Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Min kære søde søde mand :-)
Forfatter: 
Dato:  29-07-2009 21:49

I dag var Glen og jeg, ude på en riiigtig lang ridetur, og da vi var aller længst væk hjemme fra, ringer min kære mand for, at høre hvor jeg er henne, og hvornår jeg regner med at være tilbage i stalden, for han var der nu.

Jeg siger så, at der kommer nok til, at gå noget tid før jeg er hjemme, for jeg er rigtig langt væk hjemme fra.

Der går så en lille halv time, også ser jeg en rød "bus" jeg kender rigtig godt, og der kommer min søde kære mand kørende, og han havde syntes, at efter sådan en lang ridetur måtte jeg være sulten, så han havde kørt ind på en tank, og købt Hapsdog og kold cola, også var han kørt ud for, at finde mig så jeg kunne få noget, at spise og drikke.

Er han ikke sød, elsker ham så meget

Knus Signe

Vi må ikke glemme Eros

www.heste-nettet.dk/forum/1/1936247/ 1936247/

Highland Pony

Man er vel Skotte

0
0
Svar på denne tråd

sød mand
Forfatter: 
Dato:  29-07-2009 21:58

Det var sødt tænkt - men jeg synes næsten det er endnu mere dejligt at du endelig kan ride lange ture på din hest!

:Pia

0
0
Svar på denne tråd

Rigtig sød mand
Forfatter: 
Dato:  29-07-2009 22:01

Kan han ikke afholde nogle kurser i hvordan man kan være sød ved sin kone. Sådan har min mand aldrig nogensinde været....

Du er heldig ! Rigtig heldig. Jeg kan kun misunde dig :-)

Beagle.

Udstyr tilsalg:

til rytteren, ridebukser og veste (Pikeur og RTS)

til hesten, Kieffer striglekasse, OS martingal & OS gummitøjler, skridttæppe og Kieffer Grime.

Se min præsentation !

0
0
Svar på denne tråd

Sikke.......
Forfatter: 
Dato:  29-07-2009 22:42

Sikke dog en dejlig betænksom mand du har, jeg kan godt forstå, at du er super glad for ham

Hilsen Vibeke

R.I.P. Freykur, 8 År

R.I.P. Line Vaps, 10 år

Skulle du mangle wrap, super kvalitet, 1. slet 2009, bigballer, Nordjylland - så skriv...

www.mellemhaven.dk

0
0
Svar på denne tråd

Min mand :-)
Forfatter: 
Dato:  29-07-2009 23:53

Sådan gør han tit, han laver også morgen mad i weekenden, også kommer han op og vækker mig, når alt står parat på boret.

Pjemm:

Det går rigtig godt med ridningen nu, der er nogle små tilbage fald engang imellem, men ikke noget særligt (men jeg har heller ikke, flyttet ham igen).

Men jeg startede lige så langsomt med, at ride ud på grusvejen, og lavede han ballade hoppede jeg af og gik tur med ham, nogle dage senere, kunne jeg måske ride lidt længer, også måtte jeg af igen også gå en længer tur med osv osv (nogle vil nok sige, at det ikke er måden, at gøre det på, men nu var det altså mig, der sad på ryggen af udyret). Og lige pludselig en dag gik han bare, helt uden bøvl og andre problemmer, også har jeg kunne ride lige siden, både alene og sammen med andre.

Jeg har sågar taget ham med på Alhambra, så vi kunne prøve, at ride kvæg så nu overvejer jeg at tage ham med til Sverige, over til min svigerinde, så vi kan ride sammen i skoven.

Vi har da hvors små uenighedder, men slet ikke livsfarlig at ride på det er peanuts, det han laver nu. Man skal passe på når man sætter sig op, man ligger ikke bare ben til og tror at man så kan ride, en når han er kommet igang så går han bare. Han er stadig ikke glad for fremmede på sin ryg, men det er vel også vigtigst at jeg kan ikke ride ham, og ikke alle andre.

Men DEJLIGT er det, og gud hvor jeg dog savnet at kunne ride helt normalt igen. Og det skægge er jo, at han er 2oo% trafik sikker, og ikke bange for NOGET som helst ingen ting overhovedet.

Jeg er ikke nået til, at galopere på han endnu, men det skal nok komme, og han traver som drøm.

Mvh

Signe

Vi må ikke glemme Eros

www.heste-nettet.dk/forum/1/1936247/ 1936247/

Highland Pony

Man er vel Skotte

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider