Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Bryllup i Dyrehaven til hest
Forfatter: 
Dato:  20-10-2009 17:31

Hej derude!

Er der nogen der kender en præst eller en giftefoged, der vil foretage en vielse (med heste) i Dyrehaven (nord for København)?

Hilsen Heste-Jan

0
0
Svar på denne tråd

jbnirbnribr
Forfatter: 
Dato:  21-10-2009 01:25

jeg håber da ik du vil have to heste gift

livmoder udlejes... kunne du tænke dig dit eget føl men mangler hoppen så kontakt mig. dejlig fuldblodshopppe på 164 i stg avler store flotte føl eller stor oldenborg/lippizzaner 167 i stg

0
0
Svar på denne tråd

Dyrehaven
Forfatter: 
Dato:  21-10-2009 08:48

Jeg kender til en som friede til sin kæreste i Dyrehaven. Han havde lejet en hestevogn og havde fået lov af skovridderen i Dyrehaven til at stille fakler op langs vejen helt op til Erimitageslottet fra porten ved Klampenborg st. :-)

Så jeg ville mene du skulle have fat i Skov og natur styrelsen, som så kan videresende dig til skovridderen i Dyrehaven. Han ved hvad der foregår i hans skov og hvis der nogensinde tidligere er foretaget vielser i Dyrehaven, så må han vide hvem der har foretaget den :-)

Og jeg vil tro at du skal have tilladdelse fra Skovridderen under alle omstændigheder, da ikke alle steder i Dyrehaven er lige velegnet til formålet pga. råvildtet.

Men pøj pøj med det.

/Louise

0
0
Svar på denne tråd

bryllup...
Forfatter: 
Dato:  21-10-2009 15:23

jeg vil tro du skal have fat i borgmesteren i den pågældende kommune. da vi blev gift i vores have, ville præsten ikke komme dertil da det ikke var noget præster havde lov til.

held og lykke med brylluppet, vi glæder os til at se billeder.

hilsen kristina

ox araber hoppe føl, haflinger hoppeføl og

2års ox hoppeplag sælges

MB Karatt tilbyder bedækning

www.helleruphus-hesteavl.dk

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider