Ej altså!! En vinduespudser tabte sin stige lige ned i mine to postkasser, og det blev de ikke kønnere af. Vinduespudseren har tilbudt at erstatte, men her er dilemmaet:
Den ene postkasse var lidt smadret i forvejen - låsen manglede. Men den har været brugbar. Det er den ikke længere, og desuden er rawlplugs og lidt mur revet ud.
Den anden er stadig brugbar, men håndtaget revet af.
Begge var grimme (og den ene altså lidt i stykker) og stod for udskiftning, når jeg liiige havde fundet nogle nye, som jeg kunne lide, på tilbud. Den slags kan jo tage lidt tid, og spørgsmålet er også, om jeg ville nå det, inden jeg føder B1 og B1 om senest seks uger. Spørgsmålet er også, om de nye postkasser bliver lige så lette at hænge op, når nu rawlplugs og mur er lidt hærget? Det ved jeg ikke lige, før jeg står med fingrene i det.
Så... jeg har ikke lyst til at bonne vinduespudseren for postkasser OG opsætning, for så kønne var de postkasser altså heller ikke. På den anden side virkede de jo... Jeg vil nok gerne slippe for at bakse med at sætte postkasser op lige nu, for der er faktisk en del ting, der stadig liiiige skal ordnes, inden B1 og B2 kigger udenfor. Så jeg overvejer at sige til vinduespudseren, at jeg nok skal købe postkasserne (Til fuld pris, selv om det gør lidt ondt), hvis man sørger for at sætte dem op.
Synes I, at det lyder som en ok løsning for begge parter? Eller er jeg for krævende? Eller for flink?
mvh. tina