Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Mishandling, hun skulle skamme sig (BT)
Forfatter: 
Dato:  09-01-2010 10:00
0
0
Svar på denne tråd

Kan ikke selv få linket til at virke
Forfatter: 
Dato:  09-01-2010 10:11

Men klip strengen op i adressefeltet eller se forsiden på BT.

Beklager hvis linket ikke virker....

0
0
Svar på denne tråd

halløj
Forfatter: 
Dato:  09-01-2010 10:17

Sikke noget forbandet svineri

Mvh

Billedkunstner

Michelle.

Hjemmeside http://michelleskunst.webbyen.dk/

Interesseret i et maleri af netop din hest ?

Olie på lærred i svæveramme.

Så skriv en mail ,micheller@mail.dk

0
0
Svar på denne tråd

Hestemishandling
Forfatter: 
Dato:  09-01-2010 10:31

Fy for fa.... Sådan noget svineri... Hvad sker der lige for vores system i Danmark at der ikke bliver taget hånd om sådan noget inden det kommer så langt ud.. Men tænk at have så lidt til overs for sine egne dyr, at man åbenbart er ligeglad.. jeg er helt med på at man kan komme ud for at man ikke kan passe sine heste mere, men så må man da gøre noget for at komme af med dem... Dyrepoliti nu, tak..

Mange hilsner fra Dorte, Iben og Lyon

0
0
Svar på denne tråd

Linket
Forfatter: 
Dato:  09-01-2010 10:40

To live a creative life, we must lose our fear of being wrong.

Hvedehalm i minibig sælges, fra 2009, ligger godt og tørt. Kan hentes løbende. Kr. pr. stk. 130,-

0
0
Svar på denne tråd

Første interessante artikel i BT
Forfatter: 
Dato:  09-01-2010 11:59

www.bt.dk/krimi/dyrt-fjerne- mishandlede-dyr

Nå det er derfor...

Den faldt jeg lige over da jeg kiggede. Så har man da i det mindste en årsag.

Medlem af Bullerklubben

og NSLFB

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  09-01-2010 12:11

Endnu en gang et bevis på at systemet ikke fungerer!!! Med al den snak om dyrevelfærd hvor standarden skal højnes, ja så fatter man sq da ikke at økonomien skal være en barriere!

Føj siger jeg bare! Håber aldrig hun får lov at holde dyr igen, ever!

Ældre tæve (4+) tilbydes godt hjem på landet. Skal kunne med andre hunde, være børnevenlig og ikke for jagtminded på kat og kanin.

www.123hjemmeside.dk/stald- soemosegaard

0
0
Svar på denne tråd

overskriften
Forfatter: 
Dato:  09-01-2010 13:33

Kan kun tilslutte mig at vi bør have et dyre politi - det er simpelthen grotesk at dette kan finde sted, og kvinden må jo være syg i roen, psykopat eller ligende.. i hvert fald er dette bevis på at hun ikke er i besiddelse af det der ligner empati og hun slet og ret er totalt ligeglad med dyrene.. Hvad pokker har hun dem mon så for?! Jeg jeg forstår slet ikke sådan noget og forstår ikke det får lov at komme så vidt..

MEGET MEGET frustrerende - Håber sørmer at der kommer en konsekvens for hende og gerne hårde end at få frataget retten til dyr..

Stakkels hest og heste!

Mvh

Elisabeth

"Om jeg gerne vil have kaffen sort? Findes det i andre farver? "

Cacharel, mit hjertebarn, elsket og aldrig glemt, R.I.P

0
0
Svar på denne tråd

Vel gør det så
Forfatter: 
Dato:  09-01-2010 13:37

Jo, systemet fungerer skam fint - under de rette betingelser. Problemet er penge eller rettere manglen på ressourcer.

Der skal skæres ned på ALT. Og dyr ligger nu engang i sidste række. Tragisk, men sådan er fakta.

Det hjælper altså ikke, at skælde ud på politiet osv. Det er dem, der sidder på pengene, der skal stilles til ansvar.

Men penge er der desværre ikke meget af. Danmark kører med underskud og de sociale udgifter er stærkt stigende. Hvornår mon der kommer penge til de nødlidende dyr?

Efter min mening - aldrig...

Venlig hilsen

M

Hestetrailer udlejes (7000 Fredericia) - se mere på min præsentation

0
0
Svar på denne tråd

Hmm...
Forfatter: 
Dato:  09-01-2010 15:22

Hvis man dog bare havde pengene og pladsen så man kunne hjælpe de stakkels dyr :(

En given dag skal vi nok nå langt Fame!

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  09-01-2010 15:39

Ja tak, kan vi SÅ se at få det dyrepoliti! Det kan ikke være rigtig at sådan noget her kan lade sig gøre i dagens Danmark :( Hvor er jeg dog glad for at støtte dyrenes bekyttelse og nyt-hesteliv som gør en forskel.

Hold nu op med at brændemærke jeres heste, bare fordi det er smart!! Det er dyremishandling!!!!

0
0
Svar på denne tråd

Hold da k...
Forfatter: 
Dato:  09-01-2010 15:50

Det var ligegodt f......Hvordan i alverden, kan hun få sig selv til det, den sindsyge psykopat !!!!! Ja, i den grad manglende empati og alt muligt andet.

Det skriger til himlen, hvordan pokker det har kunne gå så vidt ????????

Ikke penge til det ? Jamen det er jo et spørgsmål om prioritering ! De svageste taber altid og det er jo dyr, da de ikke kan tale deres sag (og så psykisk syge og ældre). Det kan jo ikke være rigtigt. Vi må da i den grad, se at få os et dyrepoliti, som de har i USA.

Ufatteligt, siger jeg bare ! Ja, det kan ske for enhver, at man ikke længere er istand til at passe sine dyr, men så må man skynde sig at skille sig af med dem, selvom det er trist.

Jeg håber hun får en meget høj bøde og kommer i fængsel for det!!!!!

0
0
Svar på denne tråd

hej....
Forfatter: 
Dato:  09-01-2010 15:58

Fy for satan...jeg er målløs

Fjordhest Diana efterlyses!!!!

Se hende her www.hestegalleri.dk/html/ gal_visbil.asp?ID=46715

0
0
Svar på denne tråd

Puha....
Forfatter: 
Dato:  09-01-2010 16:45

Det var dog godt nok en grim sag, desværre bare hægtet på mange andre. Nu læste jeg lige den med fårene, som der også lå derinde, og der har da kørt sager på både den mand og kvinden i den her omtalte sag i så mange år, at det jo er umuligt at afslutte sådanne ting.

Jeg mener retssystemet skulle ændres, så man ikke rendte ind i problemet omkring økonomien og opbevaringen af dem til sagen var afsluttet.

Man skulle have et system der på en eler anden måde gjorde, at dyrlæge og politi i samarbejde kunne aflive på stedet, så man ikke brugte en masse ressourcer på at rette op på nogle dyr, som mange gange alligevel ville have bedre af fred.

Argumenterer du for begrænsninger, bliver det DINE begrænsninger!!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider