Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 har du datet en rocker???
Forfatter: 
Dato:  30-07-2009 19:56

kom til at tænke på hvorfor nogle kvinder fasineres af den type mænd? hvorfor og hvordan var det??


sådan lige for at slå det fast er det ikke min type og forstår ikke hvad nogle ser i dem derfor jeg spørger.. ;-) ren nygerrighed :-)


0
0
Svar på denne tråd
 
 smiler
Forfatter: 
Dato:  30-07-2009 20:04

Det får du nok ikke folk til at stå frem og forrtælle hvis de har - det er ofte "meget hemmeligt" - griner..


Men det er den hårde facade, de pumpede muskler og de lækre af dem der tiltrækker.


Bagsiden af medaljen er jo så at nogle af dem ikke er skide søde ved deres piger og ofte dater flere på en gang.


Hilsen en der "aldrig" har set eller hørt om nogen rockere :) he he..


Pernille... nu uden Rigoletto ;(

Respect your fellow earthlings - don`t eat them!

Go vegetarians!

0
0
Svar på denne tråd
 
 nej det er nok ikke alverden
Forfatter: 
Dato:  30-07-2009 20:07

der indrømmer det men alligevel syntes jeg det havde været spændende at få deres side af oplevelsen om alle de rygter der versere som f.eks de banker deres piger og dater flere på en gang om de rent faktisk er sande??


0
0
Svar på denne tråd
 
 tro mig...
Forfatter: 
Dato:  30-07-2009 20:08

selvom jeg jo "intet ved"... Så ja, det er sandt! Men står ikke frem og fortæller om hvad og hvorfor. Er glad for at jeg er gift med en dejlig mand, som nok ligner en rocker, men ikke er det!! :)


Pernille... nu uden Rigoletto ;(

Respect your fellow earthlings - don`t eat them!

Go vegetarians!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Rocker
Forfatter: 
Dato:  30-07-2009 20:40

Ja, men han var det ikke dengang vi var sammen. Er først blevet det senere


Du må ikke spørge om hvad jeg så i ham, for jeg ved det ærlig talt ikke. Måske var det sejt, fordi han var lidt ældre og ingen i klassen eller mine veninder havde sådan en rigtig kæreste der var ældre, og havde bil og sådan.

Det var i hvert fald ikke fordi han havde en vildt skøn personlighed


0
0
Svar på denne tråd
 
 ja min eksmand
Forfatter: 
Dato:  30-07-2009 20:44

Jeg kan da ikke se der er noget at være flov over, min eksmand er/var rocker.

den type er ikke mindre tiltrækkende end andre, det er personen jeg var forelsket i ikke hans type.

Personligheden er jo ikke anderledes end hos andre mænd, min eks har trods sit ikke særlig smukke ydre en meget stærk personlighed og kvinder falder for ham på stribe, nok derfor han har 9 børn med 4 kvinder.





Nu er MI PRUH hjemme igen.


Undervisning tilbydes, af voksen erfaren rytter.
Kører i sydsjælland.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Det er altså
Forfatter: 
Dato:  30-07-2009 20:45

Det er altså ikke kun forbeholdt rockere...


Bagsiden af medaljen er jo så at nogle af dem ikke er skide søde ved deres piger og ofte dater flere på en gang.



0
0
Svar på denne tråd
 
 det sagde
Forfatter: 
Dato:  30-07-2009 20:49

jeg bestemt heller ikke.. det var bare bagsiden af medaljen af de to jeg "aldrig har mødt eller datet" :) Og mange andre af rockerne.. ved godt andre også kan være sådan, og at ikke alle rockere er sådan.

Har et fantastisk vennepar, hvor manden er en højtstående

rocker, og han er fantastisk sød og ikke dum ved sin kone - så de findes også søde :O)


Pernille... nu uden Rigoletto ;(

Respect your fellow earthlings - don`t eat them!

Go vegetarians!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Det har jeg
Forfatter: 
Dato:  30-07-2009 22:53

Det er jeg slet ikke bange for at indrømme. Det er omkring 13 år siden og vi var sammen i ca et ½ år. Han udnyttede min naivitet i min unge alder men gjorde mig aldrig ondt.

Han var mig utro så derfor endte forholdet.

0
0
Svar på denne tråd
 
 tja startede
Forfatter: 
Dato:  31-07-2009 00:47

med at være sammen med min fætters ven efter 6 mdr forhold finder jeg ud af han er prospeckt i ha,jeg valgte at fortsætte forholdet for glad for ham var jeg jo,og hvad kunne det ændre på vores forhold?? men jeg blev klogere..jeg er dog aldrig blevet banket el under kurret af ham-havde det faktisk godt lige på nær at når de havde klubfester og jeg var gået hjem så endte han tit i kanen med en af de "inviterede"damer til selv samme formål,dette gjorde ondt men kærlighed gør blind,så vi fortsatte vores daglige fester med stoffer-de var jo gratis så hvorfor ikk??

men en dag da jeg blev overvåget under en indkøbstur i bilka med en veninde fik jeg nok,slog op og lagde ham på is i 6 mdr,efter mange blomster og kærlige ord(han må ha haft en bog fuld af dem)gik vi på date igen for jeg savnede jo ham der min bodyguard at sove tæt med,min trykhed..vores date endte kort fortalt med at han lige sku noget 5 min,på de 5 min slog han en mand ihjel og blev dermed fuldgyldigt ha medlem,og min kærlighed til ham blev slukket øjeblikkeligt..


nu hvor jeg er blevet voksen og kommet ud af alt det bæ og ser tilbage er jeg overbevist om at vores forhold var baseret på matrielle gode,et godt put ,for han var en steg med sine store overarme,solbrun og blå øjne,men den dag i dag er jeg yderst tilfreds med min mand som ikke har nogle af delene...men jeg er stadig venner med nogle rockere og de er alle rare mennesker at vre sammen med.


labrador hvalpe sælges

0
0
Svar på denne tråd
 
 jep. det har jeg
Forfatter: 
Dato:  31-07-2009 00:50

og jeg vil betegne det som et helt almindeligt kæresteforhold.


så flyttede vi sammen. der var vi ganske almindelige samlevende.


så begyndte det at køre skævt, som i så mange andre forhold.


så gik det til sidst i vasken. men ikke på grund af hans knallert klub. vi voksede simpelthen fra hinanden.


det jeg faldt for ved ham var hans humor. han er en vanvittigt morsom mand.


jeg vil da faktisk også godt lige indskyde at hans venner opførte sig pænt og høfligt i vores hjem, og at jeg aldrig har følt mig nedprioriteret for knallert klubben


-RIGTIGT MØDRE GIDER IKKE MERE PIS!


udnyt dagen som et redskab. ikke en sofa




0
0
Svar på denne tråd
 
 Ja han var
Forfatter: 
Dato:  31-07-2009 01:03

Og dengang i Lolland mv- Han var en sød fyr, der ringede til mig. Hvis han ikke havde fortalt om dem, der fik billiardkugler i hovedet. Så havde jeg måske sagt ja til at møde ham igen. Men det gjorde jeg så ikke.

Og ham der rokerkongen, der blev myrdet af sine damer.


Det var for meget for mig- sådan noget vidste jeg intet om. Jeg forstod det ikke. Jeg var grøn og meget meget naiv.



Mvh
xtiny


*** The truth is out there- but the lies are in your head***




0
0
Svar på denne tråd
 
 tak fordi i står frem
Forfatter: 
Dato:  31-07-2009 04:37

Grunden til jeg egentligt spørger er min egen oplevelse som jeg ikke vidste om jeg ville ud med el ej, syntes selv det var en barsk tid men ok var også lidt clueless, og tingene tog lang tid før de ligsom gik op for mig.


For mit eget vedkommende havde jeg for mange år tilbage en kæreste i Korsør, en utrolig sød mand (en del år ældre) som jeg datede en periode og boede sammen med.

Var lidt små naiv, og fattede ikke i første omgang det der Banditos mærke på lædervesten (dengang var det på mode med vest)..

Da jeg senere i forholdet blev intoduseret til stoffer, hurtige penge og "underlige" opkaldt der resulteret i han forsvandt ud af døren og var væk læææænge, fik jeg nok det er ikke mig..

Fik bagefter at vide hvem han faktisk var, og er meget glad for jeg fik nok og smuttede.

Manden har siden hen siddet inde flere gang, pga som en kalder det hans knallert klub ;-)...

Idag kan jeg stadig ikke se fidusen i dem og finder hele livsstilen kvalmende og havde jeg vidst hvad jeg rodet rundt med dengang havde jeg skredet i samme åndedrag.


han bankede mig dog ikke ej heller havde andre damer skal det lige siges ;-)han var i bund og grund en sød fyr, havde en unge derfor kom "knallert klubben" aldrig på besøg og derfor anede jeg ikke en disse før det var slut.


0
0
Svar på denne tråd
 
 ja det
Forfatter: 
Dato:  31-07-2009 12:51

har jeg.


Jeg blev ved et tilfælde inviteret med ned i en klub, og syntes egentlig det var nogle rare mennesker som respekterede dig hvis du respekterede dem..


men ja, der er den grimme side som så gik ud over mig- for hvad jeg ikke fik af tæsk og trusler! Hans klubkammerater gjorde dog hvad de kunne for at holde mig sikker- han fuppede dem bare


I dag kommer jeg ikke sådanne steder, exen er død og jeg synes egentlig livet er ret så fint uden at komme i det miljø. Vil dog stadig ikke sige noget ondt, sådan generelt, om de mennesker jeg mødte, for de var søde og respektfulde overfor mig.




Ingen er så god at der ikke er ondt i ham eller så dårlig at han intet er værd.

-Michael Crichton.

0
0
Svar på denne tråd
 
 1235645
Forfatter: 
Dato:  31-07-2009 13:10

Ja det har jeg da..

Syntes det var et meget spændende miljø da jeg var yngre, og har egentlig ikke noget grimt at sige om disse mennesker, jeg har aldrig selv haft nogle problemer med dem, tvært imod..

Har også et par stykker af dem i familien og som venner.

Hvad de laver af ulykker på sidelinien må være deres egen samvittighed, det er ikke mit job at dømme dem heldigvis..


-Nu er jeg gift med en "paprocker", han har det hårde look som jeg er vild med, men han er blød som en smørklat inden i


Mvh.

Nadja Carlsen


-Velsignet med drømmehesten Wanadoo!


Skøn rød 5 årig vallak sælges til det helt rigtige hjem, godt gående med stor kapacitet og kæmpe pesonlighed..

0
0
Svar på denne tråd
 
 rocker
Forfatter: 
Dato:  31-07-2009 14:46

Ja jeg har dates de store fyrer...min x var omgangs kredsen med dem fra byen...efterfælgende har jeg datet nogen fra AK81 ( babyrockere ) ikke direkte været kærester bare hygge du ved Men ja dengang var det de store tusser, muskler osv der tiltalte mig...det er det langt fra nu...nu har jeg en dejlig kæreste som jeg har været sammen med i 1 år og jeg får ikk bedre fyr og han er langt fra at være rocker



M.V.H


Tine K

&

Kavan K


( Udstyr sælges, se annoncer )

0
0
Svar på denne tråd
 
 Rocker...
Forfatter: 
Dato:  31-07-2009 15:29

ja men det er mange år siden, han var medlem af 666 i Stenløse og var en super sød og flot fyr, det var nok grunden til jeg faldt for ham


Sagde hende der bruger en

reg. smed der er med i R&H

tør ikke andet.




Hilsen Lene

0
0
Svar på denne tråd
 
 står skam også
Forfatter: 
Dato:  01-08-2009 12:21

gerne frem.. Har kærrestet og boet med en dejlig mand i 2 år.


Mødte ham til privat fest med langærmet trøje og tænkte at han da var et fantaksisk menneske.. Fant ud af inden anden date at han var ha'er og valgte stadig at date ham, flyttede sammen med han efter et år og boede sammen med ham i et år indtil at vores liv formede sig for forskelligt til at vi skulle leve det sammen.


Han var og er vel stadig en dejlig mand med hjertet på det rette sted og humor på højt plan. Han har ALTID behandlet mig pænt og alt hvad han var med til var jeg med til. Han tog en sjældent gang i mellem stoffer og meddelte mig dette da han ved jeg ikke kan ha det, (det var aftalen) og ellers var han murelæring og passede sin voksen praktik. Der blev ikke "lavet penge ved siden af" da dette også var en del af aftalen for om vi skulle være et par.


Men en del år i det miljø gør da at man ser en del!! og jeg vil sige at det for nogle nok ikke var nemt at være i forhold med en rocker. Men jeg kan ikke lade være med at se det som et socialt spil og ikke som "Rockerne fejler noget"


En del af de piger der enten var koner eller kærrester kom fra hjem hvor livet ikke havde været nemt. (det samme gælder jo størstedelen af rockerne)og hvem der bar skylden for kompliserede forhold har jeg stadig svært ved at se.. En del af drengene var absolut ikke hvad jeg vil kalde tro!! og dette er der ingen undskyldning for. Men jeg så ikke en større % del af dem være utro end jeg gør på mit arbejde med helt normale mænd i baren.


Om man kan leve med at ens mand laver forretning og har et andet forhold til respekten for andres liv må være op til den enkelte.. Jeg vidste at jeg ikke skulle blive gammel sammen med ham. Men jeg vidste også at ejg ikke ville undvære den tid vi havde sammen. Han skulle ikke være faren til mine børn da jeg var helt sikker på at mit barn ikke skulle stå i børnehaven og sige "min far er rocker" men jeg ville ikke være et øjeblik i tvivl om ast han ville ha været en god far.


jeg har altid haft en holdning der hed at man ikke kan lære en gammel hund nye triks.. og hvis man tror man kan gå ind i et forhold med en mand, der er skadet helt fra barnsben og som gennem et liv hvor normal begreberne flytter sig, og få et helt normalt forhold så skal man tro om igen. og det bringer mig tilbage til udgangspunktet.. At man som pige også træffer et valg hvad man går ind til.


Pura Raza Española

Http://staldrohan.dk




0
0
Svar på denne tråd
 
 xtiny Rocker lolland)
Forfatter: 
Dato:  01-08-2009 23:47

Ja, jeg har været gift med en rocker. Vi var sammen i knapt 7 år. De er jo altså mennesker, som alle andre. Motorcyklerne er deres hobby, som fodboldspillere har fodbold som hobby.Der hamrer også et hjerte hos en rocker.

Jeg fladt nu ikke for ham fordi han var rocker. Og vi tøser, var jo altså ikke medlemmer i klubben, da det er en mandeklub. ;-)


xtiny:

Det var en hernede fra det flade lolland jeg var gift med. hi hi. Det er nu mange pr siden. Vi gik hver til sit for 12 år siden.






Hilsen Britta og Rosana

Efterlyser Rosana's fortid. Kender du hende?




:-D

Hvorfor bruge magt, når det er med kærlighed, man når læng
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider