Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Kan man få det afstattet?
Forfatter: 
Dato:  18-07-2009 16:21

Hej Ænder,

For snart 2 år siden blev jeg opereret i brystet, pga en knude - heldigvis var den godartet.

Jeg passede på mig selv og såret efter operationen - holdt fri, løftede ikke osv. Da stingende skulle fjernes efter en uge, var halvdelen af såret sprunget op - med stingene i. De ville ikke sy igen, fik blot mere plaster. De lovede alt ville blive pænt, min hud var fin, jeg var jo stadig så ung..

Nu der så gået knap 2 år - og arret er super grimt stadig, ikke det der er helet fint, men der hvor arret var sprunget op. Det sidder så man kan se det når jeg har BH eller bikini på. Hvis min bluse er det mindste nedringet, er det også synligt.

Er det noget man kan få erstattet, hvis man kontakter egen læge? Eller skal man selv betale, hvis det skal laves?

0
0
Svar på denne tråd

Overskriften
Forfatter: 
Dato:  18-07-2009 17:11

Øv hvor irriterende for dig.. Jeg ved ikke hvordan det er med ar efter en op - men jeg selv har rendt rundt med et grimt ar efter en kraftig forbrænding (i kavalergangen) og det er først blevet pænt nu efter 4 år..

Men vil helt sikkert råde dig til at spørge din læge om det og oplyse om at det genere dig - hvis det giver dig nogle psykiske gener mener jeg at man muligvis kan få støtte (er dog ikke helt 100 % sikker på dette) tal med lægen - de ved det :)

Held og lykke

Mvh

Elisabeth

Snart bosat på sjælland

Verden er i farver

0
0
Svar på denne tråd

hvis du kan få
Forfatter: 
Dato:  18-07-2009 17:50

repareret er det jo fantastisk fint....eller en menneskeret - dont know....

Men ethvert synligt ar på kroppen er et tegn på en historie....dit ar er din historie.

Jeg er ikke så sikker på at jeg ville være andet end taknemlig for LIVET....who cares about scares?

KH:)

Annette

2 dejlige nyistandsatte værelser udlejes incl. stort køkken/alrum og kæmpe stue. Ideelt for venindepar.

3 km til Birkerød station.

rigtige piger rider hver dag
0
0
Svar på denne tråd

Jeg tror ikke
Forfatter: 
Dato:  18-07-2009 18:07

du kan få det erstattet, da det jo udelukkende har kosmetisk betydning. Jeg tror desværre, du selv skal betale...men er det mon særlig dyrt??? Og mon man behøver i fuld narkose??

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider