Ak ja - kender I de dage hvor man bare skulle være blevet i sengen som man følte var rigtigst da man vågnede?
FREMOVER HØRER JEG EFTER!!! 
Mine forældre er i sommerhus i Påsken, så derfor ville jeg jo lige udnytte groft at trailer og bil var alene hjemme, jeg låner altid vogntoget (KÆMPE Volvo og boogietrailer) når jeg henter wrap hver 14. dag - dejligt
.
I dag var som alle andre dage, spænde for, tjekke at den sad fast, tjekke lys og dæk og så ellers afsted.
Lige indtil jeg var 2-3 km. fra endestationen gik alt også forrygende!
Her hører jeg så pludselig et rabalder, kigger pr. automatik i bakspejlet - og ser her traileren flyve i grøften
!
Kørte med maks. 65 km/t da det blæste en frisk vind, men ikke noget jeg ikke før har kørt i med samme vogntog uden problemer - vejen var snorlige og uden huller - og alligevel skete det der bare ikke måtte ske 
Nå ind til siden - PÆNT rystet! Umiddelbart ser det ikke ud til at der er sket det vilde med traileren, og bilen er sluppet helt uden skrammer (PYHA!). Men da traileren ligesom står på hovedet vælger jeg at kører hen og hente assistance hos min "wrap-mand". De hopper i bilen og afsted vi kører, får vendt traileren og får den hægtet på igen og med 20 km/t fragtet hjem til dem hvor den nu er strandet.
Det ser ud til at den er sluppet med en side der er slået en smule skæv, og en akse(l?) der er lidt skæv og så en skærm der er flået af - utroligt nok er hverken kabel eller lyset røget på den 
Pænt øv at måtte ringe og fortælle min far at øhm jeg vistnok havde fået hærget hans trailer en anelse
Han tog det dog vældig pænt - havde nok forventet et mindre møgfald 
Men F... hvor er jeg glad for at der ikke kørte nogen bagved mig - og at den ikke røg over i modsatte vejbane - og at bilen slap for skrammer - og at jeg har verdens sødeste "wrap-mand" og kone!!!
Andre der har prøvet sådan en spændende tur?
Trine (Faxa)