Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Hvorfor vil HN ikke skrive om DM??!!
Forfatter: 
Dato:  06-08-2009 22:16

Ja, jeg må tilstå at jeg undres i DEN grad!!!

Jeg skrev til HN, via den kontaktformular der er til nyheder, d 3 aug. Hvor til jeg indstendte den nødvedige information, klasser, samt billeder og link til hjemmeside.

D 5 aug. har jeg sted INTET hørt fra HN og min status på sagen, står bare som åben.(jeg har læst, at de vil svare indenfor 24timer)

Jeg tænker; ok måske får de rigtig meget ind den vej, og har måske ikke tid nu til at sammenfatte en artikel.

Så derfor sender jeg en hel artikel, med billeder osv, til deres nyhedsmail, og skiver at de bare kan copy paste, også er den i vinkel!! tror jeg...den er stadig ikke kommet på!!

Vi afholder altså DM i distance på lørdag d 8 aug. 2009.

Men det synes Heste-nettet.dk åbenbart ikke er særligt intressant, for den er stadig ikke kommet på under nyheder.

Nej, det er meget sjovre at skrive om løse heste, eller forbudte hunderacer.

Sporten har nu eksisteret i mere end 25 år. og vi er altså lige så seriøse omkring vores sport, som spring og dressur rytttere osv. om end ikke mere, da der ligger rigtig meget træning bag.

Man sætter sig altså ikke bare lige op på sin hest, og rider 123 km til DM.

Jeg fatter ikke hvori forskellen ligger HN??? der bliver gerne skrevet nyheder om DM i dressur osv. osv.

Hvorfor ikke om DM i distance?? det er jo trods alt ikke bare et lille lokalt stævne i sønder bøvling

0
0
Svar på denne tråd

distance
Forfatter: 
Dato:  06-08-2009 22:22

jeg forstår dig godt, der må være forskel på fisk... eller sportsgren om man vil.

pinligt...

PASSER SØGES

TIL HAFLINGER I ÅRHUS SYD

se mere her:

www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ hest/vis/240555/1/

Jeg vil hellere være en god original - end en dårligt kopi

0
0
Svar på denne tråd

Jane.....
Forfatter: 
Dato:  06-08-2009 23:09

jeg kan kun undre mig ligesom dig....

Når man tænker på hvilket stort arangement der er stablet på benene her på lørdag i Bernstofteparken, så synes jeg også det er underligt, at din henvendelse nærmest bliver ignoreret....

Pernille

Team CoDa ox - Endurance

Copy ox er til salg. Kontakt for info.

0
0
Svar på denne tråd

samme her
Forfatter: 
Dato:  06-08-2009 23:58

Godt nok har jeg ikke skrevet artiklen udførligt - men oplyst at en HNèr har fået sølv til EM for dressur med araber - jeg ved ikke meget om den race men har da sent dem hendes HN navn ....undre mig.

DELTAGER HN-TRÆF 2009

Hvor verdens behov og dine talenter mødes, der findes dit kald!

Fuldblods hoppe 9 år kåret i DV sælges/udlånes til avl/ridning.

0
0
Svar på denne tråd

endelig langt om længe
Forfatter: 
Dato:  07-08-2009 07:13

Fik jeg svar omkring Araber EM sølv.

De er nu på sagen.

DELTAGER HN-TRÆF 2009

Hvor verdens behov og dine talenter mødes, der findes dit kald!

Fuldblods hoppe 9 år kåret i DV sælges/udlånes til avl/ridning.

0
0
Svar på denne tråd

Forskellen ligger i
Forfatter: 
Dato:  07-08-2009 07:42

hvem du er og om der er "penge" i dig. Det er min konklusion efter at jeg en dag til min overraskelse så, at et rideudstyrsfirma under "Nyheder" kunne få offentliggjort at de nu er begýndt at bruge et skema til tilpasning af sadler. "OG"

Jeg må indrømme - jeg var noget skuffet - for jeg syntes faktisk at HN's små nyheds"inslag" har givet mig et godt og hurtigt overblik over hvad der sker på "hestescenen". Nu kunne jeg så få prikket hul i min (måske naive)tro på at HN "holder skæg for sig, og snot for sig". Jeg syntes det uheldigt og særdeles utroværdigt når man blander reklamer og ægte nyheder sammen. HN forsvarer sig med, at de ikke har mulighed for at skille/markere "nyheder" og "produktnyheder" men at de arbejder på det hmmmmm!

Hvem skal så afgøre hvad der er en "produktnyhed". Kan ethvert firma så sende materiale til HN og få gratis reklame under produktnyheder? eller er det bare forbeholdt de få.

NEJ-nej - reklamer hører altså ikke til på forsiden når det er sammen med øvrige nyheder, såsom VM-DM- osv. Det er en "ommer".

Jette K

PS. Retfærdighedsvis skal anføres at jeg fik hurtigt svar tilbage fra HN.

0
0
Svar på denne tråd

bumbumbum
Forfatter: 
Dato:  07-08-2009 08:53

Nå, men nu er den så kommet på....så lidt har det da hjulpet at skræppe lidt op...

Men ja, jeg ved sku ikke rigtig hvad jeg skal sige, vi er hurtigt kommet langt ned i listen, grundet en masse andre, mere spændende nyheder...

Jeg ville synes det havde været passende, at vi fik den lille boks, til højre på siden, hvor der er et lille udrag af historien.

Det er i morgen det hele går løs...

Mvh Jane

0
0
Svar på denne tråd

Vi vil meget gerne dække det meste
Forfatter: 
Dato:  07-08-2009 10:11

Det handler ikke om uvilje, når I har oplevet, at vi de sidste dage ikke har været hurtige nok.

Der er lige startet syv nye fagredaktører, og vi døjer stadig med lidt tekniske vanskeligheder i forbindelse med at få dem godt på plads.

Vi er meget glade for jeres tips, og vi glæder os til at modtage mange flere.

I kommer tilsammen langt mere rundt med sporten, end vi andre kan nå, så vi sætter stor pris på jeres idéer og artikler.

Mvh Jean

Heste-nettet

0
0
Svar på denne tråd

Jeg kan godt
Forfatter: 
Dato:  07-08-2009 10:23

forstå jeres frustation, men sammenlign fx med ridehesten.com.

Der er den også først kommet på igår aftes/idag. Og den er allerede nummer 3-4 stykker på listen.

Der sker meget pt, og alle vil gerne have deres nyheder med.

At der så har været et mindre uheld med mindre tekniske vanskeligheder internt, hjælper jo heller ikke på det.

Mvh. Tine

Fotografering?

Fatboy sækkestol købes. Send PB.

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  07-08-2009 12:26

Hvorfor står der intet på hjemmesiden om at de mangler hjælpere og ikke mindst hvad hjælpen består i?

Det er måske bare mig der ikke kan finde det?

It is better to aim for the stars and hit the moon, than to aim for the trees, and hit the ground

Walking faster will not get you there quicker,

if you are heading in the wrong direction.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider