Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 De unge Mødre i aften
Forfatter: 
Dato:  18-08-2009 22:38



Nogen der så det program idag????


Nøj jeg var ved og springe i luften da det unge par Rebecka (staves?) og hendes kæreste Jakob finder ud af at deres hund har spist halvdelen af deres lagkage??? Desuden hvor fanden ved de hvilken hund der er tale om når der er 2 hunde

Det resultere i at Jakob tager den ene af hunden og smider den for og sige det mildt af HELVEDE til og ind i et lille rum !!!


Jeg er chokeret. og tør sku ikke tænke på hvad de gør ved de hunde når de tisser på gulvet!!!!


Utroligt som folk tror at vold det hjælper på dyr !!!


Grow Up !!!




Hesten er et dyr der skal forstås med respekt<3

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg så det....
Forfatter: 
Dato:  18-08-2009 23:02

..og tænkte som dig: Meget mærkelig opførsel!

Blev den grebet i gerningsøjeblikket eller havde den mon "allerede glemt det"? Og var det overhovedet den?


Men jeg forstår så heller ikke, hvordan de kan holde ud at have to så store hunde i deres lille lejlighed. Som dengang manden sad med fodlænke og det var moderen, der måtte ordne børn og hunde og manden hele tiden.. Sikke en tålmodighed hun må besidde.


Mvh Mette

0
0
Svar på denne tråd
 
 nej så det ikke
Forfatter: 
Dato:  19-08-2009 07:06

jeg var ude ved svigermor- nogen der har et evt link til man kan se det på nettet?



www.nikon-pics4u.webs.com



NU med termin den 15 dec 2009 - venter sig en lille dreng

0
0
Svar på denne tråd
 
 ja okay
Forfatter: 
Dato:  19-08-2009 07:21

fandt det selv. Hvor herre bevares... Tag hunden og smid den ind på et bette værelse, endda uden at den ahr set hva det er den skulle ha gjort. Christ! ja hva kan man forvente- det er for mig at se ikke lige dem der har mest hjerne så at sige.



www.nikon-pics4u.webs.com



NU med termin den 15 dec 2009 - venter sig en lille dreng

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  19-08-2009 15:21

Stute: http://kanal4.dk/deungemoedre/ her er et link, som man af en eller anden grund kan se gratis - normalt koster det penge at se DUM på nettet.


"Noget meget smart, klogt, filosofisk eller yderst morsomt"

Hvor er PRINS VALIANT?
Rød, 17 årig vallak, 138 stg.
Der er billede i præsentation.
0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  19-08-2009 15:59

Kan huske at jeg tit så de unge mødre førhen, men er stoppet helt med det. Synes man ser så mange ting skrækkelige ting i det program.


Line Rønn - Djurslands Rideklub

Med hestene Ronaldo og Mikado







0
0
Svar på denne tråd
 
 Tror faktisk..
Forfatter: 
Dato:  19-08-2009 18:46

Så det og tror faktisk fyren fulgte efter hunden og lukkede døren, så mon ikke det fik et lag tæsk også.


Nu var der 2 hunde, men han sagde , kom her og se hvad din møg hund har gjort..






Satis temporis mihi est

( Jeg har tid nok)

.


0
0
Svar på denne tråd
 
 hahaha.....
Forfatter: 
Dato:  19-08-2009 19:07

Tænkte nok det var et indlæg om overgrebet på den stakkels hund. Se det kan nemlig få HN'erne op ad stolen, at hunde bliver mishandlet. Jeg forstår dog ikke, at forargelsen ikke er rettet imod den måde størstedelen af de unge mødre behandler deres børn på i stedet for. Det synes jeg da hellere man skulle fokusere på. Men måske det bare er i orden - børn er jo ikke hunde.


-Annette

0
0
Svar på denne tråd
 
 bbbbbbbb
Forfatter: 
Dato:  19-08-2009 19:19

I sidste uge blev de meldt til dyrenes beskyttelse for netop den episode. Eftersigende så er de også kommet af med hundene( for 3-4 mdr siden.)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ha ha ha
Forfatter: 
Dato:  19-08-2009 19:27

Så lige klippet. Altså bortset fra hundens flyvetur, hvilket den nok skal overleve, er de mennesker altså god underholdning. Hold op en flok af totalt sociale tabere, DET er da sjovt.

Hvis ikke vi kan grine af folk, der helt og aldeles frivilligt udstiller deres problemer, manglende evner og kompetencer som forældre, hvad skal vi så grine af.


Jeg har sgu da sjældent set mage. De tror vel de bliver kendisser... NOOOOT.


"Jamen jeg vil da total gerne være sådan en slags Fitness instruktør... men det er gået lidt i vasken" Ja ligesom resten af dit forpulede sørgelige liv.

Moren må sparke hende frem for at holde hende igang, hvor herre til hest. Men ja, de kæmper selv med den sociale arv. Men få da nogle børn, det skal nok hjælpe dig frem i verden.


Men bekymrende at børn vokser op hos børn... stakkels dem og hvilken fremtid!!!.




Jack Russelterrier til avlstjeneste

Stambogsført i DJRTK.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Lagkage
Forfatter: 
Dato:  19-08-2009 20:08

Fuuuuuck hvor var jeg blevet gal hvis min hund åd halvdelen af min lagkage...!!!





©´¯`·.¸¸.·´¯`·- Spyrow -·´¯`·.¸¸.·´¯`©



Some people wish to feel stronger - some simply are!


Der findes to slags dyr - Dem vi spiser og dem vi slår ihjel...



0
0
Svar på denne tråd
 
 godt og høre
Forfatter: 
Dato:  19-08-2009 22:32

at de blev meldt for det er sku en ond behandling af dyrene!! en af de få gange havde jeg sku ønsker at den "kamphund" som folk udtaler disse hunde som havde vendt sig om og bidt ham i næsen!!!


Der er en bruger som skriver at dyremishandling kan få os op af stolen, men nej, der er os andre der forargede (staves?) mig igår, det forældrepar som ikke vil vække deres barn fordi de skal ind og handle, og lader babyen blive i bilen, hallo !! hvor mange børn er ikke døde pga dette?!


Ved da godt de tog en babyalarm med, men det er der ingen mennesker som har mulighed for og vide eller for den sags skyld vide hvor langt tid den 17 mdr gamle dreng har lagt i bilen!! Uanset hvad tager man barnet med ind og handler!!


Ihh altså...


Overvejer godt nok os og stoppe med og se det for det er nogle slemme ting man er vidne til sommetider... Puhaa!!


Tak for jeres svar..



Hesten er et dyr der skal forstås med respekt<3

0
0
Svar på denne tråd
 
 amirglory
Forfatter: 
Dato:  20-08-2009 05:27

Annette S : Hvis du søger, vil du finde masser af tråde hvor folk er forargede over mødrene i DUM...... Det er ikke kun dyrene.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Annette S
Forfatter: 
Dato:  20-08-2009 09:19

Der fik du lige smilet frem på mine læber


(ser ikke programmet da jeg risikerer at blive alt for ked af det)


Ingen er så god at der ikke er ondt i ham eller så dårlig at han intet er værd.

-Michael Crichton.

0
0
Svar på denne tråd
 
 De unge mødre
Forfatter: 
Dato:  20-08-2009 09:48

Har lige set programmet, og må indrømme at det gør mig trist. Der er tydeligvis nogle forældre, der ikke har klaret opgaven med at forberede deres børn til voksenlivet. Sørgeligt.


Der findes rent faktisk unge mødre der er deres opgaver voksne. Som er selvstændige og tager ansvar for deres børn og dem selv, så det kan godt lade sig gøre.

Disse piger, der vises i dette program, hører vist ikke til den kategori, men spørgsmålet er også om der ville være nogen underholdningsværdi i at se dem der kan fungere på trods af svære odds?


Jeg er glad for at jeg ikke har den tv-kanal, for andres elendighed kan jeg godt være foruden. Tænk på de stakkels børn, der kommer til at kæmpe med social arv. Håber at kommunernes familieafdelinger har fokus på disse famillier.


Hilsen Nana


17,5" Spalding med flair, til salg for 4.500,-

Se annoncen her for mere info.


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider