Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Flere vanrøgtede heste i krisetider
Forfatter: 
Dato:  11-03-2010 12:08

"No man is worth your tears, and the one who is, won´t make you cry"


Aloysius - Elsket og savnet. Hver eneste dag.


www.k9welfare.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 1234567
Forfatter: 
Dato:  11-03-2010 12:24

Det er tragisk.. intet mindre!


Jeg har selv for kort tid siden kontaktet min tidligere dyrlæge, og bedt dem køre forbi et sted og kigge på forholdene.


Stedet har tidligere haft et godt ry, og har det sikkert stadig, men de forhold der var nu, var yderst kritisable.


Jeg HÅBER inderligt at dyrlægen vitterligt har været ude på stedet og se forholdene, og hjulpet dem på rette vej.

Folkene derude er super søde, men tror i bund og grund det bare er steget dem over hovedet.


Mvh

Janni


3 HESTE SØGER PART - 4440 MØRKØV - TÆT PÅ RIDEHUS OG 2 SKOVDISTRIKTER.


OPALER sælges - rå eller slebne. Kontakt mig for nærmere info.


0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  11-03-2010 12:29

Det er forfærdeligt at det går den vej.. Virkelig tragisk ja! :(


Mvh Pia


Glæder sig til det bliver forår!

0
0
Svar på denne tråd
 
 der er desværre
Forfatter: 
Dato:  11-03-2010 17:42

nok mange hvor det forholder sig dårligt, et eksempel min nabo har tidligere været en kanon hestemand, men efter de begge har fået sukker syge er det gået total galt for dem, har lige fået overtalt dem til at sætte de fleste af deres travavlshopper og shetlænder til salg. Da de ikke kan passe dem selv, og jeg som nødløsning går der indtil, de bliver solgt da de ellers ikke ville komme ud eller få vand, hø, halm og ,mad. Men da jeg selv har valgt, at sælge nogen af mine heste, netop fordi jeg syntes, jeg var ved at have mere, end jeg kunne overskue, så er det absolut kun en nød løsning, da jeg ikke synes deres heste skal lide indtil de bliver solgt. Det skal så siges, at hvis jeg ber om penge til smed og foder til deres heste, så får jeg det også så det bliver ordnet.

hilsen helen


lækkert sort oldenborg hingsteføl efter danmarks eneste skimlet oldenborg hingst freigraff af hvarre, sælges kig .præsentation ...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Bummelum
Forfatter: 
Dato:  11-03-2010 17:48

Ja, og pga. krisetiderne stjæler folk åbenbart andres(mit) hø, når de selv er på røven.



TRIST!

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider