Jeg har godt ikke selv oplevet hund, der tissede i søvne, men det tager tid at lære at holde blæren lukket, så selvom det er træls, så lad tiden arbejde for dig og vend den rundt og vær glad for, at hun tilsyneladende er meget tryg, når hun sover, så hun glemmer alt omkring sig.
Har oplevet det på flere hunde ved gensynsglæde med folk på besøg, at de bliver så glade for at se en person, at de glemmer at "holde på tisset", men som regel er det noget, de vokser fra. Min tidligere hund (border terrier) blev ved med det, indtil han var 2½, mens hans far havde gjort det, indtil denne var 4 år gammel. Med nuværende hunde (shih tzu) har jeg oplevet det en enkelt gang med den lille på 1 år, hvor en veninde på besøg åbenbart gav så meget glæde, at hun glemte at holde på tisset. Og der er bare ikke andet at gøre end at ignorere, tørre op og så ellers vente x antal måneder/år, til det holder op....
Kan forstå på dit indlæg, at din hund har været omkring dyrlægen, så der ikke skulle være nogen fysisk grund til det. Du må vist bare holde ud og så sørge for, at hun ikke sover i en rum, hvor der er koldt. Og så ellers nyde det ekstra samvær med hende, som besværet med bad mv giver... Evt. kan du gøre et forsøg med i løbet af dagen at strække tiden mellem tissepauserne, således at du på den måde træner blæren til at holde tisset inde lidt længere. - Dette vil selvfølgelig kun have en chance for at virke, hvis ellers hun er renlig til at forstå, at man ikke tisser indenfor.
Held og lykke med det, og nyd nu endelig hvalpetiden med alt hvad den medfører af besvær men ikke mindst glæder ;o)
Mvh