|
|
| Hvad købte I så i Herning? |
|
|
Jeg er altså nysgerrig- for jeg er fattig!! På trods af et skuffende gallashow, så kan man da vidst roligt sige Anne og jeg fik noget ud af dagen. Vi fik kigget på de unge dressurhingste - og så var vi på messen  Jeg blev især gode venner med den tyske Eskadron-mand  Det blev til: - Trakehner streamer + 2 klistermærker til mit nye stævneskab - Hvide BR fleecebandager - Brune Eskadron fleecebandager, fra 2009/2010 vinterkollektionen - Lysgrønt Eskadron underlag, fra 2009/2010 vinterkollektionen - Ternet Eskadron dralontæppe, fra 2009/2010 vinterkollektionen - Lilla og brunternede Eskadron transportgamacher, fra 2009/2010 vinterkollektionen - Brunt Totti underlag med snoet guldpipe - Metallic guldklokker  - Grønt Amigo regndækken Puha  Og så købte min søster en rundsyet Kieffertrense til ham  Så nu vil jeg ud og lege modeshow med min hest! Hvad har I andre slebt med hjem?
Karen "Don´t cry because it´s over - smile because it happened!" .: Trakehner - Der Tradition verbunden. Die Zukunft im Blick. :.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Stolt af mig selv.... |
|
|
Vi var dernede torsdag. Og jeg brugte ikke en krone! Jeg syntes ikke lige der var noget jeg bare måtte eje og heller intet der bare var så billigt at jeg købte det alligevel...  Dog fik vi tilbud på vores nye hestestald (bokse) Så må vi se om det bliver det...
Og en fortsat god dag til ALLE HNér... Fra Michelle UDEN superhyppen Urban.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| købet i herning |
|
|
Jeg blev også en del fattigere..Fik købt: - Ridehjelm - Transsportgamscher - Jakke - Uldtæppe - 3 grimer, hvor den ene er af læder - Hvide ridebukser
Mvh. Trine Vær ikke bange for modstand, husk det er i modvind og ikke i medvind en drage stiger...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| skønt med nyt |
| Forfatter:  |
Malene *Gunhilda* |
| Dato:  |
13-03-2010 11:43 |
|
Trense Sikkerhedsvest og noget pudsegrej 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Galla var skuffende. |
|
|
godt at se, det ikke kun er mig der synes GAllA var skuffende i år  Jeg skal der oppe i morgen igen 
Hvis du taler til dyr vil de tale til dig og I vil lære hinanden at kende. Hvis du ikke taler til dem, kommer du ikke til at kende dem, og det du ikke kender frygter du. Hvad du frygter ødelægger du.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Skal afsted i morgen,.. |
|
|
Da vi er ved at købe går skal jeg kigge på bokse, ridehusbund, barrierer mm. og så skal der købes udstyr:-) For første gang har jeg en skimmel, så synes, der skal lige nye farver til.... Så det bliver nok til en masse underlag, ridebukser osv.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Herning |
|
|
Vi var deroppe hele dagen igår, men ud over mad købte jeg kun tre poser hestebolcher, så det var en billig dag.
Mvh Mette
finmaskede hønet søges - nye eller meget velholdte
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ikke meget i år. |
|
|
En dressurhat og 5 træktove - så det var lige til at overskue at bære
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg fik |
|
|
købt: grime 25 kr sporer 20 kr hestebolcher 10 kr underlag til longegjord 20 kr t-shirt m frieserlogo 150 kr SD øreringe 50 kr men havde jeg haft pengene var der meget ander der fristede 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Herning |
|
|
Er også lige kommet hjem.... og som ventet, var det heller ikke det vildeste, jeg fik købt. Købte 2 sliksten, 2 grimer og så fandt jeg et par fede korte jodphurs støvler til halv pris - 240 kr. Men som andre, fik vi også indhentet tilbud på bokse, så det bliver spændende nok. Det meste af tiden gik med at se på staldinventar og hegn.  Hilsen Camilla
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Procent |
|
|
Det ved jeg ikke endnu. Vi får tilsendt tilbud efter messen. Hilsen Camilla
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Herning |
|
|
Var i Herning for første gang i går, og fik købt følgende: - Lækker lædergrime - Pikeur stævnejakke Desuden fik jeg min fødselsdagsgave af Vicky - et armbånd fra "Fararo hest" lavet af Corvettes hale. Cool 
Katja med verdens bedste Corvette Tidligere med Boy og Nimble Guy <3 MAN KAN HVAD MAN VIL - HVIS MAN TROR PÅ DET Min blog
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tamtam |
lone m |
13-03-2010 18:40 |
|
Jeg købte 2 ting:
Anna Scarpati underlag GPA stævnejakke Sparede 75% rundt regnet  Ville rigtig gerne havde haft et thermatex dækken med hjem, men det har jeg ikke lige penge til 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejsa... |
|
|
jeg har sparet sammen længe så fik hvis alt det jeg ville på nær min transportabel fold.... - nye korte ridestøvler - polo shirt - 4 kg electrolyer og 4 kg køleler fra blue horse - 3 spande - netdækken (til om aommeren) - regn dækken fra Rhino - Vinter dækken fra Rambo som både kan være et 400 g vinter dækken og et 100 g overgangs dækken - burbery hø net - hovrenser - sadel taske - kapsun - tøjler
En gang st. hippolyt, altid st. hippolyt.... Nu uden min dejlig norske skovkat Tornado... Kørt ned den 13 maj 2007.... Elsker dig verdens dejligste kat....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123546 |
|
|
Burberry Hønet... hi hi det er sgu lidt morsomt at et hønet fås i "mærkevarer"  Jeg kom desværre ikke selv afsted pga. syg hest. Men sjovt at se hvad I andre har brugt millionerne på 
Team Starlight´s (Kristina & Starlight´s Sidney e. Salomon/Tango)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg har købt... |
|
|
10 grimer - til i alt 200 kr! Det er lidt til grin at skulle købe grimer på "stutteritilbud" når man kun har en hest. Men når den ene hest står sammen med en grimespiser, så er det godt med et lager. Og for at more mig selv har jeg købt en del af dem i de grimmeste farver jeg kunne finde. Det KAN jo være at Lukas ikke spiser lills, skriggule eller lyserøde grimer... Og de virkede en del mere solide end de 4 for 100 kr jeg købte sidste år (og de 3 af dem holdt også kun EN dag stykket) og så købte jeg en rød hut. Jeg kiggede også efter en vinterjakke, men jeg synes ikke der var noget i den stil og prisklasse jeg er interesseret i. De fleste var meget dyre mærkevarer der var sat helt ned til omkring 1000 kr - og det giver jeg ikke for en jakke! det må kunne fås billigere!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ej hvor er det fedt |
|
|
og se hvcad i alle har købt og til de priser i har givet for det. Glæder mig vildt meget til at komme derned i morgen  Mvh Mia
Dejlig OX arabervallak på 3 år efter Genotic sælges uhørt billigt. Er under tilridning. Kom med et bud. Sælges da jeg ikke har tiden til ham. Evt byttes med skovturshest
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Min dressurhat |
|
|
var priset til 1699,- jeg fik den til 350,-, så det er jeg yderst tilfreds med. Træktovene var 5 for 100,-
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Hold da op Vicky... Det må man sige var et røverkøb  Håber jeg finder lige så gode tilbud imorgen Mvh Mia
Opstaldning tilbydes med Thy Nationalpark i baghaven. Ideel sted for terræn/jagt og distancerytteren
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tralalalala |
|
|
Alt hvad jeg ikke behøvede hehe. Købte en ny hanoveransk trense til Robin. Med sten+et pandebånd. Et par islænder ridebukser. En crystal glimmer spray. Hyggelig tur 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| super messe |
Diana-T |
13-03-2010 23:18 |
|
Jeg kunne have fundet meget mere jeg gerne ville have , men prøvede at styre mig , det blev til topreiter ridebukser topreiter softshell ridebukser 66 north jakke gersemi vinter jakke og et par myler bid 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| uhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh |
|
|
jeg fik købt et dækken med 100grams fyld og et regndækken til ialt 500kr... ny pris 1100kr og et lækkert hovedtøj til 350kr ny pris 700kr  ku os ha købt mig fattig i mange ting der oppe men mange ting var heller ikk billige nok til mig ville gerne have haft pc gamacher men de er sku stadig for dyre hehe
part søges til nicolai...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tøj + gele |
|
|
Jeg fik købt en rigtig lækker overgangs/forårsjakke fra PK der var sat rigtig rigtig meget ned 225 kr !!! Derforuden en PK trøje i det tætvævede fleece/bomuld til 250 kr. Begge rigtig røverkøb - det er vist ikke meget de har tjent på mig  Fik også købt et geleunderlag - det var dog vist til prisen - men helt okay. Ville gerne have haft et firkantet et ala de gamle kieffer geleunderlag man kunne få - men jeg har endnu ikke kunnet opdrive det (prisen er så vist også lidt høj) så jeg slap med 250 kr. og det er meget bedre end det gamle.
VH Heidi
Jeg kan forstå dit indlæg forkert og så beklager jeg, men mit svar afspejler sig i min fortolkning af dit indlæg.
Lækker ruh.gravhunde han standard tilbyder paring til egnede tæver, Reg. DKK
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Herning indkøb |
|
|
Jeg valgte i år at gå efter ting som jeg ikke kan få i butikkerne - eller også meget nedsat... og så de sædvanlige hovsa køb. - Et kantsyet Kieffer Kandar uden tilbagetræk nedsat til 1000... Fordi kantsyet bare ikke er moderne mere og tilbagetræk er jo nærmest obligatorisk så jeg synes det var et scoop at finde det på messen. - En longeringsgjord i læder med så mange ringe som jeg sjældent har set før- købt hos "Eskadrontyskeren" til den sølle sum af 350kr - Et western one ear headstall. Jeg har købt en meget dyr bosal for længe siden men aner intet om western endnu så jeg ventede til jeg ku få noget meget kyndig vejledning i hvad der passede bedst i type (synes det er stærkt underholdende i akademisk at se hvordan folk blander spansk og portugisisk udstyr så jeg ville undgå noget lignende indenfor western) - En cordeo og 2 hms grimer i specielle farver også købt af en tysker. - En voltigeringsgjord som er købt hos en tredie tysker... Jo jo jeg fik skam snakket tysk igår... Så nu skal der prøves lidt "gymnastik teknik" - To bokstavler. Én med tinker på og én med haflinger på... - En rumpevarmer som jeg fik rabat på... I sort for jeg synes ikke at den almindelige lyse lammeskindsfarve er særlig praktisk.
- En grøn Anky bluse der matcher min Anky Vest... Er ikke vild med hendes ridning men er VILD med hendes tøj kollektion. - Hestebolsjer for det havde jeg lovet min tinker... 
Maria & Samson Enricca Nemo
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sarabi |
Rie ♥Sarabi♥ |
14-03-2010 10:18 |
|
Ja jeg fik så også shoppet.. ' og taget i betragtning at jeg har en unghest, er nogen af købene, købt i GOOD tid  Fik købt 2 sadel pads i neon farver et tykt stald dækken en vest en fleecejakke 3 poser guffer og så vandt jeg en pose natur müsli fra st hippolyt. og nu sidder jeg bare og venter på de ringer og siger jeg kan hente den trailer jeg har vundet i lotteriet (HMMM:::NOT)' Hilsen Rie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| I forhold til tidligere år... |
|
|
...så begrænsede jeg mig også en del i år - men der er heller ikke rigtig noget, jeg partout står og mangler  - En turkis Harrys Horse sadelpad *med* stropper 180,- (Normalt ligger sadelpads rigtig dårligt på min lille dame, de glider simpelthen rundt, hvis gjorden er bare det mindste løs, så super nice at finde et med stropper ) - Et sæt turkis fleecegamacher 100,- - En turkis/lyseblå hut 140,- - Blue Hors ventilator 229,- - Omkring 1,25 kg bland selv hestebolsjer ( ) 50,- - Den obligatoriske "DV Hingstekåring 2010" t-shirt 50,- - Et "custom" smykke af Cille's halehår fra FARAOS hest, som jeg glæder mig rigtig meget til at få 350,- Og så fik jeg også kigget på Back On Track bandageunderlag, men dem vil jeg lige se, om jeg ikke kan finde lidt billigere brugt  Min søster og jeg brugte ikke ret megen tid inde på selve messen i år, og det synes jeg egentlig var meget rart, da jeg mest tager derop for at se hingstene, mens min søster godt kan finde den del lidt kedelig. Men i år var det godt afbalanceret for os begge 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Uha jeg havde heldigvis ladet kortet blive hjemme, så jeg fik kun købt: 1 grøn følgrime til 30 kr.. 1 par sorte ruskindschaps med frynser fra Pioneer til 500 kr.. Syntes ikke der var de vilde tilbud, men kiggede heller ikke på rideheste udstyr, da det varer nogle år inden jeg skal ride på følle  Havde Sofiemb med og vi hyggede os, og fik hilst på HN standen..Hun brugte ikke de vilde penge heller, men hun skal næsten selv fortælle hvad hun var lige ved at gøre et scoop på 
Screw you guys, i'm going Western  Lykkelig ejet af 3 muskelhunde + 1 stk Moppedreng :) Plads til føl søges pr 15/9 ca, 8740 og omegn, se profil for min annonce!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja, jeg var lige ved |
|
|
Fik købt et par fede chaps i mørkebrunt ruskind med frynser, Nice! Og fik købt et bette fleece tæppe til min pony, weee... Størrelse meget lille... Hehe... Så var jeg ved at gøre et scoop på et par westernstøvler i sandfarvet, som jeg kunne passe, alle steder, fantastisk og så til kun 200 kr!!! Men men men, da jeg så skulle købe dem var der s.a.t.m.e en der havde købt en støvle i størrelse 40 og en 41!! Så der var ingen støvler til mig Øvvv...
Vi er klogere end dyrene, så prøv dog at vise det! Stop mishandling af dyr!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| 133567 |
|
|
Jeg havde fået 100 kr. at shoppe for af min mor i fødselsdagsgave og frist ej svage sjæle - Herning er stedet hvor man kan bruge rigtig rigtig rigtig mange penge  Jeg ku' have brugt mange mange menge flere - men det undlod jeg virkelig at gøre. Det bliver jo al for dyrt  Men fik da købt et par småting, som jeg manglede - Et par nye ridebukser købt i den lokale rideudstyrsbutik, der havde en stand dernede ligesom sidste år - 500 kr, vildt fede! - En stick + string (horsemanship ting) til 150 kr hos tyskeren - jeg fik snakket lidt engelsk. - Og så gik jeg lige shopamok hos den der store Kingsland stand, der havde tilbud på Joules til 75 % nedsat - det skal man ikke sige til mig 2 gange - EEELSKER Joules !! Og så blev det ellers til at se en masse ridning, kikke på foder - jeg overvejer at sætte min på noget med noget mindre gods i, fede krikken skal på slankekur Det var der masse af information omkring - heldigvis da - for der er nogen der skal på en meget alvorlig slanketur !
Carpe Diem - sieze the day: "Gather thy rosebuds while ye may
Old times is stil flying
And the same flower that smiles today
tomorrow will be dying"
www.epona.tv
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
Mine køb var meget begrænsede i år, men mangler som så heller ikke rigtig noget. Fik et par dressurgamacher til 260kr og 2 sliksten af dem hesten er helt vild med til 100kr.

Hilsen Annecathrine & Store Mads Kirk - Fjordhesten kan og vil!
Brenderup 2-hestes trailer udlejes!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ja, jeg har sparet :) |
|
|
jeg har i alt sparet ca. 1700 kroner, og så er der nogle få ting, jeg har købt til normalpris. jeg har til normalpris købt hovlak og show shine. Og så et par billige lysebrune læderlook handsker, som jeg har testet - de var vist et godt køb til kun 150 kr. fandt også et meget billigt hårnet og et par strigler, et træktov og sådan.. Nedsat har jeg købt 5 underlag med ca. 100 kr. besparelse på hvert. Jeg har sparet 300 på en pikeur softshell jakke, der bare er flot  Og så har jeg sparet 900 kr på et par fie skarsø ridebukser. Jeg tror, det er taktisk klogt at sige "jeg har sparet" og ikke "jeg har brugt".. Det ser meget bedre ud på den her måde  I alt har jeg brugt for ca. 3600.. Det lyder jo af frygteligt meget! Men jeg synes da, at 1700 kroner er en pæn besparelse.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mine køb |
|
|
Synes selv jeg har sparet en del på mine køb i Herning i år, fremfor at sku købe dem "i hverdagen". Fandt et fint vinterdækken til mini-putten, str 85, til den nette sum af 190 kr! Det kunne jeg ikke lade gå min næse forbi, for det er ca. 1 gang om ugen jeg syer på det dækken han går med pt... Og så blev det til hele 2 ridehjelme. Har længe gået og kigget efter ny ridehjelm, men har været for nærig. Da jeg så hørte en der fortalte om hendes "scoop", måtte jeg lige kigge nærmere - jo jo, Euro-lite ridehjelme til 349 kr uanset førpris. Det blev så til både n ny stævnehjelm (normalpris 1100 kr) og en ny hverdagshjelm (normalpris 695 kr).
"Det er bedre at have elsket og mistet end slet ikke at have elsket"
Unette, Amadeus, Hetja & Kevin - mine hypper! Una Evigglad - sidste skud på stammen...
Amadeus sælges - allround, 138,5 cm!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Tilslutter mig koret ang. skuffende gallashow! Det var 1. gang jeg var afsted i år, og føj hvor var det spild af penge det show- eller mangel på samme, det var som at købe to dagsbilletter til en dag (groft sagt) med dressur og springklasser. NÅ men det var jo ikke det tråden handlede om  Jeg var jo afsted for første gang og havde ikke regnet med det vilde udsalg på messen da jeg har læst mig til herinde at folk synes der er meget lidt på tilbud. MEN jeg synes nu nok, at der var rigeligt udsalg til min pengepung! Jeg købte flg: -BUCAS Shamrock power "køredækken" til når vi kører i trailer. 350 kr, normal pris 850 kr. -HL ulddækken med klap foran spænderne og "rosette" på halen. 250 kr, normal pris 750 kr. -2 Stk. Eskadron trækketove til ½ pris, 40 kr/stk. -Plastron til 75 kr, normalpris 190 kr. -2 sæt Waldhausen bandager til normalpris 90 kr/stk. -Et sæt hvide Fie Skarsø bandager til normaltpris 140 kr. -En broche fra Skaerlunddesign til 100 kr, normalpris 150 kr. -En GRIM burberry hø-pose , men det var den eneste til OK pris og kvalitet. 80 kr. -En Fleck balance pisk til 100 kr, normalpris 250 kr. -4 poser 1kg's hesteguffer fra Spillers, 100 kr. -MADDOX dunvest for 50 kr, nypris 629 kr. -To par PIKEUR LUGANA ridebukser, et par hvide og et par beige, 400 kr pr. par, nypris pr. stk 1199 kr. -Equipage dunjakke, 350 kr, nypris 700 kr. -1 stk. rosetteophæng til 30 kr. -2 stk. BUCAS dækkener, et Irish Turnout med halv hals, og et Celtic stalddækken, for 1000 kr. for begge, normalpris 1100 kr/stk. -Eskadron klokker, 100 kr, normalpris 250 kr. Har brugt ca. 3700 kr, og har sparet ca. 5200 kr. i forhold til normalprisen på tilbudsvarene  Mvh Mie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| det lyder til det godt |
|
|
kan betale sig at tage på sådan en messe. Det dur bare ikke, hvis man ikke har bil. Så kan man kun købe hvad man har i hånden 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mit fine impulskøb |
|
|
Da min hest har malket min økonomi grundet dyrlæge regninger, havde jeg på forhåpnd besluttet at det eneste jeg skulle kigge efter dernede var et vinterdækken i str. 175 cm. Det fandt jeg så, til den nette sum af 400 kr. at det såp var zebrastribet, og knap så kønt er lige meget. Herscher er jo ligeglad, og det vigtigste er at det passer. Havde på for hånd besluttet at jeg ikke ville deltage i DV,s lotteri, da jeg simpelthen ikke havde råd til den luksus. Havde gået og været mægtig stolt af mig selv hele dagen over at jeg ikke havde lavet et eneste impulskøb men da jeg så er på vej ind til gallashowet, finder jeg en flad 20,er i lommen, som jeg ikke vidste jeg havde med og så spørger hende lod pigen mig, om jeg ikke skal prøve lykke, og så tænkte jeg.. hmm, ok.... Sørme om jeg ikke bliver ringet op i dag, og får at vide at jeg har vundet 2. præmien i DV's lotteri et solarium til en værdi af 28.000 kr. Så det ene lille bitte lod var faktisk mit eneste impuls køb jeg havde i herning, og det er jeg så pænt glad for nu, så for en gangs skyld kan jeg fejre at min viljestyrke for en gangs skyld svigtede:-)
Sprit nyt Solarium til heste sælges. Vundet i DV's lotteri og sælges kun da jeg desværre ikke selv har gård. Solariet koster 28.000 kr fra nyt, men jeg er åben for bud. Send en PB for mere info
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| meget dyr |
|
|
Det var som sædvanlig en meget dyr tur til Herning for mig. Men jeg har sparet meget. her er hvad jeg havde med hjem. Escadron vinterdækken 500,- (den lokale rideudstyr har dæknet til 1500,-) Escadron grime m. lam. 200,-(gav 350 for en magen til herhjemme) Dressur gamascher 600,- (sparede 700,-) Ridebukser til sønnike fuldskind 150,- (sparede 150,-) Jodphurse støvler til sønnike 150,- (sparede 150.-) Kingsland trøje til søn 300,- (sparede 350,-) Kingsland trøje til mig selv 660,- (sparede ikke en pind, men elsker den) Kingsland Polo til manden 450,- (sparede heller ikke her, men måtte eje den) Alexandro Albanese jakke 1000,- (sparede 1500,-) Stømper m. heste 3 par. 100,- En traktor bil til sønnike 130,- total brugt ca 4000,- sparet ca 4000,- En af de fedeste ting jeg havde med hjem var en gave fra en af mine fantastiske kunder. En Kingsland bamse med broderi på ryggen hvor hun har fået skrevet "verdens bedste træner"  Det var en skøn tur til herning og min søster og mor og jeg havde 9 vinterdækkener, thermo og regndækkener med hjem. SLÅ DEN. Showet fredag var dog så ringe at jeg næppe gider det igen før om 20 år. Det var 18år i træk jeg var derovre. kh mette
Team Lodberg Riders Coaching undervisning og uddannelse af hest og rytter tlf. 20924205
Nu med 5 ryttere klar til 2x DM! Når kun det bedste er godt nok.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Udover |
AZJ |
14-03-2010 21:18 |
|
Udover lidt mad og sodavand- købte jeg en vest og et fleece dækken til samlet værdi af 250kr. Men det var en virkelig god og hyggelig dag 
Hilsen Anne-Sofie Med... Lazio-Dilica-Mona og Rythuna....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dyr omgang |
|
|
puha det blev en dyr omgang for mig, det blev til: 2. stk brune eskadron 300g vinterdækner 1. stk brun og lilla ternet eskadron 300g vinterdækken 1. stk. gråeskadron underlag 1. stk grå eskadron flees dækken med lilla kant 1. stk brun-grå og lilla ternet eskadron flees dækken 1. stk amigo stalddækken 1. stk super fed grå Kingsland dun jakke 1. stk mørkeblå kingsland flees trøje med hætte. -men sikke et skod gallashow
Stine
Fjordheste sælges: Ulsblak 3-års vallak 2-årig gul hoppe 2-årig rød hoppe begge efter efter I kl hoppe og Mosegårdens Kejser
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dejlig weekend |
Annemettems |
14-03-2010 21:47 |
|
Har været I Hele weekenden, sammen med Hn. Fik da også shoppet en "lille" smule...Tror vist de andre på standen synes jeg kom slæbende med nyt udstyr hele tiden  Fik købt følgende: 2 Eskadron dralon dækner a 500 kr. stk. 2 Eskadron fleede dækner a 200 kr. stk. 1 Eskadron underlag til 499 kr. 1 Eskadron underlag til 230 kr. 1 Br underlag til 230 kr. 1 hotfix jern til 200 kr. 3 stk. opbevarings poser til underlag a 47 kr. stk. Pris i alt med rabatter 2706 kr. Normal pris for det hele 4046 kr. Har altså sparet 1340 kr. ialt.
Sagde Anne Mette
Sov sødt lille Arta, vi ses forhåbenlig igen engang. Glemte at vågne d. 25-10-09
Nu med Markus, Oldenborg med et snert af Fjordhest.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Ja, jeg havde godt nok regnet med, at i år blev året, hvor jeg ikke rigtig skulle købe noget, da jeg ikke længere har nogen hest at købe til. Men så fandt jeg bare en masse gode tilbud til mig selv i stedet  Jeg købte: - en Maddox dun ven i brodeaux til 149,- (førpris 599,-) - en Softshell fra Börjes til 150,- (førpris 225,-) - et par sorte dressur læderridestøvler med lynlås fra Soubirac til 1200,- (førpris 1898,-) Det sidste var absolut ikke et planlagt købt, da jeg næsten ikke rider mere, og når jeg gør, er det på skovtur Men jeg har bare ønsket mig læderridestøvler med lynlås i over 4 år, så da jeg lige ville prøve støvlerne for sjov, og de sad som støbt på min fod/ben, var jeg nødt til at eje dem - Men får 900 kr. tilbage i skat d. 26. så jeg siger tak for støvlerne til Skattefar  Derudover har jeg købt en lille fødselsdagsgave til min parthest, men da ejeren måske læser med her, vil jeg ikke skrive, hvad det er.
Mvh. Julie
---
Medhjælper hos Vodagergård - Avl af danske oldenborg - Se mere på www.vodagergaard.dk
Alexia af Vodagergård †10.11.2008 -Du er savnet!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| herning |
|
|
Jeg havde slæbt kæresten med til Herning i år, for han er så god til at begrænse mit shoppegen  Jeg styrede mig da også og kom kun hjem med: aloe vera veterinary spray til normal pris 189 kr. Vindjakke fra Maddox som jeg også kiggede på sidste år, men der var den ikke nedsat, det var den så i år, så jeg slog til og fik den for 249 kr, normal pris 500 kr. En sæk Sportsfit fra Pavo til 140 kr, normal pris 171 kr. Kæresten købte 2 af de der sjove støttepuder til 180 kr for dem begge. Kiggede ellers efter vinterstøvler på tilbud, men der var ikke rigtig nogen der faldt i min smag. Der var også en massagestols sælger, der var tæt på, at overtale min kæreste til at købe en massagestol til den nette sum af 20.000 kr, men det har vi slet ikke penge til. Han kom ellers med en fin fin afdragsordning, meeen der måtte jeg altså lige sige nej, for vi har lige måttet stoppe vores abonnement hos både fitness og aarstidernes grøntsagskasse pga lavvande i økonomien, så er der da ikke penge til en luksusting som en massagestol 
Med Venlig Hilsen Karina Both Andersen De bedste kys kommer fra en varm mule
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| pyhaaaa |
|
|
Hvis nogen i dag så 4 piger der slæbte som en gal på ca 40 poser, og som jævnligt kunne ses, gået omkuld på gulvet i poser, ja så var det mig og tøserne  Det var STOR køb i dag... Hypperne skulle have nye dækkener, og der skulle købes nudle underlagt ind. Af det jeg lige kan huske, kom jeg hjem med: 4 Eskadron dækkener 1 Rambo couler tæppe 1 Eskadron underlag 2 Schokemøller (staves?) underlag 1 med broderíng 2 Hvide underlag brodet med staldens navn på den ene siden, og TIL SALG på den anden side. 1 Eskadron grime 1 Eskadron tov med kæde 4 Eskadron bandager 1 Schokemøller bandage De oblikatoriske 6 trække tov for 100,- Pigerne kom i alt hjme med: 1 Eskadron dækken 1 Eskadron tæppe 3 Rambo tæpper 1 ridehjælm Et par sporre anky pad 2 Eskadron strigle tasker 2 Eskadron grimer plus tov 3 andre underlag 4 sæt bandager og så aæt det løse, så som slikke stene som vejer et ondt år, strigler og diverse dims. Hold da fast vi slæbte.... Vi var kørende i en kundebil fra mazda da bilen er på værksted. Så 5 mennsker proppet ind i en mazda 2 med så mange dækkener og udstyr at vi dårligt kunne være der. det var fuldstendig vandvittig.... og skal vi næste år have så meget igen taget vi altså en træk vogn med.
Heidi &Dinero III... avlsgodkendt PRE hingst RIP KÆMPE... Jeg vil aldrig møde din lige. Himlen blev i dag en stjerne rigere.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Intet - som |
JLH ♥Wannamus♥ |
14-03-2010 23:22 |
|
sædvanlig 
MVH Janni
foråret er på vej
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmmm... |
|
|
Jeg gik efter et Kieffer fortøj model "Jessica", eller noget i den stil. Men som jeg havde forventet, ingen Kieffer fortøj. Det andet jeg fandt jeg ku bruge, var brunt. Men jeg fik købt: Lilla klokker Gnubber Staldsko Indspændinger Bling bling trense Trakhner klistermærker 2 dressurunderlag Ca. 400-500 i rabat.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| pælokjuhy |
|
|
- en kingsland helgstrand dressage polo t-shirt
- 3 par ridesokker.
ville gerne have haft et par af kingsland super lækre ridebukser med mig hjem men det strækker SUen ikke lige til. kunne dog have købt et par enkelte andre småting hvis jeg stadig havde haft egen hest.(bid, trenste, skridttæppe, badacher, gamacher, muligvis underlag) min mor ville have givet mig en jakke, men vi kunne ikke finde den model jeg ville have nogle steder, selvom der næsten ikke havde været andet til JBK. det bare typisk  må indrømme jeg var skuffet over udvalget i år.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Herning Herning Herning |
|
|
Jeg elsker at tulle rundt oppe i Herning og finde de ting som jeg da klart nok bare ikke kan leve uden Udstyr mangler jeg ikke ligefrem, så det var mest bare nogle forskellige småting/plejemidler/tilskud jeg fik hapset til mig .. Scoop: 2 x Dangrønt Lucerne til 100 kr. - Sparret mindst 200 kr.  8 kg. Loppefrøskaller til 525 kr. - Billigt billigt Weee 6 kg. Hybenpulver til halv pris 1 stk. Grime+tov .. 1 HMS Stick med snor fra Pioneer 1 Itch salve mod muk/sår og så videre 4 poser bolcher Gratis: 1 stor tube Stalosan salve .. Juhuuuuuuu T-shirt, Aloe Vera Gel og hvidløg .. Nogle spande med låg Og selvfølgelig også alle de obligatoriske kuglepinde, foder - og produktprøver Åååh jaaa, der var garanteret noget mere - men jeg kan sgu'tte huske det 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Altså. |
|
|
Jeg så Gallashowet fredag - og syntes det var det bedste af de gallashow jeg har set de sidste 7 år. Jeg købte - Back on track netdækken
- Lækre tørklæder
- Kingsland forårsjakke
- Kingland vest
- Dansk Hestesport 2007, 2008 & 2009
- Pladelædergjord til ponyen
- Strømper
Mvh Camilla
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Halløjsa |
|
|
Ja her kan jeg vist være med Til mig selv fik jeg købt Ridebukser Sikkerhedsstøvler Brun hjelm
Til Leika fik jeg købt Blå klokker Tøjler Muffebid Sliksten 3 himalay saltsten 8 kg hestebolsjer Samt 2 springunderlag som det her. Et i brunt (Som billedet) og et i mørkeblå
 Er helt vild med dem. Men de er nu købt i forkert rækkefølge. Jeg har nemlig ikke købt en springsadel endnu 
Så jeg havde temmelig travlt med at bruge en hulens masse penge i Herning fredag
Hilsen Pia
Riding is a dance between two friends. Nu med Leika Rip. Saphira 3/3-08
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| For meget.. |
|
|
Jeg var i herning for første gang. jeg var afsted med arbejdet så var der fra start til slut - så ikke Gallashow men derimod Andreas og Andreas torsdag. Jeg fik købt: - BOT ridedækken - BOT knæting til mig selv - BOT hut til hesten - 3 tørklæder - Billig flot trense - Himalaya saltsten - 2 par RTS ridebukser (jeg fik et par lækre korte ridestøvler med gratis) - 2 opbindninger til traileren - træktov - Fleece fra RTS
Hilsen Trine Med superhesten Sondrio SÆLGES: Nyt Mastadækken - PC camacher og klokker BLUE HORS sælges: Botin, plejeshampoo og Magnesium F SEND MIG EN PB FOR MERE INFO
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Oster striglesæt hos HorseCare |
|
|
Jeg fik købt et sæt strigler fra Oster hos HorseCare. Glæder mig til at give tullehesten en omgang med dem. Fik 'lidt ekstra' produkter med i handelen. Fin handel, tak for det, HorseCare  Ved en lille (engelsk?) stand købte jeg et par skindhandsker af den slags, jeg har kigget efter længe, men ikke købt, fordi de var for dyre. Ham her skulle have 150 kr. for dem. Lækker kvalitet, og de sidder som var de syet til min hånd. Købte også en taske med kattemotiver på, men den overvejer jeg at trylle om til en fødselsdagsgave til en katteglad bekendt, som jeg skal til fødselsdag hos på fredag. Andet fandt jeg desværre ikke... Den lækre grime jeg faldt for, var ikke at finde i tullehestens størrelse. Desværre.
Salvia Med balloner forholder det sig som med livet selv, nemlig at det er vigtigt at vide hvornår man ikke skal give slip på snoren. Hele forholdet med balloner er at lære små børn dette.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| brugte for mange penge |
|
|
Jeg brugte også for mange penge 2 par pikeur ridebukser. 1 par cavallo leggins 4 par klokker (ja min hest er mester i at ødelægge klokker lige meget om det er de dyre eller de billige) 1 selleria equipe trense 1 eskadron springunderlag 1 vest fra jockey 1 pandebånd 1 par kalveskinds leggins fra Tucci Føler mig lettere ruineret, men det har jeg jo selv været skyld i....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Jeg var i Herning torsdag eftermiddag - nægter simpelthen at betale penge for at komme ind og bruge penge! Jeg købte det jeg kom efter - fandt endelig et sæt bandager fra BR i lige præcis den samme olivengrønne farve som mit underlag. Pris: 130 kr. Jeg købte Beroligende Urter fra Ashkim, som pruhtten får i øjeblikket til normalpris, men sparede jo portoen på 50 kr. Og så købte jeg en ny ration af den fantastiske Tip Top-læderbalsam, incl. lædersæbe til 150 kr. Det er nok 20 år siden jeg har været til Hest og Rytter messe, og jeg var ret skuffet over at tilbuddene ikke var bedre. Kan godt se at grimer og træktove var billige, men min hest går uden grime på folden, så de 2 grimer (af rigtig god kvalitet) jeg har er rigelig. Jeg har nogle helt bestemte farver jeg kører med. Det gør det rigtig nemt at kombinere tingene og man undgår alle de dyre impulskøb i farver man hurtigt bliver træt af eller ikke passer til noget man har i forvejen...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg købte.. |
|
|
.. mig en gjord (som jeg har manglet et stykke tid) til ret billige penge. Jeg købte også en lædertøjle (som jeg strengt taget kunne klare mig uden), som var enormt billig. Nu er jeg så fri for at ærgre mig over at jeg kun har én lædertøjle til 4 trenser - for nu har jeg to  Hilsen Sif
Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Udstyr!! |
|
|
Jeg fik brugt lidt penge.. Eskadron dressurunderlag Polo dressurunderlag Eskadron strigle taske Ridestøvler to grimer 3 par klokker strømper vest DV T-shirt Års T-shirt fra hingstekåring fleece tæppe Hot fix ste og hot fix varmer SD stickers til at stryge på Bælte
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Shopamok |
|
|
Planlagt hjemmefra: -Longepisk (fandt en i fæl pink, som ingen forhåbentlig gider stjæle). Fik den til 80,- kr -Ridehandsker (købte to par til 200,-) -Vandtæt ridejakke uden alt for meget foer (fandt en fed HKM "sildebensmønstret", figursyet jakke til 250,-) Impulskøb: -To dressurpiske med ækel-farvede, lyserøde glimmer-håndtag (men de havde det rigtige "svirp" -og så er der forhåbentlig heller ingen, der render med dem!) til 120,- kr -En af de der sjove puder med små polystyren-kugler, der former sig efter hovedet til 100,- kr -En ternet vest, som jeg fik pruttet fra 250 til 200,- kr. Så jeg har snoldet væsentlig mere end jeg plejer! Mvh Mia
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123123 |
|
|
KUN det jeg kom efter, nemlig Back on Track gamacher og nye lædergrimer, og så får at få følelsen af "det lidt ekstra" ud over det nødvendige - så kom der navne skilte på de 2 af grimerne... 
Ditte E. T. Poulsen **Et privat hestehold i Sindal**
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lidt.... |
|
|
men godt. Kunne godt have brugt nogle flere på westerntøj og støvler. Men det bedste var et super flot westernbælt med masser af flotte swarovski sten. Super super flot og fedt til 1199kr. Måtte bare eje det.  Så en westernhat til 300kr. og Jordphus ridesko til 275kr.
Mange vrinsk fra Lene
Mor til Lucas født 27. Januar. 2010, Silas 24. sept. 2006 og Alexander 11. Januar 2003 Pt. helt uden hest, men arbejder kræftigt på at lave min egen paint/quater.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Shop amok..... |
CarolineR |
16-03-2010 19:15 |
|
Ja jeg skulle bare arbejde og intet købe... Af uforklarlige årsager gik jeg komplet shop amok ca. 10 min. før messen lukkede... Det blev til: Trense super flot med lyserød foring ligesom min vallak kan lide det! Pandebånd m. lyserøde sten Klokker super flotte i blå tern Og en kanon flot broche fra Skærlund Design ! Det var vidst hvad det blev til i år 
Job mod opstaldning søges i Aalborg Se mine annoncer via min profil!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hingstebog |
|
|
Hej Jeg købte den store tyske hingste bog. Og det var faktisk det eneste VH Tine Står du at mangler hest ja så har jeg et par stykker tilsalg!!! kirsebaergaarden@c.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
øv hvor ser det ud til at der har været rigtig mange tilbud... ville selv gerne have været derovre men da jeg er højgravid synes jeg ikke lige en tur til jylland var det rigtige at gøre... tillykke med alle jeres gode køb er slet ikke missundelig... host... næste år vil jeg afsted sammen med min veninde det er allerede aftalt...
Hilsen Jeanette
Ejer af skøn haffe... venter en lille prinsesse i slutningen af marts...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fik købt...... |
|
|
Jeg fik da også købt lidt, dog ikke det helt store, da pengene var lidt få pga. køb af ny hest. Jeg købte: - 2 par Catago klokker - et par sorte og et par bronze
- Hovlak
- Stævneskjorte/T-shirt fra Horze
- Et par Röeckl polartech ridehandsker - glæder mig til at prøve dem, da de virker helt vildt lækre.
Ærgede mig gul og blå over at jeg ikke fik prøvet en GPA stævnejakke hvor der var 75 % at spare, men da jeg kom forbi igen, var den væk, øv øv.
Thrine *** 2 super lækre DV dressurføl sælges! * Ærespræmie-hoppeføl efter Swarovski -video haves * hingsteføl efter Don Schufro, mor helsøster til Future Cup Passier GG Ekstra dressursadel sælges ...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mine indkøb |
|
|
Jeg blev også en hel del penge fattigere i år Fik købt: - Sorte klokker (minder om PC) - Brune bandager med fleec inderst og elestik yderst - Hvide springgamacher - Hvid hut - Neon grønne stygegamacher - havde forben i forvejen - Blå Tretorn ridestøvler - bestilt hjem - Stævneskjorte - Lysegrøn rebgrime med tov til også købte min sponsor en GPA softshell stævne jakke til mig 
TheÆblemos Det handler ikke om hvordan verden ser på dig, Men om hvordan du ser på verden. .... ,,,, Sponseret af: AT HorseCare
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Uha ja.. |
|
|
Jeg købte så Lack kandar, et pandebånd med regnbuefarvede sten i svung, også med lack, 3 par klokker, hov lack, og en kingsland vest. Dejligt!!!
Hilsen Maria Day-Light min nye stjerne, du er fantstisk " Det er så svært at sige farvel, så svært at gå sin vej Men alle mine tanker vil altid følge dig" Til min elskede Ridder 06.06.1998-10.07.2008 R.I.P
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Griner.... |
|
|
Ja, jeg er vist blevet lidt fattigt.  Fik købt: - Blue Hors Effekt - 4 Roset holdere. - Jackson Bælte med Swarovski GULD - Brunt læder. - Dannebrog fleece dækken + matchede grime - Smart trainer OG så er der lige ankommet to GPA speed air sort/sort fra england af. Dersværre skete der en lille fejl, for det gik fejl i bestillingen, så de har sendt og trukket for to hjelme, men hva fa'en 
Hvis du taler til dyr vil de tale til dig og I vil lære hinanden at kende. Hvis du ikke taler til dem, kommer du ikke til at kende dem, og det du ikke kender frygter du. Hvad du frygter ødelægger du.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
har som mange andre købt alt muligt mærkeligt i år hehe :b en kingsland jakke, grå med ternet halløj <3 de lækreste håndsyede korte brune støvler fra italien  en super smuk hvid grime med en swarovski krone på. godbidder. foderprøver. en kongekrone broche med blingbling. ben-"barberings" kit :b haha.. en aloe-vera skrubbe creme.. så har været lidt egoistisk i år hehe
La Petite & Wirago i er mine stjerner! kommer til at savne dig min smukke Alexandra <3 vil aldrig glemme dig! :'(
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| RTS.... |
|
|
Min Herning-tur gav mig - Et par brune RTS (yndlingsbuksen over dem alle) til 750 kr. - 2 grimer til 20 kr. stk (den ene grimmere end den anden - men hesten jeg rider er nok ligeglad) - 10 kg. hestebolcher (dem fik vi forærende fra en udstilling)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Halløjsa |
|
|
Arrgh fik vidst også lige brugt lidt for mange af mine penge og min fars penge xD
Men fik da købt: - 3 underlag (kongeblå, gult, mørk pink) - nyt lam - ridebukser - hundedækken xD - mørke brunt westernhovedtøj - tøjler - strigler (blåt sæt xD)
Sikkert mere, som jeg bare ikke kan huske xD
Tag det roligt, der er stress nok til alle 
Elsker min mulle, Isabella <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg ville i øvrigt |
|
|
gerne ha købt et stævneskab - men sjovt nok var de alle enige om at det skulle koste 2500 kr. Den der havde brudt aftalen og var gået under de 2500 kunne ha tjent mine penge. Men synd for dem - jeg tog hjem uden!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hyben til mine heste |
Monique Madsen |
05-04-2010 13:58 |
|
Øv - ærgrer mig nu helt vildt over, at jeg ikke var til stede. Hybenpulver til halv pris er dælme billigt. Jeg er selv lidt bidt af en gal hyben og mine heste spiser meget hyben. Der er masser af hyben ude i naturen og de er utroligt anvendelige både som hestefoder og til madlavningen. Ifølge http://www.alt-om-hyben.dk findes, der 5 gange så mange c-vitaminer i hyben end i appelsiner. Gigtpatienter spiser også hyben i stor stil, da hyben har en antioxidant effekt. Kan man stadig købe hybenpulver til halv pris?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Herning |
|
|
Uha ja, det var jo lækkert med den årlige omgang powershopping til Hesten, (og vidst også lidt mig selv ) Vi var derover, fra torsdag da det åbnede og til lørdag  Mine køb : -Kingsland bomber Jakke, i hvid, (gadvide hvor længe den farve holder ) -2 par catago sølv klokker -2 himmalaya sten -Hvide anky bandager (til den ellers store bandagesamling) -HL stalddækken (nu har jeg så også kigget på de dækner i et par år, så det var vidst på tide ) -Hvide lammeskinsklokker -Kandar stang + bridon -Kandar -Döbert pisk, -klistermærke med similisten (til mobilen ) -Urteshampoo -Skimmel shampoo (der går jo en del til, når man er heldig ejer af en skøn skimmel ) - også var jeg forbi skærlund og designede pandebånd til kandar'en  Hmmm mon ikke det var det? ja jeg må jo nok indrømme at der var en del mere jeg godt kunne ha slæbt med hjem derover fra, og det var godt nok et trist år at have vesteforbud (mor synes vidst der er lidt for mange i skabet ) for Kingsland havde godt nok en fed kollektion med noget veste, jeg gerne havde set mig selv i ! . -Også er det vidst også det første år jeg ikke har slæbt diverse underlag med hjem, ja, antiskrid underlag som er det vi rider med lige pt. gør de sig ikke så meget i på messen  Alt i alt igen i år en super fed og hyggelig tur til herning, men i hvertfald med tom pung det næste lange stykke tid, Roskildefestival billeten, er jo heller ikke gratis 
-Det jo bare min mening  -Sagde Louise, -med sin elskede Heste Mule Royal Future du er alt<3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|