Det begyndte ellers så stilfærdigt i går, men af en eller anden grund, så tog projektet pludselig en drejning i uventet retning, og ja...
Jeg ville såmænd bare rydde ud i mine skabe, dvs tømme dem, vaske dem af, vaske indholdet af- og pakke det væk/kassere det, der bare står til fyld.
Vruumm- 4 timer senere et rent underskab, men sørme også et køkkenbord med plads!
Nå, her til morgen havde jeg ondt i nakken, så jeg satte det næste underskab på pause. (De er hæslige at rengøre, da der er faste hylder = man skal kravle ind i dem, og der bor som regel også kryb!).
Men så kunne jeg da lige rydde tv-møblet, tørre det af- og alle tingene. Nå, tv-møblet BLEV tørret af. Og når jeg var igang kunne jeg lige vaske gulvet, hvor det har stået- og væggen, og loftet... Så der blev en større omflytning (de skal desværre også på plads igen- av min ryg!).
Så nu har jeg ondt i ryggen og i nakken (her er ret lavloftet)- og tingene er ikke tørret af. Så, nu skal jeg finde på noget, jeg kan lave, der omfatter- at jeg sidder stille og ikke bruger arme eller ben. 
(Og nej, det skal ikke være at sidde og kigge OP på det dejligt rene loft!
)
Kender I det, at et lille simpelt projekt pludselig formerer sig og bliver noget helt andet?
Jeg nyder, jeg igen har energi og LYST til at lave noget- både ude og inde. Det er desværre meget længe siden sidst.