Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Rygestop 21/10-09
Forfatter: 
Dato:  21-10-2009 02:15

Så er jeg fra i dag af holdt op med at ryge.

Hvad siger I andre rygere? Nogen der vil hoppe med på vognen og joine en ikke-ryger? ;)

BULLER

HAFLINGER/ALPE QUARTER

FELIX

NORSK SKOVKAT

CARPE DIEM

0
0
Svar på denne tråd

super-duper
Forfatter: 
Dato:  21-10-2009 07:35

ville meget gerne, men har rygrad som en regnorm og så er jeg måske ikke lige motiveret for det p.t....

Hilsen

Lizzi

0
0
Svar på denne tråd

Lørdag den 24/10-09
Forfatter: 
Dato:  21-10-2009 07:54

Hopper jeg med på rygestop vognen ;)

Hilsner Lisab.

0
0
Svar på denne tråd

super duper
Forfatter: 
Dato:  21-10-2009 08:43

Smadder flot!!!

Jeg stoppede d. 01.01.2009

Men nøi hvor er det dog stadig hårdt nogen gange. Har perioder hvor jeg overvejer at begynde at ryde igen. Men jeg har holdt det indtil nu.

Jeg trappede lidt ned hen til stoppet. Ikke meget, bare lidt. Og så stoppede jeg bare helt fra kl 00:00 til nytår.

Held og lykke med det. Selvdiciplin og så bare hold dig i nakkeskindet ;) U can do it!!

Venlig hilsen Josefine Skov

*Stutteri Skovsminde*

avl af Welsh Cob's

http://www.skovs-minde.dk

0
0
Svar på denne tråd

Jeg er med...
Forfatter: 
Dato:  21-10-2009 08:46

Stoppede sidste søndag, alstå har jeg været røgfri nu i 10 dage..

Det er ikke så slemt som andre fortæller.. Til trods for at jeg arbejder på en ryger bar og før har røget minimum en pakke om dagen

Jeg tror ikke det er svært at stoppe med at ryge!! Jeg tror det er svært at bibeholde at være stoppet med at ryge..

Så jeg er klar med opbakning!!!

Pura Raza Española

http://www.staldrohan.dk

PRE hingsteføl sælges ved fravænning. .Se hjemmeside.

Transporter/lille kørekort sælges Se hjemmeside.

0
0
Svar på denne tråd

enig :)
Forfatter: 
Dato:  21-10-2009 09:09

Jeg er enig med StalRohan

Det var virkelig nemt for mig at stoppe.

Og det er heller ikke så hårdt som jeg måske fik skrevet.

Men har kunnet mærke af og til at jeg lige skulle give mig selv en reminder, for ikke at falde tilbage igen. Det var først efter 3-4 mdr. jeg begyndte at tænke lidt på rygning og om jeg skulle genoptage det. Men så længe jeg bare tænker og hver gang når til et nej, så er det godt. OG jeg har heller ikke råd til det, så det ender altsammen op med at tale imod rygning.

Og så så jeg lige den klamme reklame på en hjemmeside, om fedt i blodårene, hvor man så sådan en blodåre. eeeew. Ska' nok ska' nok. Farvel smøger! :D

Venlig hilsen Josefine Skov

*Stutteri Skovsminde*

avl af Welsh Cob's

http://www.skovs-minde.dk

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  21-10-2009 09:27

Jeg lavede en tilsvarende tråd i august da jeg blev ikke ryger, der er rigtig mange gode råd i den tråd.

www.heste-nettet.dk/forum/25/462100/ 462100/

Det gik meget meget nemt for mig, og idag kan jeg slet ikke se mig selv som ryger eller forstå hvorfor jeg nogensinde har røget.

For mig at se forgår det udelukkende i hovedet - jeg tænkte "jeg er heldigvis fri for at være ryger" når jeg følte trang til en smøg og trangen forsvandt i løbet af 3 - 4 dage.

Jeg vil også gerne anbefale den bog der omtales i tråden.

Godt gået alle jer nye ikke rygere - det skal nok lykkedes.

Gitte - nu som lykkelig røgfri.

Geder sælges - se præs.

www.westernportalen.dk

0
0
Svar på denne tråd

uha.....
Forfatter: 
Dato:  21-10-2009 11:24

Jeg melder mig på banen! Når jeg sætter plader på min bil idag, har jeg røget min sidste smøg Krydser fingre for at den går igennem syn om en time, er simpelthen så spændt! Så smøgerne bliver brugt flittigt lige nu! Men den skulle gerne intet fejle mere :P

Vh Sandra

0
0
Svar på denne tråd

1234567
Forfatter: 
Dato:  21-10-2009 14:26

Hvor er det fedt I vil være med

Så må vi huske at bakke hinanden op, for jeg kunne godt gå hen og falde i, men NEJ!!!

Nice Device :D

BULLER

HAFLINGER/ALPE QUARTER

FELIX

NORSK SKOVKAT

CARPE DIEM

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har
Forfatter: 
Dato:  21-10-2009 15:53

ikke røget siden i søndags (altså 18/10)

Normalt ryger jeg 25-30 smøger om dagen og har røget i 33 år.

Jeg ved ikke om jeg stoppe helt med at ryge, men jeg ryger ikke lige nu.

Har 1 gang tidligere været stoppet i 4 måneder, dengang var jeg overbevist om at jeg var ikke ryger for altid, det var jeg så ikke alligevel.

Så denne gang er jeg ikke så skråsikker, holder jeg er det fint, gør jeg ikke, ja- så er jeg ryger igen.

Jeg stopper i grunden ikke af lyst for jeg kan godt lide at ryge, men min datter er vældig bekymret over at jeg ryger, så jeg har lovet at gøre endnu et forsøg på at stoppe, og man skal jo holde hvad man lover.

Held og lykke med rygestoppet.

Helen.

Elsket og savnet

R.I.P.

Chang

Bastian

Hestely's Chicco

Kala Jai Hestely

0
0
Svar på denne tråd

bakke..
Forfatter: 
Dato:  22-10-2009 00:18

hinanden op er guld værd.. gud hvor jeg har en svær tid lige nu, hjernen siger bare SMØG fornuften siger bil..men nu må vi se.. opdateringer kommer vel fra os alle løbende? ;) hehe

Vh Sandra

0
0
Svar på denne tråd

rygestop
Forfatter: 
Dato:  22-10-2009 01:59

Jeg har nu været røgfri i et år.. Jeg valgte at stoppe da jeg følte for det og jeg sys de gav hovedpine.. Brugte plaster i et døgn, men de kløede sys jeg..

Jeg har ingen problemer haft med at stoppe,, har prøvet nogle gange efter, for at være fest ryger, men det smager for grimt og jeg blev skæv

Så det skal nok lykkedes for jer =)

Her holder vi Dansk Varmblod =)

Køre på SPT.

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  28-10-2009 07:59

Hvordan går det med jer ??? Er i stadig røgfrie ???

Jeg røg min sidste smør kl 22 i går aftes og har netop nu alaskens kvaler. Men jeg har heldigvis garderet mig med inhalator, nikotintyggegummi, sugetabletter og ikke mindst så kan jeg hente nikotinplaster hos min svigermor.

Så kom forhåbentlig og fortæl mig at der er lys forude !!! Og fortæl mig at i har klaret den !!!

Min verden fyldes af 4 dejlige pletheste og mit hjerte af 3 sorgfulde tab

R.i.p Sally 8. Oktober 2008

R.i.p.Silja 23. Februar 2009

R.i.p.Tarzan 9. Juni 2009

0
0
Svar på denne tråd

Jeg springer
Forfatter: 
Dato:  28-10-2009 08:12

med på vognen idag

Jeg har 5 stk tilbage i min pakke og så er det slut. Håber virkelig jeg kan. Det bliver svært,for arbejder et sted hvor der gerne må ryges

Men må prøve at overbevise mig selv om at jeg har mere vilje og rygrad end jeg hidtil har troet

Held og lykke til alle Jer andre

Hilsen Dorthe

En dræbersnegl kommer sjældent alene...

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  28-10-2009 18:20

Jeg røg min sidste smøg i april 2005...desværre glemte jeg, at der ikke er noget der hedder "bare et hiv" eller "bare en smøg", og i marts måned dette år var jeg hooked igen.

Mandag aften blev jeg endnu engang færdig med at læse Allen Carr's "Easyway to stop smoking" - og nu er jeg endnu engang ikke-ryger...og bogen bliver stående på min hylde i tilfælde af, at jeg om nogle år skulle begynde at glemme.

Til jer der bruger plastre, tyggegummi etc...pas på at I ikke ender med at blive afhængige af det. Jeg kender 2 mænd, der nu har været ikke-rygere i henved 15 år...men de er begge afhængige af nikotin tyggegummi.

0
0
Svar på denne tråd

Hvor er det flot
Forfatter: 
Dato:  28-10-2009 18:30

Jeg har en gang prøvet at stoppe. Jeg tyggede i stedet nikotin og havde plaster på.

Desværre endte det med at jeg blev en tikkende bombe og til sidst kunne min omgangskreds ikke holde ud at være i nærheden af mig, så jeg startede igen.

Men jeg er overbevist om, at jeg ikke skal være ryger resten af mit liv. Jeg venter bare lige på det rette tidspunkt til at stoppe ( dårlig undskyldning - jeg ved det godt)

"Man skal aldrig sige nej til fristelse, man ved jo aldrig om den kommer igen"

Garfield

0
0
Svar på denne tråd

Som skrevet
Forfatter: 
Dato:  28-10-2009 19:36

længere oppe stoppede jeg med at ryge den 18/10, og jeg har stadig ikke røget og savner det i grunden ikke specielt meget.

Jeg er stadig ryger, jeg ryger bare ikke lige nu

Helen.

Elsket og savnet

R.I.P.

Chang

Bastian

Hestely's Chicco

Kala Jai Hestely

0
0
Svar på denne tråd

Rygestop..
Forfatter: 
Dato:  01-11-2009 00:13

Jeg holder også.. røg min sidste 21/10 kl 14, da min dyt fik plader på.. synes efterhånden det er længe siden, men det går faktisk rigtig godt :) Så nu må vi se om jeg holder. Har forsøgt en gang før, hvor det holdt i 8 uger..

-Super sejt med jer andre, der er stoppet eller forsøgt!

Vh Sandra

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider