Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Ufrivilligt vægttab
Forfatter: 
Dato:  18-08-2010 11:45

Hej HN'er

Jeg ville lige høre, om der er nogen herinde, der har prøvet at opleve et ufrivilligt vægttab, og hvad der evt. var årsagen til dette.

Det forholder sig nemlig sådan, at jeg i marts måned vejede 61 kg og at jeg nu vejer 54 kg. Jeg har på intet tidspunt været på nogen form for diæt eller noget. Faktisk spiser jeg, som jeg plejer og dyrker ikke motion.

Det sidste år har jeg været meget plaget af nyresten, som dog er blevet stoppet ved at jeg fik fjernet en defekt biskjoldbruskkirtel - men intet af det har noget med vægttab at gøre. Jeg går til kontrol for stofskifte og kalkstofskifte. Det er helt normalt, så jeg "fejler" altså ikke noget der.

Det undrer mig bare, at jeg uden ønske har tabt mig 7 kg på små 5 måneder, og jeg ser altså lidt afpillet ud, men altså ikke syg ud. Men der er flere, der spørger mig, om jeg ikke har tabt mig.

Jeg ved ikke helt, om jeg bare skal se tiden an eller hvad... For jeg føler mig ikke syg eller noget. Hvad tænker I?

Venlig hilsen

M

Hestetrailer udlejes (7000 Fredericia) - se mere på min præsentation

0
0
Svar på denne tråd

ufrivilligt vægttab
Forfatter: 
Dato:  18-08-2010 11:53

skal altid tages alvorlig. Så du må lige et smut forbi lægen.

0
0
Svar på denne tråd

ufrivillig vægttab
Forfatter: 
Dato:  18-08-2010 11:58

Har jeg kun oplevet ved alvorlig sygdom..... Eller orm.

Hilsen Golda Showers

0
0
Svar på denne tråd

xxxxxxx
Forfatter: 
Dato:  18-08-2010 12:19

Jeg har oplevet det 2 gange - den ene lige før jeg blev gravid tabte jeg 8 kgs har aldrig taget dem på igen og nu her i vinters yderligere 6 kgs og det var stress/deprimhed

Heidi

DAMESADEL SÆLGES

se billeder på min præs.

Undervisning i damesadel ridning gives

Pluto - Siglavy

Minimulen Viktor

Nihil intentanum

Felix vi ses igen min skat

0
0
Svar på denne tråd

siglavy ♥pluto♥
Forfatter: 
Dato:  18-08-2010 12:29

Ved stress og depression er det vel pga. nedsat appetit, du har vel ikke fortsat dit normale spisemønster?

Jeg taber mig også ved stress-situationer, men det er fordi jeg glemmer at spise.

Hilsen Golda Showers

0
0
Svar på denne tråd

xxxxxx
Forfatter: 
Dato:  18-08-2010 12:32

Spisemønster nok nedsat her i stress perioden. Glemmer ikke at spise har bare ikke så meget lyst.

Men hvorfor jeg dengang tabte mig aner jeg ikke.

God bedring

Heidi

DAMESADEL SÆLGES

se billeder på min præs.

Undervisning i damesadel ridning gives

Pluto - Siglavy

Minimulen Viktor

Nihil intentanum

Felix vi ses igen min skat

0
0
Svar på denne tråd

hormoner
Forfatter: 
Dato:  18-08-2010 13:48

Graviditet og fødsel kan ændre mange ting, blandt andet vægten, personligt har ikke haft sure tæer efter min graviditet hvilket jeg ofte havde før jeg blev gravid.

Hilsen Golda Showers

0
0
Svar på denne tråd

lalalala
Forfatter: 
Dato:  18-08-2010 14:13

Jeg er pt sygmeldt. er blevet opereret i knæet, så jeg dyrker ikke den motion jeg plejer.

Jeg sidder så på sofaen og taber mig :-S Hvordan det præsteres ved jeg ikke, for jeg har heller ikke ændret på noget.

Min læge er klar over det, og har taget prøver for, at tjekke om det evt. skulle være sukkersyge.. men nej, der er ingenting.

dog gør det ikke noget at jeg taber mig, og det er da heller ikke voldsomt.

altså det er ikke flere kg om ugen!!

men prøv at snakke med din læge omkring det.

mvh

sanne

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  19-08-2010 13:58

Sanski: det lyder som om, du taber muskelmasse, hvilket jo ikke er spor mærkeligt, når du er stillesiddende pga. operation.

Kh

Maria

Mor til skønne Kathrine 24.08.06

Og skønne Frederik 22.03.09

0
0
Svar på denne tråd

Skriver en mail
Forfatter: 
Dato:  19-08-2010 17:24

Jeg skriver en mail til lægen, når han er kommet hjem fra ferie. Så må han jo vurdere, om det er nødvendigt, at jeg kigger forbi.

Venlig hilsen

M

Hestetrailer udlejes (7000 Fredericia) - se mere på min præsentation

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider