Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Så kan han da lære det
Forfatter: 
Dato:  07-08-2009 10:46

Sådan en idiot..

Mænd tror sku da også de er så dejlige, lige meget hvad de gør..

www.bt.dk/utroligt-men-sandt/satte- ild-til-fuld-mands-koensdele

Asterix

Hvil i fred min dreng

Jeg vil tænke på dig fra nu af og for altid

0
0
Svar på denne tråd

HA HA HA
Forfatter: 
Dato:  07-08-2009 11:31

Det kalder jeg en handlekraftig kvinde

Sagde Marie som går ind for at dyreplageri skal straffes hårdere!

Og mener ALLE ryttere burde bruge hjelm og sikkerhedsvest.

0
0
Svar på denne tråd

123456789
Forfatter: 
Dato:  07-08-2009 11:41

jeg går nu ikke ind for at skade andre mennesker.. Mennnn jeg kunne også have fundet på det hun gjorde.. For hvem ved hvordan det ville være at sidde og opleve noget så grusomt...

Hilsen Annette

Mor til banditten Noah og ejer af den franske bulldog fluffy

LÆKKER ANDELSBOLIG/RÆKKEHUS SÆLGES I AALBORG

Se mere på: WWW.FRIHAUGE.DK

0
0
Svar på denne tråd

Ikke okay!!!
Forfatter: 
Dato:  07-08-2009 11:43

Det lyder måske sjovt, men det her går alt, alt for langt. Vi taler ikke om en kvinde, der har været i fare, bare være irriteret af en dum, fuld gut. Har de fleste af os ikke gjort noget dumt / irriterende mens vi har været fulde? Ville da nødigt blive straffet så groft.

Håber, hun bliver dømt for sin gærning.

Intet HUURRRA fra mig!

Hilsen Elena

0
0
Svar på denne tråd

well....
Forfatter: 
Dato:  07-08-2009 11:57

Jeg forstår hende sådan set godt. Der står jo også at hun flere gange bad ham gå væk, derefter hældte hun sprutten på ham og bad ham gå væk, så mon ikke også hun har sagt gå væk eller jeg tænder?

Og først derefter har taget lighteren i hånden og så tændt. Det vil jeg i hvert fald tro.

Alligevel ville jeg ikke have valgt at sætte ild til ham men et hårdt klem om kuglerne havde nok givet samme effekt uden det havde kostet manden brandsår.

Personligt ville jeg finde det temmelig grænseorverskridende at få stukket en fuld mands kønsdele op i snotten uden at have bedt om det. Ligeledes generelt at blive gramset på, klappet bagi og ret så sjofle tilbud og bemærkninger uden at have lagt op til det selv.

Så jeg kunne forestille mig at denne kvinde har haft det lige sådan og at denne episode simpelthen har fået hendes bæger til at flyde over.

-Jane

Regulator Complete sælges ved Aalborg

www.hms4life.dk
trailerlæsning og problemløsning i nordjylland

www.plejehjemsheste.dk - Efterlysning eller fremlysning af heste indleveret på hesteplejehjemmet

0
0
Svar på denne tråd

Selvforsvar...
Forfatter: 
Dato:  07-08-2009 12:30

... kan man vel kun kalde det hvis damen har været i fare. Og det lyder ikke som om hun på nogen måde har været truet - bare stærkt generet af den klamme fyr. Og det kunne sikkert være ordnet med en henvendelse til dørmanden - eller politiet (for det må vel gå under blufærdighedskrænkelse at han står og vifter med vedhænget)

£isbeth & Baloo

All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them.
(Walt Disney)

Se smukke unikke smykker til salg

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider