Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

This is it
Forfatter: 
Dato:  28-10-2009 07:48

Så er man lige kommet hjem fra biografen efter at have set "This is it"

@!#$ det var fantastisk at se. Helt utroligt at se hvor meget MJ gik op i selv de helt små detaljer. Stor respekt til ham. Også at se hvor høflig han var overfor teamet.

The king of pop! Det må man nok sige.

Det kunne bare have blevet til det fedeste show ever. Synd at manden aldrig fik lov til at vise verden det færdige resultat.

Andre der har været inde og se den??

Camilla Ludvigsen

Der findes ikke umulige heste. Kun umulige heste ejere.

Heste tages i tilridning/ridning

0
0
Svar på denne tråd

nej det har jeg ikke
Forfatter: 
Dato:  28-10-2009 07:55

og jeg eri kke fan af MJ el noget som helst - men faktisk er jeg spændt på at se filmen. Se hva hans "ældre" dage havde at byde på reelt... Han har lavet nogle sange jeg godt kan lide - mere er dr ikk i det for mig.

MEN (og jeg ved ikk om nogen kan svare mig på dette) - je ger egentlig lidt bekymret for om man ved at tag ind o se el senere købe en evt dvd, egentlig ikke økonomisk "støtter" hans pengegriske fader el hvordan ?

For DET har jeg ikke interesse i! Den mans kan jeg bare ikke døje - han ahr alle dage udelukkende tænkt i penge når han så på sin søn.

Nikon-pics4U

Her færdes jeg osse: Tør hvor andre tier (IKKE ekstra bladet!)

Termin d 15 dec 09 med en dreng

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  28-10-2009 08:02

jeg skal ind og se den på fredag, jeg er ikke selv michael jackson fan men det er tilgengæld min lillesøster som jeg skal med derop.

Men jeg glæder mig til at se filmen alligevel, for man må sige at Michael Jackson har været et forbillede og inspiration for mange mennesker både musikere og bare for mennersker generelt..

Christine

0
0
Svar på denne tråd

Imorgen
Forfatter: 
Dato:  28-10-2009 08:10

Jeg skal ind og se den imorgen,og jeg glæder mig rigtig meget.

Som jeg har forstået det,så går alle penge han tjerne til hans børn,og ikke til hans forældre (eller nærmere hans griske fader)..

Lejlighed/Hus/gård på sjælland søges til leje

0
0
Svar på denne tråd

MJ.....
Forfatter: 
Dato:  28-10-2009 08:17

Ja, den var altså meget interessant at se. Glad for at jeg stod tidligt op i dag.

Hvor er det altså trist, at han ikke kunne få lov til at give sine fans det de ventede på.

Kæmpe respekt for hans arbejde og for den måde han samarbejdede på. Han havde lige så stor respekt for folkene omkring ham, som de havde for ham.

THIS IS IT!

Med venlig hilsen
Mette

0
0
Svar på denne tråd

Skal i aften
Forfatter: 
Dato:  28-10-2009 08:19

og jeg glæder mig helt sindsygt er en stor MJ fan og det blir lidt mærkeligt at se den tror nok der ryger en tårer el to IGEN ;-)

Signatur??? naaah :-P

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider