|
|
| Hvad er det der er galt med mig?? |
|
|
Lige nu er jeg på flere datingsider bl.a. dating.dk og farmerdating.dk, men men men der sker ikke en skid, har selv udsendt omkring 20 brev fra hver profil inden for de sidste par måneder men har enten ikke fået svar eller negativt svar.
Indrømmet jeg er en stor pige (har lidt for meget på sidebenene) men er det virkelig nok, skal man virkelig ligne en model, have store bryster og lyst hår før nogen gider at skrive til en.
Her en min profiltekst fra farmerdating Hej.
Ja man ved jo ikke rigtig om man hører til her inde når man ikke er landmand, men jeg prøver nu alligevel.
Jeg hedder Line og er 23 år og netop færdig med min uddannelse til lærer, det er jo en bracher hvor er der ikke lige frem er job mangel og jeg er da også så heldig at jeg har fåer jo der hvor jeg helst ville det, nemlig på en efterskole der ligger lidt ude på landet.
Jeg bor i egen lejelighed i en lille by mellem Slagelse og Næstved som hedder Fuglebjerg. Her bor det meste af min familie også se vi ser en del til hinanden og der er jeg faktisk rigtig glad for.
Min tilknytning til landbruget kommer dels gennem mine bedsteforældre som har et lille landbrug på 30 tønder land, hvor de før både har haft køer og grise min nu nøjes med at have hobbydyr. De kan ikke så meget selv mere så det er min morbror der dyrker jorden og så hjælper vi andre til når der er brug for det. Dels gennem min lillebror som starter sin uddannelse til Landmand til september på Dalum.
Der ud over har jeg tidligere redet meget, men med studiet har der ikke været så meget tid til det så lige nu leder jeg efter en hest at ride på.
Spørg man mine venner er jeg den smilende glade pige, der siger tingene som de er og ikke ligge fingre i mellem. Jeg er nem at læse når man har lært mig at kende for jeg gider ikke gå og gemme på ting.
Det var lidt om mig. Du er velkommen til at skrive hvis du vil vide mere om mig
Line
Og det billede jeg har på 
Hilsen Line Susi prisesse hesten Verdens dejligste shetter
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lærer.... |
|
|
Du er vel ikke dansklærer??
Venlig hilsen
M
Hestetrailer udlejes (7000 Fredericia) - se mere på min præsentation
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dansklærer |
|
|
Nej er desværre ikke dansklærer, men gør da mit yderste for at skrive og stave så korrekt så muligt, selv om den smutter en gang imellem i sær på computeren. Men skal da undervise nogle 9. klasser i dansk grammatik senere på året. Hvorfor spørger du?
Hilsen Line Susi prisesse hesten Verdens dejligste shetter
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Nåh.. det var bare pga. stavefejl, manglende komma og sprogkorrekthed Never mind  Det går også lidt hurtigt, når fingrene løber henover tastaturet. Og så kan der jo komme lidt smuttere.
Venlig hilsen
M
Hestetrailer udlejes (7000 Fredericia) - se mere på min præsentation
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Skil dig ud |
|
|
Allerførst: Det har absolut intet med udseendet at gøre, at du ikke får svar eller får negative svar! 1. Skil dig ud. Det gør du ikke med den nuværende profiltekst. Den er jeg-jeg-jeg *gaaab* *la-la-la-la* kedelig! 2. Ikke noget "mine venner siger". Skriv om dig selv, men ikke arbejde-søger hest-elsker min familie. Det er hverken dit arbejde, din søgning efter en hest eller din familie der søger en kæreste. 3. Ret stavefejlene. Især når du er lærer, er det endnu vigtigere. 4. Undgå at tale ned om dig selv. 5. Lad være med at virke usikker. "Ja man ved jo ikke rigtig om man hører til her inde når man ikke er landmand, men jeg prøver nu alligevel." Det lyser langt væk af usikkerhed. 6. Beskriv hvad du søger. Ud fra din profiltekst søger du.... En hest at ride? 7. Hold profilteksten kort, og del den ind i to dele: Hvad du søger og hvem du er. I den rækkefølge. 8. Lav noget spas der viser hvem _du_ er. Ikke hvad du arbejder med, din familie, eller hvordan du bor. 9. Din families erfaring med landbrug er irrelevant. Og sådan set også din egen, i første omgang. Der skal jo være noget at spørge om  10. Brug humor. Vær interessant. Vær dig selv, uden at udlevere dig selv. Held og lykke!
Salvia
Det er ved vejs ende at alting begynder
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fordi du |
| Forfatter:  |
Skovsvamp ☻Vestfyn☻ |
| Dato:  |
14-08-2009 21:14 |
|
har en del "slå-fejl", huller i sætningerne og til tider deler ord, der ikke skal deles bla., gætter jeg  Nåja... men derudover: Jeg tvivler stærkt på, at nogle kg for meget er årsagen. Min søster var temmelig tyk, da hun scorede sin mand... og hun har altid været omsværmet alligevel. Synes måske bare, at din tekst mangler lidt infor om: Hvad er det du vil? Vil du ha en mand at ægte (mand med stor M, metroseksuel eller bare noget), en dytteven, en kæreste, en ven eller vil du bare date lidt uforpligtende... ? vil du ha hus på landet, båd eller parcelhus? Er du ligeglad? Vil du ha køer, grise eller sofahygge på en lørdag? Vil du ha børn, eller vil du ikke? Når jeg har søgt efter en mand (aldrig via dating, dog), så har jeg da søgt efter en, hvor varedeklarationen var tydelig... Gætter på, mænd også gerne vil kunne se, hvad de får den anden vej. Gå til makronerne. Skriv, som var det en hest du søgte. Ridehest, selskab, avl eller måske en, der kan trække vognen? 
Vejen, som begynder i hjertet, må nødvendigvis krydse hjernen, hvis den ikke skal ende blindt! ... What the caterpillar calls the end of the world the master calls a butterfly.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvad vil du ha? |
|
|
Jeg mangler info omkring hvad du vil ha og hvad du søger... Er det en fuldtidskøreste, vil du giftes, vil du bare ha @!#$ oder was  Og så skal du ha lidt krydderi ind i den, den falder igennem du fortæller ALT for meget, der er intet overladt til fantasien, eller at spørge om... Humor om muligt  Ellers kan jeg anbefale match.com eller HN's helt egen "Venner søges" der fandt jeg prinsen på den hvide hest. På match havde jeg et par dates, det var super hyggeligt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Du fortæller jo nærmest ingenting om dig selv. Det kan godt være men ikke behøver at være model, men hvis man ikke har udseendet må man jo sælge sig selv på anden vis. Humor, intelligens, omsorg for andre, what ever. Hvad brænder du for? Hvilke emner eller ting kan få dine øjne til at gnistre og dine kinder til at brænde? Desuden. Drop alt det pladder om familien. Det kommer jo når man lærer hinanden at kende.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg har tilladt mig at ændre |
|
|
Din tekst lidt: Hej
Jeg hedder Line og er 23 år. Netop færdig med min læreruddannelse. Jeg har været så heldig at få en stilling på en efterskole, hvor jeg skal starte den ? og jeg glæder mig helt vildt.
Jeg er en ærlig, smilende, glad og uadvendt pige, der ikke bærer nag. Jeg bor i egen lejlighed i Fuglebjerg, en lille by mellem Slagelse og Næstved. Min store interesse har altid været heste og ridning p.g.a. uddannelse har denne hobby været lagt på hylden, men jeg er i fuld gang med at genoptage den. Min Lillebror starter på uddannelsen som landmand til september på Dalum og mine bedsteforældre har haft et lille landbrug, hvor jeg har tilbragt en del af min barndom og hvor jeg stadig kommer.
Det var lidt om mig, er du blevet nysgerrig efter at vide mere? Så skriv. Line Jeg er ikke god til grammatik, men det er der sikkert en anden der er Min ændring er et forslag/udkast som du måske kan have glæde af, at arbejde videre på eller som kan give dig en ide til en helt anden tekst  Og så skal jeg være ærlig, jeg har mødt dig i det virkelige liv og der virker du ikke udadvendt men en lille smule genert, ikke at det er forkert på nogen måde, men hvis jeg får at vide, at folk er uadvendt ville jeg forvente, at møde en "Selvsikker" Person der ikke er genert! Du er sød ud fra det jeg har set, men du virker også genert. (Jeg har været elev i Fugleparken, imens du har arbejdet der ) Jeg krydser fingrene 
Mvh Charlotte Mangler du reg.smed, så kontakt mig over pb.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det har meget |
|
|
at sige hvordan din profil tekst er, jeg vil med glæde vise dig min, jeg har den dog ikke her på den her computer, MEN jeg fik dagligt breve fra hankøn og fandt mig da også en som jeg er ved at se lidt an blandt dem. Og de sagde alle at det var min profiltekst de var fanget af. jeg er også en af dem med for meget på sidebenene. Og det har ikke afskrækket dem. Kan fortælle dig at jeg prøvede ellers ihærdigt på at slippe af med nogle af dem. En af dem skrev over 100 breve til mig, han ville bare møde mig og jeg syntes han var irriterende., Men er alt alt for høflige til at sige sådan noget. MEN mnjaaaer det er da ham jeg kalder min kæreste idag. Jeg prøver at sætte min profiltekst ind i morgen så kan du se hvordan jeg gjorde det. Det skal nok lykkes  Jannie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Den er kedelig |
| Forfatter:  |
xtiny |
| Dato:  |
15-08-2009 05:48 |
|
Som andre skriver! På mig virker det mere som om, du søger job i landbruget, en som om du søger en kæreste/ven. Skil dig ud- og fortæl om, hvad du søger, og kort om, hvem du er. Det kunne lyde: Høstmaskine søger makker! Model 19xx med skønne runde former, rød lakering og slidstærk motor mangler makker i passende alder.... (Sorry- mit kreagen er blevet spoleret af en killing, der VIL sidde i tastaturet- å fortsættelsen må vente til en anden god gang). Stave- og grammatikfejl vil jeg se stort på- skulle jeg have valgt min mand efter hans skriftlige evner (mangel på samme!), så var det ikke blevet ham!  Pøj pøj med det! Og husk IKKE at skrive "frisk" og "(k-)ærlig"- det er så meget kliché. Det samme gælder "hjemlig hygge" 
Mvh xtiny
♣*** The truth is out there- but the lies are in your head*** ♣
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Hold da op hvor er der kommet mange gode forslag. Så jeg vil nøjes med at skrive held og lykke til dig 
Pragtfuld avls Golden retriver tæve sælges. født d 2/2-08 Hej fra Irene
www.ladylama.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Opdatering |
|
|
Husk at opdatere os herinde hvis du finder landmanden på den røde traktor ik? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Billeder og tekst |
|
|
Bare rolig, det skal nok komme! Men selvfølgelig kan en personlig tekst, som skiller sig lidt ud, og gode billeder hjælpe dig langt. Et godt billede er slet ikke nødvendigvis af en åleslank model! Men det skal udstråle varme, smil og dejlig personlighed, samtidig skal de være autentiske. De fleste mænd kigger slet ikke teksten i første omgang, og mænd tænder jo på forskellige ting, så hvor mange kilo der er på sidebenene er slet ikke relevant for den rigtige. (Jeg kan ikke se dit billede her af en eller anden grund?) Hvis jeg var mand, var interesseret, og kiggede videre i teksten ville jeg måske være lidt bange for den tætte familietilknytning, og tænkte, er der plads til mig, og min familie? Kan hun rykkes op/flytte fra lokalområdet? (Mange enlige landmænd, har jo lidt svært ved at flyttet produktionen/gården  Jeg fandt min kæreste på Farmer, og ingen af os er landmænd Men jeg tror, at der er flere "nede-på-jorden" typer derinde, end fx Dating.dk (bare et gæt) Rigtig meget held og lykke til dig!
The mind is like a parachute - it only works when it's open! Reality is that part of the imagination we all agree on
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| landmand...... |
|
|
Jeg har prøvet at rette lidt i din profiltekst og fjernet/tilføjet i teksten Hej. Landmanden har altid travlt, men måske er jeg alligevel heldig at du får tid til at sidde her lidt, så du kan lære mig at kende...
Jeg er ikke landmand, så jeg har tid til at servere kaffen i marken og pakke madkurven på en dejlig forårsdag, jeg nyder livet på landet og så er det jo nærliggende at oprette en profil herinde.
Jeg hedder Line ( og er ikke som hende Line fra Emil fra Lønneberg ) jeg er 23 år og er uddannet lærer, og har fået mit første job på en efterskole beliggende i dejlig landidyl.
Jeg bor i lejlighed i Fuglebjerg, mellem Næstved/Slagelse. Her bor også en del af min familie, som jeg nyder at være sammen med.
Min tilknytning til landbruget kommer dels gennem mine bedsteforældre som har et lille landbrug på 30 tønder land, hvor de før har haft køer og grise, men nu nøjes de med at have hobbydyr. De kan ikke så meget selv mere så det er min morbror der dyrker jorden og så hjælper vi andre til når der er brug for det. Dels gennem min lillebror som starter sin uddannelse til Landmand til september på Dalum.
Jeg er selv hestepige, i studietiden har der desværre ikke været så meget tid til min hobby, så lige nu leder jeg efter en hest at ride på.
Jeg er en smilende glad pige, og meget ligefrem, jeg siger tingene ligeud. Jeg åben om tingene, går ikke og gemmer og indebrænder ting som kunne bekymre mig.
Det var lidt om mig. Du er velkommen til at skrive hvis du vil vide mere om mig
Line Så syntes jeg du skal skrive lidt mere om dine evt. ønsker for fremtiden? hvilken type mand er du til ? Held og lykke med din videre søgning Mvh Birgitte
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Uden at have set dig eller noget, så er det du har skrevet helt galt. Det lyder altså som en job ansøgning og ikke en kontaktannonce. Glem din landbrugserfaring og hvad dine bedsteforældre og lillebror laver det er en mand ikke interesseret i. Det er dig detr skal fange interessen. Skriv i en humoristisk tone, humor falder de fleste for. Overskriften kunne være. "Pollet tyr med hår på brystet søges" "Prinsen på den grå Fergusom søges" Du kan skrive at kopattemælkeudtrækkereksamen har du ikke, men lidt har du set til landbruget og synes det virker interassant. Det handler om at lave blikfang. Skriv lidt om hvad du søger og dine interesser, men i korte træk, så det ikke bliver en ulæselig og kedelig roman og glem ikke pjat og humor med måde.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| enig med pjevs |
|
|
væk med hva tilknytning du har til landbruget. Det kan godt være det er farmerdating.dk men det er ikke et must du har været på en gård eller har erfaring med landbrug.
Nå men her er tekst og billede jeg havde :

Female her, af den lille og tykke og flabet slags.
Jeg tænder på humor, intelligents, og at man kan være lidt selvironisk. Jeg har masser af humor selv, og det er meget sort, og tiltider sær siger mine veninder. jeg er vild med tattoes og piercinger både på mig selv og andre.
En af mine venner beskrev mig som værende en der udsender " feel good vibes" jeg gør hva jeg kan for at folk omkring mig har det godt og er tilfredse. ( måske mit moderlige gen )
jeg har børn, hunde, hest(e). Jeg skal waoues, og jeg mener ikke, at jeg kaldes for søde, før man kender mig. Det irritere mig bare. Jeg mener du skal virkelig få mig til at vende mig efter dig, og vi snakker ikke om udseende men om personlighed.
Du skal kunne give mig modspil, og tiltider nok sætte mig på plads, da jeg ellers tror jeg ved og kan det hele
jeg er ikke ryger, og kan heller ikke se mig selv sammen med en ryger. Jeg er touchy, feely og skal have en mand der kan give og finde sig i knus, kram, kærtegn, nus, pil, rod, rag, kys dagligt.
Jeg er hva jeg vil kalde et multitalent, jeg kan lidt af hvert, jeg kan lave højt belagt smørrebrød, køre truck, skifter altid mine dæk selv, roder gerne lidt i en motor, laver stort set alt på min egen comp( er lidt nørd) .
Jeg har temperament, og er ærlig, og tiltider ret useriøs. Som før nævnt jeg kan bedst lide folk der ikke tager sig selv for seriøs, jeg elsker at have det sjovt, se nogle film kramme og alt det
Nå men hvis det ikke er uddybende nok så skriv og spørg
men jeg fik masser af respons på den. Held og lykke med søgningen Jannie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Jeg har jo så også kastet mig ud i netdating, og må indrømme at jeg ikke har skrevet et eneste brev til en fyr endnu, men har til gengæld fået masser af post og været ude på dates, står faktisk lige nu med det luksusproblem at skulle vælge mellem to fyre, uh hvor jeg hader at skulle afvise nogen!
De fleste har allerede sagt hvad der skulle siges om din profiltekst. Men jeg vil ligetilføje, at det er en god idé at holde den kort og tydelig, da de færreste fyre gidder at læse en hel stil, der skal jo også være noget at spørge om  Her er min profiltekst, hvis det kan give nogen ideer...: Om mig Jeg er en sød, rolig, kærlig, pålidelig, glad og nogle gange spontan pige som for langt det meste ser lyst på tilværelsen (alle kan jo få nedture, men mine er heldigvis oftest ret korte ). Jeg blev skilt for snart to år siden, men det var mit valg så er 100% klar til at komme videre, måske med dig? Da jeg elsker at have én at forkæle (og forhåbentlig få lidt tilbage)
Jeg er nok rimeligt praktisk anlagt og er ikke hende den hjælpeløse der venter på at kæresten banker et søm i væggen, den klarer jeg selv. Har faktisk selv bygget en stald på 50 kvm til mine 2 heste. Jeg er hende som giver dig tid til dine interesser og venner og forventer så selvfølgelig at jeg får det samme. Jeg er egenligt ret aktiv som sådan, bruger tid på hestene og tager gerne en lang gåtur i skoven, elsker frisk luft men vil egentlig også lige så gerne have en aften på sofaen, gerne med en god film...
Jeg har en hyggelig andelsbolig i en lille by der hedder No, og arbejder til dagligt på slagteriet i Herning. Jeg søger Du er klar til et fast forhold (selvfølgelig skal man lige se hinanden an), positiv og nem at snakke med. Og så bor du i midt/vestjylland, da jeg overhovedet ikke egner mig til et forhold hvor man ses mindre en 3 gange i ugen (og gerne meget mere, hehe)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|