Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Drømme i undrer jer over
Forfatter: 
Dato:  08-11-2009 19:53

må jeg høre dem? :)

Jeg har nemlig selv en del - men den jeg bider mest mærke i for tiden, er én som jævnligt besøger mig om natten.

Jeg har haft denne drøm ca. 7-8 gange efterhånden, fordelt over 2 måneder ca. - Jeg kan aldrig huske den i detaljer, men når jeg vågner af drømmen så véd jeg bare at det er den samme. Stedet hvor det hele foregår, skifter også fra gang til gang, men handlingen er den samme.

Den handler i korte træk om, at min hest på en eller anden måde dør/bliver dræbt. Jeg bliver også dræbt, og altid ved at blive skudt i hovedet. mange vågner af deres drøm lige inden at de dør, men jeg oplever at dø, følelsen af ikke at kunne røre mig, og mine tanker forsvinder bare langsomt. Det slutter så med at jeg går rundt og græder fordi min hest er død, men alle ignorerer mig - til sidst vågner jeg så.

Andre der har prøvet at blive 'hjemsøgt' af en drøm? Eller generelt bare drømme som i har undret jer meget over?

Nanna

:) :) :)

0
0
Svar på denne tråd

Jeps men omvendt
Forfatter: 
Dato:  08-11-2009 21:28

Det lyder da grumme ubehageligt.

Ja, jeg har en gammel borg jeg ofte vender tilbage til, omend handlingen er anerledes. Endvidere har jeg også et hus med et uendeligt antal rum af forskellig art.

Ofte drømmer jeg også at min lejlighed har flere rum end jeg troede og at de lige præcis opfylder mine ønsker.

Medlem af Bullerklubben

Nu også på Facebook

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn.
Forfatter: 
Dato:  08-11-2009 21:32

Det med drømme er noget mærkeligt noget.. Har du nogensinde tænkt på om der er en dybere mening med det?

Nanna

:) :) :)

0
0
Svar på denne tråd

Jeg er drønirriteret
Forfatter: 
Dato:  08-11-2009 21:49

For jeg drømmer ofte, at jeg har fået kørekort - og nogle gange vågner jeg så, og tror at jeg har kortet. Arrrg, skuffet bliver jeg så, når jeg finder ud af at det har jeg ikke.

Nogle gange drømmer jeg også, at jeg kører på landevej, men ikke kan stoppe bilen, når vi kører med høj hastighed.

Totalt weird.. Glæder mig så meget til at starte på det, og få kortet :D

0
0
Svar på denne tråd

Da jeg var
Forfatter: 
Dato:  08-11-2009 21:53

yngre drømte jeg meget ofte den samme drøm.

Jeg faldt i vandet ved broen ved Slusen i silkeborg (bare med meget kraftig strøm i drømmen). Min onkel var der, men jeg blev trukket under igen og igen og han kunne intet gøre.

Jeg forstår den dag i dag ikke drømmen, men den var meget ubehagelig og gjorde mig frygteligt ked af det.

God ledelse er at lytte til dem der får tingene til at fungere, dårlig ledelse er ikke at overholde egne regler.

0
0
Svar på denne tråd

jeg drømmer
Forfatter: 
Dato:  08-11-2009 22:09

tit drømme jeg undrer mig over. jeg har også prøvet at dø på samtlige tænkelige måder (brændt ihjel et par gange, druknet mange gange, kørt ned osv) - og først vågne op når jeg var død.. i drømmen altså ;)

havde engang en oldgammel drømmetyderbog, men den forsvandt på mystisk vis og dukkede aldrig op igen.. øv, den var ellers meget sjov

jeg synes det værste er at drømme noget og føle deja-vu på et senere tidspunkt i ens liv når man oplever det fuldstændigt samme som man dengang drømte.. (det har jeg prøvet et par gange)

drømme er noget løjerligt noget,, men super underholdende

Nu med bronzeklumpen Soleil :D

0
0
Svar på denne tråd

Bliver svært
Forfatter: 
Dato:  08-11-2009 22:46

Det bliver temmelig svært, for det er yderst yderst sjældent, at jeg kan huske, hvad jeg har drømt. Når jeg vågner, ved jeg, at jeg har drømt, men hvad jeg drømte, kan jeg ikke huske

Hilsen fra Tine

og hafferne

Flicka & Frigg

Mangler du opstaldning i postnr. 8544?

Så kontakt mig, jeg kan muligvis hjælpe dig.

0
0
Svar på denne tråd

dddddddddddd
Forfatter: 
Dato:  09-11-2009 00:00

Jeg havde en drøm faktisk om min mormor som var væk, blev bortført af en træ-UFO. Så røg der en stige ned fra denne og så klatrede jeg op i denne træ ufo for lede efter hende da hun var blevet suget op i den. Men der inde stod kun et træbord og træstol.

Jeg vågnede med tårene ned af kinderne og heftigt hjertepuls.

Jeg drømte drømmen tre gange i samme træk.

6 dage efter - døde min mormor af en blodprop i hjertet i sin lejelighed

Det er så svært at sige farvel, så svært at gå sin vej

- men alle mine tanker, vil altid følge dig..

(Mads & Mikkel)

0
0
Svar på denne tråd

drømme
Forfatter: 
Dato:  09-11-2009 21:28

drøm - forleden.

Jeg var ved en bil, sammen med en anden. Der begyndte at komme flammer fra den, men ikke fra udstødningen. Så bryder den helt i brand.

Den var så tydelig, at jeg havde kunnet fortælle mærket på bilen, da jeg vågnede. Som en film :)

Lone

Come as you are, as you were, as I want you to be.
As a friend, as a friend, as an old Enemy.

- Nirvana

0
0
Svar på denne tråd

Drømme
Forfatter: 
Dato:  09-11-2009 21:51

Havde en drøm i sidste uge, hvor jeg drømmer jeg kommer kørende mod en rundkørsel jeg er på vej hjem fra kæresten, jeg vil bremse men får rodet rundt i det , og får trådt på speederen, jeg kører den forkerte vej rundt i rundkørslen, og da falckredderne kom, gik de mere op i hvad der var sket med rundkørslens græs end hvad der var sket med mig. det der var mest skræmmende ved drømmen det er at jeg ved hvad rundkørsel det er, og kørte igennem den sammen med min kæreste i fredags og fortalte ham at det var den rundkørsel, jeg sad der og der, og der stod falck og der stod mennekser og kiggede der osv.

det syntes jeg er meget meget mærkeliget

- Malene -

m. Bára fra Stårup og Frodo

Nu en del af Team MMSter

www.mmster.dk

www.jølver.dk - Amatørfotograf

0
0
Svar på denne tråd

hejhej
Forfatter: 
Dato:  09-11-2009 21:59

Jeg drømmer meget tit at mine tænder falder ud og jeg kan "mærke" hvor smertefuldt det er.

Desuden drømmer jeg også at jeg glemmer at tage tøj på om morgenen og at jeg så går nøgen rundt. men folk siger ikke noget til det.

Det med tænderne har jeg hørt at det betyder at man er usikker på sig selv.. men ved det ikke.. synes bare det er mærkeligt.

Christine
"Ridderinden af den brune hest"

Penthouse i Bulgarien udlejes, se mere her:

www.bricksite.com/ferie-i-bulgarien

0
0
Svar på denne tråd

Fin tråd
Forfatter: 
Dato:  10-11-2009 09:38

For år tilbage havde jeg to forskellige drømme som jeg drømte temmelig ofte.

I den ene drøm flyver jeg (uden vinger eller noget) meget hurtigt men er hele tiden ved at komme i karambolage med højspændingsledninger som der er rigtig mange af, jeg rammer dem aldrig men det er hele tiden meget tæt på.

I den anden drøm går jeg på en grøn mark med heste, der er ufattelig mange hegn og nogen er elhegn, andre pigtrådshegn og det er nærmest umuligt at bevæge sig rundt på marken uden at sidde fast i alle de hegn!

Begge drømme var rigtig ubehagelige uden at være deciderede mareridt.

I de år jeg drømte de drømme var jeg aktiv alkoholiker.

Det sjove er så, at efter jeg blev ædru alkoholiker for 6½ år siden, har jeg aldrig drømt drømmene mere.

Det siger vist en hel del

Military, disciplinen hvor alle kan være med

Randi

0
0
Svar på denne tråd

havde på et
Forfatter: 
Dato:  10-11-2009 10:26

tidspunkt en kæreste der satte gang i drømmeriet... hver nat i den periode vi var sammen enten drømte jeg at jeg var gravid, lige havde født eller at han var homoseksuel.. Det var så virkelighedstro den sidste del, at jeg fik overbevist mig om at han var det og måtte bryde forholdet!

selv idag flere år efter tror jeg det stadig og kan slet ikke få det ud af hovedet at han ikke skulle være det mærkeligt

0
0
Svar på denne tråd

tralalalala
Forfatter: 
Dato:  10-11-2009 11:47

Da min pony lige var blevet aflivet drømte jeg om hende.

Den ene nat trak en person, hende forbi mig, det var mørkt så jeg kunne kun se noget af hende. Kunne ikke følge efter, fik bare alle ponyens hår i hovedet fordi den fældede. Drømte denne drøm igen og igen, igennem hele natten.

- Min ponyvallak blev så syg nogle måneder efter. Min mor trak ham forbi mig, præcis samme sted som min hoppe var blevet trukket forbi mig i min drøm. Der blev jeg sgu bange, for måske var det ikke min hoppe jeg havde set, men min vallak... Heldigvis overlevede han.

En anden nat drømte jeg at jeg skulle tage beslutningen om min hoppe skulle aflives eller ej. Det kørte bare igen og igen. Men den var jo allerede blevet aflivet.

Ved begge drømme vågnede jeg med tårer og kunne ikke stoppe med at græde igen.

Sov ikke så meget de første dage efter hun blev aflivet! Men når jeg gjorde var det disse drømme der gik igen.

Hobby avl af miniature heste:

Perhaps Love

La Luna

Incredible Dark Design

http://minihesten.skysite.dk/

smagen af Bøf

kødet er fra Angus

www.bomholdt.dk

et sted du kan købe kvalitetskød

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift.
Forfatter: 
Dato:  11-11-2009 13:42

Her for et par dage siden, drømte jeg at jeg var nødtil at sælge min hest, fordi jeg ikke havde råd til at have ham!

Og jeg vågnede med ét sæt. Hold da helt op. Jeg har godtnok en stram økonomi, men jeg håber da ikk at jeg er nødtil at sælge min hest pga det. Puha.

Hilsen Helene

- Med Hesten Sonny :-)

Traktortræk er SEJT!!!

0
0
Svar på denne tråd

mærkelige drømme
Forfatter: 
Dato:  11-11-2009 14:25

jeg drømte forleden at min ene hoppe, hoppede op på taget af et hus, fordi hun syntes det var sjovt , at der faldt sne og is ned, når hun trampede rundt.

Pludselig hopper hun over på den anden side at taget og mister fodfæste og huset har flere etager på den side og hun falder og falder ned i en beton gård og er kommet slemt til skade, hun kigger på mig med bedene øjne.

Tror jeg er bange for at miste en af vores hopper igen, har lige måtte aflive en på 1,5 år.

Ikke sjovt når man drømmer sådan.

Hilsen Mig

Hvorfor ikke handle med Hjertet????

Hipro foder forhandles her

Til alle Racer.

Også special foder til Frieser og Tinkere

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har også drømt
Forfatter: 
Dato:  11-11-2009 14:33

Jeg døde, jeg druknede- meget roligt og behageligt.

At man dør, betyder man siger farvel/opgiver noget.

Af tilbagevendende drømme: Jeg drømmer mine dyr får unger, for mange, de vil dø af sult. Eller at jeg har glemt dem, så de er døde i deres bure/sluppet ud.

Den ved jeg så ikke, hvordan, den skal tolkes. Derfor kommer den igen.

Mvh
xtiny

"All problems are people-problems. No people, no problems!"

Citat tilskrevet Stalin

0
0
Svar på denne tråd

drømme om min døde far
Forfatter: 
Dato:  11-11-2009 14:37

Jeg drømmer en del om min far for tiden. Nok fordi han døede i august mdr.

Heldigvis er det nogle dejlige drømme, hvor han giver mig nogle kæmpe krammere eller også så nyder jeg bare, at høre hans stemme i drømmen. Hvis jeg vågner, har jeg bare lyst til at drømme videre for at "se" ham igen.

Louise

Dressurtanten.

Passier lenox og cliff barnsby sadel sælges

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider