Jeg har lige købt en shetlænder hoppe på 3 år og 95 i stg.
Hun er rigtig sød , men har selvfølgelig meget og lære endnu 
Da min mor så hende 1 gang på et billede sagde hun: Har den føl?
og jeg tænkte at billede bare snød min mor, min mor har ikke noget erfaring med heste overhovedet. Så jeg svarede selvfølgelig nej.
Jeg har så tjekket hendes patter og rørt hende på maven, men tænkte at det bare var min mor som har fået mig på mærkelig tanker.
Jeg spurgte ikke tidligere ejer om hun kunne være med føl da hun er den spinkle type, og mht. års tiden og at han allerde havde fået 1 føl i år, tænkte jeg at min ikke var.
Idag var jeg så ude og longere hende, og jeg blev ret meget i tvivl, for det ligner hun har en "ekstra" mave som går lidt ind af ved maven, hun er faktisk lidt rund på begge sider, men der er ikke mælk på patterne og de er ikke større end ellers på en shetlænder, syns jeg i hvert fald ikk 
Jeg har aldrig haft en hoppe med føl og har ingen erfaring med dette.
Har selvfølgelig tænkt mig og få en ud og kigge hende og tjekke om der er mulighed for det og selvfølgelig ringe til tidligere ejer og spørge om hun gik med hingst sidste år, selvom jeg dog tvivler på dette.
Nu er mit spørgsmål,
Er der nogle specielle symptomer som opstår når en hoppe er med føl ??
(ihh føler mig godt nok dum lige nu
) Kan ikke finde noget om symptomer på nettet.. 
Håber på seriøse svar, da jeg er lidt flov over ikke og vide sådan noget. hmmm...
Det er hende her vi snakker om