Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Din ynglings creme til ansigtet? :)
Forfatter: 
Dato:  08-11-2009 20:42

Ja en hurtig rund spørge der lyder på, hvad er din ynglings creme til ansigtet der fugter sommer som vinter?


Og bruger du forskellige?


Selv bruger jeg en fra Nivea der hedder nourishing day care til tør/ sensitiv hud.


Så en øjencreme fra clinique der hedder all about eyes rich.



0
0
Svar på denne tråd
 
 creme...
Forfatter: 
Dato:  08-11-2009 20:57

Slet ingen her der bruger creme i ansigtet?


-det kan ikke være rigtigt, men den overflod af hunkønnet her på HN



0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg er blevet
Forfatter: 
Dato:  08-11-2009 20:59

ret glad for denne:








Tine & Tulle
Det klinger :D



0
0
Svar på denne tråd
 
 ansigtscreme
Forfatter: 
Dato:  08-11-2009 21:05

Den eneste der duer for mig, er

Estee Lauder - hydra complete, til tør hud.



Den er måske lidt halvdyr, men den er super lækker og rigtig drøj i brug. :D


Hilsen Karina

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ole Henriksens
Forfatter: 
Dato:  08-11-2009 21:10

Herbal day Creme. Simpelthen den bedste.

Har ellers prøvet lidt af hvert. Den er heller ikke bilig men heldigvis rimeligt drøj i brug.


Mvh Tina


Quality doesn't cost - it pays !


Tre gode Quarter Horses til salg.

Alle med gode afstamninger. Alle af egen avl.


http://www.alby-horses.com/


0
0
Svar på denne tråd
 
 Har fundet.
Forfatter: 
Dato:  08-11-2009 21:18

Ud af at jeg har det bedst med, en dagcrem fra Yves Rocher som hedder Sebo Specific og en nat crem fra Vichy den Grønne.


Jeg kan som regel ikke tåle at bruge en hel serie, der er altid en af tingene som jeg ikke kan tåle.

og det er trælst når man har grov og fedtet hud. som samtidig er sart.

Så min serie består af en billig rense crem fra Lidl, en skintonic fra Oriflame, dagcrem fra Yves Rocher og på Apoteket efter Natcremen.

Lidl har forøvrigt en kanon skrubcrem.





Satis temporis mihi est

( Jeg har tid nok)

.


0
0
Svar på denne tråd
 
 Ingen ansigtscreme?
Forfatter: 
Dato:  08-11-2009 21:22

Jo for søren! Altid ansigtscreme, gerne både morgen og aften.


Jeg har i lang tid brugt Ole Henriksen Herbal Day Creme, men har i ca. 3 måneder nu brugt Dr. Hauschka rosencreme - den er altså virkelig lækker!


Har tidligere været meget tilfreds med Biotherms den lyserøde.







0
0
Svar på denne tråd
 
 Cremer
Forfatter: 
Dato:  08-11-2009 21:23

Jeg har i lang tid brugt både dag og natcreme fra shiseido the skincare serien med meget stor tilfredshed.


I et anfald af "jeg skal prøve noget nyt" har jeg anskaffet mig hydrance optimal fra Avene. En let med solfaktor til om dagen og en federe uden sf til natten. Indtil videre er jeg faktisk meget positiv overrasket, men nu ser jeg lige om det varer ved.




0
0
Svar på denne tråd
 
 Lancome
Forfatter: 
Dato:  08-11-2009 21:34

Jeg har i mange år sværget til Lancôme Hydra Zen. Jeg kan ikke bruge alle de billige, så begynder min hud at klø med det samme.



Mvh
Charlotte

Züchten heißt: Denken in Generationen!


Bedækning tilbydes ved H-S Janus WMH 120

DV- og WM-Ungheste sælges

0
0
Svar på denne tråd
 
 Nu Skin
Forfatter: 
Dato:  08-11-2009 21:43

Jeg sværger til Moisture Restore fra NuSkin! Den er rigtig god til min tørre hud (Y)




Med venlig hilsen

Zooropa - Anne: http://annemonark.blogspot.com/

** It's not enough to rage against the lie.. you've got to replace it with the truth. **
- Bono, U2

Har jeg hovedpine er det fantomsmerter :-D

0
0
Svar på denne tråd
 
 Sea Beauty Mineral Intense
Forfatter: 
Dato:  08-11-2009 22:06

Jeg er på grænsen til afhængig af denne her, Sea Beauty Mineral Intense.. Uden den går min hud i selvsving, bliver rød og skallet og træls.. Så det er en fast udgift, fåes på apoteket.


Billede



The mind is like a parachute - it only works when it's open!

Reality is that part of the imagination we all agree on




0
0
Svar på denne tråd
 
 bum bum bum
Forfatter: 
Dato:  08-11-2009 22:10

Jeg bruger Clarins multi-active jour, og elsker den! Synes godt nok det er mange penge, men med sart hud er der ikke meget andet at gøre..



-Stephanie

Med den bedste Bandit :)



meget modgang - men stadig meget gå på mod!

0
0
Svar på denne tråd
 
 derma...
Forfatter: 
Dato:  08-11-2009 22:31

Ja jeg er blevet helt afhængig af den billige dagcreme fra Derma eller den fra Avéne (fås på apoteket). de er begge uden parabener.


Og...Dermas øjengel slår ALT! Man kan nærmest komme det i øjnene uden det svier. og det føles dejlig køligt.


Min hud irriteres af alt fra Clarins til Ole Henriksen. Så selvom Derma bøtten ser meget kedelig ud, så må jeg på den.


Hvis den er helt gal med tør ru hud, så bliver det til en blanding af:

Øjencreme fra derma ved...ja...øjnene

Avéne creme i ansigtet

E-vitamin salve på læber og ved næsesiderne


0
0
Svar på denne tråd
 
 glemte lige
Forfatter: 
Dato:  08-11-2009 22:34

Nårh ja, fru super-sart hud her, må nogle gange tyge til tuberne fra Avéne...besværlige men kan redde ALT. De holder kun 3 dage, men hvis man virklig har været ude ( at sejle f.eks) så er det en slags 911 for huden

0
0
Svar på denne tråd
 
 Visible difference,,,,
Forfatter: 
Dato:  08-11-2009 22:47

- fra Elisabeth Arden er en af de foretrukne. Skifter lidt med L'Oreal Age Perfect nu hvor vind og vejr bider lidt mere i kinderne.


Gurli.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg bruger
Forfatter: 
Dato:  08-11-2009 22:49

Moisture Restore fra Nu Skin. Min hud er meget sart, og der er ikke ret mange cremer jeg kan tåle..




Masser af kvalitetsudstyr sælges. Bla. Rambo, Eskadron, Masta, Bucas, Musto og Pikeur. Se annoncer og præs.

0
0
Svar på denne tråd
 
 nu skal i høre!
Forfatter: 
Dato:  09-11-2009 05:29

Jeg har ret sart hud og bruger faktisk en fed baby creme uden parfume :) og en smule babyolie! det gør mirakler når man er så meget ude og ride i kulden




Trine Pilgaard
med Chester

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg bruger
Forfatter: 
Dato:  09-11-2009 10:53

Mellisa dagcreme. Det er naturkosmetik og økologisk, fungere godt for mig. Jeg bruger kun økologiske cremer :-)






Mvh Flis
"Lad være med at kaste med spejderhagl, hvis du selv bor i et spejderhus"



0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  09-11-2009 11:15

Puh, synes mange af de cremer i skriver, er dyre!


Jeg bruger enten en af Matas' mærker, den er dog ikke særlig god synes jeg. Lugter lidt af yoghurt og føles også sådan!!

Har også brugt den grønne fra Plaisir, den dufter rigtig lækkert, men den fnuldre af min hud i løbet af dagen.


Kan i ikke anbefale mig en god, ikke dyr, dagcreme? Jeg kan ikke tåle en med meget parfume, så "brænder" min hud. Jeg har normal hud, ikke fedtet ej heller meget tør, kun lidt ved næsen nu hvor vejret skifter..


Stop mishandling af heste!

Stop brændemærkning - NU!!


0
0
Svar på denne tråd
 
 Dyr = god
Forfatter: 
Dato:  09-11-2009 11:27

Desværre er mit indtryk, når man taler creme, at dyr = god. Jeg har tidligere været grebet af nærrighed når jeg har købt cremer, og købt en i supermarkedet til 60-80 kroner. Det har været mine dyreste køb, for de er altid endt i skraldespanden.


Fælles for alle de billige cremer er at de på min hud føles som om jeg/min hud ikke kan ånde. Jeg får bumser i løbet af 2-3 dage. Det gør jeg aldrig med dyre mærkecremer.



Mvh
Charlotte

Züchten heißt: Denken in Generationen!


Bedækning tilbydes ved H-S Janus WMH 120

DV- og WM-Ungheste sælges

0
0
Svar på denne tråd
 
 Sea Beayty Mineral Intense
Forfatter: 
Dato:  09-11-2009 11:28

Ligesom evaisabellas er jeg også nærmest afhængig af Sea Beauty Mineral Intense, som fås på nogle apoteker. Den er rigtig god til tør hud ( som jeg har ), jeg plejer at købe 3 krukker ad gangen. Sea beauty har også andre gode produkter til huden, såsom deres skin tonic.

Jeg har også brugt Melissa ( økologisk ), men den er desværre ikke "god nok" til min min hud. Jeg går ellers meget ind for at bruge økologiske/ naturens egne produkter.

Desuden har jeg også prøvet nogle af de andre mærker der er nævnt i tråden, men jeg vender ALTID tilbage til Sea Beauty.

Jeg bruger også naturlig abrikoskerneolie ( "body and Face", fås i matas ) i ansigtet indimellem, det er også rigtig dejligt.

Jeg bruger ikke make up, men jeg er meget afhængig af at bruge creme (olie) .


Venlig hilsen Tina F



www.bricksite.com/sebrina


Talentfuld, stor 3 års DV-hoppe, f.Carano * mf.Linaro, professionel tilredet, sælges el. udlånes til seriøs og dygtig rytter. Se video med rytter.

0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg laver min egen
Forfatter: 
Dato:  09-11-2009 12:11

øko model med alt muligt guf i, og det fungerer superfint.


Råvarerne køber jeg på urtegaarden.dk og 50 ml. creme med de allerbedste indgredienser står mig i ca. 70,- kr.


KH:)


Annette

2 dejlige nyistandsatte værelser udlejes incl. stort køkken/alrum og kæmpe stue. Ideelt for venindepar.

3 km til Birkerød station.




rigtige piger rider hver dag
0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskriften
Forfatter: 
Dato:  09-11-2009 12:27

Har eftrehånden været rigtig mange creamer igennem, fra billige til dyre.. Den der fungere bedst for mig og har gjort det i snart et år er Aloe Vera, den kan købes i matas og er ikke voldsomt dyr efter min mening - der er en hel serie med den.- og den sværger jeg til :D


Mvh

Elisabeth


"Om jeg gerne vil have kaffen sort? Findes det i andre farver? "




Cacharel, mit hjertebarn, elsket og aldrig glemt, R.I.P

0
0
Svar på denne tråd
 
 min igennem mange år
Forfatter: 
Dato:  09-11-2009 12:34

jeg bruger den den fra LDB der hedder tinted daycreme,bronze,let tonende dagcreme..som passer alle hudtyper..den er tit udsolgt hos diverse forretninger så man må gå ud fra der er mange der bruger den ..


mvh sussie..


Den heldige ejer af den smukke cesanta ox.(nu med lille ceduina.ud af beduin ox)

cheval R.I.P D.6/6-06...sov godt min dreng

maxi R.I.P D.17/12-08..TAK for alle de år vi havde sammen

0
0
Svar på denne tråd
 
 Nuxe!!!
Forfatter: 
Dato:  09-11-2009 13:50

Jeg har også prøvet et hav af cremer, købte engang en hel serie på 5 stks fra Ole Henriksen, det eneste jeg blev glad for var vaskegeléen. Har også prøvet flere fra Estée Lauder, også den der blir vist herinde, hvor jeg faktisk har været glad for dem.. Men det er ligesom med alle andre cremer, efter et par måneder går min hud helt død i det, så jeg har måtte skifte mærker utallige gange..

Indtil jeg fandt Nuxe cremene! De er bar perfekte, kan fåes i Matas, og er ikke vildt dyre, fåes fra 200-350 kr. Og cremen Reve De Miel som jeg bruger har den lækreste konsistens, nogle gange må jeg tage mig selv i at stå foran spejlet og smører det ene lag på efter det andet, for det er altså en lækker creme!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Bruger
Forfatter: 
Dato:  09-11-2009 14:26

pt. Ole Henriksens Herbal Day. Jeg bruger også andre af hans produkter - bodylotion, øjencreme, badelotion og andre. Synes de er lækre og drøje i brug.



Med venlig hilsen
Mette



0
0
Svar på denne tråd
 
 1234600
Forfatter: 
Dato:  09-11-2009 14:32

Er skiftet fra OleH til Murad.


Metteh


1 stk boks udlejes til god pris mod hjælp i stalden. 5 km fra Køge torv. Super faciliteter og prima foder.

skriv besked hvis interesse!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tjaeh..
Forfatter: 
Dato:  09-11-2009 16:13

Jeg bruger Dermalogica, enten skin smoothing creme eller active moist, afhænig af hvordan min hud er.

Jeg er allergisk for alt muligt, men disse kan jeg godt tåle :-)

Er ikke så dyrt hvis man køber i UK.





/Line
0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  09-11-2009 17:49

Jeg har brugt Aqua Fusion fra Lancôme i mange år. Jeg gik i Matas og fik 3 testere på "vand-ansigtscreme", der ikke fedtede, og denne var den eneste, der levede op til mine krav. Netop at det skal føles som vand i ansigtet, der fugter tilpas, og ikke fedter det mindste.


Nu har jeg godt nok hørt noget om, at den snart udgår, men om det passer, ved jeg ikke. Har dog 1½ bøtte tilbage, så der går vist lidt tid endnu, før jeg må finde mig en ny. Den er jo drøj i brug :-)



Mvh. Julie

---


Medhjælper hos Vodagergård - Avl af danske oldenborg - Se mere på www.vodagergaard.dk


Alexia af Vodagergård †10.11.2008 -Du er savnet!

0
0
Svar på denne tråd
 
 creme...
Forfatter: 
Dato:  09-11-2009 17:52

Der er ret inspirerende at se så mange forskellige slags ansigtscremer der bliver brugt


Specielt har jeg selv overvejet Dermalogica, da jeg får meget tør hus her om vinteren, mén priserne er godt nok lidt peberet her i dk.


Line (Capzeda) har du evt. et link til en hjemmeside, hvor du køber dine produkter?



0
0
Svar på denne tråd
 
 min creme
Forfatter: 
Dato:  09-11-2009 19:06

Vichy - Myokine til tør hud. Den fåes på apotektet og er super god! Mener den koster omkring 200,-


0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift...
Forfatter: 
Dato:  09-11-2009 19:12

Jeg er lige skiftet fra Clinique Redness serien til Avene hypersensitiv serien. NØJ DEN ER LÆKKER....


Jeg har desværre fået konstateret Rosacea i ansigtet og eftersom jeg er gravid, må jeg ikke få piller mod det (som skulle virke rigtig godt). Men det lader til at Avene serien kan holde det lidt nede, så det ikke svier, kløer og blusser alt for meget op.


Men nu har jeg snart køb mig fattig i alle deres lækre produkter



Hilsen Pia




Team Østerled


Fjordheste i Sport

www.123hjemmeside.dk/oesterled


0
0
Svar på denne tråd
 
 tralal
Forfatter: 
Dato:  09-11-2009 19:19

Jeg har i mange år brugt Multi-active dagcremen fra Clarins. Men jeg vil godt undgå parabener osv.


Jeg har forsøgt med Derma som tørrede min hud helt ud.

Matas' eget mærke fik jeg eksem af som skulle behandles af lægen.


Idag har jeg fundet frem til Dr. hauschka ansigt olie og ansigt creme. Det er uden parabener og andre kedelig tilsætningsstoffer. Det er SUPER!


Jeg bruger serien til urenhud, da jeg åbenbart stadig er i puberteten.

Olie bruger jeg både om dagen (hvis det er frostvejr eller hvis min hud er lidt tør) og ellers bruger jeg dagcremen.





Med hvor lidt kraft kan jeg kontrollere min hest? - Andrew Mclean

0
0
Svar på denne tråd
 
 Cremer
Forfatter: 
Dato:  09-11-2009 19:53

Min foretrukne ansigtscreme er chanel hydramax +, kombineret med matas skintonic er jeg sluppet af med min meget urene hud :D så kan ikke leve uden den :)



- Malene -

m. Bára fra Stårup og Frodo

Nu en del af Team MMSter

www.mmster.dk


www.jølver.dk - Amatørfotograf

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  09-11-2009 20:00

Jeg bruger Dr. Schellers dagcreme mod tør og sart hud.

Den bruger jeg på alle tider af døgnet, sommer og vinter...

Den er meget fugtighedsgivende. Og så tager den mit eksem.


Jeg har en meget sart hud der ikke tåler noget som helst.

Plus jeg har psoriasis.

Så det er ikke nemt at finde ud af hva man kan tåle eller ikke.





Min stjerne hedder

**Golden Fabia**


†Golden Destiny 3.3.95-17.11.08†

savner dig!


http://www.goldenekstreme.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 tralala
Forfatter: 
Dato:  09-11-2009 20:27

Det er godt nok mange forskellige cremer som folk bruger eller har forsøgt sig med.


Jeg har også prøvet meget forskelligt. Måske nogen kan bruge mine erfaringer.


Jeg har i mange år benyttet mig af Clarins Multi-active jour dagcreme og natcremen dertil. Samt make-up fjerner, skin tonic mm. Jeg var fuldstændig Clarins afhængig.


Men for 2 år siden da vi besluttede at vi skulle have børn besluttede jeg at skære ALT fra som enden var skadeligt eller mistænkt for at være skadeligt. Dertil røg Clarins' produkter som indeholder parabener.


Jeg forsøgte mig med følgende:


Matas egen creme til tør hud. Resultat: Eksem i panden som krævede læge besøg og 1 uges behandling med hormon creme.


Netto Aloe vera creme(Anbefalet af min mor) Resultat: Min hud begyndte at svie når jeg smurte den på. Brugte den et par gange så røg den ud. Heldigvis kostede den kun 20kr


Derma, som på det tidspunkt lige var kommet på market. Resultat: Min hud blev MEGET tør, skallede og rødlig i det.

Dog har jeg været MEGET glad for deres ansigtsskrub og øjenmake-up fjerner og dem køber jeg stadig.


Avene som kan købes på apoteket. Resultat: Fin creme. Fugtede godt. Men opdagede at den alligevel indehold et paraben så den skrottede jeg pga dette.


Weleda Mandel økologisk hudpleje, resultat: Stinker sindsygt meget af mandel. Som at stikke næsen i mandel essens. Det kunne jeg SLET IKKE holde ud. Dertil fik jeg uren hud.


Weleda Iris økologisk hudpleje. Resultat: Min hud hungrede efter fugt så den fik 2 lag creme de første 2-3 dage. Den er SUPER god som underlag til make-uppen. Den er dog ikke så drøj i brug.


Melissa Multivitamin creme økologisk dansk hudpleje, resultat: Gav RIGTIG god fugt. Dog gav den et lag af fedt som ikke fungere så godt når man bruger en pudder dagligt. Manden fik resten af cremen og den var faktisk rigti god til hans sarte hud.


Dr. Hauschka ansigts olie til uren hud. Resultat: Mindskede rent faktisk urenhederne i huden efter 1 uges brug. Trods af det er en olie så kan man snildt ligge en pudder ovenpå. Den fugter huden SÅ GODT! samtidig med at urenhederne forsvinder.


Dr. Hauschka dagcreme. Godt suplement til olien og hvis man ønsker lidt mindre fugt. Jeg supllere mellem olie og dagcremen.



Konklusion: Jeg bruger idag Dr. Hauschka's olie og dagcreme. Jeg har prøvet deres rensecreme men den STINKER LANGT VÆK! Så jeg bruger i stedet Dr. Sheller's granatæble ansigts vask. Samt Derma øjenmake-up fjerner og deres ansigts skrub.

Dertil benytter jeg mig af Dr. Hauschka's lermaske et par gange hver måned. Bruger Weledas læbepomade og Urtekram bodylotion med Rosmarin


Før i tiden var jeg MEGET tro mod et mærke og brugte en hel serie. Men idag har jeg fundet en god kombination af forskellige mærker.

Der er svært når man har tildens til urenhud, men samtidig også tør hud. ( DUMME PCO!!!!)






Med hvor lidt kraft kan jeg kontrollere min hest? - Andrew Mclean

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg bruger en
Forfatter: 
Dato:  09-11-2009 20:44

kombi af Creme de la Mer og Ardens Time capsules.


Cremen er møg dyr, men virker


Time capsules er også lidt pebret, men virker
















"If the bee disappears from the surface of the earth, humans would have no more than four years to live.

No more bees, no more pollination....no more humans!"

0
0
Svar på denne tråd
 
 Den glade mand...
Forfatter: 
Dato:  09-11-2009 20:48

Jeg bruge Ole Henriksens produkter, og har siden jeg begyndte på dem fået en meget pænere hud. De er dyre, men så ved jeg hvad der skal stå på ønskesedlen ;-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  10-11-2009 11:02

Jeg bruger en dag + en nat creme fra Dr. Scheller. Dem har jeg brugt i et par år, og er rigtig glad for dem.

Kan bla. købes i matas for 60-100 kr ca tror jeg det er.. :)


Jannie

Don´t worry, be happy:-)


Fuldblod/paint vallak sælges

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  10-11-2009 12:03

Jeg er så heldig at jeg kun kan bruge Biocure fra ALDI (den lysegrønne dagcreme) til 29,95 - har prøvet alle de dyre, men de duer ikke...


Til gengæld har jeg så råd til at bruge Ole Henriksens 3-trins ansigtsbehandling - og den er bare fantastisk


- og så på med ALDI-cremen bagefter





Chihuahuahvalpe født 10. oktober 2009 :-) - 2 creme hanner tilbage!!
Korthårede og langhårede med DKK stambog

www.chihuahua-hvalp.dk

Se også www.ovr.dk


0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  10-11-2009 12:20

Hej


Jeg bruger Decleor Paris - Harmonie. Den køber jeg hos klinikken. Det er simpelthen den mest fantastiske creme jeg har prøvet, så vil klart anbefale den. ;o)




Mig og bassen og prinsessen :-P

0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg bruger
Forfatter: 
Dato:  10-11-2009 16:05

Body shop, coconut butter, super lækker og vel duftende.

Ellers bruger jeg nivea, den store blå dunk til billige penge, den er også fantastisk;)

0
0
Svar på denne tråd
 
 ikke særlig fancy
Forfatter: 
Dato:  10-11-2009 21:41

Jeg har altid bare brugt Matas produkter. Ikke noget fancy her :-)


"All that glitter is not classical dressage"

Erik Herbermann, The Dressage Formular


Jeg kan hverken ride en hest til biddet eller samle den.

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  11-11-2009 10:46

hejsa


Jeg er også en af dem som efterhånden har været gennem mange forskellige cremer, med nedslående resultater, men nu har ejg fundet den perfekte creme til min hud, og jeg har fået en hud der næsten blusser af sundhed og er dejlig blød også selvom jeg har gået ude i kulden en hel dag.


Den creme jeg bruger nu er Bodyshops

Den er halvdyr men bestemt pengene værd, på ønskesedlen til jul står natcremen for kunne bestemt være lækkert med den også.


Til at rense ansigtet bruger jeg dagligt denne

også fra Bodyshop, heller ikke det billigste valg men den er helt suveræn til min hud som ellers har tendens til at være meget uren og tør.


mvh

Mie


med Fadligt ox og Dagirr ox samt palominohoppen Shakira!


Bedækning tilbydes af OX-araber, ren polsk afstamning og SCID-clear, se mere på min præs.



0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  11-11-2009 13:52

mange af de mærler i nævner kan købees til næsten halv pris på www.lookfantastic.co.uk


Det er UK så ingen ekstra moms.


Jeg har købt både Ole H, dermalogica, decleor og Murad der med kæmpe besparelser.


MetteH


1 stk boks udlejes til god pris mod hjælp i stalden. 5 km fra Køge torv. Super faciliteter og prima foder.

skriv besked hvis interesse!

0
0
Svar på denne tråd
 
 MetteH.....
Forfatter: 
Dato:  11-11-2009 14:05

Hvor meget løber porto op i fra lookfantastic?




0
0
Svar på denne tråd
 
 Natusan....
Forfatter: 
Dato:  11-11-2009 16:30

... babylotion... nægter at give så mange penge for noget der måske/ måske ikke virker bedre.....




Hilsen Jeanette.....der helt sikkert ikke er perfekt....er du?







0
0
Svar på denne tråd
 
 Bzz Bzz
Forfatter: 
Dato:  11-11-2009 17:50

Har brugt en fra Clinique i et par år (der passer til min hudtype!)


Dramatically Different Moisturizing Lotion Gel

600 kr. for 200 ml


Men den holder længe, når man kun skal bruge meget lidt :)


Mvh.

Mia-musen

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  12-11-2009 08:44

Det kommer an på hvor dyre produkter du køber - nogle sendes anbefalet andre ikke det er ikke billigere at købe stort ind -. det er et gebyr pr stk. Hvis jeg køber fx. redken shampo og balsam løber fragt op i ca 3£ og varene koster 19£ så 22£ i det hele men du kan beregne det inden du accepterer købet.


De har også en super kundeservice - meget proff.


Nogle ting er vanvittigt billigt ift DK. Jeg købte en Murad C complex treatment cream - koster ca. 950 kr i DK og koster 60£ = 480 kr og så har de tit tilbud som køb to produkter og få en gratis øjencreme, taske osv osv.



MetteH



1 stk boks udlejes til billigt mod hjælp i stalden (mugning af 2 spånebokse). 5 km fra Køge torv. Super faciliteter og prima foder.

skriv besked hvis interesse!

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  12-11-2009 11:13

Ja desværre hænger prisen og kvalitet nok sammen.. Ville bare gerne ha en billig og super god creme. Er på SU så har ikke råd til de dyre cremer. Ku ellers vildt godt tænke mig Biotherms ansigtscreme, men den koster 234 kr for 50 ml :o Det magter jeg ikke at give..


Jeg så engang i tv at kroppen slet ikke har brug for creme hvis man spiste sundt og drak nok vand. Men min hud har behov for creme, ellers tørre jeg helt ud..


Stop mishandling af heste!

Stop brændemærkning - NU!!


0
0
Svar på denne tråd
 
 Ansigtscremer.
Forfatter: 
Dato:  13-11-2009 12:13

Jeg bruger en alt i en ansigts vask fra matas, og så bruger jeg dagcreme og natcreme fra Lidl, det fungerer fint for mig.


Krops creme bruger jeg Dove silke, den er bare vildt go' og så er den tit på bud.


Rikke & Coleman


0
0
Svar på denne tråd
 
 hudproblemer..
Forfatter: 
Dato:  13-11-2009 22:17

Nogen der kan anbefale creme til uren, fedtet hud?? synes de fleste herinde melder om sart, tør hud eller uren, tør hud. Jeg har så uren fedtet hud :(


Jeg er begyndt at bruge (for ca. 10 dage siden) AHAsyre cremen fra Mellisa (dansk mærke) under min aloe vera gel/creme og bruger den nu kun om natten. eg fik rigtig meget uren hud, men da den er cellefornyende og renser, så er det begyndt at blive mere normalt igen. Har bestilt Mellisa Dagcreme med rosmarin, men Matas fuckede bestillingen op, så har ikke prøvet den endnu. Nogen der har erfaring med den + den anden AHAsyre creme.


Fø brugte jeg en dagcreme + natcreme fra LR (aloe vera produkter), men synes ikke de havde effekt på den fedtede del.

Jeg bruger til dagligt en løs pudder fra Jane Irdale (mega dyr, men god), så det er vigtigt for mig at cremen ikke er oliebaseret og at den ikke lukker mine porer.


~ Lindis ~

www.youtube.com/ watch?v=F8Z6RQfh474&feature=related


Harnas Wildlife Foundation

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg er endnu
Forfatter: 
Dato:  14-11-2009 09:30

En stakkel med meget følsom hud,( dog ikke tør ) bare det mindste skidt i cremen så får jeg bumser og knopper.



Har brugt lige fra de dyre til jaaa alt muligt andet.


Nu bruger jeg Matas Natur... min hud er glad og så jeg glad for den koster ikke alverden .



Go Creme Jagt.



VH Jeanette

0
0
Svar på denne tråd
 
 tralalalala
Forfatter: 
Dato:  14-11-2009 15:52

Jeg er igang med et lille forsøg med en Neutral baby lotion, uden parfyme eller farvestoffer, den er ret så let at smøre ud og drøj i brug, så hvis det fungere ja, så er det tip top da den kun koster den nette sum af 35 kr.

0
0
Svar på denne tråd
 
 hejhej
Forfatter: 
Dato:  14-11-2009 17:40

Jeg bruger ACO Spotless fra Apoteket. En effektiv serie mod fedtet/uren hud - og så er den tilmed SU-venlig :)



"If you can dream it, you can do it!"

Walt Disney


Elevplads søges inden for landbrug, helst med kvæg.

Start 01.01.10.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Øko Olive fra Netto
Forfatter: 
Dato:  14-11-2009 18:28

Jeg bruger den økologiske Olive fra Netto.

Synes det er rigtig godt.

Både den til ansigt, body og hænder er super gode! Man får så dejlig blød hud!



*** Nanna ***


0
0
Svar på denne tråd
 
 Melissa
Forfatter: 
Dato:  14-11-2009 18:35

Jeg bruger øko-cremerne fra Melissa. Hhv. dag- og natcreme.


Men næste gang tror jeg, at jeg køber Life Spice Nutra cremen. Lyder til at være go' nærende og naturlig.



Vrinsk fra Esma


Kun den der bestiger bjerget

får udsigt over dalen..




Healing af hest og rytter :-)



0
0
Svar på denne tråd
 
 Origins!
Forfatter: 
Dato:  15-11-2009 08:14

jeg er fuldstændig afhængig af alle de Origins produkter som jeg kan komme i nærheden af!


ELSKER DETTE MÆRKE!


Mvh Christina, dejlige Metrik - og lille skønne Skærgårdens Secret Love!


0
0
Svar på denne tråd
 
 det der virker
Forfatter: 
Dato:  15-11-2009 15:39

for mig er cremer fra Aniel. Om vinteren bruger jeg den der hedder "skin repair" og om sommeren en lettere creme, som jeg ikke kan huske navnet på.

Aniel består også kun af naturprodukter, og jeg køber det i den lokale helsebix.

Dog er det ikke helt billigt, men jeg betaler gerne prisen, da min hud trives bedst med det.




Mvh Kitt :)


med den smukke

~*~Victoria af Birkely~*~



Fremmed kan dig lære, dig selv skal du være

0
0
Svar på denne tråd
 
 cremer
Forfatter: 
Dato:  15-11-2009 16:03

Jeg bruger ikke så mange ansigts produkter, og synes derfor godt jeg kan tillade mig at købe noget der koster lidt mere end matas.

Jeg køber Jurlique eller ole henriksen


barrel racing...det er sgu da grineren .

av av mit skinneben !



0
0
Svar på denne tråd
 
 Body Shop
Forfatter: 
Dato:  15-11-2009 16:08

Bruger produkter fra Body Shop. De er super gode og IKKE testet på dyr Pt er det Tea Tree Oil produkterne, da min hud begyndte at slå lidt ud i en stresset periode. Men nu da det er slut, går jeg over til C-vitamin-produkterne.


P.s. Mon ikk din tråd blir flyttet til "produkter, leverandører" osv.




Kristina; lykkelig ejer af 5 års dressurvallak e. Salomon/Tango `Starlight´s Sidney` <3





0
0
Svar på denne tråd
 
 Tjaeh..
Forfatter: 
Dato:  15-11-2009 20:07

Hov, havde lidt glemt den her tråd... Jeg køber Dermalogica på lookfantastic.com.



/Line
0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg bruger..
Forfatter: 
Dato:  15-11-2009 23:16

... produkter fra Beuté Pacifique. De er da en smule pricey, men er også de bedste hudprodukter jeg har prøvet - og har været igenem de fleste. Mærket er vidst nok lavet af nogle danske plastik kiruger, samt hudspecialister, og det er populært verden over efterhånden. Da det er et dansk mærke, kan det på ingen måde betale sig at købe det på udenlandske hjemmesider - desværre!


K.

0
0
Svar på denne tråd
 
 lalala
Forfatter: 
Dato:  15-11-2009 23:23

Jeg må sige Ole Henriksen produkterne er fantastiske!


-Simone & Wald Staff


Wald Staff, .
*Den røde kylling u. vinger*

Pro springvest sælges/byttes!


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider