Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Hvorfor har folk så lange fingre!!!!!
Forfatter: 
Dato:  30-08-2009 16:52

Hejsa HN...


Jeg er bare så hamrende tosset :-(


I går blev min cykel stjålet, det er nummer 2 cykel jeg får stjålet her hvor jeg bor på 3 år...


min kærestes cykel blev stjålet fra stationen en søndag morgen, for en måned siden mellem kl 06-11 al der var tilbage var bare fjeder låsen på stativet...!!!


Hvorfor kan folk ik holde deres lange fingre for dem selv!!!



Bare lige et vredt udbrud herfra :-(


Vh Anja.




<3 Lehmanns Ozzie <3

MIN højtelskede Tinker vallak

på 1 ½ år


1. gangs heste ejer, og nyder det hver dag :-)



<3 R.I.P Jiba --- Min sidste part <3

<3 Højt elsket - Dybt savnet <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg kender det!
Forfatter: 
Dato:  30-08-2009 17:55

Min cykel blev også stjålet for en måneds tid siden og ikke nok med at det er super nederen at folk ikke kan holde fingrene fra dem selv - men jeg bor altså midt ude i ingenting og skal frem og tilbage mellem min hest hver dag og det er altså ikke sådan lige til uden en cykel - som jo i øvrigt ikke er helt billig at købe brugt heller!

0
0
Svar på denne tråd
 
 xxxxxxxxxx
Forfatter: 
Dato:  30-08-2009 18:04

Jeg har også lige været i Budapest, på lejrskole. Vi sad allesammen og ventede på bussen, med vores indkøbsposer ved siden af os, og da jeg lige havde taget billeder, lagde jeg mit kamera på min pose, LIGE VED SIDEN AF MIG.. da vi så skal med bussen, ja, så er det væk. Jeg havde ellers gået med snoren fra kameraet om håndledet og kameraet i hånden. Men det er en gang, man ikke lige tænker sig om, så er det væk.. :(
øvøv..
Det er bare træls med sådan nogle "pilfingre"..!


-lærke

0
0
Svar på denne tråd
 
 træls...
Forfatter: 
Dato:  30-08-2009 18:14

vi fik stålet vores ATVèr,(4 hjulet MC) men efter jeg lagde billeder ind af den på facebook, fik vi kontakt til tyven. Nogle havde set noget :-) godt man kender så mange på nettet - men træls er det da at folk ikke kan lade andres ting værer.

Den står nu hjemme hos os igen.







Bandit

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  30-08-2009 18:23

I sidste uge blev mine rulleskøjter nakket fra "min" indgang...


Overboen havde holdt noget komsammenhalløj, og han blev udspurgt - "Du har sikkert forlagt dem" WHAT! hvordan ville man kunne forlægge et par rulleskøjter?!.


Både jeg OG kammeraten jeg havde på besøg vidste, at rulleskøjterne var der ved 2130 tiden - der havde vi været ude med hunden, og der stod skøjterne der stadig... :(


Gad vide hvornår mit vasketøj forsvinder?


Det skal lige siges, at jeg er den eneste der anvender den indgang, de øverige anvender den udvendige trappe.



0
0
Svar på denne tråd
 
 Sørgeligt!!!
Forfatter: 
Dato:  30-08-2009 18:26

Hvor er det sørgeligt at folk ikke bare kan holde snitterne væk fra hvad der ikke er deres eget!!!


På mit gamle opstaldningssted er der blevet sjålet høns! Ja HØNS!!!


Tre gange er hegnet ind til hønsegården blevet væltet og tyvenes bil er blevet fyldt med høns, indtil de blev opdaget og skyndte sig væk.


Og så på højlys dag, med biler i indkørslen og aktivitet rundt omkring! Ja, de er sgu ikke kede af det.


Det giver ordet perlehøns en helt anden betydning!






Tina et Unikum - ikke et plagiat


TinaU.dk



INsektmedlem





0
0
Svar på denne tråd
 
 Det......
Forfatter: 
Dato:  30-08-2009 18:53

Det er simpelthen fordi du har for lækker en cykel...


Tag og anskaf dig en gammel en, mal den totalt pinkfarvet med blomster - så bliver den ikke stjålet



Super skide hamrende møg irriterende, at folk er så langfingerede... kan godt forstå du er rasende....


Hilsen Vibeke



R.I.P. Freykur, 8 År

R.I.P. Line Vaps, 10 år



Hva ska jeg skrive?


www.mellemhaven.dk


0
0
Svar på denne tråd
 
 Stjålet cykel
Forfatter: 
Dato:  30-08-2009 19:30

Vibs jeg tror ikke det afskrækker. ;)


Min cykel stod låst med to låse, var rød med blomster og cykelkurv og alligevel blev den stjålet!


Nu kæmper jeg så med forsikringen, de vil vide hvad tilsvarede cykel koster, men cyklen laves ikke mere!! Så hvad skriver jeg så?


Tid til kærlighed, tid til kærtegn..

Tid til at dele, tid til at sige farvel...


Farvel min elskede, tak for tiden.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Frk Sjørslev
Forfatter: 
Dato:  30-08-2009 19:50

Spørg en cykelhandler, lad som om du vil handle der, spørg hvad en tilsvarende vil koste.....

Så må man gå ud fra, at han kan finde en pris på en tilsvarende, altså en "i dag pris"....







Hilsen Vibeke



R.I.P. Freykur, 8 År

R.I.P. Line Vaps, 10 år



Hva ska jeg skrive?


www.mellemhaven.dk


0
0
Svar på denne tråd
 
 Vibs...
Forfatter: 
Dato:  30-08-2009 19:56

Ja du sir noget..


Jeg må sørme da prøve, kan da sagtens sige at jeg er på udkig efter en pris til min forsikring, da min cykel er blevet stjålet.


Tak for rådet. ;)


Tid til kærlighed, tid til kærtegn..

Tid til at dele, tid til at sige farvel...


Farvel min elskede, tak for tiden.

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  30-08-2009 21:45

Folk er bare så møg hamrende irriterende!!!


Jeg fik min cykel i fødselsdagsgave af mine forældre, min søster er skiltemaler, og da jeg ikke har nogen bil hun kan dekorerer så gjorde hun det på min cykel

ned af bagskærmen stod der ANJA og rundt omkring på stellet satte hun guldstjerner...

der er blomsterkrans på kurven...


Horfor stjæler man en cykel med navn på !!!!!


Vh Anja.




<3 Lehmanns Ozzie <3

MIN højtelskede Tinker vallak

på 1 ½ år


1. gangs heste ejer, og nyder det hver dag :-)



<3 R.I.P Jiba --- Min sidste part <3

<3 Højt elsket - Dybt savnet <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 Cykeltyve
Forfatter: 
Dato:  31-08-2009 13:02

Jeg fik ligeledes stjålet min cykel i mandags, det var en gammel racer der ikke kørte så godt længere, alligevel blev den sgu stjålet. I fredags fandt jeg den så igen, havde ellers opgivet efter jeg havde ledt i fire dage, men en eller anden havde stillet den ved et skilt for enden af vejen.. Hmm meget mystisk, for der havde den i hvert fald ikke stået hele tiden..



Mvh. Kathrine Jensen

Nu som sygeplejestuderende i Næstved

0
0
Svar på denne tråd
 
 Øvbøvbøvøv
Forfatter: 
Dato:  31-08-2009 19:46

Hvor belastende!!!!!!!!!


Det er SÅ surt når andre folk skal stjæle ens egendele!

Og så en cykel man er så afhængig af! R.vhuller!!!!!!!!


Dumme dumme cykeltyve!


Margit


En sand ven er en der tror på en, når man selv er holdt op.


Livet er til låns-lev det fuldt ud!


Mor til den dejligste benjamin 02.10.07


Sov sødt Jiba ´88-09´


0
0
Svar på denne tråd
 
 fordi du
Forfatter: 
Dato:  31-08-2009 20:16

Fordi du bruger en for svag lås bliver din cykel stjålet.


hvis du går en eller to kalibre op i lås styrke og benytter fx skivebremselås til en motorcykel så giver det mere arbejde til tyven kontra den cykel som holder ved siden af din.


Med venlig hilsen

Lena


0
0
Svar på denne tråd
 
 Kender det alt for godt
Forfatter: 
Dato:  01-09-2009 10:02

I går blev min scooter stjålet, for 2 gang på 1 år! (første gang fik jeg den tilbage fordi det var min nabo som havde gjort det og i ødelagt stand)

Har fået stjålet ting for omkring 12.000 kr gennem det sidste år, og er efterhånden SÅ træt af de idioter.






Mvh Louise



Portræt-tegning af din hest tilbydes - skriv til mig for billeder og tilbud



Søger en halvpart (en hest at ride) i Odense


0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  01-09-2009 13:10

Min søsters kælefår (Krølle) blev stjålet fra dens indhegning hvor den gik sammen med sit lam og et andet får og dets lam, Krølle fik hun i fødselsdagsgave for ni år siden og nu ved vi ikke hvad der er hent hende vi håber bare at de har slagtet hende så hun ikke bliver mishandlet men er bange for at det er halalslagtning hun skulle bruges til da vores nabo samme aften sagde nej til at sælge hans får til to mænd som kom forbi og søgte får til halalslagtning to timer efter var Krølle væk meget trist :-(

0
0
Svar på denne tråd
 
 DarkAngel...
Forfatter: 
Dato:  01-09-2009 17:53

det med vasketøjet skal du ikke spøge med.


Jeg har faktisk fået stjålet en kjole fra en tørresnor, i gården hvor vi boede.


Det mest morsomme var, at kæ....... der stjal den, også gik med den i ejendommen .


.


0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  01-09-2009 18:02

Stella: DOH! Hun kan da ikke have haft mange hjerneceller i funktion :-P



Pt er entre/ydredøren låst, og hunden har fået lov til at have hele kælderen (dvs. min lejlighed + fællesindgangen, som jeg alligevel er den eneste der anvender) :-)





0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider