Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Sputnik!
Forfatter: 
Dato:  05-12-2009 23:48

Jeg har her til aften tegnet et 3-måneders abonnement hos Sputnik, men har endnu ikke modtaget aktiverings mailen fra dem, så jeg kan logge ind!

Nogen! der ved ved, hvor lang tid, der kan risikere at gå, førend man modtager denne?

- Havde sådan håbet, at jeg kunne se håndboldkampen Danmark-Tyskland...


Med venlig hilsen

Lone...



Stald Julshede...




Stifter af facebook gruppen:


Autisme: "Mennesket bag! - / Er Du Rigtig Klog!" ¤ autisme-GROUP ¤


Alle er velkomne!

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  05-12-2009 23:52

Jeg er ret sikker på man burde modtage den med det samme.


Mener at der for ikke så lang tid siden var en tråd omkring lignende problem, og mener at personen skrev til en eller anden support mail, som så rettede fejlen.

Måske du kan finde den på hjemmesiden, men det er selvfølgelig muligt den ikke er så meget respons på dette tidspunkt

0
0
Svar på denne tråd
 
 Sputnik...
Forfatter: 
Dato:  06-12-2009 09:03

Tak for svar.

Inden jeg oprettede tråden i aftes, havde jeg skrevet en mail til Sputnik, og i samme øjeblik jeg tryggede send, modtog jeg en mail.

Jubiii, tænkte jeg, men det viste sig bare at være en bekræftelse, på at de havde modtaget "min klage" og, at jeg kunne forvente svar inden d. 12. december... øøøhhh!

Så jeg håber da bare, at grunden til at jeg ikke har modtaget aktiverings mailen endnu, skyldes at det var så sent/weekend!


Jeg valgte derfor at oprette mig gratis i 24 timer i aftes via sms, så jeg fik da set kampen, omend det blev noget sent.


Med venlig hilsen

Lone...



Stald Julshede...




Stifter af facebook gruppen:


Autisme: "Mennesket bag! - / Er Du Rigtig Klog!" ¤ autisme-GROUP ¤


Alle er velkomne!

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider