Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Så må man da håbe det bli til noget.!!
Forfatter: 
Dato:  10-03-2010 14:29

Fra Ekstra bladet idag:


ekstrabladet.dk/nationen/ article1312023.ece



Så mp man da håbe det blir til noget det med de siger:

"Dyrevelfærd bliver vores vigtigste mærkesag"



Det kunne da godt nok også bruges for tiden, da man har hørt flere sager hvor Dyrens Besktyyelse IKKE har gjort noget..



Hvad sys i hn´er tro i at et nyt parti sætter gang i dyrevelfærd..??



Hilsen Katja..

0
0
Svar på denne tråd
 
 Nej....
Forfatter: 
Dato:  10-03-2010 14:34

... jeg tror som udgangspunkt ikke på hvad politikere siger. SPECIELT ikke dem der ikke har vist nogen resultater tidligere.



0
0
Svar på denne tråd
 
 nej nej..
Forfatter: 
Dato:  10-03-2010 14:36

£isbeth (Baloo):

Det gør jeg nu heller ikke..


Tænker det samme som du skriver..



Men kunne være der var nogen med andre meninger..??

0
0
Svar på denne tråd
 
 Nyt parti
Forfatter: 
Dato:  10-03-2010 15:55

Hvor er det egentlig ærgerligt at det får sådan en ringe modtagelse. Jeg synes (hvis det ellers holder) at det lyder rigtig godt. De samler underskrifter på hjemmesiden, men indtil videre er der 0 - det er ikke så underligt, eftersom der ikke er nogen steder man kan skrive under så vidt jeg kan se



Tina
- Nu med 2 skønne "muskelhunde"





0
0
Svar på denne tråd
 
 DF og Aksel (ADR) vil så gerne
Forfatter: 
Dato:  10-03-2010 16:33

Være noget for dyr- i enkeltsager. Og Aksels små pipfugle og kippekalle- giver mig altså kvamle. Har han stukket næsen indenfor i en moderne kyllingestald- jeg tror næppe.


Jeg har ikke bemærket DF gør noget for industri-dyr- fx går imod burhøns. Eller gør noget for vores natur, der er ved at gå under i kvælstofgødning. Efter det med brakmarksstøtten blev ophævet- kom et areal på størrelse med Lolland under plov(!). Her på Nordfyn røg der kun en mark med sjældne orkidéer, og nogen agerhøns blev hjemløse, men pyt!


Hvis jeg ser 1 hare omåret- er jeg glad! Ofte ser jeg 6-8 agerhøns på et år- en lillebitte flok (dvs årets kuld med forældre). Ræve har vi heller ikke haft i 10 år. Der er fredet vandterritorie ifb med Æbelø, og det kan være, der er havørn. Her er jeg heldig, hvis der kommer trækfugle (hjejler dog sidste år) udover gæs og svaner (og måger). Det burde være et gufkammer for vadefugle (sandorm, små rejer, muslinger etc), men det er det ikke. Det er meget mærkeligt, da det minder om Vadehavet x Roskilde Fjord. Lavvandet og smattet (ingen god badestrand).


Man kan lave det sådan, at der laves en 6 meters bræmme op til levende hegn, der ikke gødes og sprøjtes. Men pløjes og harves 1-2 gange om året (så har agerhønsekyllinger tørre steder- og mere hårdnakket rodkrudt bekæmpes). Selv en bræmme på 1 meter batter! (Forsøg gjort på "Gjordslev"- Kilde: P1 "Natursyn").


"Store ord og fedt flæsk sidder ikke fast i halsen". Er vist min mest diplomatiske mening om DF's udspil!



Mvh
xtiny


"All problems are people-problems. No people, no problems!"

Citat tilskrevet Stalin






0
0
Svar på denne tråd
 
 1234567800
Forfatter: 
Dato:  10-03-2010 19:47

xtiny: Tror altså der er noget du har misforstået. Chr. H Hansen stifter altså sit eget parti - dette har INTET med DF at gøre.


Chr. har altid kæmpet for dyrevelfærden - så dette er altså ikke valgflæsk.



˙·٠•●♥ HeidiZ ♥●•٠·˙

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  10-03-2010 20:12

Synes det er fedt! Helt klart et parti jeg vil stemme på. Synes det lyder rigtig lovende.


Hvis i vil hjælpe partiet med at samle underskrifter, så send en mail hertil: lgmbgh@ft.dk

Mvh Pia


Glæder sig til det bliver forår!

0
0
Svar på denne tråd
 
 HeidiZ...
Forfatter: 
Dato:  10-03-2010 21:27

Nu er Christian Hansen jo hoppet ud fra DF for at starte sit eget parti, så det har da i høj grad noget med DF at gøre...


Aldrig om han ville få min stemme, han var trods alt DF'er, selvom han synes burkadebatten, frem for eks. dyrevelfærd, tog overhånd og derfor forlod partiet.



Mvh

Line


Gelenegle laves - tæt på Aalborg - skriv PB for yderligere info



Feriehus ved Malaga udlejes, se præs.


Skal du have skrevet en sang? - så send en PB for yderligere info...

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  10-03-2010 23:38

Jeg har også altid stemt SF og ALDRIG DF. Men synes nu Christian kommer med nogle rigtig gode budskaber.


Mvh Pia


Glæder sig til det bliver forår!

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  11-03-2010 12:25

Der er jo nok en grund til at han har forladt DF - så hans nye parti har intet med DF at gøre. Og han peger nu også på lars lykke som statsminister.


Han blev også for nogle år siden kåret som årets dyreven.


Jeg ser positivt på den udvikling han ønsker skal ske inden for dyrevelfærd, og jeg syntes han skal have en fair chance.


Han får min stemme.






MVH. Britt Lynnerup.


Den 11 feb. blev jeg mor til verdens skønneste datter.





0
0
Svar på denne tråd
 
 dyrevelfærd..
Forfatter: 
Dato:  11-03-2010 12:49

På en måde kan man heller ikke tillade sig af dømme partiet endnu, fa det kun har været i 1 dag..


Det må i da heller ikke synes..??


Men håber virkelig på af der så kommer gang i dyrevelværd.



Hilsen Katja..

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456786775
Forfatter: 
Dato:  11-03-2010 15:44

LineG: Ej Line, det har altså ikke noget med hinanden at gøre. Det er ikke ualmindeligt at politikere skifter parti. Der er jo en grund til man forlader et parti.


Chr. synes at burkadebatten var til grin, i og med at der er SÅ få som bærer dette. Igennem hans sygedomsforløb har han fået øjene op for andre ting, b.la. sygehusdebatten. Og så dyrene, men dem har han jo 'altid' kæmpet for.



˙·٠•●♥ HeidiZ ♥●•٠·˙

0
0
Svar på denne tråd
 
 Fint nok
Forfatter: 
Dato:  11-03-2010 16:00

Fint nok... men stemmer altså ikke borgerligt (faktum). Og har ikke meget fidus til folk der tidligere har været medlem af DF. Bare tanken om at de har været eninge med det parti br.......


et frede link-site


www.frederiksborger.dk








0
0
Svar på denne tråd
 
 Substans
Forfatter: 
Dato:  11-03-2010 19:28

Det er jo temmeligt DF-agtigt, det der med at finde et emne, som automatisk tiltrækker folk, der ikke normalt gider at beskæftige sig med politik, men som lige kan overskue et enkelt emne - det være sig ældrepleje, fremmedhad eller dyrevelfærd.


Desværre er verden ikke så simpel, og det hele hænger sammen jævnfør fx. denne tråd www.heste-nettet.dk/forum/1/2059202/ 2059202/ - hvis folk mister deres indtægt, og det hele går i skuddermudder, så er der tit hverken penge eller mentalt overskud til dyrevelfærd.


Derfor skal et seriøst parti i mine øjne have et program, der dækker mange flere spektre, og som tager fat i roden: en sund økonomi med sikre jobs til dem, der kan arbejde, og et socialt sikkerhedsnet til dem, der ikke kan, gode muligheder for uddannelse og udviklingen af et civiliseret samfund med respekt og forståelse for både dyr, de ældre og folk af anden herkomst.


Det er da godt, at der er nogen, der tager fat i dyrevelfærd, men så skal det også være andet og mere end kæle- og hobbydyr.



Men det er da altid rart med lidt variation og en øget debat





Nu som ny-nordjyde...

0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg siger også
Forfatter: 
Dato:  11-03-2010 20:59

hvad med at få dog det eksisterende politi til at fungere ordenligt først.



....og den honoreres med en plade choko.... HVID chokolade!

Hestequizzer

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider