Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

landmand eller beslagsmed??
Forfatter: 
Dato:  16-12-2009 13:02

jeg står i en meget træls sitrtion som hedder jeg ved ikke hvad jeg vil, når jeg er færdig som landmand:(

jeg er igang med uddanelsen til landmand og er færdig om 1år, men går med en drøm om at blive beslagsmed.. jeg ved det er fysik hårdt arbejde, men det er det også at være landmand.. jeg er nu ikke ret stor, men min fysik har jeg med mig, så ingen problem med at hamle op med de "store" drenge i landbrugsfaget.. jeg ved ikke om jeg gider forsætte i landbruget eller om jeg skal komme igang med min drøm når jeg er færdig som landmand..

men kære alle i hn'er, er der nogle af jer der kan give mig et link til skole som udbyder uddannelsen til beslagsmed og kan sårn lidt det hele til.. og er nogle af jer evt. selv igang med den uddannelse og kan fortælle mig lidt??

sagde bette med

plagen sirocco:)

dækkenvask og rep. tilbydes i sønderjylland.. skriv pb for pris..

0
0
Svar på denne tråd

Held og lykke
Forfatter: 
Dato:  16-12-2009 15:16

Jeg må desværre skuffe dig - det er stort set umuligt at få en læreplads som beslagsmed når man er pige.

Prøv at ring rundt til de smede der er i dit område og forhør dig, men du skal nok ikke forvente for meget.

Jeg har selv været der

Hilsen Linda og alle hestene på Ryvejlund

Se vores hjemmeside på: www.ryvejlund.dk - og følg med i bloggen

Ponysulky eller vogn købes billigt, er indstillet på at sætte den i stand

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider