|
|
| Jeg er blevet ydmyget på det groveste.. |
| Forfatter:  |
Mor t ♥FranciskaOliver♥ |
| Dato:  |
12-09-2009 20:37 |
|
Er du i gang med, eller skal du til, at konsumere noget der er nødvendigt eller noget som du har glædet dig til længe, så læs ikke videre. I dette indlæg vil der blive brugt frastødende vendinger, der muligvis vil ændre dit syn på.. mig..
Når det er klaret......
Jeg er ikke typen der går på toilet og laver nr 2 hver dag. Det sker nærmere hver anden eller tredje. Nej jeg trænger ikke til lægebesøg, jeg er helt normal - i hvert fald hvad dét angår. I dag, lige pludselig, skulle det bare være nu. Jeg iler fluks ud på dasset, hiver ned i nederdel, leggins, nylonstrømper og trusser, kaster de velproportionerede former på det hvide o og slapper heeeeeeelt af. Næ, det nytter skam ikke at tvinge bæstet til at lave hovedspring, det skal ske helt afslappet. Mens jeg sidder dér og venter lige så stille og lidt i mine egne tanker, bliver døren til los dasos flået op og ind kommer min lille søde kæreste. Han begynder bare at hive tøj af tørrestativet, mens jeg begynder at hyle i subsoniske toner. Tror jeg kommer til at skræmme livet af min snartidige dykker for ind forsvinder bæstet igen og kæresten stikker med det samme af. Og så sidder jeg dér, lettere rystet, meget krænket og utroligt flov. Det værste er at jeg tror jeg kan huske at jeg endda pillede næse lige da han kom ind. Næste gang husker jeg simpelthen at låse den forbandede dør.
Ja, jeg tror desværre at der lige går et døgns tid inden jeg får lokket min rektumperle ud igen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| omg.... |
|
|
Sofie med Spøgelset "A good horse is never a bad colour" Mark Rashid
5 søde killinger mangler nye hjem! Blanding af trefarvet huskat og rød Norsk skovkat! Se præs.. Klar til at flytte i efterårsferien.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| muhahahaha |
Louise *SpeeDyret* |
12-09-2009 20:42 |
|
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hahahahahaa |
|
|
jeg har lige vækket hele huset. jakob skal køre i nat, så kan skulle lige sove lidt og cosmo spran forskræækket op af sofaen (der kom vidst også en lille tissetår på gulvet) så du fik dette ud af dit indlæg: 1: skideballe til karina fra en halvsovende mand 2: en stakkels jack russel på 13 uger tissede på gulvet af bare skræk over mutters latter 3: jeg griner stadig: rektum perle haaaaaaaahahahahaha
Karina82
STUD BASK
Counting all the assholes in the room... And i'm definetly not alone Nu med skimmel princesse kandidat
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| trådstarter... |
|
|
 Derfor er der noget der hedder "lås og slå" på toiletdøren... PRIVAT OMRÅDE...(i øvrigt respektløs at "vade ind" på et optaget toilet)... (jeg vil ikke bryde mig om at få besøg, derfor låses døren) Der var i øvrigt lige i dag en debat i radioen om samme "problem-stilling", dvs. er det ok at komme "brasende" ind når det er optaget ? (mange forskellige holdninger/meninger)... Næste gang husker du det.... 
Vh. Jill
Hvert græsstrå har sin egen dugperle
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
12-09-2009 20:48 |
|
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
12-09-2009 20:49 |
|
Jill - Det er overhovedet ikke ok, jeg tror slet ikke manden fattede at jeg ikke bare sad på et lukket toiletbræt og stirrede ud i luften (hvorfor skulle jeg i grunden også dét??) - han blev vist lidt chokket da han så hvad der egentlig foregik... Plejer da nok at låse 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| de sover begge |
|
|
trygt og roligt igen - så jeg har fred igen  eller jeg tror at kæresten drømmer at hunden er slem, der er lige kommet et "na-ah" derindefra - men hundenavnet løs bestemt ikke som cosmo  som i øvrigt fylder ufatteligt meget i sofaen PT (hjørnesofa - men man skal ligge helt lufttæt op af moar!)
Karina82
STUD BASK
Counting all the assholes in the room... And i'm definetly not alone Nu med skimmel princesse kandidat
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Stakkels dig.. |
|
|
Det var da også en ubehøvlet afbrydelse. Og så når man BÅDE er ved at tømme den ene og den anden ende... Det lyder som om der mangler en på The Poopie List - The Supressed Poopie (også kendt som Poopus Interuptus) Hele historien minder mig grumme om den gamle tråd På toilet med kæresten - der var mange forskellige meninger om det at have andre på besøg når man sad på tronen.
£isbeth & Baloo Prejudice is a great timesaver. You can form opinions without having to get the facts.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jill..... |
|
|
Derfor er der noget der hedder "lås og slå" på toiletdøren... Netop - og har man glemt at låse, synes jeg at det er ok at slå dem der så kommer ind! (godt jeg bor alene - min toiletdør KAN ikke låses - og er i øvrigt en skydedør der er ret meget klar til udskiftning. Har en mistanke om at næste gang nogen lukker den, vil den gå midt over så den kun er halvlukket)
£isbeth & Baloo Prejudice is a great timesaver. You can form opinions without having to get the facts.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
12-09-2009 20:57 |
|
Karina - Hvad er det engelske udtryk for én der ligger og sover i en hjørnesofa?.... En 'vinkelsliber'... Hehe, det er så skønt når de snakker i søvne.... Lisbeth - Hehehe, jeg havde engang den liste indrammet på et toilet der hørte til min gl lejlighed.. I tilfælde af at man kedede sig derude kunne man da i det mindste artsbestemme den 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| overskrift |
12-09-2009 20:58 |
|
Hahahahahahahahahahahahahahaha Netop - og har man glemt at låse, synes jeg at det er ok at slå dem der så kommer ind!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
12-09-2009 21:00 |
|
Connie - Åh nej, det går ikke - du skal jo gemme så der kan komme lidt i glassene Nja, så meget har jeg ikke lyst til at pupu'e at jeg giver mig selv en nærmest dødbringende olfert med alle de lag tøj 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Åhhhhhhh |
|
|
Er pinlig berørt på dine vegne  - De der kæreste par der kan være i samme rum når den ene eller anden er på toilettet har virkelig et problem  Ej, jeg kan godt lide romantik i forholdet og kan man gå på toilettet sammen så er der godt nok ikke meget romantik tilbage. Men men men, jeg er sikker på at i overlever denne ene gang 
R.I.P Topper - min engel!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| toiletafbrydelser |
|
|
Oh god, som du dog kan beskrive det!  Nej, afbrydelser på toilettet er heller ikke noget jeg er glad for. Min kæreste begyndte kun at lukke døren halvt når han gik på toilettet for lidt tid siden. Så kan man altså høre alt. Men efter et par "LUK! den dør når du er på toilettet!" er han heldigvis stoppet med det!
Mvh. Freja ----- And now you're positive something's happened But you don't know what it is Do you, mister Jones?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Bonnie - inden jeg får hentet de glas, er denne cola for længst drukket (og rigtig mange andre) godt Rema har så mange de sælger a dem  Nøglen ind til vores badeværelse skal drejes den modsatte vej af, hva folk tror den skal.... Nogen gange fattes dette budskab ikke - og det har givet et par uheldige situationer.....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| £isbeth (Baloo) ... |
|
|
Ok, nu har jeg med et "billede" af en person som sidder på "das" med en baseball-kølle parat...??  (dvs. selvforskyldt).......... Så slemt er det heller ikke, selv om at det er privat område... Men nej, JEG går alene på toilet (er ellers ikke snerpet) 
Vh. Jill
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Men Bonnie |
Louise *SpeeDyret* |
12-09-2009 21:33 |
|
Men Bonnie, det var det jeg mente med de muntre indlæg, jeg nævnte for dig forleden dag. Det er dét vi har manglet ved dit fravær, så DEJLIGT at du er retur!!! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hhhhhhh |
bjarne1525 |
12-09-2009 21:41 |
|
sikken en @!#$ oplevelse - bedre held i morgen
stakkels lille pølle - der er så generet. håber for dig at den har glemt det imorgen - så den med ro i sindet kan tage turen forbi gud og hver rotte.
får man ikke ondt i maven når man gemmer på middagen flere dage i træk??
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
12-09-2009 21:49 |
|
Cæcilie - please dont  Topper - Ja, mystikken går lissom lidt af...  Freja - Ja, nogle gange må der jo opdrages  Connie - Ja, den nøgle studsede jeg lidt over, men for pokker, man tjekker da som regel lige om døren nu lige ER låst..  Jill - Sammenrullet avis kan også benyttes  Camilla -  Louise - Hihi, dejligt at være retur  bjarne - Hahaha ja jeg hørte engang i en film den slags BÆster omtalt som præriehunde.. Nej man får ikke ondt i maven, men den kan findes på Lisbeths liste hvis der går meget længere tid før den kommer ud. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fnis... |
|
|
Åhha, der er intet værre end toilet-vaner  - Jeg kan IKKE på andres wc!!! Så spørg lige om det er hårdt for maven at flytte... Men jeg kan da høre på det hele at vi må ha' problemer og ingen romantik i vores forhold!  - Eller også er vi bare ikke så sarte *GG*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bonnie |
|
|
hehe der har nu været stille i noget tid  apropos toiletbesøg: kender i det at man nyder stilheden og freden foran competeren, men så skal man tisse og man tør ved den søde grød ikke bevæge sig af angst for at vække djævleynglen ved siden af sig for så er freden forbi? 
Karina82
STUD BASK
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nye ord |
|
|
til hverdagstalen, ohhh:D R...perlen (kan knapt skrive det uden at få brune fingre...) ..og så forhøjer du lige med at tilføje "Den Dødbringende Olfert", åhhahahaha; Mel Gibson go home, din tid er definitivt forbi!
Venlig hilsen Sarah.
Det er menneskeligt at føle.....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
12-09-2009 22:17 |
|
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ARRHHHH HA AHA HA HA |
|
|
Arrhhhhhhhhhhhhh ha ha ha ha ha ha ha Raaaah ha ha.... Bonnie u made me cry.....!!! For helgoland, jeg syntes Rektumperle er det funnieste ord EVER for en Puhaaa. Og det med at sidde med stift blik på lukket bræt.. Det fik min gamle kat til at tone frem for mit indre blik!! Han kunne sidde med verdens mest tomme udtryk, når han havde gang i stort i gruset. TAK Bonnie... En god dag er når man har hylet af grin 
"Det tar lang tid, at få en gammel ven"
Trakehner FAN  Nu også med titlen Mor!
列弗
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| PRIVAT SAG... |
|
|
Havde engang en kat som kunne se virkelig sur/fornærmet ud hvis man kom ud på badeværelset, når det var optaget (af katten)... han satte et "hoved op" , som hvad F..... vil du ? (jeg er på "das")...skrid.... Ok, jeg vender tilbage... eller går i "hegnet", som de sagde tidligere i radioen i dag...??
Vh. Jill
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jamen for filan da |
|
|
....."Han begynder bare at hiver tøj af tørrestativet, mens jeg begynder at hyle i subsoniske toner." - HAHAHAHAHAHAHA 
I get the picture....... 
Tak for et af de mest underholdende indlæg, jeg længe har læst!
Hilsen Linda.
Hellere tænde et lille lys end rase over mørket.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| @!#$... |
|
|
jeg er totalt færdig af grin, godt jeg er alene hjemme!
De der smileys Linda, de er da bare for passende i situationen!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Din stakkel |
xtiny |
13-09-2009 00:08 |
|
Jeg har lidt klaustrofobi, så er det kun mig og manden, lukker jeg ikke døren ved nummer 1. Jeg synes, det er mere irriterende, når han kommer balrendre- NÅH DER ER DU- og jeg skifter tampon. Gå da hjem! Møgøre! Jeg låser kun døren, når jeg går i bad. Ellers kommer han også- han har et perverst behov for at se mig nøgen. Selv låser han døren. Altid!
Mvh xtiny
Killinger søger nye hjem. Send mig en PB.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| undskyld mig |
Stald Kandelsdorff |
13-09-2009 00:16 |
|
men går mystikken lidt af det, hvis man panisk låser sin badeværelses dør når man går på lokum, i frygt for hvad kæresten kunne opdage hvad man laver derude??? omg!- jeg er så en af dem der ikke har noget imod at kæresten kommer ind og skal skifte en ble på en af drengene eller skal hente div, andre ting- intet kunne få mig til hverken slå ham eller be ham pikle af. og der går bestemt ikke noget af romantikken eller skår i kærligheden af den grund.der er da godtnok noget i har fået helt galt i halsen der. søn sagt på et andet tidspunkt har jeg ikke noget at skjule for min bedre halvdel- heller ikke hvad jeg foretager mig på badeværelset. kan i så heller ikke tåle at tage et bad sammen? nok sk*der man ikke inde i bruseren, men intimbarbering og sådan kommer vel i samme boldgade? selvfølgelig er man forskellig og hvad man ønsker i sit forhold, men mit tætte og fantastiske forhold til min kæreste ville jeg sku ikke skifte ud med en der blev højrød i hovedet når han kom til at brase ind til en kvinde der ligepludseligt forvandlede sig til et total pms monster der snakkede med meget store bogstaver og slog ham med et boldbat der var påhægtet vægen til samme formål. men sådan er vi vist ret forskellige:)
miniature hingsteføl sælges- evt bytte med ok campingvogn, der ikke kan/skal synes.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det der boldbat- vil jeg |
xtiny |
13-09-2009 00:32 |
|
Overveje. 
Mvh xtiny
Killinger søger nye hjem. Send mig en PB.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lidt træt |
|
|
Her sad man lidt træt og stenede lidt på HN - og hvad sker der så... - ja jeg er forvandlet til en hulkende masse med krampe i mavemusklerne - 1000 tak for et godt grin Bonnie!!! - og til Linda - perfekte smileys!!! Selv foretrækker jeg en lukket dør - ikke at det er hemmeligt hvad jeg laver... - meeeen - derfor behøver man jo heller ikke skilte med det...
Havre sælges - se profil for info - nær Esbjerg
Opstalding tilbydes - fuldpas 900 kr/mdr
Enhver ser hvordan du ser ud - men kun få ved hvem du er...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
AnjaPrice |
13-09-2009 03:55 |
|
Jeg føler 100% med dig Bonnie!!! Jeg låser også altid døren og er kæresten igang med fx at børste tænder stiller jeg mig pænt op og venter til han er færdig så jeg ka få toilettet for mig selv. Kæresten sys bar jeg er sart og forstår ik problemet i det. Han respektere godt nok at jeg har det sådan. Det eneste tidspunkt han protesterer over en låst dør er når jeg er i bad, han har det vist lidt som xtiny's kæreste  Mvh Anja, som mener at nr. 1 og nr. 2 er en privat sag. 
Den stolte ejer af den stolte ganger KRISTINES ATTEN'ZION (Lidt endnu i hvert fald)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hihi..... |
|
|
Sikke god søndagslæsning .
Min kæreste og jeg er ogå rimelig fri, trods det faktum at vi kun har været sammen i 10 måneder (vi bor dog allerede sammen, måske det har noget at sige) - de såkaldte pruttekonkurrencer kan jeg nikke genkendende til. Jeg har aldrig kunne prutte foran andre, -og kom den bag på mig, kunne jeg blive noget så rød i hovedet. Der har stort set aldrig været lyd på, men det har min kæreste nu lært mig . Man hører ham sige "jamen skat, du skal jo bare slappe af, så kommer lyden helt af sig selv" -behøver jeg at sige at vi har grinet temmelig meget her i sommer... -og her blomstre romantikken stadig i fuld flor.
Vi tisser for åben dør, går i bad sammen, intimbarbere os, selvom den anden er ved at vaske hår. Vi sætter dog grænsen når vi skal bumme. Der har jeg det nu bedst i mit eget selskab, og har ikke nogen stor trang til at opleve kæresten i samme situation.
-dog kan jeg sagtens gøre det overfor begge mine søstre, men det er ligesom noget andet ikk´ .
Når vi har gæster, opfører vi os selvfølgelig som civiliserede mennesker, og ikke som to aber fra urtiden .
Mvh Anette - som har ondt i lattermusklerne...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hi hiiiiiiiii |
|
|
..... det er også MEGET privat for mig! Og nej, intim barbering er IKKE det samme som at lave nr 2........... det der gør nr 2 så forbandet umuligt (for mig og visse andre) at dele med andre er lugt og lyd  Det er ikke deleværdigt! Hvorfor skulle man?!? Sjovt du deler det med HN...... 
Mia Så ankom Andrea Nikoline Petersen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
14-09-2009 07:18 |
|
Asferg - Haha kender godt de katte, de kan altså godt byde på visse udtryk i deres pelsede ansigter  Jill -  Linda - Hahahaha, sikke dog nogle yderst passende smileys  Wupti - Virkelig passende  Xtiny - Nej, der sætter jeg simpelthen grænsen Udover det, så inviterer jeg ham selv med i bad  Stald Kandelsdorff - Nej jeg sætter simpelthen grænsen. Selvfølgelig ved han da hvad jeg laver derude men jeg ønsker da ikke at han skal stå og kigge på det. Der er jo en grund til at der er lås på en sådan dør - privatliv tak  Wallie Holm - Hehe, nej det behøver man nemmerlig ikke  Anja - Børste tænder kan vi godt sammen og andre småting også, men ellers er det bare én af gangen på det lille hus - tak!  Anette - Ja, da jeg startede med at date chr bildte jeg ham vist nok ind at jeg ikke kunne prutte med lyd på. Og der kom selvgfølgelig en dag hvor der kom en sniger. Husker det stadig, jeg kastede armene i vejret i en sejers triumf og skreg 'JEG KU'....  Mia - Nej, bestemt ikke deleværdigt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|