Ja, jeg må tilstå at jeg undres i DEN grad!!!
Jeg skrev til HN, via den kontaktformular der er til nyheder, d 3 aug. Hvor til jeg indstendte den nødvedige information, klasser, samt billeder og link til hjemmeside.
D 5 aug. har jeg sted INTET hørt fra HN og min status på sagen, står bare som åben.(jeg har læst, at de vil svare indenfor 24timer)
Jeg tænker; ok måske får de rigtig meget ind den vej, og har måske ikke tid nu til at sammenfatte en artikel.
Så derfor sender jeg en hel artikel, med billeder osv, til deres nyhedsmail, og skiver at de bare kan copy paste, også er den i vinkel!! tror jeg...den er stadig ikke kommet på!!
Vi afholder altså DM i distance på lørdag d 8 aug. 2009.
Men det synes Heste-nettet.dk åbenbart ikke er særligt intressant, for den er stadig ikke kommet på under nyheder.
Nej, det er meget sjovre at skrive om løse heste, eller forbudte hunderacer.
Sporten har nu eksisteret i mere end 25 år. og vi er altså lige så seriøse omkring vores sport, som spring og dressur rytttere osv. om end ikke mere, da der ligger rigtig meget træning bag.
Man sætter sig altså ikke bare lige op på sin hest, og rider 123 km til DM.
Jeg fatter ikke hvori forskellen ligger HN??? der bliver gerne skrevet nyheder om DM i dressur osv. osv.
Hvorfor ikke om DM i distance?? det er jo trods alt ikke bare et lille lokalt stævne i sønder bøvling