Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Isen skærer hunden i poterne
Forfatter: 
Dato:  28-01-2010 20:17

Vores hund skærer sig i poterne i dette snevejr. Ligeså snart det fryser, så der kommer en isskorpe på sneen, så får vores hund rifter i poterne når hun er ude. Rifterne heler som regel ret hurtigt, men problemet er den ene forpote som hun ikke vil holde op med at slikke på. Hun har efterhånden slikket den ene tå helt hudløs. Selve riften er faktisk helet fint, men fordi hun bliver ved med at slikke på stedet, så har hun slikket sig helt hårløs og nogensteder hudløs på området.


Jeg har prøvet forskellige salver og bl.a. at spraye med blue hors blåspray, da det virker udtørrende, men hver eneste gang jeg putter noget på, så slikker hun det af. Så har jeg forsøgt med slet ikke at røre det, men hun slikker stadig...


... Nogen gode råd? Andre i samme situation? Det skal siges at vi ikke har hende på vej kun på marker, så hun får ikke vejsalt i såret.


Mvh Maria

______________________________


Tålmodighed er en dyd - specielt med en OX

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  28-01-2010 20:40

man kan købe sko til hunde, sko af skind og af neopren og andre materialer. Så mon ikke blot de kære hund skal have et sådant par, så den kan skåne sine poter :-).


Havde dem selv til min labrador om vinteren når der blev saltet, for det æder også poterne op. Mine var i neopren.


Jeg mener jeg købte mine i Hooks dengang, prøv evt at tjekke deres hjemmeside ud. Dyre var de i alle tilfælde ikke kan jeg erindre.



mvh



Team Poppelhøj




Michaela Enemark


nu med ny distance pony


Gwenwins Cuborn Bell


Connemara rykker...;-)




slid men vid ting tar tid..piet hein.


0
0
Svar på denne tråd
 
 Hundesko !!
Forfatter: 
Dato:  29-01-2010 22:52

De smarte hundesko kan købes i Maxi-Zoo - og du kan endda tage hunden med derind i forretningen, så du kan prøve dem, og få den rigtige størrelse !!


Nu ved jeg ikke hvor du bor - men prøve og søg butikkerne på nettet !


Venlig hilsen Tina


Ejer af Cisco Joy og Sofus !!


En verden uden heste - føj for et mareridt !!
0
0
Svar på denne tråd
 
 strømper
Forfatter: 
Dato:  30-01-2010 11:01

vores gjorde det samme og endte med stafylikok og vores rare dyrlæge gav os dette råd.. på med en ganske alm strømpe indendøre. så kan den ik slikke på det og så heler det


biligt trick og det virker :)


Mvh.

Anita og Lulle :-P

Mor til prinsessen Anna 18-04-06 og prinsen Nicklas 20-01-09



En stjerne fødes på himlen, men vil hellere ha dig hos mig mor

12 sept 2007 sov godt.

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  30-01-2010 11:19

Ja, hvis den ikke æder sokken, og bagefter må til dyrlæge med forstoppelse. Taler af erfaring


"At fuldføre er at vinde"

"Det er svært at vide hvor langt der er igen, når man ikke ved hvor man er..!!"

"Op og ned er lige langt, bare ikke lige hurtigt..!!"



0
0
Svar på denne tråd
 
 mit råd...
Forfatter: 
Dato:  31-01-2010 13:04


hvert græsstrå har sin egen dugperle











0
0
Svar på denne tråd
 
 når vi kommer
Forfatter: 
Dato:  31-01-2010 15:09

hjem fra vors gå tur, vasker jeg porter på min hund, så isklumper og salt kommer af, og så tøre jeg dem godt, hun har ikke problemer men selv hun er begynt at syntes det er lidt for meget, i går ville hun ikke ud på aften tur...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Vil tilslutte mig
Forfatter: 
Dato:  31-01-2010 15:25

rådet om en ganske alm sok, køb evt babysokker(de er jo ret små) eller bind et bånd om benet så den ikke falder af...


Vi er klogere end dyrene, så prøv dog at vise det! Stop mishandling af dyr!

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider