Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Hvad laver heste-nettets annoncesælger ege
Forfatter: 
Dato:  30-10-2009 21:53
Indsat fra nyheden Hvad laver heste-nettets annoncesælger egentlig?:

Sælger annoncer, det vil sige bannerreklamer, vil være det mest åbenlyse svar.

Det lyder som et dejligt og nemt job, der kan klares hjemmefra i et par af dagtimerne, mens resten af dagtimerne kan optages af interessen for heste.

Sådan hænger det dog ikke sammen for heste-nettets dronning af bannerreklamerne, Anita Spangbo.

Ofte starter hun tidligt om morgenen og slutter sent om aftenen. I den mellemliggende tid har hun talt med mulige annoncører, eksisterende annoncører, skrevet tilbud, lavet bannere og undersøgt nye muligheder. Og det er bare på de almindelige hverdage.

Det ser lidt anderledes ud til de arrangementer, hvor heste-nettet er repræsenteret og Anita også er med.

Redaktionen har spurgt hende, hvordan sådan nogle dage foregår.

"Jeg starter med at gå ud og hilse på de virksomheder, der allerede annoncerer hos os. Jeg er selvfølgelig interesseret i, om de er tilfredse, og om de får det rigtige ud af reklamen, eller om vi kan hjælpe hinanden på anden måde."

Derefter går Anita ud og taler med eventuelle kommende annoncører, og omkring Store Hestedag i Roskilde havde Børneulykkesfonden en forespørgsel angående annoncering.

Børneulykkesfonden kører en kampagne for brug af hjelm, sikkerhedsvest og refleksvest i ridesporten i samarbejde med Dansk Ride Forbund.

57% af alle rideulykker rammer unge piger under 19 år, og en lang række af disse ulykker er alvorlige. Der sker 1-2 ulykker med dødelig udgang årligt. Rideulykker er på en 4. plads blandt sportsulykker i Danmark, siger Børneulykkesfonden, og de ville i den forbindelse forhøre sig om muligheden for, at heste-nettet ville støtte op om kampagnen og sætte fokus på ridesikkerheden i Danmark.

"Det er klart, at vi vil være med til at støtte en god sag, og Børneulykkesfonden har fået et topbanner i tre uger sponseret af heste-nettet" oplyser Anita (bannerreklamen er i øjeblikket at finde i toppen af siderne på heste-nettet og leder til denne side).

Anita har selv en søn og er ikke bleg for at indrømme, at sikkerhed er noget af det, hun tænker mest på. Hun er uddannet agrarøkonom i ledelse og økonomi indenfor kvæg, svin, mark og heste og kører et avlscenter på privatadressen med DV hopper og en OX hingst, så hun ved om nogen, at det er om at have et øje på hver finger - også i hverdagen.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  31-10-2009 21:44

Og det skal jeg vide ... fordi ????

Er der nogen der udtrykt undren over det eller hvad ??

//Dorte

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  31-10-2009 21:50

bare en "klap HN på skulderen" tråd?? jamen så klap klap da... jeg har fået adblock da jeg ikke gider de irriterende reklamer, så den del af HN er temmelig uinterresant for mig!

Michelle

... og en flad luftmadras

HUSK hjelmen, den er pænere end kraniebrud

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  31-10-2009 22:00

Michelle - sådan en vil jeg mig ha!!!!! :)

Never argue with an idiot

they drag you down to their level

and then beat you with experience

Bornholm sælges:
www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ he ...

DJ fan og stolt af det!!

0
0
Svar på denne tråd

Hvorfor er det, at der bare henvises...
Forfatter: 
Dato:  31-10-2009 23:08

til en nyhed, som man allerede ramler ind i på forsiden.

Der er jo ikke lagt op til debat eller snak om noget.

Det er ren gentagelse, som burde placeres under opslag og billeder i stedet for i hygge-snakken, for der er ikke meget hyggesnak her, men nærmere en "avisartikel", der er klippet ud og hængt op, så at sige.

Jeg har set, at der er enkelte personer, der laver dette nummer gang på gang, men hvorfor???

Jeg har læst nyheden en gang og behøver ikke have den engang til herinde...

Venlig hilsen Susanne og Sedoj

Hvitfeldt Foto | Dyrene i mit liv

The love of horses knows not its own depth til the hour of separation.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider