Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 HJÆLP - musik til iPhone
Forfatter: 
Dato:  31-01-2010 14:19


HJÆLP - jeg er desperat!

Har lige fået en iPhone 3GS, og jeg kan virkelig ikke finde ud af, at få musik ned på den.


Hvordan kan alle have så mange sange på den, hvor har de fået dem fra? Det koster jo vildt meget at downloade fra iTunes, gør det ikke? Hvordan kan man ellers?

Fortæl hvordan I har fået sangene ned på jeres iPhone :)



0
0
Svar på denne tråd
 
 Bummelum
Forfatter: 
Dato:  31-01-2010 14:23

Ligesom på en iPod


Jeg køber musikken på iTunes. Jeg ved ikke om det er dyrt :) Men det er rart, at man støtter de kunstnere man godt kan lide.



Og så synkronisere jeg bare..



Easy

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg har en iPod
Forfatter: 
Dato:  31-01-2010 14:29

Og bruger iTunes til at synkronisere med (selvfølgelig - det er man jo nød til). Har dog brugt iTunes længe før dette, og også købt mange sange derinde.


På min iPod kan jeg både lægge alm mp3-filer og iTunes downloadede. Har man en cd kan man let lægge dem over, og har man downloadet andre steder (uden certifikater!!) så kan dette også lade sig gøre... men så er vi nærmest også ude i pirat jo, hvis det skal lade sig gøre.


//Greenstone :-D

Curly Coated Retriever - klik!


LÆDERFEDT SÆLGES - GOD NATURLIG KVALITET

- se min præs. eller www.curlyDK.dk


Udstyr sælges - se mine annoncer!

0
0
Svar på denne tråd
 
 pdjgiøfag
Forfatter: 
Dato:  31-01-2010 15:28


Hvis du har en CD liggende som du gerne vil have på tlf, lægger du den bare ind i itunes og flytter den derefter over på tlf.


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider