Det er en sang jeg ikke kan få ud af hovedet ;o)
...omkvædet lyder omtrent sådan her ?
...du gamle mand
kan du huske at du selv var ung engang.
Håber at nogen kan hjælpe ;o)
www.youtube.com/watch?v=IIgsXD9ZHTI
Mangler du en løsdriftsplads til dit hingsteføl fra 2009 i Ishøj?
Skriv en pb for mere info
...den var åbenbart svensk ;o)
Tusind tusind tak
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet