Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Thailand om sommeren??
Forfatter: 
Dato:  02-01-2010 19:54

Jeg ville lige høre, om nogle af Jer herinde har erfaring med at tage til Thailand om sommeren (august) ?

Er lige inde på DMI og tjekke, men der falder jo en del nedbør og der står 17 nedbørsdage, men manden mener, at der kommer nogle kraftige regnskyld som vare i måske 10-15 min og så er vejret fint igen. Men det er jo ikke fedt, hvis man så render i vand til knæene ;-)

Nogle som har prøvet at være der? Kan det anbefales? :-)

- HeidiZ

0
0
Svar på denne tråd

1234332
Forfatter: 
Dato:  02-01-2010 20:22

Jeg var dernede med familien i juli 2008.

Vi var der nede i 17 dage, og jeg tror vi oplevede 3-4 dage med regn. Og hver gang handlede det om kraftige regnskyl på maks en times tid.

Så jeg vil give din mand ret, jeg bemærkede overhovedet ikke, at det skulle være regntid.

Og ja, det kan VARMT anbefales, det er så lækkert et land!

Nina

0
0
Svar på denne tråd

12345678765
Forfatter: 
Dato:  02-01-2010 21:49

Tak Nina :-)

Min kæreste har været dernede for nogle år siden, der var det så bare hele januar. Thailand er også et af de få lande han gerne vil vende tilbage til ;-)

- HeidiZ

0
0
Svar på denne tråd

regntid
Forfatter: 
Dato:  03-01-2010 09:21

Jeg har kun været i Thailand om sommeren (3-4 gange). Ja der er regntid, som består af en ordentlig skylle ca 10 - 15 min, vi hoppede ofte i poolen midt i regnvejret, det er jo så varmt dernede, at det bare var sjovt :-).

Så bare afsted, et land der absolut er værd at opleve.

MVh Louise

Dressurtanten.

Passier lenox og cliff barnsby sadel sælges

0
0
Svar på denne tråd

thailand
Forfatter: 
Dato:  03-01-2010 13:56

Kan kun give de andre ret - det er regntid, men det er langt fra hele tiden det regner.

Jeg var afsted her i august i 4 uger og vil tro der var 5 dage hvor det regnede. De 3 gange var det om natten. en gang ca 1 time midt på dagen og en enkelt dag hvor det regnede hele dagen.

Vi blev rådgivet til at tage til østkysten, da det var der der var mindst risiko for regn i august. Vi var på Koh Samui øerne, hvor der bla er rigtig flotte dykkerområder omkring Koh Tao.

Så ta i bare afsted :)

Kender du Marico??

Rød vallak med blis født 18/6 1993, ca. 145 stg, har spat i et bagben.

Solgt til Højen v. Vejle sommeren 2001 derfra muligvis solgt videre til Give.

0
0
Svar på denne tråd

12345676
Forfatter: 
Dato:  23-01-2010 18:17

Tusind tak for jeres svar :-)

Jer som har været i Thailand i sommer månederne, hvor var i så henne? Efter hvad jeg kan se, så er der vidst forskel på hvor slem regntiden er afhængig af hvor man er? :-)

(har set Due's forslag mht. østkysten :-D)

Og nu må de gerne blive SOMMER!!! :-)

- HeidiZ

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider