Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Art of style, kolding?
Forfatter: 
Dato:  15-12-2009 12:25

Hej alle derude, og glædelig jul alle sammen :)

Jeg har et spørgsmål..

Jeg ville rigtigt gerne tage frisøruddannelsen, og har været inde på forskellige hjemmesider og læst lidt om det.. Midt i min søgen finder jeg en frisørskole, som også tilbyder andre uddannelser som, negleteknikker, stylist osv.

Min forespørgsel er, kender i til den uddannelse?,

Det er art of style i kolding...

Håber der nogle der kender lidt til det, både gode og dårlige erfaringer, da det jo er lidt en dyr uddannelse at tage :)

Mvh Marlene uden Marius :(

0
0
Svar på denne tråd

Har gået der
Forfatter: 
Dato:  15-12-2009 22:08

Jeg har selv gået på frisruddannelsen i KBH. Gik der dog kun i 5 mdr, men overvejer kraftigt at starte på den igen.

Alt i alt har jeg været tilfreds med at gå der. Men jeg vil sige det kommer meget an på, hvad du vil med uddannelsen. Fx. så synes jeg at Art of style lægger meget vægt (og bruger meget tid) på opsætninger (til shows osv) og man lærer også meget om makeup. Det kan self være en god ide, hvis du gerne vil have med styling at gøre, men hvis du "bare" vil være frisør, så synes jeg personligt det er meget tid af uddannelsen som går med det. Udover det, så varer uddannelsen hos Art of Style 2 år, hvorimod på andre frisørskoler varer det som regel 1 år (max 1½). Så det er self også noget du skal tage med i dine overvejelser. Du er velkommen til at skrive hvis du har flere spørgsmål:)

0
0
Svar på denne tråd

pil nedad
Forfatter: 
Dato:  15-12-2009 22:45

Jeg ville vælge frisørskolen men jeg er jo heller ikke frisør.

Ved bare at det er den ejendom Heidi Sommer havde og kørte akurat det samme altså frisør/kosmetolog skole selv hjemmesiden er den samme, de samme billeder de samme priser nu hedder ejer bare noget andet.

Har mødt nogle piger der havde taget udd der som frisør og kosmetolog og de sagde de først lærte noget da de var færdige derude.

蛋糕
(Kage)
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider