Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Tøj til begravelse.
Forfatter: 
Dato:  14-01-2010 16:43

Hej ænder.

Sagen er den at min oldemor døde i lørdags.

Hun blev 98 år, har aldrig været syg med indlæggelse på hospital, før 14 dage før hendes død. Det må man sige er meget godt klaret!

Nå men hun skal begraves i morgen, men jeg har ingen sorte bukser eller bluser.

Kan man godt tage et par sorte cowboybukser på og en mørk bluse??? Sådan lige har jeg hverken råd eller tid til at købe tøj til i morgen kl. 11.00.

Hvad siger I?? Kan man godt det?

Hilsen Helle.

- Vi vil også have meget sne her!!

0
0
Svar på denne tråd

111111111111111
Forfatter: 
Dato:  14-01-2010 16:49

Ja selvfølgelig kan du det, folk kommer efterhånden i mange farver til begravelser idag, så jo det kan du sagtens..

Synd for jer i familien men en rigtig flot alder hun nåede..

Opstaldning 800 kr inkl alt.6740.Du passer selv din boks.ingen staldvagter.

0
0
Svar på denne tråd

Jadetkan
Forfatter: 
Dato:  14-01-2010 16:51

Kondolere først og fremmest.

Ja det kan du da sagtens.

De gange jeg har været til en begravelse har jeg haft ganske almindeligt afdæmpet tøj på. Ikke nogen pangfarver eller noget i den stil.

Jeg tror tiderne er anderledes, mht at bære sort tøj. Idag viser man jo på mange måder at man sørger ud over tøjet.

Kh

mette

Team Lodberg Riders Coaching
undervisning og uddannelse
af hest og rytter
tlf. 20924205

Fransk bulldog tæve ønsker nyt hjem. 4 år, sund og rask. Skriv eller ring. Hjem før pris.

0
0
Svar på denne tråd

Vi har..
Forfatter: 
Dato:  14-01-2010 17:01

Været til en del begravelser i vores famillie, og vi og andre er mødt op i ganske alm pænt dagligdags tøj.

Satis temporis mihi est

( Jeg har tid nok)

.

0
0
Svar på denne tråd

Lad mig
Forfatter: 
Dato:  14-01-2010 17:06

også starte med at kondolere, og derefter istemme koret. Du behøver ikke at have sort på. Til min fars begravelse for 3½ år siden, havde jeg en brun bluse og lys-brun nederdel (mener jeg helt bestemt) min onkel kom i en hvid skjorte fordi han ikke kunne passe hans sorte..

Udover det synes jeg det lyder som om din oldemor, har levet et rigtig godt og langt liv.. <--- Medfølende smiley, kunne ikke lige finde en, der passede. Håber det bliver en smuk begravelse, selv om jeg ved det er hårdt.

mange tanker

Heidi

Den, der siger, det ikke kan lade sig gøre, skal ikke afbryde den, der gør det.
Leder efter min gamle hest, har du set ham så send en pb. Kig her: www.heste-nettet.dk/forum/7/113203/ 113203/
0
0
Svar på denne tråd

Hej alle tre...
Forfatter: 
Dato:  14-01-2010 17:07

Tak for jeres svar :-)

Ja... Jeg må nok indrømme at jeg ikke føler så meget sorg da hun havde sagt til min mormor dagen inden hendes død at nu ville hun gerne væk herfra. Hun havde aldrig været indlagt før og kunne ikke have det sjovt med dem der kom og besøgte hende, derfor ville hun ikke være her mere.

Hun har haft et godt og langt liv med 3 forskellige mænd, drinks, smøger, fest og farver. Det er vel okay at blive 98 år så...!

Nå men tak for jeres svar, så vil jeg iføre mig mit ganske alm. tøj som jeg har det rart i (og spare nogle penge ikke mindst!)

Hilsen Helle.

- Vi vil også have meget sne her!!

0
0
Svar på denne tråd

kondolerer
Forfatter: 
Dato:  14-01-2010 17:11

(mærkeligt ord) - men du har min dybeste medfølelse....

Jeg er sikker på at din oldemor foretrækker at gæsterne til hendes "fest", hvor hun desværre selv er forhindret i at deltage, skal iklæde sig det de befinder sig bedst i. Farven er hun nok temmelig ligeglad med.

KH:)

Annette

* masser af kvalitetsudstyr til salg - tjek min profil *

rigtige piger rider hver dag
0
0
Svar på denne tråd

dddddddddddddd
Forfatter: 
Dato:  14-01-2010 17:33

Sidst jeg var til begravelse havde jeg cowboybukser på og en mørkegrøn bluse indenunder samt en mørkeblå trøje udover.

Dejlig, godmodig Haflinger hoppe sælges billigt som let/hygge dressur- og skovturshest.

Har en skade, som gør hun ikke må ride "hård" dressur eller spring.
McLean trænet, meget simpel og tillidsfuld.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider