag på et fint spisested, havde f... selv spist hjemmefra så han skulle bare have en lille salat WHAT?????. EN SALAT?- er man på date med en tøs?. Jeg var bare SÅ sulten, så jeg kunne altså spise mad alene mens han,da han jo ikke skulle spise havde al den tid i verden til at snakke om både???? Han kunne pludre og snakke og pludre og snakke. Tror jeg fik sagt nååå, jaaaøhhhh det var lige godt utroligt, nej jeg har aldrig tænkt så meget over mos på skibe?, jaaa jeg vil da RIGTIG GERNE gøre din båd sommerklar til sommer når vi to nu skal sejle sammen hele sommeren, jaså din mor skal med siger du????? 2. Her nåede vi kun lige at mødes før han fik ( tror ved en fejl) beundret min nederdel og sagt den mindede om en han havde. Bare rolig han fik dog hurtig rettet hans udtalelse- ja altså jo ikke noget han gik ud med KUN derhjemme så grinte han , eller gryntede agtigt... nej der smuttede jeg altså... Går bare ikke, - der må være grænser for hva man som kvinde kan klare... 3. Jeg gætter på det var 3 date vi skulle på hvor jeg bare ikke kunne mere. HAN SAGDE HELE TIDEN UNDSKYLD??- ellers den eneste fejl han som sådan havde, ellers en rigtig frækkert. Hvis jeg kom for sent til daten undskyldte han, at han kom til tiden? Hvis han blev tørstig undskyldte han over han skulle rejse sig efter vand. Eller skulle han på WC undskyldte han igen igen igen.. Så jeg stoppe denne dating oplevelse. Jeg fik som plaster på såret en brev fra ham et par dage efter hvor overskriften var UNDSKYLD men vil du ses igen? Og mange flere undskyldninger i resten af brevet....- men nej NEJ NEJ vi skal altså virkelig ALDRIG ses igen???? - sååå er det vist her jeg siger UNDSKYLD???- hehe
FORDI HESTE GØR MIG GLAD..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg er så flad af grin over alle jeres |
|
|
date oplevelser, at jeg ikke kan huske særlig mange af mine... Men den her skal i da ikke snydes for... På Match.com skrev denne total charmerende verdensmand - L. - fra det nordsjællandske, at han da bestemt mente at vi skulle mødes... hvilket vi gjorde ved at jeg kørte op til ham. Pragtfuldt lækker frækt indrettet sommerhus - sort, hvidt, helt i top med alle "de rigtige ting" af møbler m.v. og en stor 4-hjuls trækker foran (tænker jo straks at den er god at køre med heste efter ). Lige kommet ind af døren med de største sommerfugle i maven, kan tager mig i hans arme og vi rå snaver og kysser i 45 min. Jeg er total solgt - mums en lækkerbiksen og er du da vimmer manden kan kysse mig i hegnet! Lidt at drikke og spise og masser af hygge snak og en tur visning i sommerhytten hvor der blandt andet hænger billeder af ham og hans møde med dronningen !! Jep, manden har f styr på det tænker jeg... Så bom-bomme-lum og flere timers snak (og nej, det var ikke dronningen jeg tændte på!! ) flere sms på vejen hjem og jeg var total hught på banditten... Så skulle han komme til mig et par dage efter - jubii yahh og Gitte var flyvende. På vejen fra ham til mig, ringer han (vi havde talt, skrevet og sms meget) at han lige skal i banken men det er jo på vejen og bla bla bla om hans forretninger og hans familie og jeg tænker bare - kom nu her lækkermås og kys mig i hegnet igen... Men så "falder bomben".. om jeg ikke lige kan låne ham 4500 til på fredag . Jeg gik da fuldstændig op i limningen og det er kun få timer siden jeg blev færdig med at skælde ham ud selvom det er snart 1 år siden jeg mødte idioten...  Nej - han lånte ikke penge og jeg har ikke set ham ud over det første fantastiske møde..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| puha.... |
kolibri 1 |
18-11-2010 12:43 |
|
Jeg tror, at min værste date, var med en fyr jeg havde mødt på en ferie i Golden Sands Bulgarien... Fyren her var umådelig interesseret i mig efter vi kom hjem fra ferien, på trods af vi egentlig kun havde snavet i en mega brandert på den glade viking  Men altså, han kom til min by, og vi kom ud og spise. Det eneste der kom ud af hans mund, var klamme komplimenter HELE tiden. Du er så sød, du er så smuk, du er så dejlig, hvorfor har du ikke en kæreste? Fik jeg sagt du er sød? Ihhh smukke dig, vidunderlige smukke dig.. BLA BLA BLA.. Jeg var ved at kaste op.. Det næste øjeblik, vælger han at lette alle sine psykiske problemer for mig, fortæller om hans selvmordsforsøg, depressioner og jeg ved snart ikke hvad... Jeg har seriøst aldrig kigget så meget på mit ur før under en date.. Det var bare ALT for meget på en gang - PUHA 
Man skal kysse mange frøer, før man finder sin prins <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Værste date |
|
|
Uha da... Det må vel være 7-8 år siden. Jeg havde mødt en rigtig sød og charmerende fyr på noget netdating-halløj, og han så bare godt ud og var bare rigtig rigtig sød! Jeg hoppede på toget og tog til Århus hvor han boede for at møde ham. Og på stationen møder der mig ikke den der lækre fyr med veltrænet overkrop som han havde sendt billeder af, men en erotisk "buttet" fyr (buttet dækker det ikke). Jo det var da ham, kunne kende ansigtet, men det var vist ikke de nyeste billeder! Vi tager så hjem til ham og han er rigtig sød og charmerende og vi snakker og snakker. Pludselig ringer det på døren, og ind VÆLTER hans familie! Mor, far, søster og farmor og farfar. Jo de skulle da holde fødselsdagsfest for ham for han havde jo haft fødselsdag for 3 dage siden... Fair nok. Jeg plastrer et smil på og det er da også ganske søde mennesker, som gerne ville vide hvornår vi skulle giftes, have børn og alt det der til trods for jeg forklarede at det her sådan set var 1. date! De tager hjem, og vi bestiller mad udefra, og smider os på sofaen for at se en film. Naturligvis en gyser! og han sad troligt og holdt om mig når jeg sad og hoppede. Og eftersom han da var meget sød så kunne jeg da også lige blive om natten - jow jow. Og eftersom han var så sød så endte det jo med "Juhu" - eller han fik "juhu" jeg overvejede at spørge om vi var igang  Dagen efter tager jeg hjem. Og 4 timer senere står han udenfor min dør - han savnede mig sådan! Og han syntes jeg skulle tage med ham hjem så vi kunne flytte sammen. Øhhhh nej tak du! Tror bare vi siger slut her! Fandt senere ud af via nettet at han havde fortalt sin familie jeg kom og at vi var forlovede. Til trods for vi ikke engang havde mødt hinanden på det tidspunkt!
Trakehnervallak sælges - se præsentation for mere information En rigtig hund er en schæfer, og en rigtig hest en Trakehner!
Medlem af AHNA
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hehhehehe |
|
|
Jeg har læst HELE tråden - den er genial! 
Rulammet Gør som du altid har gjort og du vil få hvad du altid har fået
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| KÆMPE GRINER |
|
|
Mine favoritter er enten : *Den hvor daten slikker skribenten i hele hovedet *ham der fortæller en historie fra det virkelige liv og ender med at skide i bukserne *Buko Malles eksempel 1 og 2, med hhv. manden der var - meget- glad for både. Samt manden der havde en nederdel magen til. De er fandeme for sjove.. men der er virkelig mange sjove imellem!!
Mor til 2 bulderbasser Mads 20-05-06 og Lasse 10-07-09
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Jeg havde også en rigtig kikset date engang for maaaange år siden. Jeg har vel været 15-16 år. Jeg havde skrevet med en fyr på nettet, og vi skulle så mødes i biografen. Jeg tog en veninde med, da jeg jo ikke vidste, om det ville dukke en klam, gammel mand op Nå, men fyren kommer, og det er rigtig nok ham, jeg har set på billederne. Vi gå hen til billetlugen. Han står og roder med store 500 kr. sedler, men vælger da kun at betale for sig selv. Fair nok. Vi får set filmen, og så han var egentlig ikke noget for mig, kunne jeg godt mærke. Så da filmen er slut, tænker jeg og veninden, at nu kan vi endelig komme hjem. Men, så ville knægten her søreme med mig hjem! Argh... Nå, vi tog alle tre hjem til mig. Vi sad på mit værelse, og der var rimelig pinlig tavshed. Så begynder fyren så at rykke tættere og tærrere på mig. UF! Jeg var jo IKKE interesseret, og havde på ingen måder givet udtryk for det heller. Nå, jeg rykkede så længere væk fra ham - han fulgte efter. Jeg rykkede mig igen - han fulgte efter. Nu var der ikke mere sofa tilbage. What to do, what to do.. Jeg valgte så at rejse mig, og gå på toilet. Da jeg kom tilbage, satte jeg mig i den modsatte ende af sofaen end ham. Han rykkede igen tættere på. SÅ FAT DET DOG, tænkte jeg. Jeg rykkede igen væk fra ham.. Igen ikke mere sofa. Nu begyndte fyren så at sidde og nusse mig på ryggen. Ej, jeg kunne have gravet mig selv ned der. Min veninde er flad af grin over situationen, men forsøger dog at hjælpe mig ved at spørge ham, hvornår han skulle hjem, om han ikke var træt, for både hun og jeg var meget trætte osv. Men, knægten fattede intet. Der gik flere timer på denne måde, men tilsidst måtte han dog tage hjem. Jeg kunne simpelthen ikke mere  Jøsses en kikset date. Nå, date nr. 2. Jeg er 16 år gammel, har skrevet med en fyr over nettet igen, og vi skal mødes til noget halbal. Vi mødes, vi kommer godt ud af det med hinanden osv. osv. Så dukker en af mine eks'er op til denne fest, og her vælger min date så at slå min eks ned. SLAM! Så fik han lige en på hovedet At jeg så efterfølgende blev kærester med denne date, er så en anden side af sagen Forholdet varede et par år, og så var det heldigvis det. Idag har jeg en sød kæreste, der ikke er mærkelig, og som jeg havde en god 1. date med 
Sascha Sani Cheval & Halimah Bint Ibriiz OX Fotografering tilbydes. Se min hjemmeside: www.sh-foto.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jkhadjksak |
Anna-S |
18-11-2010 19:59 |
|
Jeg har vist også været på min ration sjove dates (behøver godt nok ikke flere af den slags forløbig!!!) De 2 værste er nok de her: Date 1: Jeg har skrevet sammen med en fyr fra nettet som virker flink nok.. Udseendet er ikke helt mig - men billeder kan jo snyde lidt.. Så vi aftaler at tage i zoo (et godt datested fordi der altid er noget at smalltalke om, man aldrig møder nogen man kender - og daten lidt har en "begrænset" varrighed). Jeg kommer kørende i bil i dagens anledning og spotter en cyklist, hvor jeg bare tænker OH MY GOD! Cyklisten ligner lidt en albino klonet med en dværgged - altså en lav mand med skæg og helt albinofarvet.. Jeg tænker ikke nærmere over det - før jeg når zoo - det er åbenbart denne albino dværgged jeg skal på date med  Hurtigst muligt får jeg trukket en billet - så vi kan komme væk fra eventuelle folk jeg kender! Jeg spænder ind i zoo efterfulgt af albino dværggeden. Jeg lukker straks min trøje (på trods af det er en varm dag - skal sku ikke ligge op til noget!) og albinodværggeden går i gang med at fortælle at han vil skrive speciale om kragers adfærd (læser biologi på uni). Mens han fortæller dette trækker han sig konstant i skægget. Tja.. Det gør han meget finder jeg ud af! Ligesom der er RIGTIG MANGE krager i zoo og de skal alle sammen kommenteres og fortælles om i hvad der minder mig om uendeligheder af tid... Han insisterer på vi ser ALLE havens dyr - Odense zoo er en ret stor zoo - og det tager mig normalt 3-5 timer når jeg er sammen med folk der siger mig noget.. Denne dag får jeg det klaret på 1 time og 10 min. Jeg siger ikke meget andet end ja, nej og tjaeh.. og forsøger konstant at sætte tempoet så jeg måske mister den skægtrækkende albinodværgged i svinget - men lykkes gør det altså ikke  Så jeg kaster mig mod udgangen, tager afsked på 10 sekunder og iler mod min bil. Jeg har absolut på INTET tidspunkt udstrålet det der minder om interesse - har nok nærmere set sådan her ud og alligevel tikker der på vejen hjem en sms ind fra albinodværggeden om hvor hyggeligt det har været!!! Jeg er så meget fra snøvsen jeg straks ringer min veninde op og får hende til at komme så vi kan drukne og glemme hele denne skrækkelige dag! I vores kæmpe brandert får vi skrevet til den stakkels skægtrækkende albinodværgged at han ALDRIG nogensinde skal konstakte mig igen 7-9-13 er det ikke sket  Nummer 2 må være den her.. Der er også her tale om en netdate - og en ret lækker en ud fra billeder at dømme. Så jeg overgiver mig og indviliger i at se Ålborg (bor som tidligere skrevet i Odense). Jeg hopper på toget og står 3 timer senere af i Ålborg. Der er absolut INGEN på stationen der ligner min date.. så jeg sender ham en sms og spørger hvor han er. Han er så ikke ankommet endnu.. Så jeg finder parkeringspladsen og ind kommer en ramponeret fiat punto i forskellige farver. Fair nok tænker jeg. Fyren ligner billederne - bare i en noget nørdet/ungkarleagtig udgave..... Jeg hopper ind i bilen og vi kører mod hans hus - han siger stort set intet.. Da vi kommer til hans hus (han er ikke så meget for byen er forklaringen) begynder han til gengæld at tale! Han viser mig papirer fra han var værnepligtig som 18 årig (25½ år der), billeder af ham og hans familie fra han var lille, billeder af lastbiler og maskiner ham og hans fra har kørt, billeder af hans forældres hus og grund set fra oven, billeder af hans brødre, x-kærester og jeg kunne blive ved!!! Det toppes dog lige af frimærkesamlingen, militærsokkerne i 3 farver, vættelys, jojos (plastikfigurer til børn) og kinderægsoverraskelser, og at halvdelen af møblerne i huset er fra hans bedstemor - og ikke lige hmmm... Nå ja.. han er lidt ungkarl, lidt samler og lidt nørdet er altså konklusionen. Så falder mine øjne på en seddel på sofabordet - det er åbenbart hans rengøringsliste - hvor stort set ALT står på. Der er dog stadig fyldt af døde fluer, spindelvæv og andre lækre sager i hans ellers renoverede hus. Nu foreslår han så vi får noget mad inden han har en overraskelse til mig. Så han suser ud i fryseren og henter 3*2 forskellige fryseretter (altså færdigretter) og siger jeg bare kan vælge hvad jeg vil have.. Jeg må have set ca. sådan her ud  I et desperat forsøg på at finde lidt grønt eller ketchup eller et eller andet der kan peppe maden op åbner jeg hans køleskab - DUM, DUM, DUM ide Anna!!! Der står 3 tallerkner med klapsammenrugbrødsmader. Hvor der vel og mærke er taget mellem 1 og 5 bider! Derudover er der jo fyldt af andre ting i samme dur  Nå vi spiser og jeg begynder så småt at overveje hvornår jeg kan liste mig til et tog og har lykkeligt glemt alt om overraskelsen.. Indtil han tager tallerknerne og siger jeg skal tage sko på for nu skal vi til overraskelsen. Jeg tager sko på og håber det er noget i Ålborg centrum så jeg kan stikke af, men nej, nej da.. Vi skal da ud og køre lastbil for han skal på arbejde 6 timer! Han kører med jord, metal, sten, grus osv. i den dur - mildt sagt pæææææææææææænt kedeligt som passager. For at sætte kronen på værket skal vi også liiige ind på hans arbejdsplads, hvor der arbejder 20 andre mænd, så de alle sammen kan se ham med en pige... Gud må vide hvor lykkelig jeg var da jeg endelig sad i toget mod Odense! Det må være mit bidrag - resten af mine dates har været noget mere vellykkede 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalalala |
|
|
Det var dog utroligt så mange der finder sig i ting, som de egentlig ikke føler sig tilpas ved eller har lyst til at gøre  Hvis man ikke gider, hvorfor så gå med til aktiviteten? Synd for fyren eller ej ved et nej fra min side, jeg skulle bare aldrig ud og køre i lastbil i flere timer fordi han skal arbejde, ej heller give min krop væk af medlidenhed.
NUMSEFISKEN Equito's Litote En balanceret diæt = en kage i hver hånd
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Oh yeah .. |
|
|
Via nettet. Min første date med en pige .. endte efter en meeeget lang time. Man ved bare, at det er en dårlig start, når hun starter med at spørge om hun kan låne penge til toget hjem? Øhm .. Så spørger hun, hvor mange penge jeg har på mig, for hun har ikke så mange, så vi kan ikke rigtig lave noget?! Får hurtigt sagt jeg ikke har ret mange  En lille times gåtur omkring Strøget, hvor alt bare er akavet, tager hun eeendelig hjem! En anden .. Var til en privatfest med mine bedste venner og havde en ny kæreste med. Vi endte med at drikke en del og han kyssede lidt med min veninde, hvilket jeg var lidt ligeglad med. Jeg havde bare ikke regnet med at bruge hele dagen efter på at høre om hvor godt hun kyssede!? .. Han var så generelt et forfærdeligt svin!
Monica <3 Gudesmuk, knapstrupper og stjernen i mit liv
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Jeg ka os' være med... Jeg var vel 16-17 år, gik på gym. Jeg kendte gutten fra mit arbejde og han havde åbenbart fået et godt øje til mig. Jeg boede hjemme hos de gamle. Først ringede han en sommeraften og ville snakke med mig, han havde lige forklaret min mor hele situationen, og min mor havde lidt ondt af ham, så hun mente altså jeg må bide det i mig og snakke med ham. Han inviterede mig så ud på en is... jeg elsker is og bestiller altid den største is jeg kan finde, den med det hele. Den dag fik jeg bare en Astronaut, det skulle gå hurtigt og jeg skulle bare ha slugt den is og hjem igen. Efter et stykke tid, fik jeg en buket røde roser og et kærestebrev, lidt a la "sæt kryds, vil du være kærester ja eller nej", jeg svarede ikke, håbede ham "glemte" det. Men til et lokalt "bal" på kroen hev ham mig til siden efter at han havde gloet på mig hele aftenen, til trods for at jeg have allieret mig med en hot 3 g'er om en "hed flirt", lidt fræk dans og "frække aftaler", men den hoppede min "Astronaut-date" desværre ikke på, så jeg blev slæbt ud og måtte stå til regnskab for det brev jeg havde modtaget. Jeg fik den der..."Nu må du altså beslutte dig, hvad vil du? Jeg kan jo ikke vente på mig resten af livet". Han fik svaret... "Nej det skal du heller ikke, men jeg er bare slet ikke parat til at binde mig lige nu, jeg er lige kommet ud af et forhold og jeg tænker stadig for meget på ham, det har du ikke fortjent" Gammel skid, jeg havde sgu ikke været i noget forhold... Mit andet uheldige møde med en ung gut, var bare en aften hvor min venlighed løb af med mig. Jeg var på arbejde på den lokale kro hvor jeg serverede. En af de lokale knægte kom der om, han var nok lidt småfuld og depri, det var noget med en anden pige og vræl vræl vræl... Da jeg havde fri snakkede jeg lidt med, synes da det var lidt synd for ham. Han spurgte om han ikke måtte følge mig hjem, jeg skulle gå hjem og så kunne vi jo talke videre. Jo det måtte han da godt. Det endte desværre med at han troede at min venlighed og lyttende ører, var lig med tilladelse/opfordring til at få et "hvalpekys", læs jeg blev overslikket. Derefter kom en sand sms tsunami dagligt om hvor meget han savnede mig osv. Da jeg så fandt mig en rigtig kæreste som jeg havde reel interesse i, "flippede" han og fortalte løgne rundt omkring om både mig og min nye kæreste. Nu er jeg heldigvis færdig med at date i denne omgang, håber ikke jeg skal ud i det igen. Jeg kan simpelthen ikke finde ud af det...;o)
Rideheste sælges eller lånes ud i nærheden (6200), se præsentation. Købes: Proff. Choice mørkeblå til forben og bagben, evt. med klokker, pæn stand.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tjaeh... |
|
|
Møder efter en bytur, eller i slutningen af en, en rigtig sød fyr... Kan godt se at han er ældre end jeg, men han virker rar, og acceptere at jeg ikke vil have ham med hjem, da jeg ikke tager nogen (andre end veninder) med hjem fra byen... Han giver mig et visitkort, og efter nogen overvejelser kontakter jeg ham... Vi aftaler at vi skal ses hjemme hos mig, han kommer på cykel, og vi sidder bare og snakker rigtig godt, til kl 3 om natten... Den næset date er hjemme hos ham... Det vil sige at det er 3 gang jeg ser ham... Nu er jeg ikke så glad for rødvin - har ikke lært at drikke det endnu - så sidder lidt og spytter i mit glas, mens han drikker resten af flasken, så jeg ved godt at han ikke er helt ædrug, men alligevel... Han sidder og fortæller at han er godt til musik, og har en 'musikalsk åre'... Og at det han leder efter er en der kan stå op og lave morgenmad, komme med formiddagskaffen, sørge for frokost, eftermiddags kaffe og aftensmad + rengøring, oprydning og så selvfølgelig være sengevarmer... Nu er jeg ikke den store kok... Jeg kunne godt se at der ikke ville vare tid i den daglig dag til at jeg havde et arbejde... Han ville gerne forsørge mig, og om det ikke ville være godt for mig at være med til at skabe noget?? Nu er musik jo ikke den sikreste fremtid, for selvom man er dygtig er det jo ikke sikkert at det remmer 'tidens tindens'... Og så vil jeg meget gerne have mine egne penge, så jeg ikke skal bede om penge til nyttøj, eller for at kunne tage ud med min søster, eller veninder... Ud over det fandt jeg ud af at han er 20 år ældre end jeg... Ikke at det havde været et problem, hvis han havde været den 'rigtige', men med hans idé om 'vores' fremtid, var det ogåe et problem med hans alder, så jeg sagde pænt farvel til denne ellers flinke fyr... Han kunne ikke overskue at være venner, når nu han gerne ville mere, så det har jeg accepteret...
Perle Min kære mor, jeg elsker dig, sov godt Født: 5/6 1958 Død: 19/7 2008 Farvel Felix Hvil i fred Charmetrold og Hjerteknuser D. 21/8 2007 En gang utro, altid utro Livet er hvad du gør det til... Tænk positivt...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg har også prøvet... |
|
|
Jeg har også prøvet et par kiksede dates  Jeg meldte mig på et tidspunkt ind på en dating side, hvor jeg så faldt i snak med en gut fra Kolding, er selv fra Odense. vi chattede en del, og blev venner på facebook, hvor der var en del billeder af den her fyr.... og han så sq godt ud.. en frækkert var han.. Efter at have skrevet/talt sammen en del gange over en periode på ca. 1 måned, blev vi enige om at mødes... Han skulle komme til odense, og så ville vi finde et sted at spise... jeg havde gjort meget klart, at uanset, hvordan det gik, så gik toget tilbage til Kolding igen... !! Kl. bliver så 17, og jeg går mod banegården.. står pænt og spejder efter den her lækre fyr... og imod mig kommer han så.. han har så glemt at fortælle, at han havde tabt sig 25 kg, og nu lignede en pind!! det klædte ham så absolut ikke.... jeg bliver sådan helt mærkelig og tænker allerede der, hvordan faen jeg lige slipper ud af den... så åbner han så munden og siger hej.. og jeg kan så se, at han lige havde glemt at børste tænder i en 3 måneders tid.. føj mand, de tænder der, de var gustne.... Nå, det ender med, at jeg får sneget os igennem byen og op på en cafe, hvor jeg normalt ikke kommer... han ævler løs om nachos, men ender så med at bestille laks, bare fordi jeg gjorde det... og så starter han ellers en længere snak med tjeneren.. om øl. tjereren er ikke dansk, og fortæller hurtigt, at han ikke kan svare på, hvad øllene smager af, da han ikke selv drikker... alligevel bliver han bombarderet med spørgsmål om, hvilken øl der mindede mest om Millers, som jo var hans foretrukne.. det tog så lige 15 min at bestille en øl... og jeg sad så bare der og krummede tæer... kiggede alle mulige andre steder hen... Og så, pludselig ud af den blå luft, siger han fandme, om jeg har tjekket, hvornår det første tog går hjem næste morgen.. jeg sidder sådan lidt og kigger underligt på ham.. jeg havde jo forklaret, at uanset hvad, skulle han ikke sove hos mig!! så tænkte jeg "ok, nu får han sq klar besked".. så jeg måtte fortælle, at der absolut ikke blev noget med noget morgentog, og at der i det hele taget ikke blev noget af noget.... Det var det mest akavede, jeg nogensinde har prøvet... da vi er færdige med at spise, vil jeg egentlig helst bare have ham kastet op på banegården, og så hjem, men nej, han vil da gerne lige se lidt af odense, nu han var der.. Så det endte med, at jeg måtte vise ham Munke Mose, og videre over i Eventyr haven,for så at få retning mod banegården.. Under hele turen havde han en lille bitte rygsæk på ryggen.. jeg valgte ikke at kommentere på den, tænkte om han mon havde rene underhylere i den eller noget.. pludselig kigger han så på mig og spørger, om jeg ved, hvorfor han har den med?? øhh nej, svarer jeg så... jo, ser du.. nogle dage, så er det jo ret varmt... så er det jo smart, at man lige kan lægge sin jakke om i tasken.... no @!#$, sherlock, var min tanke vist... Og under hele gå turen rundt i odense gik han og fortalte om dengang, han var i militæret.. jeg ved mangt og meget nu om frost sikre soveposer, kan jeg så fortælle...  Da jeg endelig så toget køre fra odense, der blev jeg så enig med mig selv om, at det her net dating, det sq ikke lige var noget for mig....
MONICA & Sussi Solskin Rosso vil altid være i vore tanker {> R.I.P. Rosso 05.05.1990 - 31.08.2009
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| he he he |
|
|
hvor er den her tråd altså sjov at læse. Jeg kan desværre ikke selv bidrage med nogle historier, er stadig sammen med min første kæreste, nu på 18. år. Og det er da vist egentligt også godt nok, puha mange af dem havde jeg sku ikke klaret Jeg ved godt at der her kun skrives om kiksede dates, og der er rigtig mange vellykkede af slagsen, men jeg tager sku hatten af for Jer piger - næsten ligegyldig hvor kikset det har været, har I fået det afsluttet på en pæn måde. Det minder mig lidt om programmet "Disaster Date" - det er gor underholdning 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| værste dates,,,, |
|
|
Åh ja dem har jeg os prøvet et par stykker af! Den ene var en blind date som min veninde havde sørget for. Jeg er landbrugsuddannet og dette var han os så hun mente det var lige mig  Fint nok jeg prøver tænkte jeg. Får hans nummer og vi aftaler en dag hvor han skal komme hjem og spise hos mig. Den pågældende dag står der en fyr tynd som et siv (bestemt ik noget for mig) og banker på min dør. Han kommer ind og jeg prøver (læg mærke til prøver) at få gang i en samtale. Det eneste vi får snakket lidt om er hvordan vi hver især kender min veninde. Nå vi får sat os og tænker jeg vil tilbyde ham noget vin, at det måske vil få lidt gang i ham. Men nej tak det har han ik lyst til. Så vi sidder i total tavshed og spiser. Tror han får sagt to pip i ny og næ. Efter den meget hurtige middag begynder jeg at gabe lidt og sige at jeg sørme os er ved at være træt, har jo været på arbejds osv, om han ik vil hjem? Næh han syntes det var meget hyggeligt. Om ik vi skulle se en film? Så vi sidder og ser film i tavshed inden jeg får smidt ham ud. Den efterfølgende dag får jeg så en sms om hvor hyggeligt det havde været og han synes helt sikkert vi skal ses igen. NOT!! Anden og nok værste date til dato er os med en bonde. Han havde egen besætning med kvæg hvor vi aftalte jeg tog ud og hjalp ham med aftenmalkning en dag. Dette er os super hyggeligt og vi snakker rigtig godt sammen og laver mad efter vi er færdige i stalden. Han begynder så at sige han føler hans liv er forbi fordi han er 25 og hverken har kone eller børn. Så han synes jo helt sikkert jeg skal udfylde den plads. Vi ses et par gange mere hvor jeg har meldt ud at jeg bare synes han er en rigtig god ven for mig. Vi tager i byen en dag sammen med en del af mine venner. Her bliver han så dybt jaloux over jeg danser med en anden fyr og meddeler mig at nu vil han tage ud og begå selvmord!! WHAT?!  Han har dog sagt dette før så småt så tager mig ik af det. Får senere at vide at han blev fundet et sted og kørt på hospitalet. Brrr.... Tror manden har haft en dyb depression. Han klarere den dog men jeg kottede al kontakt til ham.
Lizamuhtella Jeg har ik sort humor, men farvet humør Den glade ejer af: Þrymur, Gufa og Litfari
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|