lægge ord på, jeg prøver med mine børn at gøre det samme som jeg selv prøver på.
jeg lever min dag efter samme skema hver dag, (så godt det er mig mulig), bliver jeg for stresset virker det som om hovedet bliver træt /tåget, på arbejdet hvis jeg skulle koncentrere mig, kunne man ikke snakke med mig, kun ved direkte tiltale, og jeg måtte arbejde med musik for at holde fokus nogenlunde. jeg bliver hurtig sur, og har mange af gangene svært ved at stoppe det, jeg bliver ved med at hidse mig op, indtil jeg brænder af, hvis jeg læser en bog, hvilket jeg har opgivet, kan jeg ikke altid huske hvad jeg har læst.
synes egentlig ikke intelligensen fejler noget, men har bare svært ved at lære, jeg skal a ting vist, og forklaret, i stedet for at læse mig til det...
jeg må så sige at leve med ad/hd har jeg selv fndet frem til, der var ikke meget hjælp at få, hverken til mig eller mine børn. jeg har prøvet mig frem og mine børn er heldigvis store, så de kan sige ja eller nej til ting, om de synes det går bedre, jeg er ved min søn i et meget meget tæt samarbejde med hans kontakt pædagog,min datters pædagoger synes det er sjovere at fortælle hende hun jo ikke skal noget som helst, ikke engang hjælpe hende med en routine. søger lejlighed i samme by som hende for at give hende hvad min mand giver mig nu...
jeg dyrker meget sport, da jeg har meget meget overskud af energi i hverdagen, og prøver at styre det på den måde...
medicinen har gjort en utrolig forskel.
jeg kan ikke selv organisere min hverdag, det ordner min mand, han sørger for jeg gør de ting jeg skal.
tror jeg er verdens heldigste kvinde hvad manden angår 
det er svært at få alt med, kampe vi har med os selv, tidspunkter vi bliver hys, det er svært at forklare hvad der sker i hovedet på os, til nogen der ikke selv har det. en brækket arm eller ben kan man forholde sig til men en psykisk sygdom kan man svært vise folk.
mange tak for jeres opmuntrende ord...