Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

En tur på toilettet med kæresten?
Forfatter: 
Dato:  20-02-2002 12:50
Jeg sad og diskuterede forskellige ting med en veninde forleden dag, og vi kom ind på toiletbesøg(!)

Hun har intet imod at gå på toilettet når hendes kæreste er på badeværelset, og også omvendt.

Og så er det bare jeg tænker: Går der så ikke for meget brækspand og lokumsrulle i den?

Jeg har ikke spor lyst til at sidde på tønden mens min kæreste ser det - jeg synes det er usexet og ucharmerende. Jeg har intet mod at gå i bad sammen eller børste tænder sammen eller sådan.

Hvordan har I det, piger?

Undrende hilsner fra Lise ;D ;-)

Lise Rohden

zatogi@hotmail.com

En hest på nettet er bedre end én på taget (medmindre det er en Knabstrupper, så må den bo i mit badekar ;D)
0
0
Svar på denne tråd

Re: En tur på toilettet med kæresten?
Forfatter: 
Dato:  20-02-2002 12:54
Ikke på vilkår om han skal være der i mens - men det er OK at han letter ben når jeg er der. Sært egenlig.
Men han skal sgi kun lette ben *G*

Mvh PiaR

Uden appetit skal man hverken spise eller elske.

Der er billeder i min præsentation
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  20-02-2002 13:00
når jeg skal lave bummelum foergår det for låst dør og mig helt alene derinde.
Men hvis jeg bare skal bimmelimme så er jeg ligeglad, men jeg har også kendt min kæreste i fem år, så vi er godt på vej til at blive et kedeligt gammelt ægtepar (tihi).
Men jeg kan godt huske dengang man syntes det var det mest ulækre i hele verden, og nogen gange bliver jeg også lidt hysterisk og råber skrid mens jeg hamrer døren i bare fordi jeg lige skal pudse næse eller sådan noget.
Skørt.
Hilsen
KATRINEOGHYPPEN
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  20-02-2002 13:11
Hvilket charmerende emne ;-D

Katten er den eneste person der får lov at komme med mig på toilettet. Hverken veninder eller (i øjeblikket ikke eksisterende) kærreste får lov at komme med. Nogen ting MÅ man da hodle for sig selv!!!

Og på offentlige toiletter (eller med tynde vægge ind til andre rum) kan jeg simpelthen ikke foretage mig noget ... øhh "støjende" ;-D

Og det må vist være den rette lejlighed til at dele The Poopie List med jer

Hygge

£isbeth

The degree of civilisation of a society can be measured by the way it treats its animals. .

(Mahatma Ghandi)

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  20-02-2002 13:15
Jeg skal bestemt imme have kæresten rendende ude på toilettet, når jeg er der. og omvendt. Selvom vi har været sammen i et år, så nej tak. Det skal han ikke opleve, og heller ikke ovendt. Selvom at det er det mest naturlige, så er det ikke særlig charmerende synes jeg.

Vi kan derimod sagtens gå i bad sammen, børste tænder sammen, gøre os klar om morgenen osv. Men ikke TOILETBESØG!! :-P

Mvh. Christina Caspers

*Det er lysten til at ville, der giver evnen til at kunne!*

**Tjek markedspladsen. Jeg har en masse udstyr til salg!**
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  20-02-2002 13:21
Jeg kan godt pis men det andet nej!!
gå i bad har jeg ikk noget i mod!!..............
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  20-02-2002 13:39
Hejsa, jeg blev seriøst nødt til at skrive en kommentar selvom jeg ikke er en pige!!!

"- jeg synes det er usexet og ucharmerende." <- Skal det være dét før det er okay? Er det måske charmerende at børste tænder? ;-D kunne ik lade være ;-D

Animals are better than humans!

HN Mail Web ICQ

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  20-02-2002 13:43
Nej, man behøver velk ikke være "sexet og charmerende" hele tiden - men i min verden er der ting der er private, og der skal ingen med!!!

Hygge

£isbeth

The degree of civilisation of a society can be measured by the way it treats its animals. .

(Mahatma Ghandi)

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  20-02-2002 13:44
Jeg er ikke ligefrem en pige, men lidt feminin er jeg vel :) Jeg kan ikke fordrage at gå på toilettet imens andre (uanset hvem) er der, og hvis jeg er i bad vil jeg ikke forstyrres *S*. Men børste tænder og det der har jeg intet imod

/Kenneth
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  20-02-2002 13:59

Hej !

Når vi nu er ved det 8-)

Jeg er som nogen måske ved i kørestol !

I et center i Herning skulle jeg benytte Handicap toilettet, der er meget stort og meget flot !

Toilettet var optaget i en MEGET rum tid !

Endelig bliver der åbnet og ud svanser et meget velklædt ungt par, der bestemt ikke var handicappede i "normal" forstand !

Han lidt rød i hovedet og hun med næsen i sky og med et ekstra slag med nakken, da hun så mig !

Jeg var helt paf og det ærgede mig, at jeg ikke fik fyret noget af, for det kan jeg ellers godt nok stadigvæk !

Jeg syntes godt nok, at det var et aparte sted at få lyster, eller hvad, er det mig der er gammeldags ?

Hilsener Susanne W. A.

.(i) Gode hest lånes ud til gode ryttere, der vil indgå i et samararbejde om hestene på vores sted. Se beskrivelsen af hestene på min Præsentation. (i)

(y) Det er bedre at lugte af hest, end af hash ;-) (y)
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  20-02-2002 14:58
LOOOOOOL Et indlæg! - Lige efter min trusse! hahaha ;D

- Jeg må indrømme at jeg har været meget sart på det område. "tihi fnis .. jeg skal bare tiss"

Men jeg skal love for at tingene tog en anden retning da jeg mødte min kæreste for 3½ år siden.
Han synes sagtens at jeg kunne slippe en lille fis - selvom Scarlet og Red står og kysser - eller mens Rambo lige har pløkket 87 uskyldige pensionister. Jeg skal da ikke være utryg omkring ham... nej nej .. fint nok ... men der gik lang tid før han hørte den slags kælder-musik fra min side... men ak! - Jeg er EN AF DEM!!

Min grænser er dog nået, når kæresten tænder for morgen-fanfaren .. (og radioen er slukket)!

Vrinsk,
Carin & Atlet

Elsk mig mest, når jeg fortjener det mindst - for der har jeg mest brug for det
:-)

http://www.hingst.dk
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  20-02-2002 15:05
Til Glavind: Tro mig, jeg er mere charmerende når jeg børster tænder end når jeg er på toilettet.

Generelt synes jeg ikke det er fedt at dele toiletlivets 'glæder' med andre. Heller ikke piger.

Naturligvis kan man ikke være sexet og charmerende hele tiden, men toiletbesøg er virkelig det tidspunkt hvor man er MINDST tiltrækkende for den anden part - synes jeg - og jeg vil helst ikke associeres med en toiletoplevelse ;D

Naturligvis(!) er det naturligt at gå på toilettet, men jeg mener bare - det er affaldsstoffer, og hvem ville med vilje stikke hænderne ned i det og mumle hvor dejligt naturligt det var?

Normalt er jeg ikke sippet, og elsker at være 'klam' på andre måde (fx. madkrig og andre tilforladelige ting som at åbne munden med mad i og råbe "gæt hvad jeg spiser") - men toilettet, hvor naturligt det end måtte være, det skal jeg ikke dele med min kæreste!

Lise Rohden

zatogi@hotmail.com

En hest på nettet er bedre end én på taget (medmindre det er en Knabstrupper, så må den bo i mit badekar ;D)
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  20-02-2002 16:03
Ha ha haaaaa - sikke et emne!

Jeg er nu ikke sart når det gælder kæresten (mon det er fordi vi har været sammen i 12 år?) - og omvendt...

Selvfølgelig er det rarest at sidde for sig selv "når man nu skal noget stort" - men hva' faen...

Vi kender jo hinanden - så vi er ikke så sarte!

0
0
Svar på denne tråd

Re: Bedre end test-forumet
Forfatter: 
Dato:  20-02-2002 17:31
Det her er sgu for sjov læsning! Som I dog kan skrive det, så man er flad af grin.

Hilsen

Jette - som ikke vil ud med hendes "vaner"
0
0
Svar på denne tråd

Re: Bedre end test-forumet
Forfatter: 
Dato:  20-02-2002 17:47
Nøj, hvor er I bare lækre at høre på.
Jeg haft haft forlæsninger i ramme alvor om "udskillelser" - som det hedder med et fint ord. Urin og fæces. Meget sobert.

Efter det skulle jeg lige ud og øve mig i at snakke alvorligt. Af en eller anden grund var det lige pludseligt voldsomt morsomt at spørge folk, hvor tit de havde afføring. - Det varierer faktisk voldsomt viste min lille uautoriserede undersøgelse...

Måske det bliver det næste spørgsmål herinde? Det er faktisk en udemærket måde at vurdere sundhedstilstande på... både farve, konsistens og lugt, siger en helt masse...

Mette (Fjolle) - spørg ikke hvorfor jeg droppede ud... ;)

Det gule helvede er løs

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  20-02-2002 17:53
hi et indlæg at fyre af... skide godt om man så må sige..

Jeg vil nu sige at jeg kun har haft min kæreste i 5 måneder og jeg er da tit på toilettet når han tisser eller omvendt.. han kan også finde på at åbne døren og snakke med mig selvom han sidder derude og hørmer nok så meget, men der sætter jeg nu grænsen...

Det skal så siges at jeg kommer fra et meget åbent hjem.. den eneste der der er sippet er min far... ellers er der ingen der låser badeværelses døren når man tisser... tit og ofte braser min bror ind og skal lige finde sin gele eller børst tænder mens jeg sidder der på tønden og risler... og mange kan måske sige at det er ulækkert og det ville de aldrig gøre, men jeg har det egentlig godt med det og jeg ved at det heller ikke røre andre i familien og lidt af det har vel også noget at gøre med om man er tryg i familien eller ej!!

så det korte og det lange er at jeg sgu er ligeglad hvem der kigger på mig når jeg risler og jeg kan forsikre jer at man kan få mange tøser ind på et toilet som i Herning centret... hihi

-miki-
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  20-02-2002 19:43
UHA, sikke et vildt emne:-) Ha ha
Når jeg er på lollo, foregår det alene. Og kun hjemme. Hader at være på lollo ved fremmede, eller i de runde toileskure langs motorvejene...

;-D Besøg min hjemmeside :

http://www.iloveyoustill.subnet.dk

-og husk: man lære kun af de fejl man selv laver >o<

*Smil And Be Happy*

*I love you, Silver, Tino, Lotte, Maxi & Lucky* ;-D

Hilsen *Merete* der CYKLEDE til hesten, både i snestormen 2001 og orkanen 1999!

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  20-02-2002 21:06
*Fniiis* Den side mpå jeg huske! ;-D

Hilsen Minna!

Hvis det ikke var for det sidste øjeblik, ville intet nå at blive gjort ;-D
0
0
Svar på denne tråd

£isbeth
Forfatter: 
Dato:  20-02-2002 21:33
*Ruller-rundt-på-gulvet-og-skriger-af-grin-og-skider-tilsidst-i-bukserne* ;-D ;-D

Det er nok længe siden jeg har grinet så meget at et toiletbesøg ;-D

M.v.h. Bente

-som ikke har noget smart citat :-D
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  20-02-2002 22:02
Åha, jeg har ondt i maven af grin - hu hu hu!!!

Jeg bliver NØDT til at deltage i dette latrinære forum!

Her i husholdningen har vi ikke så mange fine fornemmelser, (vi bor osse langt ude på landet!) så her bliver der badet, børstet tænder og gået på det lille hus i hyggelig selskabelighed! Dette gælder naturligvis kun os Hr. og Fru immellem og ikke, når der er gæster tilstede. Så udviser vi naturligvis den yderste pli og aldeles upåklagelige Emma Gad'ske opførsel!

...

Hm, som en sidebemærkning vil jeg lige nævne, at min kære husbond for første gang anerkendende har moret sig over Heste-nettet under læsning af denne stribe af indlæg. Han plejer ellers altid at vrænge af Heste-nettet, når jeg sidder og hygger herinde, og så opfører han opdigtede "hørespil" for mig om hans opfattelse af indholdet her i Hyggesnak. F.eks.: "Min hest har fået en bums i panden/sten i skoen/kæp i øret! Hvad skal jeg gøre?" Hans lidelseshistorier skifter fra gang til gang. At han så nu synes, det her er morsom læsning.... æh, hvem siger det egentlig så mest om?!?
Mænd er nogle gange nogen pudsige tingester! 8-)

Mvh. Poly

Stor er den, som ved;(i)

men større er den, som ved, hvor man kan spør'e! B-)

Piet Hein

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  20-02-2002 22:53
Hmmm.... synes faktisk denne tråd har fortjent en plads i museet! :-)

Camilla
0
0
Svar på denne tråd

Husk lige prutterne!
Forfatter: 
Dato:  20-02-2002 23:41
Jeg kender et kærestepar der ynder at prutte om kap når de sidder og ser film - de ser simpelthen hvem der kan prutte mest - er det ikke grotesk? :-)

Hos mig har der også altid været en regel, at skal man prutte, så er det ud på badeværelset, men hos min underbo jeg legede meget hos som lille, der slap de bare luften midt i stuen, og så grinede alle af det - selv juleaften!

Det synes jeg også er vildt - har folk ingen manerer? *G*

Lise Rohden

zatogi@hotmail.com

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  21-02-2002 08:14
Ja, vi er nogle, der er glade for, at det ikke foregår, når I har gæster - ellers er jeg ikke sikker på, at vi kigger forbi i weekenden!!!

Måske er det fordi, jeg kender Poly-E, men hjemme hos os foregår tingene på samme måde (men vi bor nu også ganske langt ude på landet). Om vi børster tænder, er i bad eller laver bimmelim eller bummelum, så er det op til den anden part, om de har lyst til at være til stede eller ej (nogle gange kan lugten jo blive for slem).

Rikke
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  21-02-2002 10:05
Hi hiii - jeg kender også et par, der jævnligt afholder pruttekonkurrence. Jeg selv er af DEN ALLERVÆRSTE SLAGS, når det kommer til at være sippet. Jeg kunne ikke engang finde på at at tisse med kæresten med på en kigger. NÆÆÆH tak!!! Og eftersom vi snart har været sammen i 5 år, er jeg ikke sikker på, at jeg nogensinde overvinder denne bonerte side af mig selv...

Med venlig hilsen - og lidt fis og ballade...

Rikke5 :-)

0
0
Svar på denne tråd

Re: Husk lige prutterne!
Forfatter: 
Dato:  21-02-2002 16:10
Hellere slippe en skid end springe en tarm ikk????
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  21-02-2002 18:02
IIH - hvor er vi naturlige..!:-P
men det VÆRSTE - det er nu den ( tilsyneladende obligatoriske) fis, som kæresten absolut SKAL slippe 10 sekunder efter han har lagt sig under dynen!!
-ÆÆV, at han da aldrig lærer at gå 10 sekunder senere iseng?;-D

luftige hilsner
atengstedt
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  21-02-2002 18:13
Åh gud åh gud!!!!! ;-D

En af mine gode veninder har haft sin kæreste i snart et år, og de er ekstremt "blessed", hvilket jeg ikke har noget imod. Men da jeg så en dag var ovre og besøge dem og min veninde pludselig udbrød "Jeg skal skide! Går du ikke med, skat?"... Der sætter jeg grænsen! Bare fordi man er kærester behøver man vel ikke dele ALT!!! Foretrækker helt klart at holde div. kærester udenfor på det punkt... det er dog noget helt andet når selskabet består af fnisende tøzer!

Mvh.

Åsemusen (også kaldet Rose)

There's definitely, definitely, definitely no logic

to human behaviour!!!

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  22-02-2002 18:12
Haha åh lol! Her sidder man og keder sig i sin ferie... og så keder man sig pludselig ikke mere ;oD Åh altså, hvor er i sjove :o)
Nå, men jeg vil nu også helst være helt alene, når det handler om bad og toilet. Og jeg vil helst gøre det derhjemme =) Men nogle gange bliver man jo nødt til at gøre det hos andre, når der er lidt langt hjem :o/ Hehe...

Lene Skov Mikkelsen :-) Mule.dk

Med webcam!

Webside opdateret d. 19/02-2002

0
0
Svar på denne tråd

Svar på dette indlæg (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider