Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Hjemmelavet kropspleje
Forfatter: 
Dato:  11-01-2010 17:25

Hej alle sammen


Jeg fik sådan en lækker Bodyscrub af min svigermor i fødselsdagsgave. Men den er desværre ved at være tom nu og så viljeg slev prøve at lave den. Den var lavet af himalaya salt og noget joba olie tror jeg at det var.

Så mit spørgsmål er: Kan man bare bruge det himalaya salt man køber i supermarkeder eller skal det være noget specielt? Og hvad med olien - hvor kan man købe den? Kan man evt. bruge andre olier?


Hvis der er nogle der selv laver hjemmelavet kropspleje, må i meget gerne dele dem :)



Knus fra Anna

&

Vanilla Ice

0
0
Svar på denne tråd
 
 Uuuh ekspert :D
Forfatter: 
Dato:  11-01-2010 17:40

Altså jeg plejer bare at bruge olivenolie med alm fint madlavningssalt i. Det virker fjong her. Jojobaolie er noget man putter i håret i min verden (men der er det også fantastisk!) fordi jeg en gang har læst at det hæmmer talgproduktionen i ens hud - altså modvirker fedtet hår, men jeg bruger lige så tit olivenolie der også...


Man kan putte lidt honning i sin olie/saltblandning, hvis man har sart hud.


Medlem af Bullerklubben


og NSLFB

0
0
Svar på denne tråd
 
 Bummelum
Forfatter: 
Dato:  11-01-2010 17:59

Jeg har hørt om kaffegrums, olie, og honning blandet sammen kan anvendes :)



0
0
Svar på denne tråd
 
 ikke ekspert alligevel
Forfatter: 
Dato:  11-01-2010 19:29

Kom lige i tanke om (håber det er ok jeg låner din tråd, men jeg vil næsten vædde med at du også vil elske at få dette at vide)


Er der nogen der ved hvor man anskaffer den olie/det salt de bruger i Spanien i Århus? Altså svømmestedet der, ikke landet... Det er det man kan få med i dampbadet. Det er jo nærmest endnu mere fantastisk end min hjemmelavede.


Medlem af Bullerklubben


og NSLFB

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider