Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

vegetarer? hjælp
Forfatter: 
Dato:  14-11-2009 22:19

ja, nu nærmer julen sig jo lige så stille, og ville høre hvad i andre vegetarer spiser juleafen? jeg mangler lidt inspiration :-)

så kom frem med alle jeres kreative idéer

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  14-11-2009 22:26

Jeg er ikke som sådan rigtig vegetar.. jeg kan bare ikke rigtig lide kød, og spiser det derfor ikke.

Julemad er generelt heller ikke lige mig, så sidder som regel og spiser hvide kartofler og så ellers hvis der er noget grøn salat eller flute til. Men de hænder da også at jeg bare spiser kartofler.

Min familie ved godt jeg er lidt spøjs med mine madvaner, og jeg forventer ikke at de laver speciel mad til mig og har det fint med bare at spise det jeg kan lide af menuen.

Så ikke så mange kreative idéer herfra

0
0
Svar på denne tråd

Vegetar julemad
Forfatter: 
Dato:  14-11-2009 23:28

Der er jo hvide/brune kartofter og rødkål. Og hvad med en postej af en art ?

I Finland spiser man til jul gulerodsgratin med gulerødder og ris i samt kålrabigratin - begge dele smager lækkert

- Yuki

Med salathesten Rigola småkagehesten Qookie

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  14-11-2009 23:30

Jeg laver altid nøddesteg juleaften - til mig selv, de andre slipper for mine mærkelige tilbøjligheder Meeen, det sker altid hvert år at én enkelt i selskabet bliver nysgerrig og drister sig til at smage

Har ikke lige opskriften ved hånden, men hvis du googler "vegetar julemad", burde der komme en del opskrifter op, med alt lige fra vegetar saucer til diverse retter

- velox

"An American Monkey after getting drunk on Brandy would never touch it again, and thus is much wiser than most men" (Charles Darwin)

0
0
Svar på denne tråd

mccoy..
Forfatter: 
Dato:  14-11-2009 23:53

herhjemme er der 1 vegetar og 2 semi-.

vi får altid "farsløst farsbrød" (eller Nøddesteg, som det vist hedder så'n rigtigt) til jul. Og så ellers det alm. jule-tilbehør.

opskrift: strigler.dk/ viewtopic.php?f=53&t=6601

- S a g d e

Møjsenkøjseren

- Jeg vil hellere hades for den jeg er, end elskes for den jeg ikke er.

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  15-11-2009 12:06

Jeg er ikke vegetar, men denne side, får mig lyst til at prøve vegetariske retter: www.anarka.dk/blog/

Oxo ret underholdende læsning

VH Pernille

Flot cykel sælges

Slår man ned blandt en flok hunde, hyler den, der bliver ramt

Livet er for kort til at undgå Pernille

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider