Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 DSB - Ja, det skulle jo ske.
Forfatter: 
Dato:  08-01-2010 08:36

Ja, for første gang er jeg virkelig gal på DSB og der konduktører, der i visse tilfælde udviser en meget bemærkelsesværdig adfærd. I dette tilfælde ikke på en god måde.


Jeg kommer ind på stationen, min bus var et minut forsinket, og jeg trækker biletten 8:14. Kan se toget holder dernede, og sammen med en mand løber man jo for at nå det. Som vi er på peronen bliver der fløjtet af. Pokkers tænker jeg, men da jeg ser at konduktøren venter på manden foran mig(ca 2-3 meter), er tanker, puha, jeg er heldig.


Men ligesom jeg skal træde ind i vognen stiller hun sig dælme i vejen, og siger med et selvtilfreds smil: "Desværre, her i DSB kører vi til tiden!" og smækker i foran mig. Jeg manglede et skridt for at træde ind.


Må indrømme at jeg er lidt tosset. Især fordi jeg i denne uge har kørt med toget seks gange, og kun en enkelt gang var der ikke en forsinkelse! Og jeg derfor udemærket ved at tid i DSB ikke er en faktor længere...


Jeg forstår simpelthen ikke hvorfor vedkommende foran mig kunne få lov til at køre med, når jeg ikke kunne. For helt ærligt, det havde været et spørgsmål om mindre end et sekund. Det føles lidt som om hun bare ventede til at hun kunne få muligheden for at udøve sin magt. Noget der formentligt ikke er tilfældet...


Heldigvis ville jeg bare med det tog, så jeg kunne være i god tid på den skole jeg er i praktik, og jeg kan sagtens nå derop med den bus der kører om 40 minutter...


Men nøj hvor er jeg skuffet over den konduktør.


Camilse


De rigtige beslutninger er altid de svære beslutninger at tage.

De svære beslutninger er altid de vigtige at tage.

De vigtige beslutninger er altid de rigtige at tage.

Sokke og Lukas, jeg savner jer

0
0
Svar på denne tråd
 
 trala...
Forfatter: 
Dato:  08-01-2010 08:43

sikke dog en adfærd..

Og desværre nytter det ingen gang at klage.


Min kæreste går på skole i jylland, og en fredag ham & de andre skulle hjem, skal de så af på en perron, desværre er der så mange der skal både ud og ind af det tog, så da (de rejser 5 sammen) 2 af dem er nået ud, begynder dem udefra at presse sig ud, og min kæreste og de 2 sidste når ikke af, før toget begynder at køre.

De ringer ind til dsb, men får afvide at de da godt kan sende en klage - det får de bare ikke noget ud af


Godt min kæreste er elev hos reginstog, og ikke hos dsb ;)


Rigtig meget babytøj sælges billigt. - Kontakt mig for nærmere information.

0
0
Svar på denne tråd
 
 DSB...
Forfatter: 
Dato:  08-01-2010 08:49

DSB kører til tiden det må sgu være en joke


Da jeg for en del år siden køret mellem Korsør og nyborg med mine børn når de skulle besøge deres far, var toget hver gang forsinket, har stået og ventet nogen gange halve og hele timer både den ene og anden vej og kommet forsent på arbejde i selv om der var 2 timer til jeg normalt skulle møde efter de var afleveret..


Fik heldigvis DSB chef som gæst på det hotel jeg arbejdede på, han påstod at togene altid kørte til tiden max var der 5 min vente tid.. ..sagde det var tydeligt han ikke selv brugte det transport middel hvis han kunne sige det behøver vel ikke sige vi fik en klage over nogle chips..

livet er sgu for kort til DSB


Godt du når at komme til tiden..


VH Karin


0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  08-01-2010 08:49

Jeg syntes du skulle klage, det der kan simptelthen ik være rigtigt at hun har lov til det..


Jeg var blevet så tosset over den opførsel, sikke en dum kælling..


Hilsen Karina


*Asterix*


8/4 1999 - 23/7 2009


Den smukkeste stjerne på himlen



0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  08-01-2010 09:38

Utroligt som folk altid skal brokke sig over DSB og nedgøre dem :)


Behøver jeg nævne at busserne i min by aldrig kommer til tiden?


{Gudde'licious}

At falde er ingen skam, men at blive liggende er.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Åndssvagt
Forfatter: 
Dato:  08-01-2010 09:39

Hvor åndssvagt. Det tog hende længere tid at spille smart, end det ville have taget dig at hoppe ind i toget


Godt man har en bil.






Skrev hende den tykke, som er blevet mor...



Alle mennesker er født lige dumme

- nogen får bare mere ud af det end andre

0
0
Svar på denne tråd
 
 Desværre...
Forfatter: 
Dato:  08-01-2010 09:46

... får man intet ud af at klage - jeg gør det med jævne mellemrum.


Og for nogle af togførerne går der desværre lidt sport i at ikke udvise nogen form for service :-(


Da jeg kørte via køge når jeg skulle hjem tog jeg normalt et tog der skulle være på Køge station 14 minutter før mit regionaltog kørte - så nåede jeg det som regel. jeg har dog en del gange kun nået at se det køre - eller nået at løbe så langt at jeg havde øjenkontakt med togføreren og SÅ kørte han.


Jeg har også oplevet en der VALGTE at køre fordi dem der kom med s-toget efter mit - og som altså burde have haft 4 minutter til et togskift på 10 meter - ikke skulle nå det. Deres s-tog var nemlig LIDT forsinket. Men havde vi ventet måske 30 sekunder havde de nået det. Togføreren sagde direkte til en som hun stod og snakkede med at "nej, nu har de nået det hver dag hele ugen, det skal jo ikke blive en vane" (s-toget var ofte et par minutter for sent på den) - og så kørte vi. DET er da for dårligt.


I går mødte jeg endnu en togfører der kunne have brugt et kursus i pli og kundepleje.


Jeg er begyndt i stedet at køre via Næstved. Der er kommet en fin ny forbindelse hvor toget næsten ikke stopper. Så jeg skal med Hamborgtoget fra Hovedbanegården - men siden midt i December har det ene togsæt manglet. Det betyder at der er MEGET lidt plads!


Faktisk står folk som sild i en tønde hele vejen til Næstved - men vi kommer da frem!

DSB gør deres yderste for at få os til at tage et andet tog, en enkelt gang har jeg da også ladet mig lokke til at forsøge det, men pointen er at det er et af de gamle kvægtog og det kører fra spor 26 i den helt anden ende af hovedbanegården. Så er man HELDIG når man med og kan (igen) stå som sild i en tønde - i en halv time længere end med hurtigtoget. Er man ikke heldig når man at spæne hele hovedbanegården for at se enden af bumletoget - og så ER hurtigtoget jo også kørt.


Så jeg bliver i hurtigtoget - og de fleste dage har jeg været heldig at få en siddeplads - på 1. klasse. Jeg har ikke 1.klassebillet, men når toget i øvrigt er fyldt til randen har de øvrige togførere ikke sagt noget til at jeg - og en del andre - sad der.


Men ikke i går - der kom en der forlangte ekstrabetaling eller at vi stod op. Der var så fyldt i toget - så vi KUNNE ikke få ståplads på 2. klasse. Men så måtte vi stå på 1. klasse.


FULDSTÆNDIGT TÅBELIGT! Specielt fordi vi blev henvist til at stå nede ved døren til 2. - og dermed stod vi i en (snakkende) kødrand om en 1. klassepassager der HAVDE den rette billet og som tydeligt gerne ville sove - men det kunne han ikke fordi vi skulle stå og snakke. Havde vi fået lov at blive på vore pladser havde han fået meget mere ro!


Der er jo ikke en af os der ville blive siddende hvis der kom en med en 1. klassebillet - vi ved jo godt at vi egentlig ikke må være der. Men at forlange at vi står op - ved siden af de tomme sæder.... så er man altså for dum!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift.
Forfatter: 
Dato:  08-01-2010 19:15

DSB!!! Og jeg er pendler.

Jeg pendler mellem Give og Vejle hver dag til og fra arbejde.

Jeg tager toget fra Give kl. 07:02 hver morgen, det er et regionaltog. Og 2 dage i denne uge har den været forsinket (den ene dag 15 min. og nr. 2 dag 6 min. forsinket).

Om eftermiddagen tager jeg så med intercitytog fra Vejle kl. 15:34, og det er ikk ret tit den er forsinket.

Om torsdagen har jeg tidlig fri, så der tager jeg så regionaltoget hjem til Give kl. 12:33, og den var forsinket med 3 min. igår!

Men jeg vil så også sige at i den her uge har det været pga. vejret at min toge har været forsinket... Neptop fordi at den der kører til Fredericia kommer oppe fra Struer og der er faldt MEGET sne i den sidste tid.


Hilsen Helene

- Med "Rodeo" Hesten Sonny :-)


Elev på Gartner-linjen på "Sandagergård"

0
0
Svar på denne tråd
 
 Forsinkelser...
Forfatter: 
Dato:  08-01-2010 19:24

... på under et kvarter er da ingenting!


Siden i onsdags er mit tog slet ikke kørt fra nørreport som det skal, men først fra hovedbanegården. Så for at nå det har ejg skullet nå et andet og skifte - samtidig med at de stadig gør alle mulige krumspring for at få os til at tage bumletoget.


I dag var jeg LIGE ved at hoppe på den, da det hele var forsinket. Og bumletoget kørte da også et par minutter før mit tog - men så overhalede vi det jo undervejs...


Og på Hovedbanegården havde jeg fået dagens motion, for på grund af skiftende og manglende information, endte jeg med at løbe fra peron til peron i alt 6 gange! (min rekord er vist 14 peronskift)


Men hjem kom jeg da - og kun en time forsinket.....

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  08-01-2010 19:49

Desværre er det først når man kommer hjem at man kommer i tanke om at det kunne have været yderst praktisk at få vedkommenes navn så man kunne smække det på klagen ...

Men man er så målløs at man nærmest står med kæben på jorden ...


Men DSB må jo vide hvem der var på arbejde det pågældende sted på det tidspunkt. Jeg synes bestemt at du skal klage, hvis alle bare æder "lorten" så bliver det jo aldrig bedre


//Dorte

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift...
Forfatter: 
Dato:  08-01-2010 19:54

Du godeste, en flok historier man kan læse her.. Og så undrer nogle sig over at man ikke kan få flere til at benytte de offentlige transportmidler fremfor bilen?


Godt man ikke er afhængig af hverken DSB, Sporvejene, eller andre af de her selskaber, og jeg er da også ret sikker at var det almindelige, private selskaber, der udviste en sådan "service" ja, så ville de da nok ikke overleve ret længe..


Min dybeste medfølelse til alle, der af den ene eller den anden grund ikke har en bil.. :)


Mvh.


Michael

GO FOR IT!!



0
0
Svar på denne tråd
 
 Desværre
Forfatter: 
Dato:  08-01-2010 20:14

ved jeg at det intet nytter at klage...


Både DSB og Movia placerer alt ansvar hos deres kunder. Også alt det skidt deres egne ansatte laver...


Det er simpelthen spildte kræfter... Desværre...


Camilse


De rigtige beslutninger er altid de svære beslutninger at tage.

De svære beslutninger er altid de vigtige at tage.

De vigtige beslutninger er altid de rigtige at tage.

Sokke og Lukas, jeg savner jer

0
0
Svar på denne tråd
 
 dsb,,,,,,,,
Forfatter: 
Dato:  08-01-2010 21:48

du kan sende en klage men aldrig få oplyst personalets navn

og til trådstarter: hvad tid skulle dit tog køre?


ja det er frækt at du ikke fik lov til at komme med,hvis du har lyst må du meget gerne komme med mig på arbejde en dag og se vores side i rollen som togfører.


og ja toget er tit forsinket eller kommer slet ikke,ingen info på stationer i har ret!


Jeg havde engang en dame der klagede over at elevatoren på hellerup ikke kørte i takt med togets køreplan for så nåede hun ikke toget.....


men hvis vi skal vente på alle de der kommer løbene i sidste øjeblik ville vi aldrig komme afsted, vi kører også for dem der allerede sidder i toget.


i lufthavnen er det helt galt man kan blive ved med at holde til evig tid hvis man ikke er hård og lukker dørene når tiden er inde og ofte masser folk dørene så vi får fejl på dørene og ikke kan køre, surt for dem som sidder i toget....

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  09-01-2010 00:39

Egentlig synes jeg, det er ok, hvis togføreren lukker dørene, selv om der er passagerer, der kommer løbende på perronen. Vel at mærke hvis togets kørselstidspunkt er overskredet.


Men at hun tilsyneladende bevist venter på en passager, der kommer løbende, og så smækker i for den næste, der er lige bagved, det synes jeg godt nok er groft. Havde det været et problem for hende, at lade toget vente lidt ekstra, ja så skulle ingen af jer have været med.


I dag har den vist også været helt galt på Sjælland med både signalfejl og fejl på togene. Da jeg tog fra Valby til Slagelse kl. 17, var næsten halvdelen af togene ind mod Hovedbanegården aflyst. Mit eget tog mod Slagelse (IC tog) var 5 min. forsinket, så det var ingen ting :-)). Da jeg så skulle retur igen fra Slagelse til Valby kl. 22.25, nåede jeg toget, der skulle have kørt fra Slagelse kl. 21.52. Og vi blev yderligere 30 min. forsinket, mens jeg sad i toget. Mig gjorde det ikke så meget, men de, har kom helt fra Jylland, var vist godt trætte.

Da jeg så kom til Valby, kørte mit S-tog mod Ballerup ikke, så jeg måtte tage S-toget mod Høje Taastrup og på Danshøj skifte til S-toget mod Hellerup, for at stå af ved KB Hallen og så gå det ekstra stykke, der var hjem.


Så det har bestemt ikke været DSBs dag i dag



Mvh. Julie

---


Medhjælper hos Vodagergård - Avl af danske oldenborg - Se mere på www.vodagergaard.dk


Alexia af Vodagergård †10.11.2008 -Du er savnet!

0
0
Svar på denne tråd
 
 dum, dummere...
Forfatter: 
Dato:  09-01-2010 01:18

DSB...


- jeg hader DSB, jeg kunne line de første 100 rigtig lede dSB historier op, da jeg bor i hovedstadsområdet, ikke har bil og har taget en uddannelse i Kbh. Især det med at forbindelserne ikke kan vente på hinanden.


Og deres billetter er så uklare at man får bøder for forkerte zoner, vor herre til hest.


Selv nu pt. er jeg igang med en klagesag grundet uklare regler om zoner ved ringsted. Jeg havde købt tillægsbillet og troede alt var i orden: ØHHH NEJ, fordi der manglede en zone imellem tillægsbillet og mit netkort. Men det sagde reglerne ikke på den rejse på nettet og hvor jeg bookede billet. Det kunne ikke ses.


Da jeg havde min bærbar med, med mobilt bredbånd, kunne jeg åbne pc og vise det til konduktør. Han kunne godt se "fejlen". Så var han flink og gav mig ikke bøde til kr. 600 for at være uden dækning i en zone, men skrev kun en billet ud på en zone plus toggebyr, knap 100 kr. ØH hvad med at bare lade mig rejse han kunne jo godt se det var DSB´s problem...


Det bedste var at han sagde:


"det er tit folk har de forkerte billetter til den her strækning og normalt får de en bøde på 600 kr. Så idag har jeg været i godt humør" Bvaaadddrrrrr.


Høvs jeg sige mere: Jeg HADER DSB. Hvis jeg ikke direkte havde kunne vise hvad der stod så havde hav bon´net mig for 600 kr!!!


Hvis det stod til mig så skulle alle - og jeg mener alle blive enige om at boykotte DSB indtil de fik:


  • andre priser (nedsæt nu prisen på kollektiv trafik)
  • færre toge, men mere stabile (især på kystbanen)
  • serviceuddannet personale (trådstarter; din konduktør var bare blevet fyret under alle andre steder end hos De Sure Baner)
  • venlighed, venlighed, venlighed

Jeg synes simpelthen, at det er forkasteligt sådan som DSB tillader deres personale at opføre sig.


Når jeg engang får bil, så skal jeg aldrig mere støtte den kollektive trafik og folk der snakker om at "køre grønt, kør tog/bus" er folk der ikke er dagligt bruger den kollektive trafik.


Jeg kan ikke forstå de kan slippe afsted med det...



"Den vej, som som ikke starter i Hjertet, ender blindt."


Antines Arabians Dk


PH Balaton El Antines

OX Avlshingst

Bedækning tilbydes i 2010

se præsentation for info.

Balagia

OX Guldhoppe

*****



0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg har da
Forfatter: 
Dato:  09-01-2010 09:42

Jeg har da klaget til Movia over en meget ubehagelig buschauffør. Og der gik da ikke to dage, før jeg fik en lang mail og de beklagede mange gange.



0
0
Svar på denne tråd
 
 Movia...
Forfatter: 
Dato:  09-01-2010 16:17

er ikke det samme som DSB.


Jeg har også oplevet at klage over Movia´s chauffører, der er indimellem nogle som ikke overholder køretiden, fx ved at køre 5 min. før tid. ved faste busstoppesteder, hvor de skal gøre ophold.


Det hjalp. Næste gang blev bussen holdt og ventede til den måtte køre på den rette tid.




"Den vej, som som ikke starter i Hjertet, ender blindt."


Antines Arabians Dk


PH Balaton El Antines

OX Avlshingst

Bedækning tilbydes i 2010

se præsentation for info.

Balagia

OX Guldhoppe

*****



0
0
Svar på denne tråd
 
 1234567
Forfatter: 
Dato:  09-01-2010 16:32

Ja, det hjælper at klage over Movia - Har selv gjort det flere gange netop fordi nogle chauffører kører over 5 min før på visse bus stoppe steder, det er simpelthen hår rivende irriterende når man misser sin bus fordi en chauffør ikke kan finde ud af at overholde køreplanen.



DSB på den anden side, er ikke til at råbe hurra for. Har været ude for vi skulle til lufthavnen for at nå et fly til sverige (Min kæreste er fra Sverige og hele hans familie bor der). Det tog vi skal med så vi er der ca. 2 timer før (man skal være der min. 1 time før når man skal til sverige). Er forsinket ca. 45 min, når det så endelig kommer er det så STOPFYLDT at de ikke lader flere passagerer komme på (fordi de ikke har sat nok vogne på toget ) så, vi kan ikke komme med, og vi kan ikke vente på næste tog, for så vil vi misse vores fly - Heldigvis kunne min far så køre os, men det er dældylme dårlig service (og det er det tog som kører direkte til lufthavnen, så de ved jo at nogle folk skal nå nogle fly!)


At deres service så er den ringeste, fordi når man arbejder i offentligt traffik så er folk ikke længere kunder, men skal bare behandles SÅ dårligt - også selvom man lægger masser af penge i deres kasse.

Det er lidt svært at være meget miljø venlig og tage det offentlige, når det kører på den måde. Kan kun sige at i sverige kører det simpelthen 10000 x gange bedre, og der er stortset altid siddepladser til alle. (jeg pendlede over en time frem og tilbage i tog fra og til arbejde da jeg boedede i Sverige). Så det kan dælme godt lade sig gøre!

0
0
Svar på denne tråd
 
 seks tegn
Forfatter: 
Dato:  09-01-2010 18:04

er HELT enig i at DSB ikke kan finde ud af hverken tider, eller priser..


Nu har jeg en kæreste som bor på fyn, hvilket vil sige at vi bruger mange penge på at rejse frem og tilbage. Alle folk ævler om at man skal lade være med at bruge bil, og ta' toget. Men altså det koster næsten 500-600 kr,- for at komme frem og tilbage til fyn !!!


Øv altså.. ( Fra sjælland ) :)


0
0
Svar på denne tråd
 
 Er daglig pendler
Forfatter: 
Dato:  09-01-2010 22:33

Jeg pendler dagligt mellem København og Odense og har gjort det i flere år. Grundlæggende er jeg faktisk tilfreds med DSB! Men jeg kræver heller ikke så meget for at være tilfreds. En siddeplads, et lyntog, og så helst en plads ved en stikkontakt så jeg kan få strøm til computeren - så er jeg tilfreds.

JAVIST ville jeg gerne have bedre information i disse forsinkelsestider (sne osv.) og forsinkelser på under et kvarter - klager jeg ikke over. Det har toget som regel indhentet i anden ende.

Jeg kan ikke genkende jeres historier om uhøflige dsb-ansatte. Men synes at jeres beretninger er ret grelle. Især den med at lade foranløbende komme ind i toget, mens man selv ikke gør. Eller at stå op på første klasse, når der er sæder tomme! For dumt!


I nat var det dog meeeeget småt med min tålmodighed. Et tog skulle afgå fra hovedbanen kl. 00.38 (ja, var forinden i byen i KBH). DET VAR HUNDEKOLDT - både inde og ude - men det kan dsb nu ikke gøre for, men jeg var kommet for tidligt til banegården, så stod i tyve minutter og trippede før man fik at vide at toget var 10 min. forsinket. OK jeg tripper videre. Så kommer toget ENDELIG og alle folk er nærmest hysteriske efter at komme ind i varmen. Jeg finder en plads, får min computer frem osv. og vi sidder pænt og venter på at toget kører, da der bliver sagt over højtalerne, at vores tog havde sporændring til spor 1... AK, det havde de lige glemt at informere om, så ALLE skulle pakke deres ting sammen - ud af toget - og fra spor 6 over på spor 1, hvor der ganske rigtigt holdt et tog, men med dørene lukkede. SÅ skulle man lige stå og fryse 10 min. mere før dørene blev åbnet. Toget endte med at være halv time forsinket og jeg beholdt frakke, handsker og hue på hele vejen til Odense. DAMN det var koldt! *Skumle*


Men ellers er jeg da ganske tilfreds :-D

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  10-01-2010 10:17

Mange af jer forveksler DSB og DSBFirst - sidstnævnte står for kystbanen og Sveriges togene...DSB står for S-togene og IC togene...bare så en evt. klage kan sendes det rigtige sted hen - og nej, det er ikke to sider af samme sag!!


At lede efter og finde Mr. Right er som at spise ærter med en kniv...spild af tid

0
0
Svar på denne tråd
 
 Prinsesse Nathalie <3
Forfatter: 
Dato:  10-01-2010 22:50

Har faktisk generelt gode oplevelser med DSB - udover prisstigningerne og forsinkelserne pga sne (DSB kan åbenbart aldrig køre, uanset årstid?)


Hmm, længe leve monopolet Havde det været hvilken som helst anden virksomhed, var de gået nedenom og hjem, dårligere service til flere penge (N)


Sascha & Prinsesse Nathalie

R.I.P Simon Claussen, min højt elskede kæreste
I medgang og modgang til døden skilte os ad <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg har
Forfatter: 
Dato:  11-01-2010 20:19

desværre ikke opelevet at klager til movia bærer frugt.


Chaufføren havde scannet mit kort ind i forkert zone, og jeg kunne desværre ikke komme videre med toget af den grund. Jeg taler med chaufføren, og gør ham opmærksom på at han må have lavet en fejl da jeg steg på bussen.


Han scanner mit kort og der kan man se at han har sat mig til at være steget på i zone 53, men jeg steg på i 50.


Alligevel påstod han hårdnakket at jeg måtte have lavet noget med kortet. Ja, flot kammerat, jeg kan jo også ændre på et chipkort.


Jeg skrev til Movia om dette. Efterfølgende fik jeg at vide at det da helt og holdent var min fejl, at det skete, da jeg ikke bad om kvittering.

Jeg vil jo mene at chaufføren, stadig burde have indrømmet sin fejl, i stedet for at give kunden skylden.


I sommers da der blev ændret kørerplaner, havde man delt den nye plan ud til passagerne, men kun halvdelen af chaufførerne kendte til dette. Hvilket resulterede i at vi var flere der måtte stå i sommerheden på stationen, og ikke anede hvornår vi kunne kører med en bus. jeg spurgte en chauffør, og han oplyste at der skulle kører en bus en halv time senere. Jeg tænker, OK, jeg kan da så i det mindste gå op i byen.

Bussen der skulle kører en halv time efter kom aldrig og jeg måtte vente yderligere to timer på min bus(i alt ventede jeg knap fire timer på en bus, i et tidsrum hvor der i følge busplanerne burde kører busser hver time).

Jeg skrev en længere klage til movia, for det er noget svineri, både over for kunder og chauffører.

Jeg har endnu til gode at få svar på den besked.

Det er da skidt kundepleje.


*****

Og så tror jeg ikke helt alle forstår hvad jeg er gal over. Jeg er gal over at en konduktør står og venter, vælger at lade en af to personer der stort set står ved siden af hinanden få lov til at komme med, samt får folk til at tro at hun venter, for derefter at stikke den kommentar.


Især når man som kunde næsten hver eneste gang skal leve med forsinkelser.


Det er dårlig behandling af kunderne.


Havde hun intet sagt OG ladet både mig og vedkommende der trådte ind i toget mindre end to sekunder før hun gav mig den kommentar(bemærk venligst at jeg blot skulle tage et skridt, så var jeg inde i toget!).


Jeg vil mene at alle kunder skal behandles ens. Og så var jeg på perronen i det øjeblik den gik fra 10:14 til 10:15, toget skulle kører 10:15.


Igen, jeg er IKKE utilfreds over at toget skal kører til tiden, men den elendige behandling jeg blev udsat for!


Camilse


De rigtige beslutninger er altid de svære beslutninger at tage.

De svære beslutninger er altid de vigtige at tage.

De vigtige beslutninger er altid de rigtige at tage.

Sokke og Lukas, jeg savner jer

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider