for meget eller selv det mindste kilo var for meget.. Siden jeg i starten af august fik et meget slemt smerteanfald i maven, lige under ribbenene i højre side (vagtlægen var ude og kunne ikke konkludere noget) som efter 4 timer gik væk igen har jeg tabt mig..
6 kilo på 3 måneder.. Og jeg kan virkelig ikke se hvorfor.. Spiser hvad jeg plejer og det er 3-4 stykker rugbrød og et par skiver knækbrød til middagsmad.. Frugt i løbet af dagen og til aftensmad spiser vi sundt og varieret.. Spiser samme mængde som altid..
Nu kan jeg så begynde at mærke at det påvirker mig både fysisk og psykisk..
Er slet ikke i mit normale gode humør og hver gang jeg ser mig selv i spejlet tænker jeg over vægten.. Ikke at jeg skal tabe mig mere, men at jeg ikke forstår hvorfor jeg taber mig så pludseligt..
Samtidig ved jeg ikke om kroppen er ved at sige fra nu, har haft ulmende hovedpine næsten dagligt den sidste uge, lysten til mad er ikke helt så stor fordi jeg har kvalme og mit energinivaeu er ikke det samme..
Dog mener kæresten ikke at det som sådan er til at se at jeg har tabt mig.. Og hvorfor skulle han lyve om det.? Vægten siger bare noget helt andet..
Skal til læge på onsdag til chek for en hoste jeg har haft i godt 6 uger efterhånden, har lige forsøgt med penicilin i 10 dage.. Hoster stadig, dog ikke nær så slemt som før..
Hvad vil jeg med dette.. Tja.. Have luft.. Det fylder efterhånden en del i min hverdag..