Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Hestehegnet der blev væk
Forfatter: 
Dato:  01-02-2010 19:31

Tja mit hestehegn er blevet væk i alt den sne. Mit hegn er i to tråde hvor den højste er 120.
Så jeg skal til at ordne hegn når det engang giver tø. Heldigvis går hestene ikke på denne mark for tiden.

Har i andre ligende problemer?

Lige et lille stemmingsbillede her fra udover hestenes marker :)

Line

- der venter føl efter Cortado april 2010

0
0
Svar på denne tråd

1234567
Forfatter: 
Dato:  01-02-2010 19:49

Her hos os er det meget værrer, den øverste tråd er her 1.40 og det er fuldstændig væk. Jeg har kun marker langs vejen og sneploven har været i tråd og pæle op til flere gange. Heldigvis har jeg haft mulighed for at lave en bette nødfold, længere inde på marken. Så hestene stadig kan komme ud.

Når alt det snehalløj er overstået, kommer der 2 folk fra Randers kommune og laver nyt hegn. Jeg skal ikke selv betale for ødelæggelserne, heldigvis...

0
0
Svar på denne tråd

Bummelum
Forfatter: 
Dato:  01-02-2010 19:53

Jep. Vores ene fold er fuldstændig dækket af en høj snedrive, på den ene side.

0
0
Svar på denne tråd

Jeps..
Forfatter: 
Dato:  01-02-2010 19:57

Mit er også godt begravet og det resulterede i, at hestene gik på eventyr i sidste weekend.. Der skete heldigvis ikke noget, for min kære jyske hest, Jens Peter, gik selvfølgelig over og stillede sig på mors trappe og håbede gevaldigt meget på, at hun lige kom ud med en skive rugbrød. Min mor er ikke så tryg ved det store klumpdyr, så min lillebror blev sendt ud for at fjerne ham - men ikke om han ville stå ned af trappen før han havde fået sit rugbrød!

Så er det måske alligevel ikke så dumt, at jeg har vænnet dem til, at vi efter en god lang ridetur lige slutter af ved trappen og ser om mor har noget godt til ham

Jeg har pillet alle forbindertråde mellem øverste og nederste tråd af, og ført strømledningen på den øverste, så der kun er strøm i den. Den nederste er helt væk så det er håbløst at have strøm i den..

Hestebøger og rideudstyr sælges, bl.a. Wendy Pocket og Den Sorte Hingst, dressur- og kombiunderlag - se mere på min præsentation :)
0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  01-02-2010 20:43

Nej har slet ikke det problem, vi har kun ca 2 cm sne ligenu.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  08-02-2010 16:25

Ja, vores ene mark skal nok have et større eftersyn når sneen er væk.. Det er PODA pæle med 4 cm. tape på, og det har ikke helt kunne klare al den sne plus at sneskraberen og rendegraveren skovler sne op af det.. :-( Rigtig træls, men vi må se hvor slemt det er når sneen er væk.

Godt vi har en mark lige bag stalden, som kan bruges, og hvor hegnet kan ses endnu :-)

Men ja tak til at sneen forsvinder NU!

WWW.ELBKGAARD.DK

Venter føl efter Blue Hors Romanov, termin 11 april 2010

- Og har selv termin 1 april 2010 ;-)

1'er ponyvallak sælges! 2 år gammel

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  08-02-2010 17:46

Vi har alm fårhegn der er forhøjet med 3 tråde.

Flere steder er fårhegnet dækket helt med sne. Heldigvis er de 3 tråde så højt oppe at der ikke er sne. (endnu)

Hej fra

Irene

Pragtfuld prinsesse pony sælges

www.ladylama.dk

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider